Bobescu: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, CVT, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logic ca la Iasi am fost. Ca vorba aia dai j'de mii de euro pe o caruta si nu te gandesti ca in 2 ani si 30000 faci 10 vizite la service. Te duci la cel mai apropiat....ca 10 drumuri de Bucuresti cresc si mai mult costul/km cu aceasta minune. Si nu e vorba de incompetenta neaparat.. Cel putin la faza cu uleiul altii de sus nu au aprobat schimbul in baza fotografiei realizate de mine din mers. La faza cu AC ul cred ca am fost primul la Iasi dar aveam pregatita si metoda de a demonstra zgomotul. Ventilatie data la picioare pe minim, radio OFF, si in mers intee 2000 si 3000 de ture porneam si opream compresorul de AC pana a identificat si Consilierul de service problema . Tot de turbina incerca sa zica dar cu AC off nu se mai auzea turbina oricat o calca. Plus ca mai gasisem pe net si hartiutza aia interna cu modul de rezolvare a problemei. Dar de bolborosit bolboroseste si a mea. Dar e neimportant acum.Sincer
    Daca plec in CO o sa inchiriez un VW... Daca am fost prost si nu am luat un dizal chel la care in 2 ani faceam 1 revizie la 30000 km. Glumeammmm. Doar o fac de ras...
    Spor la peticit masinile va doresc.
    PS. Traiesc cu greierii din bord de cand am cumparat_o au famecul lor apar la rece dispar la cald, sunt al naibii de fiabili si nu_si modifica tonalitatea.

    - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

    Comment


    • Originally posted by nafnaf View Post
      Logic ca la Iasi am fost. Ca vorba aia dai j'de mii de euro pe o caruta si nu te gandesti ca in 2 ani si 30000 faci 10 vizite la service. Te duci la cel mai apropiat....ca 10 drumuri de Bucuresti cresc si mai mult costul/km cu aceasta minune. Si nu e vorba de incompetenta neaparat.. Cel putin la faza cu uleiul altii de sus nu au aprobat schimbul in baza fotografiei realizate de mine din mers. La faza cu AC ul cred ca am fost primul la Iasi dar aveam pregatita si metoda de a demonstra zgomotul. Ventilatie data la picioare pe minim, radio OFF, si in mers intee 2000 si 3000 de ture porneam si opream compresorul de AC pana a identificat si Consilierul de service problema . Tot de turbina incerca sa zica dar cu AC off nu se mai auzea turbina oricat o calca. Plus ca mai gasisem pe net si hartiutza aia interna cu modul de rezolvare a problemei. Dar de bolborosit bolboroseste si a mea. Dar e neimportant acum.Sincer
      Daca plec in CO o sa inchiriez un VW... Daca am fost prost si nu am luat un dizal chel la care in 2 ani faceam 1 revizie la 30000 km. Glumeammmm. Doar o fac de ras...
      Spor la peticit masinile va doresc.
      PS. Traiesc cu greierii din bord de cand am cumparat_o au famecul lor apar la rece dispar la cald, sunt al naibii de fiabili si nu_si modifica tonalitatea.
      macar greierii sa fie fiabili)) din toata masina asta

