Mike2005: '19 Civic Sedan 1.5 M/T Elegance, Rally Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mike2005: '19 Civic Sedan 1.5 M/T Elegance, Rally Red

    Salutare colegi!

    Recent am mai adaugat o Honda in "colectie". Sotia ar fi vrut o masina mai "normala" (decat TypeR) pe care sa o poata folosi indiferent de conditii (iarna, sare/zloata, drumuri scurte prin oras... - drumuri care de cativa ani sunt vesnic peticite/restrictionate/continu deviate/scurmate de lucrari care nu se mai termina). Eu incercand sa menajez TypeR. Asa ca ne-am hotarat la o a doua masina. Trebuia sa aiba un kilometraj rezonabil(50-60k max), motor relativ capabil (avand in vedere ca va vedea si autostrada) pe benzina, transmisie manuala, 4 usi min, frumoasa si daca se poate cu personalitate la condus. Toate acestea intr-un buget rezonabil. Avand in vedere conditiile numeroase lista de posibile candidate nu a fost prea lunga. Desi exista multi producatori/modele. Am considerat:
    - Megane 3 RS(avea 3 usi, exlus)
    - Megane 4 GT(interiorul nu ma convingea)
    - VAG (nu mai am incredere deloc in ei, plus problemele de fiabilitate)
    - Type R FK2 (prea spartan pt jumatatea mea)
    - Bmw (am frecventat formurile marcii, fiind fost posesor. M-am cam speriat de cate am citit acolo: batut, troncanit, tremurat, gremlini electrici, destule motoare cu probleme(partea mecanica)
    - Masini de teren (doar Jimny 4 sau Wrangler - nu vroia sotia)
    - Mini (suspensia dura de-ti rupe ... plus scaune mici si pozitia prea ridicata la volan)
    - Toyota (nu ne-au placut plus motoarele nu sunt convingatoare)
    - Mazda (motoarele pe benzina non-turbo sunt cam anemice)
    - Civic X parea ca bifeaza cele mai multe dintre criterii

    N-am considerat hibride pentru ca au motoare cam anemice si vin cu 300 kg in plus(motoare electrice + baterie). Incepe sa se descarce bateria, foloseste din puterea motorului pentru a o incarca. La un drum lung chiar se simte. Impactul acestei probleme e redus daca e plug-in si o incarci constant. Dar nu e cazul la mine.
    Electrice la fel, mi-a placut Honda e, dar pentru cat costa, ce ofera, infrastructura actuala am considerat ca nu e momentul acum. Peste 20 ani pb ca tehnologia va fi mai matura.

    Am gasit o ocazie la reprezentanta Honda, 1 an, 18k km. La un pret decent. Preferam hatch Sport dar am acceptat si sedan pana la urma.
    Revizia nu fusese facuta inca, m-am uitat la nivelul uleiului si era imediat unde se termina partea de plastic a jojei. Ok ceva dilutie dar nu exagerat pt 18k km. Nu ma deranjeaza sa schimb uleiul mai des 2x pe an. Oricum as fi facut-o.
    Am fost impresionat citind despre acest motor, eficienta lui energetica, inovatii.

    Ca impresii mi se pare o masina super:
    - arata bine
    - motorul este suficient de puternic (spun asta venind de pe Type R). Cuplu suficient la turatii joase, tb doar selectata treapta potrivita. Sunetul motorului de la 4000 incolo e interesant. O ambianta usor sportiva.
    - masina se simte ca e relativ usoara(1300 kg)
    - tinuta de drum buna, masina e stabila chiar si la viteze ridicate, ruliu redus, pe viraje. Face fata cu brio comparatiei dapdv cu Bmw seria 4 pe care l-am avut. Plus ca fiind mai usoara (300kg aproape) virajele sunt mai usor de luat, tinuta e mai neutra.
    - absoarbe bine neregularitatile drumului(clar mai bine decat TypeR in mod Comfort).
    - directia e scurta, relativ precisa. Personal as fi preferat(moduri reglabile) sa o poti face mai dura. As fi preferat mai mult feedback sa simt ce fac rotile.Ca feeling volan TypeR/Bmw sunt peste dar fac parte din alte categorii(ca si solutii tehnice).
    - le fel pedalele ambreiaj/frana sunt mai moi decat la TypeR/Bmw. Le-as fi preferat ceva mai dure pentru a doza mai precis comenzile.
    - schimbatorul de viteze precis, placut de utilizat. Cursa putin mai lunga ca la TypeR dar m-am obisnuit.
    - interiorul are o tenta sportiva, e placut ochiului. Calitatea fabricatiei e f buna. Da materialele nu sunt la nivelul celor din masinile premium actuale. Depinde de exigentele fiecaruia. Cine cauta interior de tip sufragerie poate gasi la producatorii germani, Mazda, Lexus, Accura... Eu prioritizez experienta condusului, dinamica mai sportiva si calitatea fabricatiei/fiabilitatea.
    - per total se simte solida, bine inchegata, comparabila cu cele germane. Sunt materiale de calitate chiar daca la aspect/finisare nu-ti iau ochii. Si e ok, altfel costurile ar fi fost altele.
    Attached Files
    Last edited by mike2005; 19-12-20, 15:14.

