Mike2005: '19 Civic Sedan 1.5 M/T Elegance, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • enopul
    replied
    peste 15 ani o sa mergi la service auto cum se merge azi cu laptopul la service. isi fac update de bios la egr si isi vosr scoate limitarea de banda pe unitatea multimedia.

    Leave a comment:


  • TheTracker
    replied
    Spuneai mai sus ca ai directia prea usoara, cred ca ai cauciucuri cu latime 215mm pe sedan si de aia. Eu am simtit diferenta pe hatchback intre 235 si 215. Nu e alta lume dar e un pic mai bine. Nu stiu daca ai voie legal sa pui pe sedan de 235, dar poate e posibil. Oricum, pragurile alea cer macar niste jenti cu ET mai mic, 30-35 in loc de 45.

    Leave a comment:


  • Milky
    replied
    Doamne, ce frumoasa este ! S-o stapanesti sanatos si fara niciun incident !
    Acum am observat ca ai si un Type R, sunt impresionata ! Si eu ma gandeam ca atunci cand va veni timpul sa-mi schimb masina voi lua fie un Type R, fie un BMW. Desi imi sunt mult mai dragi Hondele. Sa te bucuri de masinute. Sunt ADORABILE !
    Last edited by Milky; 31-05-21, 17:28.

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Am tunat putin masina. Am adaugat buza, praguri stil Type R si un difuzor. In principal pentru a proteja partile inferioare de pietre. Plus difuzorul protejeaza de raschetari, e plin de raschetatori peste tot. Pragurile sunt cam joase pt gustul meu( 2cm mai joase decat type R), le voi scurta daca am probleme. Imi place cum a iesit, arata putin mai sport. Ce parere aveti?
    Urmeaza sa ii adaug 2 extensii la evacuare care vor umple cele 2 gauri din difuzor.

    Cam ce a iesit:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Salutare

    A mai trecut ceva timp, am circulat cu masina si observat cateva lucruri bune/rele:
    - are putere mai mult decat suficienta pe autstrada, raportat la restul masinilor. Turbo-lag imperceptibil, se simte aproape ca un motor normal aspirat. Dupa o zona cu restrictii(70 km/h) i-am dat o talpa in timp ce un A-klass incerca sa ma depaseasca. L-am lasat cam in spate. S-a dovedit a fi un A45 AMG(vechiul). I-au luat ceva secunde sa ma ajunga (accelerasem 70-130 km/h in treapta 4-a). Se vedea ca se "injectase", cand a trecut de mine avea 150 km/h cel putin. Banuiesc ca datorita turbo-lagului a durat putin pana s-a trezit herghelia Mercedes .
    - pe viraje, la demaraj se simte usoara, agila, directia relativ scurta si precisa. Din punct de vedere dinamic e clar peste fostul meu Bmw 420D GC (avea 1600kg la 186 cp faceti calculul).
    - am reusit sa gasesc reglajul optim(scaun, volan). Totusi dezamagitor de scurt reglajul volanului in profunzime. Ma obliga sa stau cu mainile cam intinse.
    - suport lateral slabut mai ales la sezut. In viraje simti cum posteriorul aluneca intr-o parte pe scaun. Presupun ca au vrut sa faciliteze accesul, nu cred ca il afectau daca adaugau mai mult suport lateral. Spre comparatie scaunul TypeR te tine ca intr-un hamac, pozitia e aproape perfecta (comfort/suport mai bine ca in scaunele Bmw).
    - directia cam moale, prea asistata; era cool daca avea un mod sport sa devina mai dura.
    - pedala de frana cam moale, mai greu de dozat precis decat la TypeR.
    - ambreiajul la fel cam moale si cam vag punctul in care incepe sa cupleze

    E o masina excelenta dpdv dinamic care putea fi aproape perfecta in lipsa neajunsurilor de mai sus.

    I-am instalat niste aparatori RallyArmor (http://www.rallyarmor.com/index.php/...coupe-c-60_293). Sa mai protejeze regiunile expuse de pietre si noroi. Am montat pe TypeR de la inceput si isi fac treaba f bine.
    Attached Files
    Last edited by mike2005; 27-02-21, 19:48.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Pentru cei mai putin priceputi, exista si distantiere am inteles . Stiu pe cineva cu FK8 care a montat pentru heel & toe.

