MUTURUC: '17 Honda Civic Sedan 1.5 CVT Executive, Midnight Burgundy Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hondaru
    replied
    Nu e dauna totala daca nu ai afectata serios caroseria adica strambat cadrul usii... Mai mare este dauna provocata tie sufleteste! Probabilistic ai depasit orice asteptari! Bafta

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Ai ghinion mare, īmi pare rau sa aud și sper că măcar tu nu ai pățit nimic

    Leave a comment:


  • windir
    replied
    Depinde cit e de grav.Se poate si indrepta dar si schimba ! La mine a fost mai usor sa schimbe .

    Leave a comment:


  • Muturuc
    replied
    Nu pare dauna totala. Piesa de sus după usa din spate și īnainte de portbagaj trebuie īndreptată sau se poate schimba?

    Leave a comment:


  • windir
    replied
    Patit ! Aripa spate se taie cu flexul de regula din zona stilpului si se inlocuieste.Asamblate prin sudura oxigaz si kituita apoi vopsire.Eu am avut si bara spate care la Honda vine vopsita dupa cod doar se monteaza !Intilnire tot cu un TIR ....

    Leave a comment:


  • DarthMaul40
    replied
    Īmi pare rău de pățania ta, cred că erai cumva īn unghiul lui mort. Eu personal evit sa stau mai mult de cāteva secunde paralel cu un tir... Efectiv mă intimidează și atunci ori accelerez, ori īncetinesc.
    Cāt despre reparație, nu poți obține daună totală, pe motiv că structura mașinii e afectată?

    P. S. Sper că ești ok...

    Leave a comment:


  • Muturuc
    replied
    Nu imi vine sa cred... veneam dinspre aer
    oport. Eram paralel cu un tir și se pornește sirena de la o ambulantă din spate. Șoferul repede trage dreapta de volan fără sa se asigure, iar mă agata pe mine, urc pe 2 roti și era sa ma răstorn. Bine ca nu era cineva pe contrasens ca eram praf. Al 6 incident in 8050 KM! 😡 Usa stānga, usa spate stānga , aripa din spate stānga și janta spate stānga sunt distruse. Ce se va īntāmpla cu aripa spate stanga? sunt singurul cu acest ghinion?

    Leave a comment:


  • Muturuc
    replied
    Ok, am luat masina inapoi. Arata bine, merge ca inainte. Au uitat sa imi reseteze senzorii de parcare si apar activati cu rosu. Cum pot reseta sistemul?

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Ce preturi... asa sunt la toate marcile? N-am avut niciun incident niciodata si nu stiu. Oricum m-ati convins sa-mi fac CASCO.

    Leave a comment:


  • mmihai
    replied
    Originally posted by Muturuc View Post
    Deci, am acceptat pentru 28 mii lei sa repare toata partea din fata avariata si usa si aripa. Cum vi se pare pretul? A aplicat un discount 5% la piese. Apropo, ce masina la schimb voi primi? Honda sau mercedes (au dealer de mercedes in aceeasi cladire)
    pare ok, daca se schimba elementele de tinichigerie (adica sa nu vorbim de indreptat la ciocan / chituit).
    de exemplu, la un crv pentru o tamponare minora in spate, cu inlocuit tot ce nu era ok, si lucrat impecabil la asko = ~ 35000 lei.

    Leave a comment:


  • HONAD
    replied
    Citind mai din urma...am inteles ca ai dat peste un caine si ti-ai avariat masina.Cam acelasi lucru l-am patit si eu ,ce-i drept cu un CivicIX,generatia mai veche,dar asa ca orientare a costat(am avut casco) in jur de 20.000 la ASKO.Radiatoarele si la mine sparte...bara fata...scut dar fara aripi sau usi.(anul trecut).Au lucrat impecabil

    Leave a comment:


  • Muturuc
    replied
    Deci, am acceptat pentru 28 mii lei sa repare toata partea din fata avariata si usa si aripa. Cum vi se pare pretul? A aplicat un discount 5% la piese. Apropo, ce masina la schimb voi primi? Honda sau mercedes (au dealer de mercedes in aceeasi cladire)

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    La Civic 1.5 ai asa (din exterior spre interior):
    - primul, in partea de jos (deschizatura de sub numar) - intercooler;
    - al doilea - cel de AC - nu este expus direct mai deloc;
    - al treilea - cel de racire motor (total ascuns);
    Avand dimensiuni diferite si fiind apropiate se pot sparge unul pe altul.

    Legat de aripa si usa, daca se schimba + vopsit, 4000 lei e un pret decent pentru ambele. Ca idee, o bara este peste 2000 lei, doar piesa, fara manopera sau vopsit. Se ajunge foarte repede la scoruri maricele, d-aia casco e util.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Intercoolerul este transversal dar jos, este expus daca ai lovit ceva sub masina. Sunt situatii cand radiatorul de clima s-a spart si de la pietricele sarite pe drum deci e foarte posibil sa fie toate sparte. Poti trimite devizul si la alte reprezentante si sa-i intrebi daca te ajuta cu pret mai bun.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Cu foarte mici exceptii (cand se monteaza in laterale), toate radiatoarele masinii sunt unul in spatele celuilalt, in partea frontala, pe centru. E unul mic de servo-directie (daca e hidraulica si are nevoie, nu e cazul tau), cel de clima, apoi cel de racire motor. Unele masini (putine) au si radiator de ulei. Intercoolerele (pentru turbo, daca e cazul, nu stiu daca ai tu) se pun in general in laterale. Cele aftermarket sunt mai mari si se monteaza (si ele) central.

    Ideea e ca sunt expuse si fragile, deci nu m-ar mira chiar sa se fi spart toate...

    Leave a comment:

Working...
X