  • #2
    Inca ceva: schimband intr-o viteza inferioara se observa absenta (rev-matching-ului) de pe TypeR. Astfel cand schimb intr-o treapta inferioara se simte un mic "soc" datorita diferentei de turatie intre transmisie si motor. E putin enervant socul respectiv, asa ca ma voi obisnui sa fac rev-matching manual (un blip la acceleratie inainte sa intru in viteza inferioara).
    Foloseste careva acest procedeu?

    Comment


    • #3
      Sa o stapiniti sanatosi cu multi km fara probleme ! Din curiozitate intreb este Elegance sau Executive ? Oricum, o culoare deosebita !

      Comment


      • #4
        Drumuri bune sa ai! Din lipsa trapei rezultă că este echiparea de baza, Elegance.

        Interesanta atitudinea detașată fața de diluție. Și eu am și este aspectul care Ómi reduce din entuziasmul de a conduce altfel o super mașina.

        Comment


        • #5
          Sa o conduci cu placere multi km si fara de probleme

          Comment


          • #6
            Va multumesc pentru urari!

            @windir confirm ca este Elegance.
            Nu cautam aceasta culoare neaparat. Dar a inceput sa ne placa sotiei/mie. Surprinzator fapt, cunoscuti(diferite varste) si-au exprimat admiratia.
            Chiar si in echiparea asta nu e chiar cheala. Are senzori parcare/ camera backup, Honda sensing(lipseste blind spot information care ma cam streseaza la TypeR -cum semnalizez bip-bip) si vad ca scaune incalzite(nu folosesc asa ceva). Scaunele sunt textile, reglabile manual - ceea ce imi doream - simplu, fara alte complicatenii, motorase, sisteme care sa se strice. Trapa chiar nu imi dorec, risc de pb cu etanseizarea plus scade rigiditatea torsionala.
            Cei de la reprezentanta spuneau ca pt 1700 euro imi pot inlocui tapiseria textila cu cea din piele originala Honda. Ar arata cool dar ca si comfort nu sunt convins(rece iarna, incinsa vara), mentenanta complicata, apoi se largeste in zona sezutului si nu-mi place cum arata. Alcantara ar fi altceva


            Co5min
            - eram consitent de problema. Am vazut ca era prezenta moderat. Am inteles ca incepand cu modelul 2019 a existat o revizie la nivelul motorului adresand-o.
            - acum faptul ca in loc de 1 revizie anuala fac altele 1-2 aditionale nu e mare paguba. Mai am 2 ani garantie, voi vedea daca apar probleme.
            - voi trimite uleiul la analiza la urmatoarea schimbare si voi sti exact despre ce e vorba. Va incurajez sa o faceti si voi. In trecut trimiteam la Blackstone labs in US. Comanzi recipient container, iti trimite. Apoi te costa cam 50 EUR in total transport + analiza.
            - uitandu-ma la oferta disponibila e aproape imposibil sa gasesti motor relativ fiabil si rezonabil de performant. Da gasesti fiabilitate dar poate mici de 1, 1.2 litri care nu trec de 130-140 cp. Dar nu am vrut sa dau banii astia pe o masina cu atati "daca" si "poate". Sa adorm langa ea pana accelereaza pe autostrada. Restul motoarelor mai cunoscute si capabile(VAG TFSI, Bmw pe benzina...) au chiar lucruri mai nasoale (turbo, distributie,...).
            Last edited by mike2005; 19-12-20, 22:37.

            Comment


            • #7
              Felicitari pentru achizitie! Nu mai arunca banii pe analize de ulei! La masina ta, cu siguranta, nu ai tone de benzina in ulei!

              Comment


              • #8
                Originally posted by MPopescu View Post
                Felicitari pentru achizitie! Nu mai arunca banii pe analize de ulei! La masina ta, cu siguranta, nu ai tone de benzina in ulei!
                Multumesc! Probabil o voi face odata sa vad parametrii uleiului, contaminantii(benzina,..) si uzura motorului(sedmimente solide). Daca e in parametri normali nu mai fac pt cativa ani.

                Comment


                • #9
                  S-o folositi sanatosi, Mike, culoarea ii sta foarte bine. Chiar foarte bine! Dupa gustul meu sedanul actual e singurul interesant azi de la Honda. Sa vedem SI-ul daca-l vor aduce si in Europa.
                  - De acord cu tine cu pielea pe scaune, o fi aratoasa dar e pacatoasa, vara calda de behai, iarna cu incalzire e ok-ish insa ma pot lipsi fara probleme. Si cu scaunele electrice la fel, nu le vad rostul nicidecum. Si nici trapei, e destula prafaraie pe-afara, nu-mi trebuie si in masina.
                  - Eu dau un blip aprope intotdeauna cind schimb in viteza inferioara, asa m-am obisnuit. Mi se pare si mai confortabil pentru transmisie/discuri/placute dar si pentru tinuta masinii in timpul frinarii, chestie pe care eu o gasesc foarte importanta.
                  - Cu motoare mici cu turbo mie mi-a trecut definitiv. La consum sint tot pe-acolo insa la dinamica sint exact ca porcu. Spre exemplu, pe urcarea spre "tunelul" (e un "cut and cover" de fapt) de pe autostrada cum vii dinspre Sibiu spre Sebes. Aveam 140 si se vedea ca motorasul ala "pompat" nu mai poate, viteza a tot scazut pina a cerut treapta inferioara! Pai la dracu, e o urcare usoara si constanta si venisem lansat da' nici macar atita nu poate. Pai sa le ia toti dracii de 1.0T, 1.4 Tfsi si cum le-o mai chema.1.5-ul asta de Honda o fi mai interesant.
                  A, inca ceva: cum se verifica zisa veche cu "no replacement for displacement". Am facut test cu 2.0T(pe G20) si cu 3.0T (pe F32). Foarte mare diferenta, nu neaparat importanta pe drumul public ca putere ramine destula, e-adevarat, insa "frumusetea", "echilibrul" si, as zice, rafinamentul motorului mare au disparut complet cu cei doi cilindri.
                  Last edited by Io si Ea; 20-12-20, 06:21.
                  "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Io si Ea View Post
                    S-o folositi sanatosi, Mike, culoarea ii sta foarte bine. Chiar foarte bine! Dupa gustul meu sedanul actual e singurul interesant azi de la Honda. Sa vedem SI-ul daca-l vor aduce si in Europa.
                    - De acord cu tine cu pielea pe scaune, o fi aratoasa dar e pacatoasa, vara calda de behai, iarna cu incalzire e ok-ish insa ma pot lipsi fara probleme. Si cu scaunele electrice la fel, nu le vad rostul nicidecum. Si nici trapei, e destula prafaraie pe-afara, nu-mi trebuie si in masina.
                    - Eu dau un blip aprope intotdeauna cind schimb in viteza inferioara, asa m-am obisnuit. Mi se pare si mai confortabil pentru transmisie/discuri/placute dar si pentru tinuta masinii in timpul frinarii, chestie pe care eu o gasesc foarte importanta.
                    - Cu motoare mici cu turbo mie mi-a trecut definitiv. La consum sint tot pe-acolo insa la dinamica sint exact ca porcu. Spre exemplu, pe urcarea spre "tunelul" (e un "cut and cover" de fapt) de pe autostrada cum vii dinspre Sibiu spre Sebes. Aveam 140 si se vedea ca motorasul ala "pompat" nu mai poate, viteza a tot scazut pina a cerut treapta inferioara! Pai la dracu, e o urcare usoara si constanta si venisem lansat da' nici macar atita nu poate. Pai sa le ia toti dracii de 1.0T, 1.4 Tfsi si cum le-o mai chema.1.5-ul asta de Honda o fi mai interesant.
                    A, inca ceva: cum se verifica zisa veche cu "no replacement for displacement". Am facut test cu 2.0T(pe G20) si cu 3.0T (pe F32). Foarte mare diferenta, nu neaparat importanta pe drumul public ca putere ramine destula, e-adevarat, insa "frumusetea", "echilibrul" si, as zice, rafinamentul motorului mare au disparut complet cu cei doi cilindri.
                    Multumesc!
                    Da din pacate in Europa nu vin anumite modele. O fi din cauza faptului ca potentialul de vanzari ar fi scazut si nu s-ar justifica investitia. Europenii sunt calati pe masinile nemtesti in segmentele de care vorbim. In schimb USA Civic/Accord sunt in topul vanzarilor. La fel si Toyota, ma uitam pe oferta lor si vad ditamai Camry doar hibrid.
                    Ar fi tare sa aduca SI. Alt model care imi place ar fi Accord, chiar arata bine generatia actuala. Macar cu motorul de 2 litri turbo ar fi interesanta.

                    - tare, voi incepe si eu sa fac rev-match
                    - "no replacement for displacement" are un adevar. E legat de curba de cuplu. La motoarele turbo e in forma de trapez, urca rapid ajunge la plafonul maxim, coboara rapid cum turatia depaseste o anumita valoare. Cateodata e cam ingusta(2-3000rpm) si tb sa mesteci prompt in schimbator sa stai in "zona". Vad ca motoarele tfsi au curba de cuplu mai la stanga, intervalul incepand de f jos 1500 si terminand la 4500, la 1.5T Honda e mutata cu vreo 1000 rpm mai la dreapta si usor mai lata. Cred ca la Honda favorizeaza reprizele in regim de drum national/autostrada iar motorul TFSI favorizand reprizele la viteze mai joase/demarajele.
                    Am si eu niste zone de "benchmark" (urcari pe autostrada) unde devin evidente ecarturile de performanta. N-am ajuns inca pe acolo sa-mi fac o idee completa. Totusi empiric in cazul turbo la o urcare "medie"(ceva mai mult decat cea de care mentionai), venit lansat:
                    - la un motor 80cp va incetini oricat ai retrograda
                    - 120 cp daca esti pe faza cu schimbatul iti mentii viteza/sau poti accelera usor.
                    - 180 cp accelerezi decent mai ales daca retrogradezi
                    - 300 cp accelerezi serios(ai senzatia aia de light-headed) nu e nevoie sa retrogradezi

                    Motoarele cu ma multi cilindri sunt mai echilibrate, au sunet mai interesant - asta e de necontestat. Ca fiabilitate, ramane de vazut cum se vor comporta cele turbo. Deocamdata aud de motoare 1.5 DCI Renault care ating 3-400k km fara probleme. Sau la garajul Honda de unde am cumparat masina era un TypeR FK8 cu 160k km, fara probleme, venise la revizie.

                    Mi-ar fi placut un 135i cu 6cyl. Gaseam la 50-60k km daca cresteam bugetul cu 4-5 mii. Dar cred ca astfel de masini(cele germane) sunt vulnerabile la abuz/neintretinere. Asa ca m-am temut sa iau asa ceva. Am avut un 420D GC(poti vedea jurnalul meu pe forumul Bmw sectiunea Seria 4, primul de acest gen). Per total o experienta buna, driving experience peste medie. Totusi desi luat de nou si tinut numai in garaj/super ingrijit, am avut probleme la partea electrica(usi/portbagaj deschise aleatoriu, picat modul electronic spate REM), alarma care pornea aleator. Ma gandesc ce se intampla cu majoritatea care sunt luate pe leasing si conduse ca si cum n-ar mai fi ziua de maine.
                    Last edited by mike2005; 20-12-20, 13:53.

                    Comment


                    • #11
                      Sa o stapanesti sanatos, e interesanta combinatia de culori. Ar trebui sa ai rev matching, se poate activa/dezactiva din meniu, dar nu iti da blip daca ai sub 2000rpm sau Econ activ. Sau nu este feature-ul asta deloc pe sedan? Oricum si cu revmatch-ul activ, trebuie sa ii dai un blip, doar ca urca turatia mai repede si cat trebuie. Eu fac si heel&toe, dar am modificat pozitia pedalei de acceleratia, stock era imposibil.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TheTracker View Post
                        Sa o stapanesti sanatos, e interesanta combinatia de culori. Ar trebui sa ai rev matching, se poate activa/dezactiva din meniu, dar nu iti da blip daca ai sub 2000rpm sau Econ activ. Sau nu este feature-ul asta deloc pe sedan? Oricum si cu revmatch-ul activ, trebuie sa ii dai un blip, doar ca urca turatia mai repede si cat trebuie. Eu fac si heel&toe, dar am modificat pozitia pedalei de acceleratia, stock era imposibil.
                        Salut, multumesc!
                        Da ies in evidenta. La inceput aveam ceva retineri (imi placea cum arata pe type R dar nu eram determinat sa trec la fapta) dar acum cred ca arata chiar sexy (impreuna cu liniile caroseriei).

                        Mersi de sugestie. Am cautat prin meniu si nu am gasit optiunea asta. Cand/daca poti ar fi de ajutor sa imi spui in ce meniu/faci o poza.
                        Referitor la pozitia pedalei da inteleg . Cum ai modificat-o? Am incercat si eu un heel and toe si a rezultat o franare in gat, de aia cu sete. Macar am avut inspiratia sa o fac cand eram singur.
                        Ai Civic hatch?

                        Merci anticipat
                        Numai bine!

                        Comment


                        • #13
                          Mi-am facut timp sa aranjez putin noua masinuta. I-am facut corectie vopsea + decontaminare(reziduri feroase) / si polish geamuri / faruri la un atelier de detailing local. Apoi i-am aplicat eu un ceramic coating:
                          - 2 straturi CarPro CQuartz UK 3.0 + 2 straturi CarPro Gliss (pe tabla / plastice ). Aplicarea unui strat mi-a luat intre 2 ore (doar partile vizibile de afara) si 4 ore cand include si partile vopsite interioare(revers portbagaj - capota / praguri / margini portiere / plastice margine motor...)
                          - 2 straturi CarPro Flyby Forte pe geamuri

                          Atelierul de detailing imi cerea 600 eur pentru un ceramic coating(1 strat). Dar e clar ca nu ar fi tratat toate cotloanele asa cum am facut. Asa ca am preferat sa fac eu ca si la TypeR.
                          Daca va ganditi sa faceti: aveti nevoie de o incinta curata(fara praf), bine ventilata si o sursa buna de lumina(ideal un reflector mobil) sa il puteti muta in functie de zona de aplicare. Dupa aplicarea substantei pe suprafata dupa 1-2 minute trebuie indepartat excesul/uniformizat si e nevoie de lumina buna. Si o masca cu filtre pentru vapori/gaze volatile la temperaturi joase.

                          Urmeaza sa fac si rotile cu 1-2 straturi de ceramic. Mai ales ca sunt noi.

                          Cateva poze cu ce a iesit:
                          Attached Files
                          Last edited by mike2005; 13-01-21, 23:48.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare! Sa ma mai bag si eu in seama, caci mi se pare ca nu mai e asa multa activitate pe forum, oricum eu nefiind unul dintre cei foarte activi.

                            Din ce stiu eu, rev matching e doar pe type-r, dar stiu baieti care l-au dezactivat si fac "heel & toe".
                            Cat despre modelele de peste ocean, am vazut acum ceva timp prin Constanta o Honda Accord in 2 usi, model 2018, daca nu ma insel. Foarte frumoasa masina si sunt aproape sigur ca e importata din SUA. Pacat ca nu mai fac si pentru Europa Accord. Au marit intr-adevar Civicul, dar parca Accord era pentru oameni mai maturi . Nu era inca pentru mine, dar poate era o optiune peste 5-10 ani. Avand momentan un FN2 (care nu ma va si nu il voi parasi) si un FK8 (pentru care m-as desparti doar pentru facelift sau Type-R XI), sunt momentan foarte multumit.

                            E trist, pe de alta parte, sa vezi trendul in industria auto, mai ales pentru noi, cei care prindem tranzitia de la motor termic la electric. Altii nici nu vor sti ce a fost ala motor termic. Am inteles ca Type-R XI va fi ultimul cu motor termic 100%. Sa vezi cum voi fi aratat cu degetul pe strada in FN2-ul meu in 20 de ani .

                            Sa le stapanesti sanatos! In afara de gajaitul la ambreiaj pe care-l am la FK8, nu am repros pentru Honda. Raman fan pe viata datorita Civicului VIII. Sper ca problema gajaitul sa fie rezolvata pe garantie. Inca nu se stie exact de la ce e, dar sunt cateva prin Romania cu problema asta si se pare ca schimbul kit-ului de ambreiaj nu ar rezolva-o definitiv. Ai ceva info legate de treaba asta?
                            '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                            '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                            Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                            "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Sheva_C View Post
                              Salutare! Sa ma mai bag si eu in seama, caci mi se pare ca nu mai e asa multa activitate pe forum, oricum eu nefiind unul dintre cei foarte activi.

                              Din ce stiu eu, rev matching e doar pe type-r, dar stiu baieti care l-au dezactivat si fac "heel & toe".
                              Cat despre modelele de peste ocean, am vazut acum ceva timtep prin Constanta o Honda Accord in 2 usi, model 2018, daca nu ma insel. Foarte frumoasa masina si sunt aproape sigur ca e importata din SUA. Pacat ca nu mai fac si pentru Europa Accord. Au marit intr-adevar Civicul, dar parca Accord era pentru oameni mai maturi . Nu era inca pentru mine, dar poate era o optiune peste 5-10 ani. Avand momentan un FN2 (care nu ma va si nu il voi parasi) si un FK8 (pentru care m-as desparti doar pentru facelift sau Type-R XI), sunt momentan foarte multumit.

                              E trist, pe de alta parte, sa vezi trendul in industria auto, mai ales pentru noi, cei care prindem tranzitia de la motor termic la electric. Altii nici nu vor sti ce a fost ala motor termic. Am inteles ca Type-R XI va fi ultimul cu motor termic 100%. Sa vezi cum voi fi aratat cu degetul pe strada in FN2-ul meu in 20 de ani .

                              Sa le stapanesti sanatos! In afara de gajaitul la ambreiaj pe care-l am la FK8, nu am repros pentru Honda. Raman fan pe viata datorita Civicului VIII. Sper ca problema gajaitul sa fie rezolvata pe garantie. Inca nu se stie exact de la ce e, dar sunt cateva prin Romania cu problema asta si se pare ca schimbul kit-ului de ambreiaj nu ar rezolva-o definitiv. Ai ceva info legate de treaba asta?
                              Salutare,

                              Da intr-adevar e pe typeR (eu il tin activat ) , ar fi cool sa fie si pe Civic 1.5T.

                              Accord coupe de care aminteai e superb. Imi aduce aminte de Honda Legend. Mai vad ocazional cate una, uimitor cat de timeless poate sa arate. Pana acum 1-2 ani Accord avea chiar motor V6 normal aspirat. Chiar si Accord Sedan mi se pare f frumos. Daca n-ar fi normale astea poate s-ar vinde si in Europa.
                              Da e o competitie intre producatori. Toate modelele cresc. Civicul sedan(10cm mai lung decat hatch) e mai lata si cativa cm mai scurta decat Accord gen 7. As fi preferat sa ramana compacte totusi.
                              Faina masina FN-2 am auzit una pe strada mergea turata mai sus, pfff ce muzica. Vroiam sa cumpar una vanduta la ocazie aici pe forum, dar s-a dat rapid.

                              Da trendul e ingrijorator pentru pasionatii de masini traditionale. Pana acum cativa ani eram obisnuiti ca fiecare model sa fie mai performant dinamic. Acum imbunatatirile vin din "tech", servicii, nu stiu ce sa mai inventeze producatorii sa te faca sa schimbi masina cu una noua. Si cica ii preocupa impactul asupra mediului - yes, sure.
                              Generatiile mai tinere vor adapta usor noile tehnologii nestiind cum erau masinile termice. Sunt mai mult interesati de partea IT.
                              Personal desi lucrez in IT, nu ma intereseaza directia/tendinta asta de a indesa cat mai mult "tech". Stiind cum functioneaza/sunt implementate si cunoscand limitarile acestor tehnologii nu gasesc mare lucru fascinant. Ma intereseaza doar masinile clasice / driver's cars.
                              Ca si tine voi tine macar TypeR cat de mult pot. Pe masura ce trece timpul se ingusteaza paleta de modele disponibile care m-ar putea interesa. Un exemplu banal: filtrul de particule - type R face-lift au toate, de unde si sunetul motorului sintetizat in boxe. Jalnic. Si daca mi-as dori sa iau o masina noua n-am ce.

                              Nu am auzit de problema asta. Te-ai uitat pe Civicx? Sau sa incerci o diagnoza la un service independent?
                              O sa incerc sa intreb la reprezentanta in Bel/Lux, desi au o atitudine fricoasa cand ii intrebi ceva tehnic. Dau numai raspunsuri tip evazive/limbaj de lemn/memorate din manualul de garantie, zero informatie utila ca sa-si acopere "posteriorul" si sa mimeze raspunsul.

                              Comment

                              Working...
                              X