ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alexme24 View Post
    A fost si murdara si nu am avut erori, doar imi zicea sa curat radaru.

    In alta ordine de idei. Aparent scade f repede timpul pana lla revizie. Mai am 2 zile si gata. Cand am facut programarea, conform calculelor, imi iesea undeva pe la mijlocu lu februarie. Deci pana ppe 4 cand am programare, o sa depasesc cu o saptamana termenul. Oare honda are prostia aia, ca daca nu faci revizia la timp, pierzi garantia:-? ? Nu de alta, dar chiar mu as vrea sa pierd garantia, la cat de slaba e masina.
    Slaba????? Cum , se laudă că e cea mai ok!!!

    Comment


    • Asta e parerea mea personala. Merci de info. Ma speriasem ca poate imi fac astia vor surpriza ca intarzii cu revizia.

      Aseara s-au stins martorii, dar am observat acum la camera din parbriz ca se face condens. Ma gamdesc ca probabil si la cel de ploaie se intampla la fel, si nu e lipit corect de parbriz.

      Si fenomen nou, acum cand invart de volan, are locuri in care scartaie).



      https://ibb.co/YySzcH7

      Comment


      • Scartaie cand invarti volanul stand pe loc, sau in mers?
        A propos de garantie, eu as zice sa nu intarzii cu revizia. Daca nu o scoti la drum, alea doua zile ar trebui sa-ti ramana acolo. Tehnic nu ar nici pe naiba daca mai mergi cateva sute de km, dar nu stiu cat/daca sunt ciufuti cei de la reprezentanta.
        DarthMaul40
        Senior Member
        Last edited by DarthMaul40; 27-01-19, 12:02.

        Comment


        • Originally posted by DarthMaul40 View Post
          Scartaie cand invarti volanul stand pe loc, sau in mers?
          A propos de garantie, eu as zice sa nu intarzii cu revizia. Daca nu o scoti la drum, alea doua zile ar trebui sa-ti ramana acolo. Tehnic nu ar nici pe naiba daca mai mergi cateva sute de km, dar nu stiu cat/daca sunt ciufuti cei de la reprezentanta.
          Nu o aman, o sa sun maine la nord sa intreb cum procedam, ca programarea e lunea viitoare, pot folosi matizul daca o sa comenteze ceva, nu e problema.

          Si in mers si pe loc, scartaie putin intr un anumit punct, ca si cum ar freca plasticele in interior).

          Comment


          • Eu am intarziat cu vreo 500 km si la Asko nu mi-au zis nimic. Cred ca nu e ok daca intarzii cu mai mult... avand in vedere ca ei zic ca poti reseta si singur acel interval daca nu vrei sa faci revizia la 6000 km. Daca iti spun cei de la Nord ceva info legat de garantie, te rog sa ne spui si noua.
            Si mie imi scartaia volanul cand il invarteam, suna fix ca o bucatica de plastic rupta care se lovea de interiorul volanului la rotire. A “tacut” de la sine...

            Comment


            • Am sunat astazi si nu e nicio problema aparent. Au devansat programarea pentru joi. O sa faca revizia prorpriu zisa, filtre tot, verificare compresor, verificare plastice si sa mi zica cum le pot face sa nu mai scoata sunete, verificare volan sa nu mai scartaie, verificare zgomote frane.

              Comment


              • Super, mult succes! Sper sa mai scapi de probleme si sa te bucuri si tu de masina...

                Comment


                • Multumesc. Sa speram ca asa va fi. Oricum ma bucur de ea..mai ales ma bucur ca plec 3 saptamanai iar din tara si o sa stea pe dreapta si uit de ,,defectele'' astea ale ei..pana ma reintorc.

                  Comment


                  • Azi a intrat la revizie cu -4 zile in bord si 9200 km facuti. Nu mi-au zis nimic, stiau ca poate sa scada subit zilele pana la revizie. Se vor verifica urmatoarele: volanul care scartaie, stalpii din fata, senzorul de ploaie, freonul / compresorul, verificare soft la radar, poate e vreo eroare stocata.

