Originally posted by ionutmarisca
View Post
IONUTMARISCA: '19 Honda Civic Sedan 1.5T, M/T, Elegance, Polished Metal Metallic
Collapse
X
-
Originally posted by ionutmarisca View Post
Unul din lucrurile mai putin placute este garda la sol. Partea frontala este foarte joasa, atat de joasa incat imi este efectiv frica sa fac parcari cu fata in locuri unde exista o bordura. Astfel, prefer sa fac parcari cu spatele,
O sa va obisnuiti, eu efectiv incalec orice bordura, si eu am avut spaime dar acum am prins curaj, e bine facuta si daca nu poate sui bordura ne anunta. Pana acum nu am gasit bordura sa nu o pot sui.
Bun, nici nu ma lupt cu alea de juma` de metru.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Originally posted by cerevelu View PostExista de fiecare parte 2 scuturi subtiri de plastic care au 2 chestii indoite in jos... daca e ceva inalt alea haraie foarte zgomotos si anunta. Nu se sparg, nu se rup, decat daca e viteza si bolovanul mare, e suficient sa va atentioneze.
Originally posted by aalex691 View PostMie mi-a ros un pui de catel prelungirea de la spoilerul spate, deci niciodata nu stii cand ai nevoie.
Referitor la flash, se dezactiveaza faza lunga automata. Poate fi reactivata tot printr-un flash, doar ca mai lung. Trebuie tinuta maneta vreo 3-4 secunde.
Comment
-
Originally posted by closchkutza View PostReferitor la faruri, vezi ce-ti scrie in manual privind incarcarea masinii vs pozitia pe care trebuie sa cobori farurile.
Comment
-
Mie mi s-a recomandata cand am luat masina:
- sa nu accelerez puternic in primii 1000km;
- sa nu merg la turatie constanta perioade lungi de timp in prima mie de km; (asta o stiam si eu);
- sa nu o trec in Dynamic / Eco mode in primii 3000 km;
- sa nu trec de 3500 rpm in primii 3000 km;
Le-am cam respectat si in plus, am preferat ca prima mie de km sa o fac la drum intins si nu prin trafic. De la 3500 km in sus am inceput sa urc treptat turatiile. Poate parea exagerat insa asa am procedat eu.Last edited by closchkutza; 16-03-19, 19:53.
Comment
-
Asta o stiam si eu : '' sa nu merg la turatie constanta perioade lungi de timp in prima mie de km; ''. Dupa asta parca era fara frane violente si/sau acceleratii violente(gen red line ) .
Asta cu trecut 3500 rpm nu vad de ce . Daca folosesti frana de motor(chiar este indicat) oricum treci de asta si nu cred ca ii face rau.
Acu probabil o fi si dupa motor .Daca la 1.8 imi ziceau sa merg doar sub 3000 rpm cred ca si-o primea in cap direct (masina evident)
Comment
-
Multumesc de recomandari. In primii 1000km incerc si eu sa nu depasesc 3000-3200rpm, desi pare destul de greu, majoritatea drumurilor le fac in afara orasului si tare frumoasa e senzatia peste 2500 . Dupa voi incepe treptat sa cresc turatiile, fara abuzuri gen red line. Referitor la modul eco, cred ca e primul lucru pe care l-am dezactivat.
Comment
-
S-o stapanesti sanatos!
Privitor la rodaj e bine sa nu depasesti plaja de turatie recomandata deoarece peste aceasta turatie fortele in motor cresc, evident si frecarea si atunci procesul de rodaj se deterioreaza. Evita si acceleratiile fulminante tot din aceelas motiv. Regimul ECO presupune multiple opriri ale motorului si inplicit variatii de temperatura locale ale pieselor supuse rodajului cu implicatii negative asupra formarii suprafetelor de contact.
Consumul probabil va mai scadea putin dupa rodaj. Mersl in oras nu cel mai bun rodaj deoarece regimurile variaza foarte mult.
Frana de motor nu are aceelas efect asupra motorului ca o acceleratie intrucat fortele din motor sunt mult reduse injectia fiind suspendata si practic motorul este antrenat de roata opunandu-se invartirii doar prin efectul de compresie pe cand in acceleratie motorul produce moment si forte prin ardere de combustibil.
Comment
-
Un mic update - am atins prima mie de km si masina parca imi place din ce in ce mai mult. Majoritatea drumurilor pana acum au fost in extern, maxim 150-200km au fost in oras. Consumul mediu este de 6.4, ceea ce mi se pare mai mult decat surprinzator (majoritatea drumurilor au fost realizate impreuna cu inca 2 pasageri). Am incercat sa nu trec de 3000 de turatii, desi au fost unele momente in care m-am intins pana in 3500. Sunt foarte incantat de motor, se simte puterea si cuplul iar cutia manuala este etajata foarte bine.
Am mers pana acum de cateva ori pe drumuri virajate si mi se pare extrem de stabila pe curbe. Pur si simplu nu fortam deloc si ajungeam o multime de masini. De asemenea, trebuie sa laud si suspensia foarte confortabila la drum, lucru apreciat si de ceilalti pasageri. Pe scurt, o tinuta de drum impecabila.
Intre timp am montat si camera de bord, un Xiaomi 70 Mai de care sunt tare incantat. E micuta, nu se vede deoarece sta ascunsa in spatele oglinzii retrovizoare, iar cable management-ul a fost foarte usor de realizat. Am ascuns cablul pe la plafon si pe la stalpul de la pasager iar alimentarea se face de la priza, unde am conectat un adaptor USB cu 2 iesiri. Nici nu se observa ca ar fi montata, iar din exterior nu atrage atentia.
Acum, sa revenim la lucrurile mai putin pozitive. A aparut binecunoscuta problema la sistemul de aer conditionat. Mai exact, in anumite momente, in special pe accelerari intre 2500 si 2800rpm, se aude un suierat foarte deranjant, usor sesizabil atunci cand muzica este la volumul 10-11. Am observat ca sunetul este amplificat atunci cand modul auto porneste recircularea aerului. Voi mai urmari situatia, dar parca nu este o problema atat de mare incat sa apelez la garantie. Cel mai probabil o voi reclama la primul service. Voi cum ati procedat? Am citit si pe alte thread-uri despre aceasta problema.
De asemenea, cand ar trebui sa ma astept sa apara meniul de service? Momentan nu imi afiseaza timpul pana la urmatoarea revizie.
Comment
-
Salutare,
Referitor la suieratul produs de aerul conditionat, am gasit pe un alt forum un "service bulletin" din partea Honda ce ar trebui sa rezolve problema.
A intrebat cineva la reprezentanta pana acum referitor la aceasta problema? Oare este acoperita de garantie?
Gasiti aici imaginea ce descrie problema si rezolvarea ei: https://drive.google.com/file/d/1rOn...ew?usp=sharing. Intre timp, am trecut de 3200km si sunt extrem de incantat de masina din toate punctele de vedere, dar acest suierat ma deranjeaza din ce in ce mai tare si nu mai pot trece cu vederea, mai ales ca las tot timpul modul Auto pornit in cazul A/C.
Comment
-
Pai conform service bulletin-ului postat de tine, ar trebui sa fie acoperit. Oricum, pare ca au gasit buba recent, acum probabil vor schimba piesa gresit proiectata sub garantie. Pana acum ce au incercat pentru cei care au reclamat zgomotul asta nu a avut nici o legatura cu piesa cu probleme.
Comment
Comment