ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda, am fost azi la cel de la vanzari si a zis ca cica vezi domne asa vin din fabrica, ca nnu am ce face. Deci voi lua calea iar spre htr cu poze, reclamatii etc si vedem ce va fi.

    Comment


    • Originally posted by alexme24 View Post
      Mda, am fost azi la cel de la vanzari si a zis ca cica vezi domne asa vin din fabrica, ca nnu am ce face. Deci voi lua calea iar spre htr cu poze, reclamatii etc si vedem ce va fi.
      Salut,
      M-am uitat atent la 2 poze puse de tine: cea de pe capacul portbagajului si cea cu plafonul. Ambele suprafete sunt acoperite cu o folie in fabrica, folie ce este data jos de vanzator. Adica in mod normal nu aveau de ce sa "refaca" acele zone. Ar trebui intrebati si din perspectiva acestei folii.

      Comment


      • Originally posted by alexme24 View Post
        Mda, am fost azi la cel de la vanzari si a zis ca cica vezi domne asa vin din fabrica, ca nnu am ce face. Deci voi lua calea iar spre htr cu poze, reclamatii etc si vedem ce va fi.
        Erai cumva acum vreo 30-40 minute la Honda Nord, la biroul de vanzari? Daca da, cred ca ne-am vazut pe acolo (masina mea era parcata langa usa laterala a showroom-ului).

        Comment


        • Originally posted by closchkutza View Post

          Erai cumva acum vreo 30-40 minute la Honda Nord, la biroul de vanzari? Daca da, cred ca ne-am vazut pe acolo (masina mea era parcata langa usa laterala a showroom-ului).
          Da). Erai cu cea alba parca, nu?

          Comment


          • Originally posted by SebaV View Post

            Salut,
            M-am uitat atent la 2 poze puse de tine: cea de pe capacul portbagajului si cea cu plafonul. Ambele suprafete sunt acoperite cu o folie in fabrica, folie ce este data jos de vanzator. Adica in mod normal nu aveau de ce sa "refaca" acele zone. Ar trebui intrebati si din perspectiva acestei folii.
            Eu fix la folia aia m-am-am gandit. Si cand au dat-o jos,cum a au zgariat ceva pe acolo.

            Comment


            • Originally posted by alexme24 View Post

              Da). Erai cu cea alba parca, nu?
              Yup, cea alba de langa usa laterala a showroom-ului. Venisem sa iau cricul, cheia de roti si sa ofer feedback negativ in privinta reviziei .

              Comment


              • Originally posted by closchkutza View Post

                Yup, cea alba de langa usa laterala a showroom-ului. Venisem sa iau cricul, cheia de roti si sa ofer feedback negativ in privinta reviziei .
                Ai roata de rezerva? Daca da, de unde?

                Comment


                • N-am Mi-am luat insa cricul si cheia de roti (jumatate din manivela) pentru a putea sa-mi schimb singur rotile, de la setul de vara la cel de iarna si invers (nu-i sufar pe ciocanarii de la vulcanizari, vreau sa ajung cat mai rar cu putinta pe la ei). Cealalta jumatate de manivela este deja in masina (habar n-am de ce mi-au dat-o, ce sa fac cu ea) ).
                  Cu un cric competent aftermarket tot pe la acelasi pret ajungeam, asta are avantajul ca e compact, are locul sau in masina si il am mereu acolo in caz de nevoie.
                  Cu roata de rezerva, merg la "risc", nu vreau sa-mi bat joc de portbagaj si sa stea toate cele aiurea pe acolo. Cu fosta masina nu am facut nici o pana cat am avut-o (8 ani, 164.000km), iar cu cea de dinaintea ei, 1 pana in 4.5 ani si ~70.000km. Niciodata nu am distrus o anvelopa. Sansele sunt in favoarea mea, statistiv vorbind . Plus ca, daca e sa fac o pana la drum lung, oricum am o problema cu depozitatul rotii de pe masina, mai ales in cazul in care am bagaje in portbagaj.