    Leave a comment:


  • TheTracker
    replied
    Trebuie sa imi torn cenusa in cap, am verificat si nu am rev match, am tot condus alte masini si m-am incurcat. Uite ce am improvizat eu in starea de urgenta pentru heel&toe; am pus cate 2 saibe sub cele 2 suruburi din dreapta ale pedalei de acceleratie. Aduce pedala de acc, mai aproape de sofer si mai aproape de pedala de frana. Axul pedalei de acc. nu mai paralel cu cel al pedalei de frana, dar nu il simti daca nu ai stii. Functioneaza ptr heel&toe realist vorbind doar cu Econ Off Am deja 7000km cu improvizatia si nu s-a desprins nimic, nu au aparut alte probleme.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Originally posted by mike2005 View Post
    Accord coupe de care aminteai e superb. Imi aduce aminte de Honda Legend. Mai vad ocazional cate una, uimitor cat de timeless poate sa arate.
    Da, desi am FK8-ul, inca mai intorc capul dupa 5D-ul FK2 . Parca nu imbatranesc deloc, nu numai ca ar imbatrani frumos .

    Originally posted by mike2005 View Post
    Faina masina FN-2 am auzit una pe strada mergea turata mai sus, pfff ce muzica. Vroiam sa cumpar una vanduta la ocazie aici pe forum, dar s-a dat rapid.
    Da. Mie o sa-mi cada tobele (intermediara si finala, rugina bat-o vina) si ma gandesc sa fac ceva custom care sa sune putin mai agresiv, dar gros, nu pitigaiat, ceva gen Toda. Am inteles ca sunt niste baieti pe la Bucuresti care fac lucruri frumoase.

    Originally posted by mike2005 View Post
    Acum imbunatatirile vin din "tech", servicii, nu stiu ce sa mai inventeze producatorii sa te faca sa schimbi masina cu una noua. Si cica ii preocupa impactul asupra mediului - yes, sure.
    Da, nimeni nu spune cam cat se polueaza cu producerea bateriilor, reciclarea lor etc. Lumea asta va deveni insuportabila pentru oamenii cu ceva tigle la mansarda.

    Originally posted by mike2005 View Post
    Un exemplu banal: filtrul de particule - type R face-lift au toate, de unde si sunetul motorului sintetizat in boxe. Jalnic. Si daca mi-as dori sa iau o masina noua n-am ce.
    Ma batea gandul sa iau Type-R-ul 2022 daca arata mai frumos, fiind ultimul model doar cu motor pe benzina sau, daca nu, face-liftul 2020, dar daca zici ca au filtru de particule deja pe facelift, zic pas! Fac o economie, schimb partea multimedia cu cea de pe facelift (ma enerveaza ca nu am buton de volum, dar pot trai toata viata fara ), ii pun discurile de frana de pe facelift si am rezolvat treaba . La primavara vreau sa ii schimb intercooler-ul cu unul de la PRL, caci la track-day-uri din mai pana in octombrie mi se ridica temperatura lichidului de racire de nu pot sa fac mai mult de 2 ture legate. Si daca tot nu se rezolva, o sa studiez, caci nu sunt foarte tehnic, si sper sa o rezolv cumva.

    Originally posted by mike2005 View Post
    Nu am auzit de problema asta. Te-ai uitat pe Civicx? Sau sa incerci o diagnoza la un service independent?
    O sa incerc sa intreb la reprezentanta in Bel/Lux, desi au o atitudine fricoasa cand ii intrebi ceva tehnic. Dau numai raspunsuri tip evazive/limbaj de lemn/memorate din manualul de garantie, zero informatie utila ca sa-si acopere "posteriorul" si sa mimeze raspunsul.
    Nu m-am uitat pe Civicx, dar am vazut pe youtube un filmulet din USA, nu-mi mai aduc aminte. E o problema, de genul "asa face toate" si nu e normal. Stiu ca nu e o masina care sa stea numai pe circuit, dar e flagship-ul celor de la Honda, e mandria lor (cea mai rapida masina cu tractiune fata), e orgoliu japonez si nu ar trebui sa se intample treburile astea (gajait ambreiaj, temperatura ridicata a lichidului de racire etc.).