      Comment


      • Am fost la autoklass sa reclam problema cu șuieratul AC. Am fost într-o probă de 10 minute cu responsabilul de partea service, mașina calda, am pus Ac auto pe 19, cutia in S, zgomotul se manifesta (ce e drept subtil), omul de la autoklass insistă că el nu aude, cu toate astea ceva auzea, apoi a zis că zgomotul nu este de la Ac, ba că este de la cutie ba că este de la motor, incerca să mă convingă că este normal. Am oprit mașina și i-am arătat buletinul de service de la SebaV pentru care îi mulțumesc ! .
        Omul a citit, a zis că nu știa de acest buletin, dar a zis in continuare că el nu crede că este de la Ac, a oprit de câteva ori Ac și a incercat sa mă convingă că se aude la fel, dar nu a fost cazul.
        Mașina nu a pus-o pe tester nivelul de freon nu a fost verificat. A luat legătura cu honda trading cred, din ce mi-a spus și a comandat piesa, furtunul. Urmează să ajungă și să mă programeze pentru service. Sunt curios daca am pierdut freon sau nu și dacă mă vor pune la plata.
        Nu este fun sa merg cu mașina la service odată la câteva luni pentru diverse, chiar daca am garanție (pentru că asta am făcut și cu fostul Ford de care m-am scăpat din pricina asta). Ce o să mă fac când nu mai am garanție. Sper ca după asta sa nu mai am bai.
        Nu este perfecta, legat de oil dilution am emoții, dar am inceput sa o las la relantii 1-2 min, până acum ok (las o poza). Oil life scurt este un impediment și el (am cam 800 km de la ultimul schimb și nu a calculat încă). Consider un 10-12 km ca regim de schimb acceptabil , 6-8 k km nu.
        Intenționez să îi pun folii cat de repede că se face ca o sera vara. Am să mă interesez și pentru o folie transparenta pe parbriz pe interior cu protectie termica.
        Zgomotul de la pasajul rotiilor este si ei o idee mai mare decât aș fi vrut.
        Legat de vibrația de la relantii, i-am demonstrat omului de la autoklass, cu motorul cald ac on, turatia la 700 totul normal, apăs off la ventilație și cade la 600 și vibrează ca un motor in 3 cilindri. Omul a spus că este normal că așa fac toate și că în P sau in N nu face, ce e drept ciudat când dau in N mai urca 100 rpm și se liniștește de zici că e oprit motorul. Eu bănuiesc că are de a face cu cutia , sau cu calculatorul ei. Nu consider că așa a proiectat honda.
        Legat de vibrația din mijlocul bordului, am pus mana pe furtunasul de care faceți vorbire mai sus și am simțit că se liniștește. Oricum vibrația asta face doar la anumite temperaturi și doar in primele minute de la plecare.
        Legat sacadatul cutiei fara break hold este mai ok, tot mai face dar foarte subtil.
        Ca sa fiu sincer am condus recent un superb 3 dsg aproape nou și un audi a1 2019 dsg și pe upshift se simt schimbările , f mici șocuri, întreruperi de putere, pe când la honda este buttery smooth, deci partea de comfort o face cu brio. Pierzi din feelul motorului da, simți că este un calculator între accelerație și motor, plus un mic efect de elastic al cutiei dar da comfort.
        Pe frânare nu este nici o Pb, frânează liniar până in ultimii 15 km/h sa zic cand simți parca cum cutia ar schimba 1-2 trepte, dar din nou subtil, că și cum ar schimba un dsg, plus o mica rezistenta pe final ca și cum ești cu 1 la manual și frânezi și nu ai apăsat ambreiajul, dar foarte subtil și pentru o fracțiune de secundă. Poate că așteptările mele au fost prea mari. Oricum cutia este ok, da comfort maxim în oraș, iar în afara cu acc este vis. Lagul poate fi compensat cu padelele și în S. Sper sa fie fiabila in timp.
        Apropo de S, îmi place la nebunie sa folosesc padelele. in ultimii 2 km spre casă am o zona mai libera, și pe padele feelul masinii se schimba, accelerația este mai directa iar sunetul se schimba și el, nu știu dacă este infuzat de difuzoare sau nu, dar este f mișto, gros, între 2000-4500 rpm este o placere. Am aproape 16 k km si simt motorul rotund, sănătos. Am incercat sa fac un rodaj ok, nu am abuzat deloc. M-am mai obișnuit cu suspensia mai tare și jantele pe 17. Mașina are o tenta sportivă. Plus look-ul ei, spațiul pe care îl oferă, pozitia joasa, tehnologiile chiar este un pachet mai special in range ul ei de preț.
        Adică nu cred că eram la fel de entuziasmat după un an de honda, cu o alta mașina din clasa(Octavia, golf, Astra sau corolla), ma refer la entuziasmul de a o conduce chiar și până la supermarket. Plus că mă face să întorc capul după ea de fiecare data.

        Comment


        • vezi la llumar de folii: era parca 550 pe parbriz si 400 pe geamurile fata, fara tenta, doar UV.

          Comment


          • Mă interesez, mulțumesc !

