Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bobescu25 View Post
    Am revenit cu un update legat de zgomotul făcut de unitatea de climatizare. Am lăsat azi de dimineața mașina la autoklass pentru a fi schimbata o teava de la clima, conform buletinului de service. Masina a stat aproximativ 3,5 ore la ei si au zis ca au schimbat si ca problema este rezolvata. Bine inteles ca nu este rezolvat, face ca si inainte cu ac on, poate o idee mai incet (sau este doar placebo), si doar in zona de 2000-2200 rpm, inainte parca se manifesta si pana in 2500. Ei nu au fost in probe cu masina, dar in drum spre casa spre necazul meu am observat ca masina face la fel, l-am sunat pe reprezentatul de service si i-am spus ca face la fel, am batut orasul inapoi la autoklass si in parcare, cu masina pe N, am turat in zona de 2000 si masina se manifesta, reprezentantul a constatat si el. Legat de freon, mi se pare ca 40 g au lipsit, au golit oricum si freonul si uleiul si l-au inlocuit. Au zis ca au reusit sa schimbe teava metalica fara sa dea bara jos, ca sa nu deranjeze prinderile de plastic.

    Am mers intr-o masina de drive test, un sport plus cvt si surprinzator si masina aia facea doar ca mult mai subtil doar in zona de 2100 ture. Acuma a zis ca se consulta si cu seful lui, si sa mai urmaresc zgomotul, sa mai vin sa verifice freonul, ca poate ar trebui schimbat si compresorul de clima, chiar mi-a spus ca a mai comandat la cineva din timisoara unul si urmeaza sa il schimbe. A mai zis ca este posibil ca honda sa nu trimita un alt compresor daca nu este stricat. Nici nu stiu ce sa mai cred, poate nu este compresorul de vina. Dar nu o pot lasa asa.

    Am tot citit pe civicxforum, la americani, se pare ca sunt o gramada cu aceleasi simptome. Acolo am mai citit si de un condensator ce ar trebui schimbat. Acum sunt in proces de documentare pe forumul din state. La micul test drive s-a manifestat si greierasul din bord cel cu conducta de ac, l-a auzit cel de la autoklass au zis ca se uita la el data viitoare, pana acum ca la medic, nu s-a manifestat.
    Aveti vreo idee, vreun sfat ? mai face la cineva ? aici este postul las si un link cu simptoma. La mine nu este la fel de pregnant ca și în clip, dar suficient incat sa ma deranjeze si sa ma faca sa iau masuri, mai ales ca este masina de un an si 16 k km, nu pot lasa asa. Ideea este ca schimbarea tevii nu a rezolvat problema. Poza este cu teava noua, schimbata, au zis ca are nu stiu ce rezervor mai mic decat cel de fabrica (a fost schimbata una din cele 2 tevi metalice, parca cea mai groasa din ce mi-a spus).
    https://www.youtube.com/watch?v=GOu_LjGEitE
    https://www.civicx.com/forum/threads...-answer.35052/
    https://www.youtube.com/watch?v=GOu_LjGEithttps://www.youtube.com/watch?v=Ai8PHjuJzi8
    Click image for larger version Name:	Service-Bulletion-ST-09-001-01.jpg Views:	0 Size:	35.5 KB ID:	870511Click image for larger version Name:	image_51819.jpg Views:	3 Size:	60.5 KB ID:	870510
    Am schimbat teava respectiva la ASKO. Eu am retinut ca modelul nou de teava are rezervorul mai mare ... mai putin important.
    Important e ca a disparut suieratul. Clipoceala se mai aude doar cand, am observat eu, nu e nevoie de putere mare de racire.
    Cica ar fi de la schimbarea starii freonului din gaz în lichid sau invers.
    Greierele din bord de deasupra gurilor de aerisire il am și eu și tare mi-as dori sa scap de el.
    Ti-am lasat nr de tel pe pm daca vrei sa discutam.

    Comment


    • La mine face la fel ca înainte și după schimbarea de duda, intre 2000-2400 aprox, ca și in clip. A mai pățit cineva in afara de mine și Seba?

