Da, auto holdul e mereu activat, dar eu nu eram inca la 0 ca sa intre. Cumva in timp ce aproape ma oprisem de tot s.a intamplat asta. Am sunat la nord, cica poate trebuie un update la cutie...in. Ganndu meu poate trebuie un upgrade la masina. Aia e, oom trai si om vedea ce va fi. Bine macar ca amm vizita la service inainte de concediiu, ca sa nu am surprize neplacute pe acolo cu ea...cum am mai zis, poate amm fost eu ala cel mai ghinionist om din llume de a prins fix masina cu probleme din lotul X. Vedem ce se rezolva.
ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by closchkutza View PostNu ti-au resetat ca lumea. Am patit-o si eu la prima revizie si am povestit pe jurnalul meu cum butona pe acolo total aiurea resetand ce-i iesea in cale. La revizia trecuta le-am zis ca nu mai accept asa ceva si ca fie ma lasa pe mine sa fac asta fie o fac ei ca lumea.Last edited by alexme24; 05-09-19, 20:28.
Comment
-
So, a trecut un an de posesie, cu bune si mai mult rele, dar megem inainte. Km in bord la mom actual. 18300.
Am reinnoit polita casco tot la omniasig, iar valoarea masjnii a scazut cu 5000 de euro fata de anu trecut, cam mult dupa parerea mea. RCA a ramas la fel, 400 lei pe an tot la omniasig.
Intre timp, a sosit radarul nou, urmeaza sa fie schimbat vineri la nord. Pe langa radar o sa se desfaca si bordul, pentru a rezolva zdranganitul ala enervant in turatii joase si o sa cer si o verificare a furtunelor de la turbo. Masina trage, dar am impresa ca pe undeva scapa iar niste aer, e aproximativ la fel de tare ca anul trecut cand masina chiar avea furtul desfacut.
Pe 11 am plecat spre Thassos iar, masina s-a comportat bine pe drum, avand un consum mediu de 6.3 pe cei 640 km pana aici. Pe insula vad ca s.a ridicat un pic la 7, dar e normal, ca sunt nnumai serpentine, urcusuri si coborari. Inca nu inteleg de ce mama ma.sii nu au pus un rezervor mai mare, sa ai si tu ca omu range de 800-900 km. Cu rezervorul asta, oricum ai merge, mai mult de 500 nu te duce.
ACul face fata acum mai bine, dupa inlocuirea radiatorului si freon nou.
am luat la mn in caz de ceva si o roata de rezerva de la rares, care a cumpadaf accordul, si cricul de la matiz.)
Drumul a fost ,,interesant" fara ACC, oprindu-ma destul de des pt a mi relaxa piciorulul.
Ce este foarte enervant si nu stiu de unde sa le zic sa investigheze, sunt urmatoarele doua lucruri.:
1) la kick down, cvtul nu schimba neam, daca nu o ajuti din padele. De la un 1300 rpm se duce maxim la 3000 in D si zici ca ai 50 cp, iar in sport o duce pana la un 4500. Deci te cam rogi de ea in depasire.
2) In accelerarie usoara, tremura usor volanul, tot in zona de 1300-2500 rpm, daca schimb ,,treapta", nu mai tremura. La fel si daca in timpul accelerari usoare, iau piciorul de pe pedala, smuceste , ca si cum s-a dat drumu la ambreiaj brusc. Astea le-am semnalat deja la nord, dar la ei evident ca nu a facut.
Urmeaza sa imi coomand vreo 2 seturi de filtre de aer si habitaclu, ca sa le schimb la un 5000 de km. M.am speriat de cata mizerie aduna filtru de hanitaclu.
Si pt a fi totul frumos, mi-au furat si capacelele de la venitluri. Aveau sigla honda pe ele. Ciudat e ca au furat doar 2, probabil pt o motocicleta/scuter ceva. Oricum am altele comandate deja, alea fiind cam uzat, dar totusi) gestul in sine e enervant.
per total, dupa un an, procentajul de multumire dpdv al masinii si al achizitiei, e cam cu indulgenta 60%. Prea multe hibe, chiar daca rezolvate pe garantie, pt o masina noua. In mom actual, tot caut alternative de masina, minim 2017, de preferat hibrid si neaparat cu android auto. Daxa nu s-o ivi nimic, nu e problema, mergem inainte cu ce avem pana se iveste ceva frumos. Weekend frumos!
https://ibb.co/LhTNx3L
https://ibb.co/m0Xt7sV
Comment
-
Dupa ce am lasat masina vineri, am ridicat-o astazi. Radaru a fost schimbat, recalibrat, totul verde acum. Sa speram ca asa ramane. Furtunele la turbo au fost verificate, totul i nregula, iar zgomotul din bord provenea de la difuzorul central, cica atingea ceva pe acolo si rezona. Deci cei care aveti zgomotul asta,puteti incepe de acolo verificarea cand duceti masina la reprezentanta.
In rest, peste weekend am avut opelul de la scorumiu, 1.4 Turbo, 140 cp..sincer o masina excelenta pt banii ei. Motorul ala trage, chiar foarte bine, la o prima accelerare mai tare ca cel de pe civic, pt ca are si delayul de la cvt. si poate mai usoara. Dar ce e mai important: consumul, am alergat masina aia in weekend in bucuresti si am avut consum ..8, cu 1-2 litri mai putin ca la civic.
Momentant civicul a intrat la conservare, iar dupa ce revin in tara, ma voi prezenta la nord sa intreb daca au optiune de buy back si sa vad cat mi s-ar oferi pe masina. voi incerca si la toyota, dar ma astept sa fie sub 19000. Si in functie de ce raspunsuri primesc, incepem vanatoarea de masini, noi sau second (max 1 an). Zi faina sa aveti.
Comment
Comment