            Comment


            • Originally posted by bobescu25 View Post
              Mă interesez, mulțumesc !
              Salut!
              Atentie cu folia pe parbriz!
              Daca vei folosi ochelari (de soare) cu lentile polarizate, imaginea va fi distorsionata.

              Comment


              • Sunt si eu interesat de folii pentru protectie termica. Din pacate Llumar nu are reprezentant in Constanta. Si as prefera sa le monteze fara sa demonteze fetele de usi. Ca sa ajunga la geam dupa fata de usa trebuie data jos o izolatie fonica prinsa cu un lipici si nu stiu cat de bine mai sta pusa a2a oara. Nu prea am eu incredere in baietii astia cu atentia la detalii cand au de facut 20 de masini pe zi.

                Comment


                • Originally posted by BBR91 View Post
                  Sunt si eu interesat de folii pentru protectie termica. Din pacate Llumar nu are reprezentant in Constanta. Si as prefera sa le monteze fara sa demonteze fetele de usi. Ca sa ajunga la geam dupa fata de usa trebuie data jos o izolatie fonica prinsa cu un lipici si nu stiu cat de bine mai sta pusa a2a oara. Nu prea am eu incredere in baietii astia cu atentia la detalii cand au de facut 20 de masini pe zi.
                  Singura solutie e sa stai langa ei non stop. Ca si varianta de scos geamurile pe spate la sedan este sa insisiti pe demontat montat macara geam. Altfel risti sa zgarie folia cand forteaza sa il monteze, sau eventual sa stice un cheder. La mine zixeau ca nu e nimic daca cedeaza, pun un pic de poxipoll si e ca noua. I-am zis ca e buna gluma da ma lipsesc. La final am platit extra pt demontat in plus. Asta este.
                  Si folia aia e lipita cu un mastic super moale si lipicios. Nu-ti fa griji. Se relipeste la fel, doar sa nu il atingi ca ramane pe haine si nu iese decat cu foarfeca.

                  - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                  Comment


                  • Bănuiesc ca se simte o îmbunătățire semnificativa infuncționarea AC ului după infoliere și pe fata de înainte nu? :adică chiar merita investiția.

                    Comment


                    • Eu nu am pe parbriz, doar pe restul. Îmbunătățire este fără îndoială.

                      Comment


                      • Originally posted by alexme24 View Post
                        Bănuiesc ca se simte o îmbunătățire semnificativa infuncționarea AC ului după infoliere și pe fata de înainte nu? :adică chiar merita investiția.
                        Nu stiu. Avea 3 zile cand am pus folia pe ea. De 15 ani incoace orice masina am pun folie, limitele legale, la cumparare. Fara folie nu pot trai

                        - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                        Comment


                        • Se pune usor folia pe luneta? La sedan e foarte mic spatiul de manevra acolo. Unghiul parbrizului cu placa portbagaj e foarte ascutit. Le-au incaput mainile pe acolo?

                          Comment


                          • La ateliere specializate se descurca baietii. Eu am montat fara probleme la sedan si nici nu se observa. Dar trebuie demontata placa de plastic; deasemenea in spate este localizat un modul de la radio care trebuie protejat de umezeala in timpul montajului.

                            este o ocazie f buna pt inlocuorwa difuzoarelor spate (tot se desface placa).

                            @montaj fara demontare:
                            - fetele de usi se demonteaza f usor la modelul asta.
                            - pt aderenta corecta a foliei, geamul trebuie incalzit la montaj; mai bine il incalzesc afara din masina.
                            - nu am avut greierasi sau probleme dupa.

                            @dupa montaj:
                            - diferenta este dpmdv de la cer la pamanat.
                            - geamurile din fabrica au o protectie UV extrem de mica.
                            - eu am montat Llumar air 80.

                            @zgariere folie:
                            - se va zgaria oricum in timp: de la chedere si de la carpele de la spalatorie.
                            - nu este un capat de tara si nici nu este ceva ce se va observa foarte tare.
                            - soferul observa sigur, dar depinde de cantitatea de "pitici" ))
                            Last edited by GeKados; 13-05-20, 13:37.

