If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ne-am facut o mica vacanta in Viena, ocazie cu care am dat si o fuga pana la Praga. Cu aceasta ocazie am terminat de amortizat costul instalatiei GPL, din acest moment sunt "pe profit". Masina merge absolut ok, nu stiu daca sunt diferente calitative intre GPL-ul nostru si cel unguresc/cehesc. Am si facut un test, mers cu masina plina (familie de 4 plus ceva bagaje) la regim de autostrada (cruise control 140km/h) pe carosabil ud zdravan am avut o autonomie pe GPL de 490km. Excelent in opinia mea. Daca cineva e interesat de statii GPL prin Ungaria/Cehia, dati mesaj privat.
Am trecut pragul celor 100.000 km, fara incidente majore. 2 cauciucuri taiate iremediabil in gropile patriei in tot acest timp, plus pompa de benzina dusa. Afara e un pic frig (-10 grade Celsius), masina porneste la sfert. Instalatia GPL e de vis , recomand tuturor benzinarilor.
Mi-am facut o pofta si mi-am cumparat/montat bare Thule pe masina. Desi sunt cele aerodinamice, fluiera in draci la viteze de peste 80km/h. Culmea, cu cutia pusa peste nu face atata zgomot. Trebuie sa mai studiez problema, pentru ca este realmente enervant.
Partea superioara a barelor DA. Ramane sa gasesc si pentru zona inferioara care nu este "protejata". Sper sa rezolv pt ca este enervant (cred ca repet asta)
110.000+ km. Bateria originala a masinii a dat semne de oboseala, asa ca am schimbat-o. Tot cu o Varta, dar de putere de pornire mai mare. 475 lei, schimbata la domiciliu. In principiu suntem gata de concediu.
Comment