      Comment


      • Same here. Am schimbat conducta, 1-2000 km a fost ok apoi a aparut un bolborosit permanent, care nu era inainte. Suieratul reaparuse si ala dar pe plaje mai mici de turatii. Apoi mi-am pus in cap sa il ignor si a disparut de tot.

        Comment


        • Mulțumesc de feedback. Și mie mi se pare că șuieratul este pe o plajă mai mica, aprox 2100-2300. Înainte era 2000-2700 ceva de genul. Bolborositul l-am avut înainte dar nu m-a deranjat, acum nu l-am mai auzit. Mă îndoiesc că autoklass are vreo soluție, au zis că se interesează, eventual să schimbe compresorul, dar nu cred că rezolva Pb, după cum am citit și la americani, adică la unii a mers cu duda, la alții cu compresorul, la alții nici cum.
          Așa că fingers crossed și să dispară de la sine ca și în cazul tau Alex.

          Comment


          • Legat de șuieratul Ac, de la reprezentanta, după ce le-am zis că schimbarea țevii de ac nu a rezolvat în întregime problema, au zis că o să ma contacteze. Bineînțeles că nu s-a întâmplat. Este drept că suieratul nu se mai manifesta le plaja 2000-2700 ci în 1900-2100 rpm, și la o intensitate mai scăzută decât inițial, dar tot este prezent. Cel de la service incerca sa îmi demonstreze că toate fac așa și că ar fi normal. Am fost într-o mașină de test cu 3000 km, și culmea și aia făcea doar f subtil pe la 2000 rpm , din ce am citit este o problema comuna, care nu prea are rezolvare deocamdată din partea reprezentantei. La unii a mers doar prin schimbarea țevii de pe buletinul de service, iar la alții a fost schimbat radiatorul sau chiar compresorul. Nici nu știu ce să zic, daca prin schimbarea acestora va rezolva. În contextul în care simptomele s-au mai diminuat incerc sa mai circul așa cu ea, poate trece de la sine, dar cunoscandu-ma nu o sa rezist mult, am sa merg la ei sa insist sa rezolve, sa schimbe tot ce vor.

            Am mașina de aprox un an și 2 luni, și am parcurs 17.250 km, 2 schimburi de ulei (ultimul la 14000 km, oil left 6300 km). In principiu mașina e ok, dar m-a dezamăgit prin mici chesti de care nu mă așteptam, in special în contextul în care avem un i30 de 5 ani, care merge impecabil, iar de la honda aveam pretenții mult mai mari, pe partea de fiabilitate. Am fost la reprezentanta de mai multe ori decât mi-am dorit, și de multe ori atitudinea lor lasă de dorit, parca mă duceam sa cerșesc ceva. De ex la pb cu suieratul, reprezentatul autoklass incerca sa ma convingă ba că nu se aude, ba că e normal, până nu am mers cu buletinul de service ,despre care nu știa, nu făcea nimic.

            ​​​​​​În continuare aud ceva zgomot de suspensie suspecte la de tramvai, chiar și cele ieșite f puțin, la viteze de 10km /h, trebuie sa merg cu 5 km/h sa nu se audă. Zgomot de bătaie înfundat cumva, suspectez că din flanșe, parca se aude mai sus. La reprezentanta nu au găsit nimic.

            Ce mă dezamăgit puțin este comportamentul cvt, știam în principiu cum funcționează, știam la ce mă duc, dar mă așteptam să fie mai smooth. De multe ori, chiar și la mers f chill, la o apăsare f ușoară a accelerației, in primii mm/cm de cursă nu se întâmplă nimic , apoi parca se simte un fel de click și accelerează, mi-ar fi plăcut să fie mai liniar și mai smooth. La fel pe frânări, nu mă refer la cele puternice, chiar și la cele medii, mașina în ultimii metrii de frana parca se incarca că un arc, da un sentiment ca și cum aș frana o manuala fara sa apară ambreiajul, și dacă las frana parca tinde să mă propulseze puțin, parca e o lupta ușoară cu ea că nu vrea sa frâneze. Repet este subtil, dar se simte și mă deranjeza. La fel sacadează puțin pe ultimii m de frânare, o idee mai accentuat cu break hold activat.