    Daca as mai avea ceva de comentat vis-a-vis de partile negative ar fi senzorul de ploaie (e jalnic) si faptul ca se aburesc geamurile cand A/C nu e pornit, chiar si cand e uscat afara. La fel si oglinzile, cand intri de afara in garaj si afara ploua, se aburesc si nu e normal. Nu am patit asa ceva pe FK2 si FN2. Dar traiesc cu problemele astea pe viata. Masina e geniala. Intorc capul dupa Civic X pe strada, uitand ca eu am, de fapt, un FK8. Momentan, singura masina cu care as schimba-o ar fi Mercedes AMG GT, cea in 4 usi, dar mai trebuie si bani . Si, pana ajung eu la pensie cu banii stransi, se vor vinde doar electrice, chiar si la SH .

    Scuze de off-topic, ar trebui mutat reply-ul pe thread-ul "My Type-R".

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Originally posted by Sheva_C View Post
    Salutare! Sa ma mai bag si eu in seama, caci mi se pare ca nu mai e asa multa activitate pe forum, oricum eu nefiind unul dintre cei foarte activi.

    Din ce stiu eu, rev matching e doar pe type-r, dar stiu baieti care l-au dezactivat si fac "heel & toe".
    Cat despre modelele de peste ocean, am vazut acum ceva timtep prin Constanta o Honda Accord in 2 usi, model 2018, daca nu ma insel. Foarte frumoasa masina si sunt aproape sigur ca e importata din SUA. Pacat ca nu mai fac si pentru Europa Accord. Au marit intr-adevar Civicul, dar parca Accord era pentru oameni mai maturi . Nu era inca pentru mine, dar poate era o optiune peste 5-10 ani. Avand momentan un FN2 (care nu ma va si nu il voi parasi) si un FK8 (pentru care m-as desparti doar pentru facelift sau Type-R XI), sunt momentan foarte multumit.

    E trist, pe de alta parte, sa vezi trendul in industria auto, mai ales pentru noi, cei care prindem tranzitia de la motor termic la electric. Altii nici nu vor sti ce a fost ala motor termic. Am inteles ca Type-R XI va fi ultimul cu motor termic 100%. Sa vezi cum voi fi aratat cu degetul pe strada in FN2-ul meu in 20 de ani .

    Sa le stapanesti sanatos! In afara de gajaitul la ambreiaj pe care-l am la FK8, nu am repros pentru Honda. Raman fan pe viata datorita Civicului VIII. Sper ca problema gajaitul sa fie rezolvata pe garantie. Inca nu se stie exact de la ce e, dar sunt cateva prin Romania cu problema asta si se pare ca schimbul kit-ului de ambreiaj nu ar rezolva-o definitiv. Ai ceva info legate de treaba asta?
    Salutare,

    Da intr-adevar e pe typeR (eu il tin activat ) , ar fi cool sa fie si pe Civic 1.5T.

    Accord coupe de care aminteai e superb. Imi aduce aminte de Honda Legend. Mai vad ocazional cate una, uimitor cat de timeless poate sa arate. Pana acum 1-2 ani Accord avea chiar motor V6 normal aspirat. Chiar si Accord Sedan mi se pare f frumos. Daca n-ar fi normale astea poate s-ar vinde si in Europa.
    Da e o competitie intre producatori. Toate modelele cresc. Civicul sedan(10cm mai lung decat hatch) e mai lata si cativa cm mai scurta decat Accord gen 7. As fi preferat sa ramana compacte totusi.
    Faina masina FN-2 am auzit una pe strada mergea turata mai sus, pfff ce muzica. Vroiam sa cumpar una vanduta la ocazie aici pe forum, dar s-a dat rapid.

    Da trendul e ingrijorator pentru pasionatii de masini traditionale. Pana acum cativa ani eram obisnuiti ca fiecare model sa fie mai performant dinamic. Acum imbunatatirile vin din "tech", servicii, nu stiu ce sa mai inventeze producatorii sa te faca sa schimbi masina cu una noua. Si cica ii preocupa impactul asupra mediului - yes, sure.
    Generatiile mai tinere vor adapta usor noile tehnologii nestiind cum erau masinile termice. Sunt mai mult interesati de partea IT.
    Personal desi lucrez in IT, nu ma intereseaza directia/tendinta asta de a indesa cat mai mult "tech". Stiind cum functioneaza/sunt implementate si cunoscand limitarile acestor tehnologii nu gasesc mare lucru fascinant. Ma intereseaza doar masinile clasice / driver's cars.
    Ca si tine voi tine macar TypeR cat de mult pot. Pe masura ce trece timpul se ingusteaza paleta de modele disponibile care m-ar putea interesa. Un exemplu banal: filtrul de particule - type R face-lift au toate, de unde si sunetul motorului sintetizat in boxe. Jalnic. Si daca mi-as dori sa iau o masina noua n-am ce.

