Bine v-am gasit!
De saptamana trecuta sunt posesorul unei Honda Civic Sedan, in echipare Executive si culoare Cosmic Blue cu transmisie manuala 6+1 si piele Ivory.
Istoria mea cu marca incepe in februarie 2020 cand am fost la test drive cu Civic (hatch) si mi-a placut cum se simte.
Din pacate, combinatia de echipare Executive si transmisie manuala este rara, atunci nu era disponibila, iar piele Ivory am inteles ca nu se mai pune, ramanand doar optiunea de negru.
Pe mine ma intereseaza 3 lucruri la o masina, in ordinea asta: sa fuga, sa arate bine si sa nu ma tina in service.
Honda m-a atras pentru raportul calitate / pret / echipare, garantia de 5 ani, atitudinea reprezentantelor fata de clienti si, intr-o mare masura, lucrurile pe care le-am citit aici.
La inceputul acestei luni am reluat discutiile cu Honda Nord si, surpriza, am gasit-o pe dumneaei dintr-un ultim lot livrat in RO.
Un mare thumbs up catre echipa de la HN pentru abordarea in negociere, atitudinea fata de client si operativitatea in procesul de livrare a masinii.
Ca accesorii, am luat de la dealer tavita de portbagaj, tips-urile de tobe si gume de iarna Nokian, iar acum discut de un kit de roata de rezerva slim.
Astept luna octombrie pentru oferte la seturile de jante, am in plan inca unul pentru cauciucurile de iarna.
In seara zilei in care am luat-o, masina a primit folii Llumar pe luneta si geamurile spate (5% transparenta), folii pe geamurile fata (80% transparenta) si pe faruri (100% transparenta).
Meditez la folie pt parbriz (80%) si cu siguranta pentru stopuri (idem faruri).
De pe Aliexpress am comandat protectia de portbagaj (cea din partea superioara care acopera boxele si cablurile). Am gasit un topic pe Softpedia si imi place cum se aseaza in masina.
In RO am gasit un set de 2 rubber straps pentru difuzoare mari pe care am de gand sa le montez ca manere de inchidere a portbagajului. Cred ca o sa le prind cu suruburi in capitonajul portbagajului.
De joi de cand am luat-o si pana azi, am facut 960km: 120km in Bucuresti, iar restul pe un traseu potrivit rodajului: Bucuresti -> Pitesti -> Rm. Valcea -> Sibiu -> Brasov -> Onesti -> Focsani -> Buzau -> Bucuresti.
Am mers cu o turatie de 2500-3000 rpm si am evitat turele < 2000 rpm, fara acceleratii la podea. In cateva depasiri, am urcat usor catre 3500 rpm.
Media de viteza a fost de 56 km/h cu un consum mediu afisat de 5,8l / 100km. Prin Bucuresti, consumul se stabilizase la 10l / 100km, cu AC on si Start / Stop off permanent (nu am de gand sa-l folosesc vreodata). Benzina ca la toate masinile pe care le-am avut: Petrom 99 sau OMV 100, 1 persoana si bagaje usoare.
Nu am apasat niciodata butonul ECON.
Masina e setata mai mult spre confort decat spre sportivitate. Hatch-ul vine cu amortizoare adaptive in echiparea Sport Plus care o fac o idee mai rigida. Sedan-ul Executive nu le are; nu le-am simtit lipsa, dar m-as fi bucurat sa fie acolo.
Eu vin de pe un Bertone Turbo de 190 cp. Comparatia nu-si prea are locul, dar Opel-ul pare mai iute decat Honda, poate datorita etajarii cutiei si clar cu suspensie mult mai rigida, prea rigida.
Ca feedback dupa 1000 km, masina este ceea ce am asteptat si mai mult. Ca puncte de rezolvat: farul dreapta pare ca bate putin mai jos, iar subwoofer-ul sau o boxa de pe spate are un greier. Astea le rezolv saptamana asta cand ma duc sa iau CIV in original. Voi preciza si de un mic vajait al compresorului de AC intre 1900 - 2200 rpm. Nu pare a fi ceva grav, e greu sesizabil, AC isi face treaba foarte bine, dar doar sa fie pusa pe masa in eventualitatea in care se agraveaza.
Ca pozitie la volan, nu e neaparat ceva rau, dar cred ca tb sa ma mai joc la reglaje, eu avand 1,87m si 75kg. Nu am amortit sau ceva, doar ca scaunele Recaro din Bertone imi par mai confortabile, ele avand prelungire pentru sezut (vine aproape sub genunchi) si suportul lateral ceva mai bun.
In incheiere, ma bucur de alegerea facuta, ma bucur sa ma alatur clubului si va doresc sa va bucurati de masinile voastre la fel cum si eu ma bucur de a mea!
