If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Distributie facuta la 277000 km. Din spusele mecanicului nu prezenta o uzura foarte mare, "ar mai fi mers". Am preferat sa fiu safe, am mers pe original.
Acum suntem gata pt orice drum lung
Sunt motoare simple, aspirate, facute sa mearga muuulti km. Pentru mine au fost cateva filtre in cautarea initiala. Am vrut masina pe benzina, fara turbo. Fara griji, fara EGR, DPF, etc. Mentenanta relativ ieftina, etc. Singurul minus al acestei masini e garda la sol mica, din pacate nu exista solutie pentru asta.
S-a decis in familie, pastram masinuta. Asa ca urmeaza o spalare profunda, cu tapiterie si tot ce trebuie. Dupa drumul in Elvetia urmeaza distributie/role/intinzator/etc, astfel incat masina sa fie safe pentru urmatorii 200.000km.
Ieri am facut plinul de gpl la Petrom in Bucuresti. 46litri=150lei. Adica 480km de mers vara, aer conditionat non stop. Ce sa vrei mai mult .... ies chiar mai ieftin ca un EV la care trebuie sa stau sa astept mult la incarcare cand plec din oras....
Ma apropii gratios de 270.000 km. Urmeaza un drum dus-intors in Elvetia, apoi va trebui sa ma decid daca o pastrez (pt copii, sa invete sa conduca, sa nu plang daca busesc masina noua etc) sau o vand. Ma bate gandul sa trec pe un EV.
Schimbat filtru benzina (original). Schimbat ceva bucsaraie. Revizii uzuale.
Drum de 4500km pana in Elvetia si inapoi fara probleme.
Masina si posesorul, in continuare fericiti cu Honda pe GPL. Pe autostrada merg 99% pe cruise control la ~125km/ora. Unde trebuie 120, respect asta (Elvetia).
La revizie merg in continuare pe Eneos 0w20, iar filtrele sunt MANN.
Urmeaza sa schimb iar uleiul in cutie, ca sa stau linistit. Pun la cale o schimbare de distributie (originala). Nu bate, nu troncane, dar pe la ~280.000 cred ca o schimb, oricum masina vreau sa o mai tin, nu am nici un motiv sa iau una noua. NU sesizez inca un consum a de ulei semnificativ.
Schimbat baterie/bujii, aveam probleme la pornire . De fapt a trebuit sa schimb plamanul la instalatia GPL (ii venise sorocul dupa 100.000 de la ultima schimbare). Acum e totul ok, pleaca la fix.
Masina merge ok, prea ok ca sa ma gandesc sa o schimb. Fac de 2 ori pe an revizii ieftine (ulei eneos premium 0w20 si filtre din categoria pret mediu, nu cele mai ieftine). Idem revizii de 2 ori pe an la GPL.
Si merge si merge si merge. Abia astept sa o pun de un drum mai lung
Salut, eu am schimbat in Noiembrie doar nuca https://www.shiftknobs.eu/en/79-honda, am ales modelul oval. Este mai usoara decat cea standard, materialul pana acum pare OK se simte bine in mana, dureaza putin pana te inveti cu ea, se infileteaza mai mult si sta mai jos. Nuca originala incepuse sa se toceasca si am pus-o la naftalina.
Ne pregatim de vacanta: revizie gaz, apoi ulei/filtre/placute frana fata/spate, discuri spate. Am mers pe ATE de data asta. Am schimbat si tot kitul de accesorii, cureaua se cam uzase.
Masina merge ok, 45 litri gaz (120 lei) face 520 km. La fiecare schimb de gaz mai merg 20-30km pe benzina.
Intrebare de 100 de puncte: as vrea sa schimb partea vizibila a schimbatorului de viteze, poate cineva sa recomande ceva frumos after market ?
Am zis sa schimb bujiile, am facut order de la AutoDoc, am vazut ca mai sunt colegi care au comandat de acolo. Urmeaza sa schimb si un proiector, probabil o piatra de pe drum l-a distrus.
Am sarit de 160.000km . Nimic de semnalat, masina a inceput sa solicite minore reparatii gen cheder la usa (fortat iarna trecuta din graba), un bec ars. Nimic serios, totul in limite de bun simt. Ulei/filtre si multi kilometri. .....
Am terminat leasingul, la final am rezolvat pe Casco micile julituri/etc. Masina arata (din nou) ca noua. Am facut un test de consum de la plin la plin GPL. 8.1% gaz la suta de km. Nimic de semnalat, masina merge ok, asa cum e si firesc.
Leave a comment: