Salutare tuturor,
De doua luni am intrat si eu in randul posesorilor de Sedan, mi-am dorit maxim aceasta masina, am urmarit forumul si pagina de fb pentru a ma pune la curent cu tot inca de anul trecut. Fosta mea masina a fost o Honda Civic Sedan Hybrid care a fost o masina foarte buna, m-am putut baza pe ea , un monument de fiabilitate ( mai putin bateria, care stiam de ea inca de cand am cumparat dar mi-am asumat).
Nu m-au speriat micile bug-uri specifice gen radiator de ac sau greieri. Masina am luat-o de la dealer-ul Autoklass Ploiesti, am avut un discount considerabil, masina avand 3300 km. Am vrut sa ii fac o prezentare cu bune si cu rele dupa prima revizie , pentru a avea timp sa ne cunoastem mai bine , dar cum am ajuns in service mai repede decat m-as fi asteptat am zis sa incep acum.
Tinuta de drum este impecabila, caii sunt suficienti pentru a face o depasire fara emotii ( la hybrid cateodata mai aveam ), cutia CVT este perfecta pentru mine si pentru mersul in oras, plus ca eram deja obisnuit cu astfel de cutie, pe S este o alta masina, foarte confortabila , consumul este bun chair daca am alerga masina. Oil life cand am lua masina imi arata 4000 km cand avea 3300, acum la 7000 mai aveam estimativ 1800 km
Acum partea rea , sa zic asa , este ca am pierdut lichidul de racire, chemat asistenta, mers la Asko, verdictul a fost un colier a frecat de radiatorul de racire a cutiei de viteze, se rezolva pe garantie. Nu consider ca este un defect mai mult un inconvenient, il incadrez la mici bug-uri de fabricatie
De doua luni am intrat si eu in randul posesorilor de Sedan, mi-am dorit maxim aceasta masina, am urmarit forumul si pagina de fb pentru a ma pune la curent cu tot inca de anul trecut. Fosta mea masina a fost o Honda Civic Sedan Hybrid care a fost o masina foarte buna, m-am putut baza pe ea , un monument de fiabilitate ( mai putin bateria, care stiam de ea inca de cand am cumparat dar mi-am asumat).
Nu m-au speriat micile bug-uri specifice gen radiator de ac sau greieri. Masina am luat-o de la dealer-ul Autoklass Ploiesti, am avut un discount considerabil, masina avand 3300 km. Am vrut sa ii fac o prezentare cu bune si cu rele dupa prima revizie , pentru a avea timp sa ne cunoastem mai bine , dar cum am ajuns in service mai repede decat m-as fi asteptat am zis sa incep acum.
Tinuta de drum este impecabila, caii sunt suficienti pentru a face o depasire fara emotii ( la hybrid cateodata mai aveam ), cutia CVT este perfecta pentru mine si pentru mersul in oras, plus ca eram deja obisnuit cu astfel de cutie, pe S este o alta masina, foarte confortabila , consumul este bun chair daca am alerga masina. Oil life cand am lua masina imi arata 4000 km cand avea 3300, acum la 7000 mai aveam estimativ 1800 km
Acum partea rea , sa zic asa , este ca am pierdut lichidul de racire, chemat asistenta, mers la Asko, verdictul a fost un colier a frecat de radiatorul de racire a cutiei de viteze, se rezolva pe garantie. Nu consider ca este un defect mai mult un inconvenient, il incadrez la mici bug-uri de fabricatie
Comment