                  Comment


                  • Am deschis azi o sesizare la HTR pentru partea cu polishul si stergatoarele. Am luat legatura si telefonic cu ei. Initila mi-au zis ca vezi domne, daca se aplica alte protectii peste vopseaua originala, se pierde garantia pe vopsea, daca nu este agreata de honda chestia asta....de parca pe mn m-ar interesa garantia la vopsea, ca pentru vopsit am casco. Pentru mine problema principala este de ce masina a avut polish inainte de livrare si asta a ramas ca vom discuta. Mi s-a ,,promis'' ca problema se va rezolva ca sa nu existe probleme mai departe. Acum Dumnezeu cu mila.

                    Legat de stergatoare, vor sa vada exact ce dare lasa, cum arata cauciucul si pe urma se va decide daca se vor schimba sau nu pe garantie, intrucat aici cica e un subiect mai delicat, ca sunt ,,consumabile''.

                    Comment


                    • Mda, cam atat stiu. Le-am dat un mail acum vreo luna si ceva, nu s-au deranjat sa raspunda. Si la mine a venit masina cu stergatorul de la sofer care lasa dara de 2-3 cm fix pe mijloc, in dreptul ochilor... L-am schimbat din banii mei, ca mi-e sila sa stau sa ma rog de ei si sa pierd timp pt 'constatari' si magarii, la o masina noua. Se invart in jurul cozii, oricine e vinovat numai ei nu sunt de vina.
                      Legat de partea cu garantia, mi-au spus si mie baietii de la detailing despre acest lucru. Ca majoritatea dealerilor 'anuleaza' garantia daca pe masina a fost aplicata vreo protectie. Asta daca descopera...

                      Comment


                      • Originally posted by aalex691 View Post
                        Mda, cam atat stiu. Le-am dat un mail acum vreo luna si ceva, nu s-au deranjat sa raspunda. Si la mine a venit masina cu stergatorul de la sofer care lasa dara de 2-3 cm fix pe mijloc, in dreptul ochilor... L-am schimbat din banii mei, ca mi-e sila sa stau sa ma rog de ei si sa pierd timp pt 'constatari' si magarii, la o masina noua. Se invart in jurul cozii, oricine e vinovat numai ei nu sunt de vina.
                        Legat de partea cu garantia, mi-au spus si mie baietii de la detailing despre acest lucru. Ca majoritatea dealerilor 'anuleaza' garantia daca pe masina a fost aplicata vreo protectie. Asta daca descopera...
                        Acu sa fim sinceri, pt assta am facut casco, chiar ii rog sa imi anuleze garantia la vopsea, nu ma deranjeaza deloc.oricum dupa repararea defectelor, masina arata mai bbine la vopsea decat a aratat din fabrica.

                        Comment


                        • Am vrut sa postez mai sus legat de vopsea. Eu sunt 90% convins ca masina nu a plecat din fabrica asa. Daca insa cei 10% sunt adevarati, atunci baietii la fabrica au o problema de controlul calitatii grava.

                          Acum, daca merge pe ideea ca masina a plecat din fabrica in stare perfecta, inainte de a ajunge la tine se intampla niste chestii:

                          - masina vine din fabrica infoliata pe plafon si capota. Folia aia este lipita cu un adeziv de masina (gen autocolant) cand se scoate de pe masina, raman reziduuri. De exemplu, la mine, fiind masina alba, nu le-au vazut si mi-au livrat-o cu urmele de adeziv pe masina - chestie care m-a bucurat (sincer, le cerusem nici sa nu o spele insa au zis ca nu se poate, ca trebuie sa o verifice). La tine, fiind neagra, adezivul se vedea bine de tot. Adezivul ala se scoate super-usor si fara urmari daca ai ce-ti trebuie si stii cum insa cred ca nu e cazul inainte de livrare - acolo cred ca il pun pe unul de la spalatorie sa-l scoata si baiatul o ia la frecat. Combina asta cu o masina murdara, spalata incorect / incomplet si rezulta niste zgarieturi de toata mandretea.

