Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by BBR91 View Post
    Felicitari pentru achizitie. Pe 30 aprilie am luat-o si eu pe a mea, identica cu a ta, tot de la Autoklass dar Constanta. Am aproape 900 km cu ea pana acum si imi place mult. Am scapat si cateva kick down-uri pana acum si dupa ce termin rodajul o sa merg putin mai infipt o vreme sa o cunosc mai bine. Si eu vin tot de la Ford, Focus 2007 1.6 TDCi.

    Anvelopele sunt execrabile, mi se par foarte zgomotoase. Nici Focus nu era atat de zgomotos cu anvelope eco. Uneori apar mici greierasi pe la torpedou si chiar la capacul volanului dar odata identificati sunt remediabili. Si inca nu mi-am gasit pozitia confortabila in scaun, la drum mai lung ma cam chinuie, dar asta e vina mea, nu a masinii. Inca ne cunoastem, nu o am nici de o saptamana.
    Felicitari si tie pentru achizitie si multi km fara pb !

    Comment


    • #17
      Am ajuns la 1400 de km si incepem usor usor sa ne cunoastem, am mers cu masinuta pe serpentine la munte, unde devoreaza curbele iar pe autostrada la 140 km/h pluteste(bine minus zgomotul gumelor :0). Mi-a scapat si mie 1-2 kickdown, dar pana la 3500 rpm max si am pus masina odata in sport. Nu pot sa zic ca face sport pana la aprox 3000 de rpm cat i-am dat, dar e mai responsive si sunetul motorului parca e mai prezent, schimba tonalitatea, nu doar ca e mai sus in rpm(poate e doar placebo).
      Zornaitul este in fiecare dimineata la rece si am observat ca in momentul cand scot masina din P dispare, sa fie oare de la cvt?
      Imi place ca motorul ramane cald mult timp si dupa ce fac o mica oprire undeva, de exemplu azi am fost la sala vreo ora si ceva iar cand m-am intors la masina si am pornit-o motorul era inca la temperatura optima.
      Cu senzorul de ploaie nici eu nu ma inteleg, ori e prea incet, ori prea tare...,
      Consumul in rush hour este 10.., dar la drum intins, mers in limite legale +10-15 km/h, cu acc on, serpentine si autostrada a fost 6 in cap.
      Am observat ca lane assist pe austrada nu a mers, o fi din cauza ca a plouat tot drumul? sau este limitat la viteza?
      Inca ma gandesc daca sa cumpar bare pentru suport biciclete, sau sa ii pun carlig si un suport pe carlig? recomandari?
      Imi puteti spune ce specificatii are roate de rezerva?
      Multumesc !

      Comment


      • #18
        Eu am scapat-o si la 6000 rpm si 200 km/h odata.. s-a dus repede fara sa-mi dau seama dar i-a placut. Mie LKAS mi-a tinut banda pe autostrada la 140 km/h fara probleme, dar nu ploua ce-i drept. Senzorul de ploaie e cam hit & miss... unoeri sterg de nebune stergatoarele si alteori cam uita sa stearga.

        Comment


        • #19
          Bobescu,sa stăpānești sanatos masinuta.Eu unul nu mi-a lua suport de biciclete pentru pavilion din mai multe motive.E destul de incomod sa cobori/ridici bicicletele pānă la nivelul ăla,zgomot la vānt mare cu ele deasupra și,știi cum e,e de ajuns să uiți o dată că le ai deasupra cānd intrii īntr-o parcare subterana/garaj...As pune bicicletele pe un suport de cārlig de remorcare.Sunt soluții o mulțime pentru cārlig.

          Comment


          • #20
            Din ce am citit sunt avantaje si dezavantaje inlegatura cu cele doua portbagaje, fiind biciclist si avand biciclete mai scumpute, am prieteni ce se vaita de suportul de carlig, in sensul in care bicicleta este mai expusa la mizerie, apa, afectand rulmentii. Cu bicicleta sus, masina este mult mai putin aerodinamica, dar barele sunt bune si iarna la schi. Ma mai gandesc

