If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cele doua masini le-am vazut in orase diferite la o distanta considerabila deci nu cred ca aveam cum sa vad acea masina de doua ori.Si sotia a remarcat culoarea in ambele cazuri deci nu aveam cum sa nu vad bine ciudatenia de culoare.Ma voi interesa la dealer poate este disponibila la comanda.Stiu ca pe panoul de la ei erau cel putin 20 de culori.Am fost si mirat ca civicul are asa de putine disponibile.De vanzare mai exista si varianta castrol edition dar ma rog culoarea de baza este albul.Superba!!!
Natura serviciului imi permite sa lucrez in fiecare zi pe o distanta de 400 km raza fata de orasul meu deci vad destule civic si parca pe zi ce trece tot mai multe.Ce este interesant soferi in proportie de 70 procente dupa spusele reprezentantului Honda sunt trecuti de prima tinerete si cea ce vad pe sosele imi confirma statisticile lor.
PS:Pentru prima data azi am turat peste 6000 rpm.Simfonie curata" Bravo Honda" si respect desi nu ma mira , in tara lucrand 3 ani mecanic moto deci am vazut ce poate Honda cel putin pe partea moto.
Am gasit inca 2 culori :Yellow topaz metallic si acel verde care este Woodlandgreen metallic.In brosura de la reprezentanta nu apar aceste culori disponibile dar totusi exista acestea de vanzare pe mobile.de .Probabil totul depinde de importatori .
Poze inca nu am apucat sa ii fac pentru ca am fost mai mult plecat in ultimele saptamani asa ca nu m-am bucurat prea mult de ea. Sper sa ma revansez weekendul asta.
Am reusit totusi sa fac cam 1500 de km cu ea si pot spune ca nu se simte atat de mult pasul inapoi facut la nivel de motorizare fata de Accord. De asta imi era cel mai teama dar sunt linistit acum.
Am si eu 2 intrebari pt voi poate ma puteti ajuta:
- am ramas de la Acoordul CLT cu jantele de otel cred pe 16 cele din echiparea executive pe care am anvelopele de iarna. Aveti idee daca se potrivesc pe Tourer?
- ma intereseaza cheie si cric pt ca Tourerul vine cu kit de pana doar. Vreo idee unde as putea gasi? am incercat cu unul de Logan dar nu se potriveste in locasul special pt cric.
Multumesc
2014 Civic Tourer 1.8 MT Sport, White Orchid Metallic
Ex Accord 2.0 M/T SSE Dark Mocha
Eu prima data cand l-am vazut era unul maro si am zis urat Tourer-ul domne mai bine iau hatchback si ii pun portbagaj deasupra.
Apoi am ajuns la Asko in Chiajna cu alta treaba si am vazut Tourerul alb. Mi s-a parut o complet alta masina decat varianta maro. Si uite asa m-am pricopsit cu unul alb.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
2014 Civic Tourer 1.8 MT Sport, White Orchid Metallic
Ex Accord 2.0 M/T SSE Dark Mocha
Mai că se fac 2 ani de cānd nu am mai scris aici. Īn aproape 2 ani am ajuns la 45.000 de km cu mașina și pe zi ce trece īmi dau seama ca a fost o alegere foarte buna. Din punct de vedere spațiu și modularitate nu mai e nevoie de confirmare cred ca poți baga și cară orice cu ea. Noi ne-am mutat de la buc la Brașov anul trecut și tot ce a fost de carat a fost cu tourerul.
Īn 50.000 de km nu am făcut altceva īn afara de revizii. Totul funcționează īn parametrii.
Clasicul motor de 1.8 īmi e suficient pentru ce am nevoie și nu mai simt diferența atāt de mult fata de 2.0 de pe CL7-le anterior.
Consumul īn cazul meu sta pe la 6.5 mediu īn condițiile de mers īn Brașov și īn fiecare weekend drumul Brașov Pitești dus īntors.
Īn concluzie dacă as fi iar īn postura de a avea nevoie de o mașină īncăpătoare as alege Tourer-ul īn varianta 1.8 fără ezitare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014 Civic Tourer 1.8 MT Sport, White Orchid Metallic
Ex Accord 2.0 M/T SSE Dark Mocha
Comment