Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inca o chestie - el vede imediat dupa revizie nr de km, nu sta niciodata in - - -.

    Comment


    • Eu tocmai am facut revizia acum 3 zile si cand m-am urcat in masina arata 360 zile. Era in zile de cand am luat masina. Eu nu ma plang. Aveam 6750 km si 50 zile ramase pana la schimb.

      Comment


      • Pai problemele sunt la cei care au in km si care imediat dupa revizie vad un pic peste 10.000 km pentru ca in final masina sa-i trimita la revizie la 6-7.000.
        Asta ii apare vecinului astazi dupa vreo 800-1000km facuti de la revizie.
        Click image for larger version  Name:	94E91029-9648-4F56-9AFA-8AA87C9793C7.jpeg Views:	0 Size:	38.3 KB ID:	866368
        closchkutza
        Senior Member
        Last edited by closchkutza; 21-12-19, 13:54.

        Comment


        • A mers ceva vecinul cu masina. Bocane, troncane ceva dupa atatia km? Serios intreb, ceva probleme?

          Comment


          • Nope, nici o problema in ceea ce priveste trenul de rulare.

            Comment


            • Un mic update după 12.000 km cu honduta, recent am făcut un drum de aproximativ 280 km, Timișoara - Gărāna și retur, in munții Semenic, unde am luat și eu și honda un prim contact cu iarna anul acesta. Mașină s-a comportat excelent, păcat de bombele de drumuri ce le avem... . La dus am mers mai repejor și am avut un consum de 6.4%, cu tot cu urcatul la cota 1000 m, pasul Prislop. După Văliug a īnceput să se albească peisajul și drumul, fiind un prim test pentru honda și pentru mine la cārma ei.
              La īnceput cu emoții, din cauza cutiei ce livrează puterea mai artificial, puțin imprevizibil, iar la vale e ciudat din cauza cutiei care nu prea face frana de motor. Ce mi-a dat īncredere au fost gumele conti ts860, chiar excelente. Suspensia este cam dura, cam scutură pe porțiunile cu gheata, zapada, chiar a fost o zonă de vreo 10 m in urcare cu zăpada și gheața acumulata unde am accelerat puțin pentru a nu rămāne, unde am si am auzit vreo 2 zgomote mai suspecte de la suspensie.
              La retur am mers pe eco, frumos, iar pe portiunea de coborāre de la munte, a avut 4.2 consum pe 37 km(30 la vale, 7 urcare, de la aprox 1000m la Gărāna la 250 m la Reșița ). Pe Reșița - Timișoara la mers chilll, la 110-115km/h pe dn, cu acc in principal, consum 4.8%.
              Constatări, fiecare drum cu mașina este o ocazie specială, deliciul o fac tehnologiile acc, Lane assist, android auto, faza lunga faza scurta auto, cutia la mers chilll normal care e f smooth, dar și in s cu padele pe serpentine.
              Minusuri, suspensia mai tare coroborat cu drumurile noastre, scaunele ce puteau să aibă suport lateral mai bun și un șezut mai lung, sistemul de infotainment care are in lag semnificativ, becurile halogen sunt slabe, ștergătoarele după nici un an fac niste zgomote horror, iar pe senzorul e praf, nu are nici o treabă, mai mult īncurcă.
              Cutia in D este mai nehotărāta, putin imprevizibila, chiar sacadează in unele momente cānd mă dau la ea, cu downchange din padele se apuca in mijlocul depășirii sa schimbe. O salvează modul s, cu padele pe serpentine, face ce trebe in principiu. Pe eco cutia mi se pare mai lineară, mai puțin imprevizibila.
              La consum din experiențele de pānă acum, cb fura cu aprox 0.5%. l-am pus sa se reseteze după fiecare alimentare, iar in ultima am băgat 40 l benzina 95, am mers 513 km, cu un range left de 117 km, total 630 km. Se traduce īntr-un consum de 6.5%. cb afișează 6.1%. din cei 513 parcurși, primi aprox 100 sunt in Timișoara, trafic greu, aveam consum de 9.6%.
              Va atașez și niște poze.
              ​​​​​​
              ​​​​​
              Attached Files
              bobescu25
              Senior Member
              Last edited by bobescu25; 28-12-19, 11:00.

              Comment


              • Frumoase peisaje.

                Pentru frana de motor tine cutia in S si din padele reglezi, ca frana regenerativa de la hibrid. Cand nu mai vrei frana de motor tii padela din dreapta apasata mai lung si trece inapoi pe auto.

                Schimba becurile originale cu orice putin mai bun si vei sesiza diferenta. Eu am pus Philips Vision +30%, adica ceva mediocru si deja este mai bine. Probabil daca pui Osram Night Breaker va fi si mai bine dar se vor arde mai repede. Poti cere si o reglare de faruri la prima revizie. Este un coleg care avea farurile prea jos si le-au reglat. La mine bateau putin prea sus si le-au reglat.