                            Comment


                            • Un mic update cu privire la Honda. Spre sfârșitul săptămânii viitoare am fost programat la Autoklass pentru rezolvarea problemei cu conducta de AC(a venit piesa din Belgia din ce mi-au transmis), respectiv șuieratul peste 2000 rpm cu ac on. Din ce am constatat în ultima vreme se pare ca nici AC nu are putere, adică la i30 ul de 5 ani ac raceste mai bine(cu freonul original). Masina face fata cat de cat acum la 25 de grade, dar pun pe min temperatura si puterea aproape pe maxim, cam face galagie. Din ce am citit cred ca as avea si o pierdere de freon, am anunțat asta la reprezentata și vor verifica.

                              Daca nu ma insel am citit pe softpedia ca ar mai fi un buletin de service legat de compresorul de AC? are cineva detalii cu privire la asta ?

                              Intre timp am facut si un drum de 260 km in afara orasului pe dn (timisoara- resita, plus ceva sate), primul din februarie. La dus intr-un ritm mai alert (dar responsabil) am avut un consum de 6.4%, in condițiile in care am depășit tot unde a fost vizibilitate, cateva kickdown de s-a dus in 6000k ture, a simulat ulterior 1-2 schimbari, prinde 140-150 in depasiri fara sa iti dai seama, decoleaza de la 80-90. Zgomotul la rulare difera mult in functie de suprafata, in principiu pana la 120-130 e ok. Zgomotul la vant este ok si el. Cu frana de motor, sau lipsa ei dupa ce obisnuiesti la drum lung e faina, adica dai cancel la acc cu 700 de m sau 1 km inainte de localitate si pana ai ajuns ai un 70 km/h. In oras mi-ar fi placut mai multa frana de motor pentru un control mai bun. Combinatia acc cu cvt este super la drum lung. Am observat ca lane assistul in conditiile in care drumul este mai putin inclinat, se chinuie putin, adica eu normal as fi stat o idee mai spre centrul drumului (lane asistul ma duce mai la margine decat as vrea). Directia e precisa, poate o idee mai greoaie decat as vrea, dar face masina sa stea excelent la drum, se simte ca o masina grea, plantata.
                              La intors la mers mai linistit (cam la 110-115, fara sa fortez pe depasiri) am avut consum de 5.4% cu AC on si benzina de 95. La 14800 km am facut al doilea schimb de ulei iar acum la 15.800 a calculat si oil life si anume oil left 7300 km (din ce 1000 km parcursi de la ultimul schimb am parcurs 80% in oras, cu trafic lejer, mers normal, din cand in cand pus pe sport si schimbat din clapete la 3-4000 rpm, sa o mai dezmortesc ca pe drive si eco sta la 1300-1500 rpm in oras).
                              Din februarie si pana acum am facut aproximativ 1000 de km, respectiv 3 alimentari de aproximativ 30 l. Consumul la cele 3 alimentari, pe vreme de pandemie a stat pe la 8.3-8.4 % (nici prea prea nici foarte foarte, doar dumuri prin oras, in principiu de 8-12 km)

                              De ceva vreme am mai observat un comportament al cutiei care imi displace si anume, la acceleratii usoare are un mic lag la raspuns, parca dupa primi 5% din cursa se simte ca si un click si apoi accelereaza/engaguie cutia si motorul, exista parca o zona foarte mica in cursa pedalei in care nu se intampla nimic. Nu stiu daca este o problema sau asa fac toate CVT.

                              La final las cateva poze cu honda la un an si o luna(15900 k km parcursi), i-am facut un mic detailing, si anume o decontaminare cu argila si i-am aplicat manual ceara solida collinite 476s
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20200509_194033.jpg Views:	0 Size:	92.2 KB ID:	870337Click image for larger version  Name:	IMG_20200518_155328.jpg Views:	0 Size:	124.5 KB ID:	870338
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20200518_155349.jpg Views:	0 Size:	85.1 KB ID:	870334Click image for larger version  Name:	IMG_20200509_194215.jpg Views:	0 Size:	101.4 KB ID:	870335Click image for larger version  Name:	IMG_20200512_140119.jpg Views:	0 Size:	88.9 KB ID:	870336.
                              Last edited by bobescu25; 19-05-20, 15:21.

                              Comment


                              • Din ce stiu sunt buletine si pt radiator si pt compresor AC

                                Comment

                                Working...
                                X