yobit.net yobit.net hitbtc digifinex
MUTURUC: '17 Honda Civic Sedan 1.5 CVT Executive, Midnight Burgundy Pearl - Hondafan

MUTURUC: '17 Honda Civic Sedan 1.5 CVT Executive, Midnight Burgundy Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MUTURUC: '17 Honda Civic Sedan 1.5 CVT Executive, Midnight Burgundy Pearl

    Am cumparat masina cu aproape un an in urma. Din pacate, in 5100 si ceva de km am avut 4 incidente. Primul, la Bacau am fost lovit in spate din a doua saptamana dupa achizitie. Totul e reparat la spate de atunci, dar portbagajul e putin ridicat in partea dreapta. 2. Cand am venit acasa, din cauza unor oameni parcati prost la poarta, a trebuit sa intru pe cealalta poarta si inapoi in a mea. Cand sa ies, s-a atins la usa soferului si usa stanga spate. Nu e grav, dar se observa ceva. Nu zgarieturi, dar ca niste puncte galbene. Al treilea incident, a fost iarna si a cazut zapada pe capota unde mi-a indoit destul de tare. Si ultimul sa speram, acum 4 luni, am iesit dimineata pe poarta si o vecina a inchis usa electrica in partea stanga, unde a lovit aripa stanga si usa. Se deschide dar greu. Prima revizie am avut-o ieri. Totul a mers ok, va tin la curent cu ce va urma.

  • #2
    In primul rand, bun venit si felicitari pentru masina! Desi nu ai pus poze, am vazut modelul si culoarea respectiva, arata super fain.
    Pe de alta parte, imi pare rau pentru ce ai patit. La primul eveniment, ce sa zic.... aia nu e reparatie ok... nu poti sa te intorci la ei sa le ceri explicatii si sa o faca cum trebuie?

    Comment


    • #3
      Sa ai mai mult noroc de ea (de acum incolo).
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        O sa fac niste poze maine, cu portbagajul. Nu stiu daca e ceva super important, dar nu cred ca vor face ei ceva. Si la bara spate am observat ca pe stanga e putin iesita inafara

        Comment


        • #5

          Comment


          • #6
            Am o problema... La kickdown nu imi merge mai mult de 3,5K rpm si daca dau pe padela minus la turatii mai mari imi scoate un zgomot de parca imi zice sa nu o fortez. Am 7000KM, ajutor?

            Comment


            • #7
              ) eu cred că e comportament perfect normal de cvt. Trebuie sa te īnveți cu ea, sa o anticipezi. Probabil ești pe eco de nu vrea mai mult de 3.5 k, pe normal nu cred ca se duce mai mult de 4k rpm, contează și cat ca agresiv sau lin apeși pedala.
              Si eu am tot 1.5 cvt tot cu aprox 7000 km și uneori nu mă chiar asculta și cam temperează căluții, dar ne īnvățăm reciproc și decolează ea, dar e caii sunt mai neascultători decat la manual.Uneori un minus din clapeta nu e de ajuns, ar trebui chiar 2, mașina merge mult pe un raport mare, dacă nu chiar pot sa ii zic tehnic treapta 7-8. Este enervant că uneori dau un minus din clapeta, o calc și īn mijlocul depășirii intervine calculatorul cutiei și de la 4k rpm scade la 2000 și nu mai sunt in boost.
              Vezi că īn fundul pedalei mai este o treaptă, coroborat cu sport, acolo arată mașina mușchii sau pe sport și ținuta din padele in trepte inferioare.
              ​​Mie cvt īmi tine motorul pana īn 1500 rpm īn majoritatea timpului chiar 1.2-1300 rpm, la mers frumos, constant.
              Last edited by bobescu25; 23-08-19, 00:57.

              Comment


              • #8
                are dreptatea bobescu25 . Pune-o in Sport. Am testat si eu acum 2 zile, pe sport si cumva o tine fix la turatia unde are boostul maxim. si nu mai e nevoie de retrogadare din padele. SImti cei 182 ish cai putere cum trebuie si cumva am scos consum si mai bun decat pe Drive). Acum daca ai mizeriile alea de bridgestone pe care le am eu din fabrica, o sa intre VSA-ul incontinuu ca patineaza. Banuiesc ca , cu Michelinurile nu se intampla asta.

                Comment


                • #9
                  Multumesc mult, o sa incerc cand mai merg la drum Apropo, ce cauciucuri de iarna imi recomandati?

                  Comment


                  • #10
                    apropo, bobescu25 cred ca ne-am intalnit la revizia mea de 1 an la autoklass. Era o masina identica cu a ta

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Muturuc View Post
                      Multumesc mult, o sa incerc cand mai merg la drum Apropo, ce cauciucuri de iarna imi recomandati?
                      Nokian sau Michelin.

                      Comment


                      • #12
                        Raport pret calitate cred ca Nokian sunt greu de batut. Michelin sunt anvelope premium dar nu in zona de iarna...

                        Comment


                        • #13
                          Depinde ce faci cu masina iarna. Eu nu caut cele mai potente anvelope pe zapada, sa pot sa ies din 1m de troieni fiindca nu ma intalnesc cu aceasta posibilitate des. In general merg prin tarmoaca sau asfalt uscat la temperaturi joase (sub 0 grade). In aceste conditii, am ramas masca cat de potente sunt Michelin Alpin, se comporta ca niste gume sport de iarna. Repet, pe mine gumele cu profile de iarna foarte agresive, zgomotoase, carnoase, nu ma pasioneaza...
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Muturuc View Post
                            apropo, bobescu25 cred ca ne-am intalnit la revizia mea de 1 an la autoklass. Era o masina identica cu a ta
                            Tot ce se poate, cred că eram vrăjit de recepția masinii

                            Comment


                            • #15
                              Dar la Michelin, ma ajuta cineva?? nu prea ma pricep si nu stiu care sunt mai bune si care sa se potriveasca (17 inch)

                              Comment

                              Working...
                              X