            ​​​​​​Un alt aspect unde mă așteptam la mai bine de la honda este insonorizarea, in special cea provenita de la pasajul rotiilor. Mașina este aerodinamica, se simte, și motorul este silențios, dar o trage zgomotul la rulare, ce e drept că diferă la tipul de asfalt, dar peste 50% din timp mi-aș fi dorit să fie mai silențioasă.
            stie cineva daca si la prefacelift se poate îmbunătății insonorizarea și la ce costuri s-ar duce?

            Sistemul audio este cel mult mediu, se aude clar, dar calitatea e average. Nu sunt vreun expert, dar simt diferența cu un bose de mazda sa nu zic de b&o dintr-un Ford focus 2020. Ascult prin Spotify premium, se aude ok, cu muzica la calitatea maxima, am incercat și cu tidal, cu flac si calitate master, simt o mica diferență, dar aceiași sursa pe un sistem mai decent ți se face pielea găină. Putea honda o idee mai bine. Nu vreau sa zic, dar la i30 2014, sistemul basic se aude marginal mai bine, și basul e mai ok.

            Comment


            • Conducta si radiatoarele se schimba zilele astea de multi pentru ca masinile pierd freon pe acolo. Probabil urmeaza sa ramai si tu fara daca nu ai schimbat decat conducta. CVTul tau se comporta normal iar sacadarea la franare aproape de oprire o au multe masini automate deoarece cutia vrea sa traga, schimba si raportul de transmisie sa multiplice cuplul si tu trebuie s-o opresti. Am avut masina de schimb de la Autoklass cateva zile un A Class cu dublu ambreiaj si la fel facea. Am ajuns sa apreciez foarte mult Civic dupa cotetul ala de masina.

              Deci tu esti fericit, inca ai AC. Eu astept de 3 saptamani radiator si conducta si am umplut freonul pe banii mei si nu par sa vina piesele prea curand pentru ca asa isi respecta Honda clientii...

              Comment


              • Sa stii ca pe executive se aude chiar bine. Daca pui o melodie cu o calitate ok sau f ok, sistemul este chiar f decent. (incomparabil totusi cu ce era pe accord executive). Depinde totusi f mult si cum faci streamingul: bluetooth sau android auto.

                Cu antifonarea sunt 100% de accord, orice depasesti 120-130 km/h pe autostrada, deja trebuie sa tipi in masina...f dezamagit si eu aici. Stiu ca e f mult de munca si de demontat pt o izolare decenta, dar..cred ca va fi nevoie in curand.

                Cu AC urmezi si tu cat de curand cu radiatorul). Eu ca varianta de avarie, cand nu bag masina i ngaraj, am ales sa pun un parasolar pe parbriz pe exterior. Isi face treaba chiar f bn. Totusi folia este imperios necesara..de ce naiba nu or fi pus si ei geamuri atermice calumea si parbriz atermic, nu o sa inteleg niciodata. Colac peste pupaza, cand am fost la revizie acu 2 saptamani, am vazut ca faceliftul era cu 1000-1500 euro mai scump decat atunci cand am luat-o eu. Sunt curios cum justifica ei pretul asta marit.

                Comment


                • Legat de cutie, ce am explicat mai sus, nu se manifesta tot timpul, in principal cutia își face treaba cu brio, e smooth, si am condus și eu alte cutii at, De ex dct de la mercedes și Hyundai, la condus normal, prefer cvt, dar daca te dai la mașina, intervine efectul de elastic și nu este directă că și celelalte tipuri. A mai simțit cineva acel click, la apăsarea fina a accelerației, unde este pct unde engage uie cutia?

                  din ce mi-au spus la reprezentanta nu am avut pierdere de freon, cu toate că în înainte să merg la ei simțeam că nu face fata ac. După schimbarea țevii au reîncărcat cu freon, acum daca am pierderi am sa remarc vara asta și sunt în secunda 2 la ei.

                  Legat de sistemul audio, e ok, clar, dar cel mult average, e functional, mi-ar fi plăcut de la honda să pună ceva marginal mai bun. Pe Bluetooth sau pe android auto credeti că se aude mai bine?