                          - masina ta a stat pe stoc la dealer, corect? Nu stiu cat a stat pe stoc insa avand in vedere cum arata masinile din fata showroom-ului (nu vezi prin geamuri de praf), ma gandesc oare de cate ori o fi fost spalata (incorect) in timpul asta?

                          De ce tot o zic p-asta cu spalatul incorect - pai daca aveti ocazia, sa urmariti cum se spala masina la reprezentanta, o sa va lamuriti instant .
                          Cred ca la tine, inainte sa o predea, au observat ca vopseaua arata rau si l-au luat pe un baiet de acolo si l-au pus sa faca polish. Si el a facut cum s-a priceput mai bine.
                          Legat de ornamentele de plastic negru, alea se zgarie de la atingerea cu mana, chiar curate fiind, proaspat spalate, daca tragi cu degetul lasi urme. De aceea cred ca arata ca in poza ta.

                          Iar asta cu protectia si anularea garantiei la vopsea mi se pare scoasa grav din putul gandirii. Dar ceara ai voie sa dai pe ea? Dar nano-protectie? Mama frate ce logica au unii, pe bune. Pe sistemul: nu stim care e treaba, deci nu e bun.
                          P.S: toyota ofera protectie ceramica ca accesoriu (Toyota ProTect). Ti-o pot aplica ei sau poti cumpara doar kitul si ti-l aplici unde / cu cine vrei tu.
                          closchkutza
                          Senior Member
                          Last edited by closchkutza; 31-10-18, 17:41.

                          Comment


                          • de cand am eu masini din banii mei adica >20 ani nu am avut niciodata grija excesiva fata de cum imi este spalata masina (metoda celor nshpe galeti, sa folosesc carpele mele, sa ma preocupe cat e presiunea la lance etc etc.); nici o masina nu arata atat de rau dupa 5 ani de folosire incat sa mi se para ca e necesar un polish

                            deci nu cred ca e o problema de neglijenta la spalare a unei masini care a stat in showroom
                            daca masina a f vanduta drept noua trebuia sa fie asa, adica noua, tipla
                            nu cu swirl marks pe ea
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • Asta cu necesitatea unui polish tine mai mult de exigentele fiecaruia si mai putin de chestii faptice. Putini vad sau vor sa vada imperfectiunile aparute la nivelul lacului, probabil sub 5% pentru ca pe putini ii intereseaza /pasioneaza. Dar asta nu inseamna ca ele nu exista.
                              De asemenea, multe imperfectiuni se vad in anumite conditii de iluminare (lumina de led, de exemplu, arata tot).
                              Cat despre cat mult sau putin rau poti face unei vopseli noi la spalat, poti ramane surprins de rezultat. Tocmai ca pe un lac nou, impecabil, se vad cel mai rau efectele neglijentei si apoi din ce in ce mai greu pe masura ce lacul imbatraneste, se uzeaza sub actiunea agentilor externi. De aceea este mult mai greu sa tii o masina “oglinda”, se vede orice pe ea oricand.
                              Cat despre masina tinuta in showroom, permite-mi sa ma indoiesc, de obicei ce e pe stoc sta afara, pe marginea bulevardului Pipera. In 2-3 zile nu mai vezi prin geamuri de la praf.

                              Altfel da, o masina noua trebuie sa arate ca o masina noua, impecabil.

                              Comment


                              • Cel de la htr mi-a cerut seria vin sa vada exact ce s-a intamplat cu masina cat a stat pe stoc. Oricum adevarul nu va ajunge la mine clar, dar macar asa ca si chestie sa imi zica ce si cum. Nu este de exigenta, dar totusi de aia mi-am luat masina noua. Si da, e foarte aberant sa zici ca daca aplici o protectie la o vopsea, tocmai , ca sa o protejezi, de fapt chipurile , afectezi vopseaua si honda nu e de acord cu asa ceva...
                                Legat de spalat, eu spal masina numai le jet cu spuma activa, nu folosesc perii sau carpe pt a o sterge. Doar pe geamuri dau cu o piele de caprioara, in rest nu ii fac nimic.

                                Comment

                                Working...
                                X