Mike2005: '19 Civic Sedan 1.5 M/T Elegance, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mike2005 View Post
    Accord coupe de care aminteai e superb. Imi aduce aminte de Honda Legend. Mai vad ocazional cate una, uimitor cat de timeless poate sa arate.
    Da, desi am FK8-ul, inca mai intorc capul dupa 5D-ul FK2 . Parca nu imbatranesc deloc, nu numai ca ar imbatrani frumos .

    Originally posted by mike2005 View Post
    Faina masina FN-2 am auzit una pe strada mergea turata mai sus, pfff ce muzica. Vroiam sa cumpar una vanduta la ocazie aici pe forum, dar s-a dat rapid.
    Da. Mie o sa-mi cada tobele (intermediara si finala, rugina bat-o vina) si ma gandesc sa fac ceva custom care sa sune putin mai agresiv, dar gros, nu pitigaiat, ceva gen Toda. Am inteles ca sunt niste baieti pe la Bucuresti care fac lucruri frumoase.

    Originally posted by mike2005 View Post
    Acum imbunatatirile vin din "tech", servicii, nu stiu ce sa mai inventeze producatorii sa te faca sa schimbi masina cu una noua. Si cica ii preocupa impactul asupra mediului - yes, sure.
    Da, nimeni nu spune cam cat se polueaza cu producerea bateriilor, reciclarea lor etc. Lumea asta va deveni insuportabila pentru oamenii cu ceva tigle la mansarda.

    Originally posted by mike2005 View Post
    Un exemplu banal: filtrul de particule - type R face-lift au toate, de unde si sunetul motorului sintetizat in boxe. Jalnic. Si daca mi-as dori sa iau o masina noua n-am ce.
    Ma batea gandul sa iau Type-R-ul 2022 daca arata mai frumos, fiind ultimul model doar cu motor pe benzina sau, daca nu, face-liftul 2020, dar daca zici ca au filtru de particule deja pe facelift, zic pas! Fac o economie, schimb partea multimedia cu cea de pe facelift (ma enerveaza ca nu am buton de volum, dar pot trai toata viata fara ), ii pun discurile de frana de pe facelift si am rezolvat treaba . La primavara vreau sa ii schimb intercooler-ul cu unul de la PRL, caci la track-day-uri din mai pana in octombrie mi se ridica temperatura lichidului de racire de nu pot sa fac mai mult de 2 ture legate. Si daca tot nu se rezolva, o sa studiez, caci nu sunt foarte tehnic, si sper sa o rezolv cumva.

    Originally posted by mike2005 View Post
    Nu am auzit de problema asta. Te-ai uitat pe Civicx? Sau sa incerci o diagnoza la un service independent?
    O sa incerc sa intreb la reprezentanta in Bel/Lux, desi au o atitudine fricoasa cand ii intrebi ceva tehnic. Dau numai raspunsuri tip evazive/limbaj de lemn/memorate din manualul de garantie, zero informatie utila ca sa-si acopere "posteriorul" si sa mimeze raspunsul.
    Nu m-am uitat pe Civicx, dar am vazut pe youtube un filmulet din USA, nu-mi mai aduc aminte. E o problema, de genul "asa face toate" si nu e normal. Stiu ca nu e o masina care sa stea numai pe circuit, dar e flagship-ul celor de la Honda, e mandria lor (cea mai rapida masina cu tractiune fata), e orgoliu japonez si nu ar trebui sa se intample treburile astea (gajait ambreiaj, temperatura ridicata a lichidului de racire etc.).

    Daca as mai avea ceva de comentat vis-a-vis de partile negative ar fi senzorul de ploaie (e jalnic) si faptul ca se aburesc geamurile cand A/C nu e pornit, chiar si cand e uscat afara. La fel si oglinzile, cand intri de afara in garaj si afara ploua, se aburesc si nu e normal. Nu am patit asa ceva pe FK2 si FN2. Dar traiesc cu problemele astea pe viata. Masina e geniala. Intorc capul dupa Civic X pe strada, uitand ca eu am, de fapt, un FK8. Momentan, singura masina cu care as schimba-o ar fi Mercedes AMG GT, cea in 4 usi, dar mai trebuie si bani . Si, pana ajung eu la pensie cu banii stransi, se vor vinde doar electrice, chiar si la SH .

    Scuze de off-topic, ar trebui mutat reply-ul pe thread-ul "My Type-R".