    Nu am auzit de problema asta. Te-ai uitat pe Civicx? Sau sa incerci o diagnoza la un service independent?
    O sa incerc sa intreb la reprezentanta in Bel/Lux, desi au o atitudine fricoasa cand ii intrebi ceva tehnic. Dau numai raspunsuri tip evazive/limbaj de lemn/memorate din manualul de garantie, zero informatie utila ca sa-si acopere "posteriorul" si sa mimeze raspunsul.

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Salutare! Sa ma mai bag si eu in seama, caci mi se pare ca nu mai e asa multa activitate pe forum, oricum eu nefiind unul dintre cei foarte activi.

    Din ce stiu eu, rev matching e doar pe type-r, dar stiu baieti care l-au dezactivat si fac "heel & toe".
    Cat despre modelele de peste ocean, am vazut acum ceva timp prin Constanta o Honda Accord in 2 usi, model 2018, daca nu ma insel. Foarte frumoasa masina si sunt aproape sigur ca e importata din SUA. Pacat ca nu mai fac si pentru Europa Accord. Au marit intr-adevar Civicul, dar parca Accord era pentru oameni mai maturi . Nu era inca pentru mine, dar poate era o optiune peste 5-10 ani. Avand momentan un FN2 (care nu ma va si nu il voi parasi) si un FK8 (pentru care m-as desparti doar pentru facelift sau Type-R XI), sunt momentan foarte multumit.

    E trist, pe de alta parte, sa vezi trendul in industria auto, mai ales pentru noi, cei care prindem tranzitia de la motor termic la electric. Altii nici nu vor sti ce a fost ala motor termic. Am inteles ca Type-R XI va fi ultimul cu motor termic 100%. Sa vezi cum voi fi aratat cu degetul pe strada in FN2-ul meu in 20 de ani .

    Sa le stapanesti sanatos! In afara de gajaitul la ambreiaj pe care-l am la FK8, nu am repros pentru Honda. Raman fan pe viata datorita Civicului VIII. Sper ca problema gajaitul sa fie rezolvata pe garantie. Inca nu se stie exact de la ce e, dar sunt cateva prin Romania cu problema asta si se pare ca schimbul kit-ului de ambreiaj nu ar rezolva-o definitiv. Ai ceva info legate de treaba asta?

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Mi-am facut timp sa aranjez putin noua masinuta. I-am facut corectie vopsea + decontaminare(reziduri feroase) / si polish geamuri / faruri la un atelier de detailing local. Apoi i-am aplicat eu un ceramic coating:
    - 2 straturi CarPro CQuartz UK 3.0 + 2 straturi CarPro Gliss (pe tabla / plastice ). Aplicarea unui strat mi-a luat intre 2 ore (doar partile vizibile de afara) si 4 ore cand include si partile vopsite interioare(revers portbagaj - capota / praguri / margini portiere / plastice margine motor...)
    - 2 straturi CarPro Flyby Forte pe geamuri

    Atelierul de detailing imi cerea 600 eur pentru un ceramic coating(1 strat). Dar e clar ca nu ar fi tratat toate cotloanele asa cum am facut. Asa ca am preferat sa fac eu ca si la TypeR.
    Daca va ganditi sa faceti: aveti nevoie de o incinta curata(fara praf), bine ventilata si o sursa buna de lumina(ideal un reflector mobil) sa il puteti muta in functie de zona de aplicare. Dupa aplicarea substantei pe suprafata dupa 1-2 minute trebuie indepartat excesul/uniformizat si e nevoie de lumina buna. Si o masca cu filtre pentru vapori/gaze volatile la temperaturi joase.

    Urmeaza sa fac si rotile cu 1-2 straturi de ceramic. Mai ales ca sunt noi.

    Cateva poze cu ce a iesit:
    Attached Files
    Last edited by mike2005; 13-01-21, 22:48.

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Originally posted by TheTracker View Post
    Sa o stapanesti sanatos, e interesanta combinatia de culori. Ar trebui sa ai rev matching, se poate activa/dezactiva din meniu, dar nu iti da blip daca ai sub 2000rpm sau Econ activ. Sau nu este feature-ul asta deloc pe sedan? Oricum si cu revmatch-ul activ, trebuie sa ii dai un blip, doar ca urca turatia mai repede si cat trebuie. Eu fac si heel&toe, dar am modificat pozitia pedalei de acceleratia, stock era imposibil.
    Salut, multumesc!
    Da ies in evidenta. La inceput aveam ceva retineri (imi placea cum arata pe type R dar nu eram determinat sa trec la fapta) dar acum cred ca arata chiar sexy (impreuna cu liniile caroseriei).