                Ia-ti stergatoare Bosch Aero ceva... 650 si 450 mm si schimba-le. Ale mele originale sunt inca ok. Senzorul e cam razna uneori da.

                Daca folosesti Android Auto nu stiu cu ce te afecteaza cat de prost merge tablea aia. La scris destinatii mi se pare ok. Plus ca imi scrie sotia de obicei.

                Scaunele si mie mi se par pentru persoane inalte si late. Se putea mai bine cred. Probabil pozitia verticala dintr-un SUV ar ajuta la drumuri mai lungi.
                BBR91
                Senior Member
                Last edited by BBR91; 28-12-19, 11:23.

                Comment


                • Ms pt pontul cu clapeta dreapta in S, nu știam, eu treceam īnapoi īn d. Legat de ștergătoare, ele șterg bine, fara urme dar sacadează uneori pe geam și sunt zgomotoase, am sa incerc un truc sa le curat cu wd40, am văzut pe YouTube că are efect. Luminile sunt sunt reglate ok, dar ca intensitate sunt slabe.
                  Tableta pe android auto merge ok, dar orice alte comenzi sunt slow rău, de ex daca dau pe meniul de clima durează și peste 5 sec, comenzile de volum de pe tableta sunt in reluare etc.

                  Comment


                  • Incearca un reboot la headunit. Se tine “apasat” pe primul buton tactil de sus (pictograma de on/off, cred ca Audio scrie sub el) pana apare un mesaj de confirmare. Si la mine dupa ceva timp mergea ff greu, la pornire statea si 2 minute pana se incarca si am rezolvat asa.

                    Comment


                    • Nu am astfel de īntārzieri la tableta, estimez ca 3s este cel mai lent răspuns, dar de obicei totul se īncadrează īn 2s.

                      Folosesc Phillips White Vision de cānd am luat mașina și chiar nu ma pot plānge de intensitate luminoasa pe faza scurtă. Merita īncercat.

                      Comment


                      • Originally posted by closchkutza View Post
                        Inca o chestie - el vede imediat dupa revizie nr de km, nu sta niciodata in - - -.
                        Nu m-ar deranja sa vad oil left imediat, in primi
                        ​​aprox 800-1000 km sta in ---, apoi īmi arată 7-8000 km oil life left.
                        bobescu25
                        Senior Member
                        Last edited by bobescu25; 30-12-19, 18:34.

                        Comment


                        • Originally posted by Co5min View Post
                          Nu am astfel de īntārzieri la tableta, estimez ca 3s este cel mai lent răspuns, dar de obicei totul se īncadrează īn 2s.

                          Folosesc Phillips White Vision de cānd am luat mașina și chiar nu ma pot plānge de intensitate luminoasa pe faza scurtă. Merita īncercat.
                          lagul de 5 sec este la butonul de clima, in rest sta și la mine in 2s. Cred că este la a 3 resetare din aprilie de cand am honda.
                          Am sa iau niste becuri de faza scurta mai performante, să mă documentez puțin, pentru un optim de anduranță și performanță.

                          Comment


                          • Am făcut duminică și prima pană, am luat o piatra ascuțită de pe drum, ce a intrat īntre crampoane... . Am fost la mall, totul bine și la plecare eram pe janta pe dreapta spate. Fara roata de rezerva m-am simțit ca un bou..., Duminică, totul īnchis. Am scos compresorul și am umflat la 3 bar și am ajuns acasă. Nu am vrut sa folosesc spuma din kit de pānă, roata se auzea cum sufla bine
                            ​​​​dar in 8 km pānă acasă am avut 2 bar. La fel am procedat și luni dimineață pānă la lucru și apoi pānă la vulcanizare. Luni și 50 lei mai tarziu am rezolvat pana. Mă gāndesc serios sa fac o investiție īntr-un set de roata de rezerva. Are cineva soluții? De unde cat? Am īnțeles că există cu tot cu un suport de polistiren ce intra la fix. Mulțumesc
                            bobescu25
                            Senior Member
                            Last edited by bobescu25; 30-12-19, 18:35.

                            Comment


                            • Compresorul ala cu care vine masina se conecteaza direct la roata? E bine daca e asa, rezolvi cum ai rezolvat tu.

                              Legat de becuri, alegi performanta sau durata de viata, nu le poti avea pe amandoua. Nici nu sunt multe variante pe H11. Eu am Philips Vision 30% si sunt ok. Colegii sunt multumiti de Philips White Vision care sigur tin mai putin. Dar in 5 min schimbi ambele becuri deci tu decizi ce conteaza mai mult pentru tine. Din pacate costa si bani.

                              Edit: Osram Night Breaker mai sunt o varianta dar tot asa, tin mai putin.

                              Comment


                              • Nu stiu la sedan ce contine “pachetul”, dar sugerez sa cauti pe cox. In RO si la Honda Parts Europe (Ungaria) am primit preturi de 5-600 euro pt kitul cu roata de rezerva. De pe cox am luat cu 1200 ron aproximativ cu tot cu transport (20 lire parca era).

                                Comment

                                Working...
                                X