            Comment


            • #21
              Tot pe criteriul asta am ales si eu barele, ca poti pune iarna cutie sau suporturi pentru schiuri. Ce ma oftic, e ca aveam deja carlig electric pe masina, si un suport din ala in spate venea manusa, neafectand Cx-ul. Barele sunt extrem de zgomotoase si le auzi, mai ales daca ai trapa. S-o tii si deschisa, e aproape imposibil.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • #22
                Am ajuns la 2000 de km cu masina, din care aproximativ jumatate sunt facuti in Timisoara si jumatate in extra urban. Am setat consumul sa se reseteze la fiecare alimentare, pana acum consumul mediu in oras este undeva la 9.2% in Timisoara in trafic nasol, cu varfuri de 12-14% in unele drumuri cu trafic infernal. Pe drum national si portiuni de munte am scos in jur de 6 la mers normal. Pot sa zic ca ma declar multumit de consum, mai ales raportat la puterea masinii. Abia astept sa trec de 3000-4000 de km, sa vad putin ce poate masina, am ajuns de vreo 2 ori la 4000-4500 cu ea si parca prinde viata. Cand merg in eco prin oras cu ea e cam sedata, fostul mondeo tdci era mult mai sprinten, dar in sport honda este altceva.

                Feel-ul la volan, stabilitatea sunt excelente, spatiul interior este mai mult decat multumitor, bancheta spate foarte comfortabila si ce imi place cel mai mult este cum arata, chiar intoarce priviri prin oras.

                Totusi nu este masina perfecta, scaunele din fata puteau sa aiba sezutul mai lung si poate o idee de suport lateral mai bun. Cu toate ca vin de pe un mondeo de 15 ani, am mai auzit unele zgomote de suspensie care nu ma asteptam sa le aud, rar ce e drept si nimic grav. Ce ma deranjeaza cel mai tare este faptul ca parca vibreaza la relanti mai tare decat as fi vrut, chiar mai tare atunci cand este aerul conditionat pornit. Nu vreau sa zic ca face ca un diesel, dar de ex daca tin usa deschisa se vede cum trebura vizibil, vibratile le simt si in volan usor si in spate/scaun. Nu este grav, dar ma asteptam ca vibratile sa fie o idee mai low. Sunt f curios sa ma intalnesc cu un alt posesor de civic X 1.5 sa comparam. Hyundai i30 1.4 ce il avem in familie are vibratii pe jumatate fata de civic, e ff fin, cu sau fara ac.
                MOcheta la capacul portbagajului pare ca nu este prinsa bine deloc, o sa vad solutii sa o lipesc cumva.

                Un ultim aspect ce ma deranjeaza este tableta care este destul de slow. Mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori sa se blocheze, touch nefunctional pana la o repornire a masinii. Conexiunea cu android auto merge cam in 60% din cazuri, am 2 cabluri, unul nou de calitate si unul original, cu ambele face figuri, alteori trebuie sa scot mufa si sa o bag de cateva ori, merge din a 2-a sau a 3-a incercare. A mai patit cineva ?
                Uleiul este la 6000 km left, cu 2000 efectuati. Dealearul a zis ca primul service o sa se ceara mai devreme..., o fi din cauza ca masina a stat pe stoc vreo jumatate de an, cu toate ca e CIV 2019.
                Service la 8000 km, nu e tocmai multumitor. Un 11-12000 ar fi mai acceptabil din punctul meu de vedere, mai ales ca am un stil normal de condus.
                In final va atasez niste poze, dupa ceruire cu Colnite 476s.


                Comment


                • #23

                  Comment


                  • #24
                    Eu nu am patit sa nu mearga android auto, de fiecare data. In schimb s-a intamplat o singura data pe iarna sa se blocheze tableta. Si nici nu cred ca am acel tremurat la relantii asa de pronuntat ca si tine, cel putin acum pe temperaturi de primavara, chiar nu tremura deloc. Pe iarna in schimb am simtit si am si scris despre asta. Te astept sa comparam.

                    Comment


                    • #25
                      Salut,

                      La mine se intampla constant sa nu se conecteze Apple Carplay, la fel, se rezolva prin deconectarea/reconectarea telefonului. Tableta blocata complet s-a intamplat de vreo trei ori intr-un an si jumatate.
                      La motorul de un litru, mers 70% urban, nu trec de 7000 de km intre revizii, acum am 20200 si revizia (a treia) peste 20 de zile.
                      Last edited by P3trrru; 28-05-19, 12:50.

                      Comment


                      • #26
                        Felicitări, sa o stăpānești sănătos.
                        Eu am un 1.5 VTEC Turbo, Elegante CVT Midnight Burgundy Pearl achizitionata in 13 mai, am deja 3300 km fara nici un fel de probleme.

                        Comment


                        • #27
                          multumesc, si tu la fel !