    Mersi de sugestie. Am cautat prin meniu si nu am gasit optiunea asta. Cand/daca poti ar fi de ajutor sa imi spui in ce meniu/faci o poza.
    Referitor la pozitia pedalei da inteleg . Cum ai modificat-o? Am incercat si eu un heel and toe si a rezultat o franare in gat, de aia cu sete. Macar am avut inspiratia sa o fac cand eram singur.
    Ai Civic hatch?

    Merci anticipat
    Numai bine!

    Leave a comment:


  • TheTracker
    replied
    Sa o stapanesti sanatos, e interesanta combinatia de culori. Ar trebui sa ai rev matching, se poate activa/dezactiva din meniu, dar nu iti da blip daca ai sub 2000rpm sau Econ activ. Sau nu este feature-ul asta deloc pe sedan? Oricum si cu revmatch-ul activ, trebuie sa ii dai un blip, doar ca urca turatia mai repede si cat trebuie. Eu fac si heel&toe, dar am modificat pozitia pedalei de acceleratia, stock era imposibil.

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Originally posted by Io si Ea View Post
    S-o folositi sanatosi, Mike, culoarea ii sta foarte bine. Chiar foarte bine! Dupa gustul meu sedanul actual e singurul interesant azi de la Honda. Sa vedem SI-ul daca-l vor aduce si in Europa.
    - De acord cu tine cu pielea pe scaune, o fi aratoasa dar e pacatoasa, vara calda de behai, iarna cu incalzire e ok-ish insa ma pot lipsi fara probleme. Si cu scaunele electrice la fel, nu le vad rostul nicidecum. Si nici trapei, e destula prafaraie pe-afara, nu-mi trebuie si in masina.
    - Eu dau un blip aprope intotdeauna cind schimb in viteza inferioara, asa m-am obisnuit. Mi se pare si mai confortabil pentru transmisie/discuri/placute dar si pentru tinuta masinii in timpul frinarii, chestie pe care eu o gasesc foarte importanta.
    - Cu motoare mici cu turbo mie mi-a trecut definitiv. La consum sint tot pe-acolo insa la dinamica sint exact ca porcu. Spre exemplu, pe urcarea spre "tunelul" (e un "cut and cover" de fapt) de pe autostrada cum vii dinspre Sibiu spre Sebes. Aveam 140 si se vedea ca motorasul ala "pompat" nu mai poate, viteza a tot scazut pina a cerut treapta inferioara! Pai la dracu, e o urcare usoara si constanta si venisem lansat da' nici macar atita nu poate. Pai sa le ia toti dracii de 1.0T, 1.4 Tfsi si cum le-o mai chema.1.5-ul asta de Honda o fi mai interesant.
    A, inca ceva: cum se verifica zisa veche cu "no replacement for displacement". Am facut test cu 2.0T(pe G20) si cu 3.0T (pe F32). Foarte mare diferenta, nu neaparat importanta pe drumul public ca putere ramine destula, e-adevarat, insa "frumusetea", "echilibrul" si, as zice, rafinamentul motorului mare au disparut complet cu cei doi cilindri.
    Multumesc!
    Da din pacate in Europa nu vin anumite modele. O fi din cauza faptului ca potentialul de vanzari ar fi scazut si nu s-ar justifica investitia. Europenii sunt calati pe masinile nemtesti in segmentele de care vorbim. In schimb USA Civic/Accord sunt in topul vanzarilor. La fel si Toyota, ma uitam pe oferta lor si vad ditamai Camry doar hibrid.
    Ar fi tare sa aduca SI. Alt model care imi place ar fi Accord, chiar arata bine generatia actuala. Macar cu motorul de 2 litri turbo ar fi interesanta.

