Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subscriu și eu la cele spuse cu Acul. Deja nu mai face fata, doar în recirculare si ventilație în maxim. Se cer folii pe fata și parbriz, pt ca Honda nu a putut sa ofere ceamuri cu protecție UV.. Eu sincer nu îmi dau seama de unde este aceasta problema cu AC-ul de pe civic. Ori e subdimensionat, ori unitatea care îl controlează e prost gândită, chiar nu îmi explic. Aici compar direct cu ce era pe cl9, de îți îngheța și sufletul la 23 de grade setat și compar și cu ce am pe Opel, care tot asa, te face sa ingheti f rpd. Dacă schimbi și compresorul, spune - ne te rog și noua dacă ai observi o îmbunătățire.


    ​​​​​Îmi place f mult cum arata cu ceara aplicata. Și eu voiam sa ii fac un cadou de 1 an jumate, un polish și aplicare nanolex plus întreținere piele la interior, dar.. am anulat programarea pt ca nu merita mașina asta asa ceva). Maxim ceara lichida după spălare și aia e. Drumuri faine sa ai și ține-ne la curent cu AC-ul.

    Comment


    • bobescu25 : daca ai citit pe Softpedia atunci probabil ai citit de la mine. Nu stiu sa existe ceva buletin pentru compresorul de AC, doar pentru radiatorul de AC. Nu se stie pe care dintre masinile fabricate in perioada aceea au ajuns DAR problema pare sa fie mai prezenta pe Sedan vs Hatch. Producatorul a extins si perioada de garantie a radiatorului peste cei 5 ani. Asta nu inseamna ca toate masinile au radiatoare cu pori insa este posibil ca unele sa aiba aceasta problema. In orice caz, pentru diagnosticarea corecta, trebuie urmati pasii standard si nu sarit direct pe schimbat radiatorul, acesta poate fi bun iar problema poate fi in alta parte, cum a fost in cazul meu.
      Eu am acum sistemul full incarcat insa, cu regret va spun, nu face frig sa-ti inghete sufletul, nu a facut nici cand era noua. Face racoare insa nu cum facea vechiul Avensis la care pe 20 grade setate iti era racoare in masina in tricou iar odata racit in masina, ventilatorul statea pe treapta 2/3 din 10 chiar daca erau 30 grade afara si soare. Este posibil sa fie si o diferenta de calibrare a senzorilor si a sistemului in sine, la Civic compresorul este cu volum variabil vs fix la fosta masina. Asta inseamna ca la fosta compresorul lucra la maxim in permanenta pe cand la Civic isi reduce puterea in functie de ce ii spune softul.
      Cand am fost la Asko, ca parte a verificarilor, dupa ce au incarcat instalatia au verificat si temperatura pe grilele centrale cu clima data pe minim (LO) si au zis ca scoate cat trebuie.

      Comment


      • closchkutza mai tii minte de curiozitate cat aveau la masurarea la grile?

        Comment


        • Originally posted by alexme24 View Post
          Subscriu și eu la cele spuse cu Acul. Deja nu mai face fata, doar în recirculare si ventilație în maxim..... dar.. am anulat programarea pt ca nu merita mașina asta asa ceva). Maxim ceara lichida după spălare și aia e. Drumuri faine sa ai și ține-ne la curent cu AC-ul.
          O parte din vina o poarta noul agent frigorific 1234yzfwqetc... La munca am simtit pe propria piele la dusterele noi vs cele vechi. Se chinuie sa raceasca astea noi de zici ca sunt goale instalatiile.

          PS. Si eu am renuntat la alintareala. Important e sa functioneze, aspectul a trecut pe locul 2. Ai grija cu ceara lichida de la spalatorii. Nu mai merge cum trebuie macaraua la geam. Eu nu mai dau cu nimic. Apa paie si bataie

          - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

          Comment


          • Originally posted by nafnaf View Post

            O parte din vina o poarta noul agent frigorific 1234yzfwqetc... La munca am simtit pe propria piele la dusterele noi vs cele vechi. Se chinuie sa raceasca astea noi de zici ca sunt goale instalatiile.

            PS. Si eu am renuntat la alintareala. Important e sa functioneze, aspectul a trecut pe locul 2. Ai grija cu ceara lichida de la spalatorii. Nu mai merge cum trebuie macaraua la geam. Eu nu mai dau cu nimic. Apa paie si bataie
            mda. Eu o spal in mare doar acasa, si aplic eu ceara (meguiars) dupa spalare, cam la 2-3 spalari si doar pe caroserie, nu pe geamuri. Cu macaralele nu imi fac griji, au mers prost de la inceput=)), le-au uns astia la reprezentanta, si in curand ma intorc iar pt uns, ca pe spate abia se ridica geamurile.