                          Comment


                          • #28
                            Am 3800 km, masina merge foarte bine, ne-am mai imprietenit. Consumul mixt all time este de 7.5%, din care aprox 40% sunt in Timisoara. In ultimul drum de Timisoara-Resita, am consumat 5.7% condus normal, cu minim de 4.6 intr-o zona de vreo 30 km cu curbe si mers in coloana, apoi la drum intins cu cateva depasiri si mers la 115-120 s-a stabilizat la 5.7.% ac tot pe auto. Motorul simt ca s-a mai lasat, am facut niste depasiri si se duce fara emotii, nu prea discuti cu nimeni. Dupa 3000-4000 de ture prinde viata cu adevarat. Cu cutia trebuie sa te inveti cvt, te deconecteaza de la motor, simti ca este un calcultator intre tine si masina. In modul normal tine masina cam tot timpul pe la 1500 de ture, pe eco putin sub, mie mi se pare cam subturat pentru o benzinara, nici cu mondeo 2.0 diesel nu mergeam asa(motorul ala la 215.000 km mergea impecabil, tragea super, vedea des turatii de 4000 ture-intre 2000-3500 ture nu cred ca discuta cu honda, apoi e alta poveste). Partea de comfort o face cu brio, in oras sau in afara localitatii in combinatie cu ACC. IN modul normal sau eco, daca bag piciorul jumatate in acceleratie dureaza 2-3 secunde pana reactioneaza la un regim normal(turatie la 1300-1500), dar cu ajutorul clapetei, schimba instant si masina este pregatita. In modul eco masina este foarte anesteziata. In comparatie cu modul eco, hyundaiul i30 de 1.4 100 cai manual pare mult mai prompt si fasnet decat honda in eco. Pe sport este alta poveste, raportul pedala de acceleratie-motor parca e 1-1, sau aproximativ. Imi place cat de usor prinde viteza, parca electric urci de la 30-40 la 80, chiar nu percepi ca mergi cu 70-80 in oras. Am observat ca la drum lung cand te vad soferi de BMW in special parca se ambitioneaza , lucru observat nu doar odata.

                            Ma ingrijoreaza ca trebuie sa schimb uleiul in doar 4500 km, deci la un aproximativ 7500-8000 km, sincer 10.000 ar fi acceptabil. Dealearul a spus ca asa e la primul schimb, ca e ulei de rodaj, dar din ce citesc aici cam asta e norma... . Deci economia de carburant ce o face masina, o dai oricum pe schimburile de ulei, daca nu chiar mai mult. Cealalta varianta a mea de cumparare era renaul kadjar 1.33 de 160 cai edc, in variante de rate de la dealear, cu dobanda 0, avea inclus in rate si intretinerea pe 5 ani, nu vreau sa regret de alegerea facuta.
                            Masina este destul de joasa si mai rigida pe suspensii decat as fi crezut, cu toate ca merg cu foarte mare atentie si incetinesc la denivelari, tot mai fur cate o groapa, mai ales pe ploaie. Sper sa tina in timp partea de directie, la mondeo schimbam in ultima vreme anual cate ceva la directie si nu vreau sa ma gandesc cat costa la honda.
                            Se incalzeste ca la nebuni in interior, neaparat trebuie sa ii pun folii, am o varianta mai ieftina de folii suntek, la 400 lei fata spate si luneta. Am 2 prieteni cu asemenea folii ce le au de ani de zile si sunt multumiti.
                            Tableta face figuri uneori, se blocheaza si nu merge nici un buton, mi-a facut de 3-4 ori de cand am masina, iar android auto cam in 50% din cazuri nu se conecteaza decat dupa ce scot odata sau de 2 ori cablul din usb.
                            Senzorii de ploaie nu au nici o treaba, parca mai mult incurca, ma lupt cu regulatorul ala sa gasesc un echilibru. La mondeo cu reglaj manual gaseam viteza imediat la stergatoare.
                            Faza scurta stock e cal slaba, nu inteleg de ce nu au putut sa puna o varianta pe led standard in 2019. Sa fi dat 3000 euro pe executive era cam mult, macar optiune separata pentru asta.
                            Legat de alte probleme nu am, poate un greier mic unoeri in aeratorul de la parbriz, nu este deranjant deocamdata.
                            Tot nu inteleg de ce nu au facut masina in forma asta cu haion ca la mondeo sau octavia, era masina perfecta(varianta hatchback scurta nu imi place ca design deloc. Cred ca portbagajul este cel mai mare compromis ce l-am facut cu masina. Ma refer la gura de incarcare, ca volum are ok. Bagam in ford mondeo hatchback absolut orice fara emotii, 2 biciclete intregi, frigider, etc, la honda ma gandesc de doua ori, oare intra sau nu intra, parca are un handicap).

                            Comment


                            • #29
                              Esti cumva TM 88 SEI?

                              Comment


                              • #30
                                nunu, cu sfv am

                                Comment

                                Working...
                                X