    - tare, voi incepe si eu sa fac rev-match
    - "no replacement for displacement" are un adevar. E legat de curba de cuplu. La motoarele turbo e in forma de trapez, urca rapid ajunge la plafonul maxim, coboara rapid cum turatia depaseste o anumita valoare. Cateodata e cam ingusta(2-3000rpm) si tb sa mesteci prompt in schimbator sa stai in "zona". Vad ca motoarele tfsi au curba de cuplu mai la stanga, intervalul incepand de f jos 1500 si terminand la 4500, la 1.5T Honda e mutata cu vreo 1000 rpm mai la dreapta si usor mai lata. Cred ca la Honda favorizeaza reprizele in regim de drum national/autostrada iar motorul TFSI favorizand reprizele la viteze mai joase/demarajele.
    Am si eu niste zone de "benchmark" (urcari pe autostrada) unde devin evidente ecarturile de performanta. N-am ajuns inca pe acolo sa-mi fac o idee completa. Totusi empiric in cazul turbo la o urcare "medie"(ceva mai mult decat cea de care mentionai), venit lansat:
    - la un motor 80cp va incetini oricat ai retrograda
    - 120 cp daca esti pe faza cu schimbatul iti mentii viteza/sau poti accelera usor.
    - 180 cp accelerezi decent mai ales daca retrogradezi
    - 300 cp accelerezi serios(ai senzatia aia de light-headed) nu e nevoie sa retrogradezi

    Motoarele cu ma multi cilindri sunt mai echilibrate, au sunet mai interesant - asta e de necontestat. Ca fiabilitate, ramane de vazut cum se vor comporta cele turbo. Deocamdata aud de motoare 1.5 DCI Renault care ating 3-400k km fara probleme. Sau la garajul Honda de unde am cumparat masina era un TypeR FK8 cu 160k km, fara probleme, venise la revizie.

    Mi-ar fi placut un 135i cu 6cyl. Gaseam la 50-60k km daca cresteam bugetul cu 4-5 mii. Dar cred ca astfel de masini(cele germane) sunt vulnerabile la abuz/neintretinere. Asa ca m-am temut sa iau asa ceva. Am avut un 420D GC(poti vedea jurnalul meu pe forumul Bmw sectiunea Seria 4, primul de acest gen). Per total o experienta buna, driving experience peste medie. Totusi desi luat de nou si tinut numai in garaj/super ingrijit, am avut probleme la partea electrica(usi/portbagaj deschise aleatoriu, picat modul electronic spate REM), alarma care pornea aleator. Ma gandesc ce se intampla cu majoritatea care sunt luate pe leasing si conduse ca si cum n-ar mai fi ziua de maine.
    Last edited by mike2005; 20-12-20, 12:53.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    S-o folositi sanatosi, Mike, culoarea ii sta foarte bine. Chiar foarte bine! Dupa gustul meu sedanul actual e singurul interesant azi de la Honda. Sa vedem SI-ul daca-l vor aduce si in Europa.
    - De acord cu tine cu pielea pe scaune, o fi aratoasa dar e pacatoasa, vara calda de behai, iarna cu incalzire e ok-ish insa ma pot lipsi fara probleme. Si cu scaunele electrice la fel, nu le vad rostul nicidecum. Si nici trapei, e destula prafaraie pe-afara, nu-mi trebuie si in masina.
    - Eu dau un blip aprope intotdeauna cind schimb in viteza inferioara, asa m-am obisnuit. Mi se pare si mai confortabil pentru transmisie/discuri/placute dar si pentru tinuta masinii in timpul frinarii, chestie pe care eu o gasesc foarte importanta.
    - Cu motoare mici cu turbo mie mi-a trecut definitiv. La consum sint tot pe-acolo insa la dinamica sint exact ca porcu. Spre exemplu, pe urcarea spre "tunelul" (e un "cut and cover" de fapt) de pe autostrada cum vii dinspre Sibiu spre Sebes. Aveam 140 si se vedea ca motorasul ala "pompat" nu mai poate, viteza a tot scazut pina a cerut treapta inferioara! Pai la dracu, e o urcare usoara si constanta si venisem lansat da' nici macar atita nu poate. Pai sa le ia toti dracii de 1.0T, 1.4 Tfsi si cum le-o mai chema.1.5-ul asta de Honda o fi mai interesant.
    A, inca ceva: cum se verifica zisa veche cu "no replacement for displacement". Am facut test cu 2.0T(pe G20) si cu 3.0T (pe F32). Foarte mare diferenta, nu neaparat importanta pe drumul public ca putere ramine destula, e-adevarat, insa "frumusetea", "echilibrul" si, as zice, rafinamentul motorului mare au disparut complet cu cei doi cilindri.
    Last edited by Io si Ea; 20-12-20, 05:21.

    Leave a comment:

Working...
X