                  Din ce am vorbit cu un membru de pe forum, antifonarea proasta a fost motivul pentru care a vândut mașina, a zis ca Skoda Octavia 2014-2015 este peste civic. Sunt curios daca un set de gume premium de vara aduce îmbunătățiri semnificative? Nu exista oare ateliere specializate care pot insonoriza pasajul rotiilor și fetele de uși? Am văzut colegul cu BMW seria 3 a făcut el ușile, pare interesant upgrade UL.
                  Las o poza cu consumul la ultimele 4 alimentari, regim mixt, 60% afara, mers normal, 40% oraș trafic lejer.

                  Comment


                  • Originally posted by bobescu25 View Post
                    A mai simțit cineva acel click, la apăsarea fina a accelerației, unde este pct unde engage uie cutia?
                    Doar tu apesi fin acceleratia .

                    Lasand gluma la o parte, n-as zice ca simt un "click", dar parca se simte ceva.

                    Originally posted by bobescu25 View Post
                    Legat de sistemul audio, e ok, clar, dar cel mult average, e functional, mi-ar fi plăcut de la honda să pună ceva marginal mai bun. Pe Bluetooth sau pe android auto credeti că se aude mai bine?
                    Si mie mi se pare ca in Mazda 3 si XCeed se auzeau mai ok sistemele audio. Nu e nimic "premium", cel putin la hatchback, dar e ok, merge.

                    Comment


                    • Va zic ce am facut eu la Executiv care e clar nu se aude ca in Mazda 3 (Bose) :
                      tweeterele de pe fata si cele de pe spate schimbate cu altele mai bune (Dietz).Sunetul a capatat claritate,inaltele si mediile fiind acum accentuate.Senzatia mea in continuare e ca nu aud anumite pasaje ca frecvente dintr-o melodie, se aude estompat fata de cum aud comparativ cu Bose de pe Mazda 3.Cred ca de vina este amplifu multicanal cu al sau efect Neural Surround can nereusit.

                      Comment


                      • Poti dezactiva Neural Surround nu? Eu am varianta saracie, nu am asa ceva. Si autorul postului la fel. Pe mine ma deranjeaza ca nu se aude complet sunetul la volum mic. Daca ascult muzica la volum normal in masina sa ma pot intelege cu sotia, nu este redata intreaga plaja de frecvente. La volum mai mare incepe sa se auda mai complet dar degeaba. Oricum mi se pare ca ii lipseste si claritatea sunetului. E asa de Logan sistemul, sa fie.

                        Comment


                        • Da,se poate dezactiva si trece pe stereo normal dar se pierde din spatialitate.Aceeasi senzatie o am si eu,o imbunatatire am obtinut schimbind tweeterele.Se putea pune un sistem mai bun la banii dati pe executiv si asteptare de 6 luni !

                          Comment


                          • @sunet:
                            - Eu ma schimbat toate difuzoarele (fata/spate) cu sisteme cu filtre + am adaugat subwoofer.
                            - Difuzoarele masinii costa undeva 16-25 usd bucata (la un moment dat gasisem pe internet) astfel, HQ-ul masinii taie direct din frecventele joase pentru a le proteja.
                            - Diferenta este de la cer la pamant.
                            *subwooferul activ cu filtru propriu.

                            Comment


                            • GeKados Ai pastrat amplificatorul dedicat ? dif. sunt de 16,5 ? Ce model?Si isonorizare ?Subwoofer in roata de rezerva sau sub scaun ?Ma bate un gand.....

                              Comment


                              • Difuzoarele sunt de 16.5 cm. In fata se monteaza f usor, in spate la sedan e mai complicat.

                                Avand in vedere ca am sedan, aveam nevoie de ceva serios ca sa se auda/simta (desi il tin la 1/3 din volumul total): focal bp20 activ.

                                In spatiul rotii de rezerva am bagat o roata de rezerva )
                                sub scaunele fata, daca bagam ceva, blocam vent-urile de ac; la cat de anemic si problematic este ac-ul nu vroiam sa il mai restrictionez si eu in vre-un fel.

                                am vazut si eu prin state ceva legat de un amplificator la picioarele pasagerului. La mine (executive) este doar headunit-ul care contine si amplificatorul. Difuzoarele au ramas pe headunit (doar ca am adaugat filtrele lor) si subwooferul are amplificatorul lui.

                                Comment

                                Working...
                                X