            Comment


            • alexme24 : nu mi-au spus (nici eu nu am intrebat), au zis doar ca e cat trebuie si sistemul lucreaza corect, evident, exceptand faptul ca pierde freon pe la un simering .

              nafnaf , e posibil si asta sa fie un factor contributor.

              Comment


              • Multumesc pentru feedback, va tin la curent dupa ce merg la service saptamana viitoare. @closchkutza stii cumva cum se cheama/ce numar are buletinul de service pentru radiatorul de AC, ca similar, la reprezentanta nu au stiut de buletinul de service pentru teava ac pana ce nu le-am spus eu, cu inf tot de pe forum.
                Referitor la ceara, va recomand Turtle Wax Ice Seal N Shine, luat de pe ebay, la noi nu am gasit. In teste bate meguair s. Se aplica foarte usor, se pulverizeaza si se sterge. Recomand o decontaminare cu argila inainte sa curete vopseaua in profunzime si sa adere ceara. Ceara solida ce am aplicat-o mi-a luat cam o ora cu tot cu decontaminarea cu argila, am transpirat ceva ca se aplica manual cu un pad prin miscari cirulare, se intareste imediat si trebuie bufuit/sters cu o carpa moale. Ceara asta lichida dureaza 5-10 min maxim cu minim de efort. Am consumat un flacon, tine cam 2-3 luni perfect, o recomand cu caldura.

                https://www.youtube.com/watch?v=59w-eKzmgw4

                Comment


                • Nope, stiu doar ca exista unul, singurii care mi-au zis despre el au fost cei de la Asko, incercat sa "argumenteze", daca se poate spune asa, de ce cei de la Honda Nord s-au apucat de schimbat radiatorul de AC fara nici o investigatie / dovada ca pierde freon pe acolo.
                  La tine, in primul rand, trebuie vazut daca exista o pierdere sau nu. Daca nu exista, atunci nu are nici o treaba radiatorul. Daca exista, trebuie vazut pe unde, cum am zis mai sus, problema poate fi in alta parte. La mine s-ar fi apucat muncitoreste HN sa schimbe o piesa care la acest moment nu pare sa aiba o problema in timp ce piesa defecta ramanea bine mersi la locul ei si peste 1.5 ani, problema se manifesta din nou.
                  Ce vreau sa spun ca nu este aceasi situatie ca la teava, unde toate modelele non-facelift au problema.
                  Last edited by closchkutza; 20-05-20, 15:38.

                  Comment


                  • OK, multumesc, am sa insist sa verifice circuitul pentru pierderi. Chiar sunt curios cat freon mai am.
                    Intre timp am ajuns pe la Rimi Timisoara sa intreb de tavita portbagaj, iar spre norocul meu au avut si am si plecat cu ea. Au avut una la 149 lei si una la 173 lei, le-am verificat pe ambele, diferențe notabile nu am văzut, parca cea cu 173 lei are un strat o idee mai aderent/cauciucat, iar cea de 149 o idee mai plasticos, dar diferențele sunt minime.De potrivit s-a potrivit perfect, parca era de fabrica. Las o poza sa va faceti o parere, buza este ok, cam 4 degete.

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20200520_170837.jpg Views:	0 Size:	96.3 KB ID:	870377Click image for larger version  Name:	IMG_20200520_170852.jpg Views:	0 Size:	105.2 KB ID:	870378

                    Comment


                    • Multumim pt pozele cu tavita. Chiar da bine. Am sa comand si eu. Intrbare : voua vi s-a crapat/rupt, cartonul ala care e pus pe sub material in portbagaj? ma refer la prima parte ingusta?

                      Comment


                      • La mine (hatch) este ceva ce seamana a placaj si nu, este perfect intreg si plat, desi am mai carat si chestii grele cu masina (gen niste ghivece din teracota de 40kg bucata).

                        Comment


                        • Originally posted by alexme24 View Post
                          Multumim pt pozele cu tavita. Chiar da bine. Am sa comand si eu. Intrbare : voua vi s-a crapat/rupt, cartonul ala care e pus pe sub material in portbagaj? ma refer la prima parte ingusta?
                          Da. Am scapat 13 kg=un bax de apa de la 10 cm. E cam subtirel. Intra la diverse, nu afecteaza functionalitatea, ceva gen capota care face urat la viteza

                          - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                          Comment


                          • bun. Grija mea era sa n use indoaie acu si mai mult sau sa se rupa de tot, ma gandesc sa ii lipesc ceva pe dedesubt, un osb poarte sau un carton mai dur, si daca pun si tavita cum a luat bobescu25 ,s-ar putea sa fie chair ok


                            Comment


                            • Dar la Sedan nu este sprijinit de dedesupt? La hatch, la mine cel putin, sta practic pe tavita de spuma care este unde ar fi roata de rezerva.

                              Comment

                              Working...
                              X