                    La scartaitul de frane a zis ca nu are ce sa faca, trebuie sa supravietuiesc cu asta.

                    Comment


                    • Referitor la scartaitul franelor, am inteles ca e tipic pentru placutele de frana mai dure, sport, cele care rezista la temperaturi mai mari. Sa vezi ce scartaie franele la Mercedesurile AMG: https://www.youtube.com/watch?v=8L3b1eCNQtI

                      Cica ar fi un fix pentru asta: https://youtu.be/omxM6cs1ITk

                      Comment


                      • Merci de link .am observat ca multe marci au tot felul de probleme. Probabil solutia va fi achimbarea franelor, dar asta peste multi km.

                        Momentan am primit factura pt revizie 760 ron la nord si am observat ca s-a facturat si 1 litru de antigel. A mai ppatit cineva sa ii fie completat antigelul in primele mii de km?

                        Comment


                        • Originally posted by alexme24 View Post
                          Merci de link .am observat ca multe marci au tot felul de probleme. Probabil solutia va fi achimbarea franelor, dar asta peste multi km.

                          Momentan am primit factura pt revizie 760 ron la nord si am observat ca s-a facturat si 1 litru de antigel. A mai ppatit cineva sa ii fie completat antigelul in primele mii de km?
                          Da. Eu. Am luat CR-V-ul din dotare cu urmatoarele probleme, acum 2 ani, de la ASKO: antigel mult sub minim, lichid de frana la minim, ulei de motor putin deasupra minimului, si zero lichid de spalare parbriz.
                          Dar am ajuns cu ea acasa si m-am uitat la toate astea, nu am asteptat revizia. Cred ca prajeam motorul daca asteptam revizia. Glumesc, dar oricum e un trend, in afara de doar 1 l de benzina sa iti dea putine lichide. Din discutiile de pe forumuri inteleg ca e o chestie generala, nu mumai la Honda.
                          Fac si ei economie cat pot si unde pot.
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • Originally posted by cerevelu View Post

                            Da. Eu. Am luat CR-V-ul din dotare cu urmatoarele probleme, acum 2 ani, de la ASKO: antigel mult sub minim, lichid de frana la minim, ulei de motor putin deasupra minimului, si zero lichid de spalare parbriz.
                            Dar am ajuns cu ea acasa si m-am uitat la toate astea, nu am asteptat revizia. Cred ca prajeam motorul daca asteptam revizia. Glumesc, dar oricum e un trend, in afara de doar 1 l de benzina sa iti dea putine lichide. Din discutiile de pe forumuri inteleg ca e o chestie generala, nu mumai la Honda.
                            Fac si ei economie cat pot si unde pot.
                            Asta cu economia la cativa centilitri de lichide esentiale e o mare mizerie.
                            Dacă ar vinde zeci sau sute de masini pe zi, poate ar conta, dar asa....


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • Originally posted by alexme24 View Post

                              Momentan am primit factura pt revizie 760 ron la nord si am observat ca s-a facturat si 1 litru de antigel. A mai ppatit cineva sa ii fie completat antigelul in primele mii de km?
                              Eu am completat in toamna insa cu vreo 100ml, nu mai mult. E normal sa mai scada un pic peste vara, la toate masinile am completat de-a lungul timpului 1-200 ml / an.
                              Nu ai gasit freun bidon de antigel in portbagaj? Ca sa bagi un litru ar fi insemnat sa fie borcanul ala gol.

                              Comment


                              • Originally posted by alexme24 View Post
                                Merci de link .am observat ca multe marci au tot felul de probleme. Probabil solutia va fi achimbarea franelor, dar asta peste multi km.
                                Daca te uiti la al doilea clip, tipul ala zice ca exista un fel de vaselina speciala de pus pe spatele placutelor. Am vazut pe un alt canal ca exista un fel de vaselina cu cupru pentru asa ceva.... Pui pe spatele placutelor si nu mai ai treaba.

                                Comment

                                Working...
                                X