Knokke mai exact, langa Gent...:-)
-LIVIU-:'14 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC Sport M/T, Alabaster Silver Metallic
Collapse
X
-
Dupa o asteptare lunga (as spune nejustificat de lunga dar dealerul e acoperit de contract) masina trebuie sa ajunga in Pitesti luni (maine). Din cate am inteles vine cu cauciucuri de vara, sper sa nu mai ninga.
Probabil ca intru in posesie marti/miercuri. Apoi o perioada de rodaj asa cum a fost descrisa pe forum. (http://www.hondafan.ro/forum/showthr...i-despre-Rodaj)
Comment
-
Eu mi-as fi dorit sa mai intarzie, decat sa o ridic in perioada asta. E prea multa mizerie, sare si nisip pe sosele, iar parcarile sunt pline si masinile sunt zgariate usor.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Am sa fac un scurt review masinii, la 250km rulati in conditii de Bucuresti. Pentru mine motorul a fost cel care a contat 99% in alegerea masinii. Singurul cuvant pe care il pot folosi la adresa lui este: "rafinat". Nu are puterea unui diesel (nu imi sariti in cap, sunt inca in rodaj) dar este foarte finut si elegant. M-am obisnuit cu el, imi place cum se simte. Sper sa fie si foarte fiabil. In conditii de trafic urban consumul mediu afisat a fost intre 7.4~7.8. Decent, as spune. Motorul iti da senzatia aia de limuzina pe care nu am simtit-o decat in Mercedes.
Restul masinii:
- ca si dotari, desi vorbim de o echipare de baza, are tot ce iti trebuie: cruise control, camera la mers inapoi, geamuri electrice, aer dual, bluetooth, comenzi pe volan.
- minusuri daca e sa fiu carcotas: parbrizul nu are partea de sus umbrita, capacul de la rezervorul de lichid de parbriz nu este tinut cu un fir sau ceva similar, pur si simplu il poti scapa sau se poate pierde daca nu e prins ok (jenant, sincer).
- mi-a placut telecomanda, da senzatia de lucru bine facut.
- plastice interior placute, nu stiu cum o sa tina in timp materialul de pe fetele de usi (e un soi de catifea)
- scaune ok, dar nu am facut inca un drum lung.
Nelamuriri:
- voi tineti activat sau nu functia de oprire a motorului la stop?
- folositi in oras modul eco? pur si simplu te indeamna sa mergi la turatii de 1000~1300, cred ca e f.putin. Am senzatia de mers subturat, dar stiu ca nu am filtru de particule.
Pe moment cam atat, stiu ca se obisnuieste sa se puna o poza dar nu am apucat sa ii fac.
PS trebuie sa trec la roti de iarna....
Comment
-
Eu am dezactivarea sistemului start stop automata (sotia).Despre eco eu consider inutila optiunea si o folosesc doar la mersul pe autostrada si combinat cu tempomatul ex: la sfarsitul restrictiei de 80 km/h la un santier dau comanda la tempomat 130km/h si astept si astept si tot asa vreme de secunde bune pana ajunge la viteza setata, bineinteles daca am timp ca de nu asa de frumos schimb din a sasea in a treia si pana 140 km/h si 6400rpm nu vede a patra.Indicatorul shift recunosc ca il cam ignor doarece mi se pare anormal sa schimb a sasea la 43-45 km/h, dar daca in fata am un bulevard fara circulatie la ora 5 dimineata merg cu a sasea si cu tempomatul cu 50 km/h fara nici o problema.
Zilele trecute am testat si viteza maxima cu 5 persoane in masina si afisajul arata 225 km/h dar cei din spate nu erau prea incantati, ei nu stiu ca de fapt in fiecare zi ii duc cu VW T6 cu 190km/h (dezavantaj la afisajul digital si pus unde il vad toti din masina).
PS:S-o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute.
Comment
-
Eu unul folosesc in oras functia eco. Din ce am vorbit cu dealerul functia practic iti taie varfurile de acceleratie, ceea ce in oras zic ca e ok ca de obicei dupa o acceleratie urmeaza o frana. In afara in schimb dezactivez functia eco ca acolo am nevoie de depasiri, sprinteneala etc si cu functia eco activata masina nu mai e fun. Am mai tinut-o activata in primele sute de km pana m-am obisnuit cu rapoartele cutiei.
(eu sunt de disesel si la mine se simte cand porneste motorul si in consecinta dezactivez start/stop daca drumul in oras nu e liber)
Comment
-
Am ajuns la o concluzie similara, functia eco este super pt economie, unde viteza de deplasare este predictibila (autostrada). In trafic de oras unde ai nevoie rapid de putere, e mai putin indicat. Chiar daca asta implica un consum suplimentar de carburant.
O bila alba pt masina, azi am luat o piatra in parbriz pe centura, insa datorita unghiului de inclinare a facut ca aceasta sa ricoseze si sa nu imi ciupeasca parbrizul. Am inceput usor-usor sa ma apropii de turatii de 3000, masina raspunde ok. Acceleratia este liniara, trebuie sa ma obisnuiesc cu asta.
Am trecut la roti de iarna (Nokian), cu siguranta mai dureaza pana vine primavara.
Comment
-
Am vreo 7-800Km pe bord si deja m-am obisnuit cu masinuta. Din lipsa de timp nu am apucat sa fac un drum pe autostrada, din pacate. Cel mai mult apreciez camera, este excelenta pentru parcare. Ca si bila neagra, volanul este imbracat intr-un plastic imitatie piele. Am pus mana pe unul "original" din piele si diferenta este de la cer la pamant.
Un plus pentru sistemul audio, se aude excelent pentru standardele mele. Inlcusiv convorbirile prin bluetooth sunt ok.
Comment
-
Chiar nu stiu unde sa postez, asa ca o fac aici. Sunt in cautarea unui suport pt telefon, as dori sa evit varianta cu ventuza pe parbriz (arata urat si atrage hotii). In principiu m-as orienta la ceva care sa se prinda de o priza de aer. Rog posesorii de Civic sa imi dea o sugestie. Multumesc.
Comment
Comment