Alex
De saptamana trecuta sunt posesorul unei Honda Civic Sedan, in echipare Executive si culoare Cosmic Blue cu transmisie manuala 6+1 si piele Ivory.
Istoria mea cu marca incepe in februarie 2020 cand am fost la test drive cu Civic (hatch) si mi-a placut cum se simte.
Din pacate, combinatia de echipare Executive si transmisie manuala este rara, atunci nu era disponibila, iar piele Ivory am inteles ca nu se mai pune, ramanand doar optiunea de negru.
Pe mine ma intereseaza 3 lucruri la o masina, in ordinea asta: sa fuga, sa arate bine si sa nu ma tina in service.
Honda m-a atras pentru raportul calitate / pret / echipare, garantia de 5 ani, atitudinea reprezentantelor fata de clienti si, intr-o mare masura, lucrurile pe care le-am citit aici.
La inceputul acestei luni am reluat discutiile cu Honda Nord si, surpriza, am gasit-o pe dumneaei dintr-un ultim lot livrat in RO.
Un mare thumbs up catre echipa de la HN pentru abordarea in negociere, atitudinea fata de client si operativitatea in procesul de livrare a masinii.
Ca accesorii, am luat de la dealer tavita de portbagaj, tips-urile de tobe si gume de iarna Nokian, iar acum discut de un kit de roata de rezerva slim.
Astept luna octombrie pentru oferte la seturile de jante, am in plan inca unul pentru cauciucurile de iarna.
In seara zilei in care am luat-o, masina a primit folii Llumar pe luneta si geamurile spate (5% transparenta), folii pe geamurile fata (80% transparenta) si pe faruri (100% transparenta).
Meditez la folie pt parbriz (80%) si cu siguranta pentru stopuri (idem faruri).
De pe Aliexpress am comandat protectia de portbagaj (cea din partea superioara care acopera boxele si cablurile). Am gasit un topic pe Softpedia si imi place cum se aseaza in masina.
In RO am gasit un set de 2 rubber straps pentru difuzoare mari pe care am de gand sa le montez ca manere de inchidere a portbagajului. Cred ca o sa le prind cu suruburi in capitonajul portbagajului.
De joi de cand am luat-o si pana azi, am facut 960km: 120km in Bucuresti, iar restul pe un traseu potrivit rodajului: Bucuresti -> Pitesti -> Rm. Valcea -> Sibiu -> Brasov -> Onesti -> Focsani -> Buzau -> Bucuresti.
Am mers cu o turatie de 2500-3000 rpm si am evitat turele < 2000 rpm, fara acceleratii la podea. In cateva depasiri, am urcat usor catre 3500 rpm.
Media de viteza a fost de 56 km/h cu un consum mediu afisat de 5,8l / 100km. Prin Bucuresti, consumul se stabilizase la 10l / 100km, cu AC on si Start / Stop off permanent (nu am de gand sa-l folosesc vreodata). Benzina ca la toate masinile pe care le-am avut: Petrom 99 sau OMV 100, 1 persoana si bagaje usoare.
Nu am apasat niciodata butonul ECON.
Masina e setata mai mult spre confort decat spre sportivitate. Hatch-ul vine cu amortizoare adaptive in echiparea Sport Plus care o fac o idee mai rigida. Sedan-ul Executive nu le are; nu le-am simtit lipsa, dar m-as fi bucurat sa fie acolo.
Eu vin de pe un Bertone Turbo de 190 cp. Comparatia nu-si prea are locul, dar Opel-ul pare mai iute decat Honda, poate datorita etajarii cutiei si clar cu suspensie mult mai rigida, prea rigida.
Ca feedback dupa 1000 km, masina este ceea ce am asteptat si mai mult. Ca puncte de rezolvat: farul dreapta pare ca bate putin mai jos, iar subwoofer-ul sau o boxa de pe spate are un greier. Astea le rezolv saptamana asta cand ma duc sa iau CIV in original. Voi preciza si de un mic vajait al compresorului de AC intre 1900 - 2200 rpm. Nu pare a fi ceva grav, e greu sesizabil, AC isi face treaba foarte bine, dar doar sa fie pusa pe masa in eventualitatea in care se agraveaza.
Ca pozitie la volan, nu e neaparat ceva rau, dar cred ca tb sa ma mai joc la reglaje, eu avand 1,87m si 75kg. Nu am amortit sau ceva, doar ca scaunele Recaro din Bertone imi par mai confortabile, ele avand prelungire pentru sezut (vine aproape sub genunchi) si suportul lateral ceva mai bun.
In incheiere, ma bucur de alegerea facuta, ma bucur sa ma alatur clubului si va doresc sa va bucurati de masinile voastre la fel cum si eu ma bucur de a mea!
Alex
Comment