    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

    Comment


    • #17
      Trebuie sa imi torn cenusa in cap, am verificat si nu am rev match, am tot condus alte masini si m-am incurcat. Uite ce am improvizat eu in starea de urgenta pentru heel&toe; am pus cate 2 saibe sub cele 2 suruburi din dreapta ale pedalei de acceleratie. Aduce pedala de acc, mai aproape de sofer si mai aproape de pedala de frana. Axul pedalei de acc. nu mai paralel cu cel al pedalei de frana, dar nu il simti daca nu ai stii. Functioneaza ptr heel&toe realist vorbind doar cu Econ Off Am deja 7000km cu improvizatia si nu s-a desprins nimic, nu au aparut alte probleme.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Pentru cei mai putin priceputi, exista si distantiere am inteles . Stiu pe cineva cu FK8 care a montat pentru heel & toe.
        '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
        '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
        Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

        "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

        Comment


        • #19
          Salutare

          A mai trecut ceva timp, am circulat cu masina si observat cateva lucruri bune/rele:
          - are putere mai mult decat suficienta pe autstrada, raportat la restul masinilor. Turbo-lag imperceptibil, se simte aproape ca un motor normal aspirat. Dupa o zona cu restrictii(70 km/h) i-am dat o talpa in timp ce un A-klass incerca sa ma depaseasca. L-am lasat cam in spate. S-a dovedit a fi un A45 AMG(vechiul). I-au luat ceva secunde sa ma ajunga (accelerasem 70-130 km/h in treapta 4-a). Se vedea ca se "injectase", cand a trecut de mine avea 150 km/h cel putin. Banuiesc ca datorita turbo-lagului a durat putin pana s-a trezit herghelia Mercedes .
          - pe viraje, la demaraj se simte usoara, agila, directia relativ scurta si precisa. Din punct de vedere dinamic e clar peste fostul meu Bmw 420D GC (avea 1600kg la 186 cp faceti calculul).
          - am reusit sa gasesc reglajul optim(scaun, volan). Totusi dezamagitor de scurt reglajul volanului in profunzime. Ma obliga sa stau cu mainile cam intinse.
          - suport lateral slabut mai ales la sezut. In viraje simti cum posteriorul aluneca intr-o parte pe scaun. Presupun ca au vrut sa faciliteze accesul, nu cred ca il afectau daca adaugau mai mult suport lateral. Spre comparatie scaunul TypeR te tine ca intr-un hamac, pozitia e aproape perfecta (comfort/suport mai bine ca in scaunele Bmw).
          - directia cam moale, prea asistata; era cool daca avea un mod sport sa devina mai dura.
          - pedala de frana cam moale, mai greu de dozat precis decat la TypeR.
          - ambreiajul la fel cam moale si cam vag punctul in care incepe sa cupleze

          E o masina excelenta dpdv dinamic care putea fi aproape perfecta in lipsa neajunsurilor de mai sus.

          I-am instalat niste aparatori RallyArmor (http://www.rallyarmor.com/index.php/...coupe-c-60_293). Sa mai protejeze regiunile expuse de pietre si noroi. Am montat pe TypeR de la inceput si isi fac treaba f bine.
          Attached Files
          Last edited by mike2005; 27-02-21, 19:48.

          Comment


          • #20
            Am tunat putin masina. Am adaugat buza, praguri stil Type R si un difuzor. In principal pentru a proteja partile inferioare de pietre. Plus difuzorul protejeaza de raschetari, e plin de raschetatori peste tot. Pragurile sunt cam joase pt gustul meu( 2cm mai joase decat type R), le voi scurta daca am probleme. Imi place cum a iesit, arata putin mai sport. Ce parere aveti?
            Urmeaza sa ii adaug 2 extensii la evacuare care vor umple cele 2 gauri din difuzor.

            Cam ce a iesit:
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Doamne, ce frumoasa este ! S-o stapanesti sanatos si fara niciun incident !
              Acum am observat ca ai si un Type R, sunt impresionata ! Si eu ma gandeam ca atunci cand va veni timpul sa-mi schimb masina voi lua fie un Type R, fie un BMW. Desi imi sunt mult mai dragi Hondele. Sa te bucuri de masinute. Sunt ADORABILE !
              Last edited by Milky; 31-05-21, 17:28.

              Comment


              • #22
                Spuneai mai sus ca ai directia prea usoara, cred ca ai cauciucuri cu latime 215mm pe sedan si de aia. Eu am simtit diferenta pe hatchback intre 235 si 215. Nu e alta lume dar e un pic mai bine. Nu stiu daca ai voie legal sa pui pe sedan de 235, dar poate e posibil. Oricum, pragurile alea cer macar niste jenti cu ET mai mic, 30-35 in loc de 45.

                Comment


                • #23
                  peste 15 ani o sa mergi la service auto cum se merge azi cu laptopul la service. isi fac update de bios la egr si isi vosr scoate limitarea de banda pe unitatea multimedia.
                  Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                  Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                  Comment

                  Working...
                  X