Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
Ieri am avut parte de o pățanie cel puțin ciudată din partea hondei, mai precis a cutiei cvt. Menționez că 90% din timp merg cu mașina ca și cu un bibelou, deci frumos. 10% mai dau o clapeta sau doua sa un aud motorasul după 3000 de ture sau să ies din vreun viraj mai cu vlaga, sau pt vreo depășire când este nevoie. Eram într-o depasire, am făcut kickdown si s-a dus dupa 5500 de ture, chiar 6k. Și apoi am revenit în bandă, când am observat că turația e la relanti, deobicei când las pedala nu scade sub 1300 rpm. Am accelerat și se accelera in gol, eu aveam încă vreo 60 km/h, senzația era ca și cum eram pe neutru, sau a picat lanțul la bicicleta. Mașina nu a scos nici un sunet ciudat, se accelera in mers dar ca și cum as accelera in neutru, in gol. Totul a durat vreo 10-15 secunde, după care am băgat mașina în sport și și-a revenit. Apoi înapoi în drive și mergea de parcă nu s-au întâmplat nimic. De atunci am mai făcut aproape 100 de km și mașina cutia merge ca in prima zi.
ps am 8100 de km și de câteva zile s-a aprins becul de oil service, oil life 1500 km left.Last edited by bobescu25; 09-09-19, 19:28.
Comment
-
Probabil a fost un glitch ceva in soft, asa cum zice si
Comment
-
Nu a mai făcut de atunci, sper sa o tina tot așa. În mers normal e ok cutia, smooth, daca te dai minimal la ea, e cam neascultătoare, parcă trebe rugata și apoi după ce ți-ai pierdut răbdarea, face ceva. Unde am văzut că este cel mai deranjant, când am nevoie de un demaraj scurt la viteza mica, smucește cumva și se tureaza prea tare, după ceva lag bineinteles, iar daca vrei sa retrogradezi iar durează până își dă echivalentul treptei a doua și se duce in 4-5000 ture. În situația asta este cel mai imprevizibila, dar mi s-au mai întâmplat să retrogradeze in a 4 sau a 3-a și în mijlocul depășirii, când am nevoie de șfung cel mai tare, sa intervină calculatorul și să o ducă la 1500-1700 de ture...
Comment
-
Originally posted by BBR91 View PostIn mijlocul depasirii o calci la podea? Daca nu, probabil de aceea schimba ea cum crede ca e bine, mai ales in D.
Comment
-
Originally posted by bobescu25 View Post
Da, probabil, rămân cam la poziția ce am avut-o înainte de retrogradare, nu am calcat concomitent cu padela. Chiar am testat, o retrogradare de la 35 km/h, motorul sta la 1300 ture normal, vreau un sprint să mă strecor in oraș, dau o padela -, durează 1-2 sec, da a 2-a face gălăgie, pleacă apoi și în 2 sec se liniștește iar, se duce spre 1300 nu am rezolvat nimic
Comment
-
Originally posted by BBR91 View PostDeci se comporta exact cum trebuie. Eu in depasire tin pedala la podea pana am depasit, apoi ea revine la turatia de croaziera. In D revine la turatia ei la 10 sec dupa ce folosesti padelele.
Comment
-
Mie mi se pare foarte ok cutia in D dar eu conduc mai calm. Are un mic delay dar m-am obisnuit cu ea si mi se pare ca indeamna la condus calm dar se duce si in D in functie de cat o calci, si fara sa apesi pedala la fund. In S mi se pare prea nervoasa pentru stilul meu de condus. E chestie de obisnuinta.
Comment
Comment