ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pai deja mi s-a luat. A doua zi la rand la reprezentanta, iar cu probleme. Ii zic lu ala la vanzari ca nu mai suport, in 800 km am numai probleme, si ma ia ca sa mu mai zic in gura mare, ca el nu mai vinde masina pe urma la clientii pe care ii avea...deci cam asta e atitudinea....sunt acum in reprexentanta, langa masina si astept sa vad ce a fost/e. La urmatoarea problema o bag in stalp si Imi iau banii pe casco si la revedere..

    Comment


    • #62
      Mda, din pacate se pare ca au dat fail destul de mare cu noile modele. Am mai citit si pe forumuri de afara, cautand rezolvari pt problemele mele (eu inca nu am avut probleme legate de sistemele de pe ea, ci doar greieri in continuu, saptamanal cate unul nou - scartaie masina din toate partile) si se pare ca sunt f multi care le-au vandut foarte repede dupa achizitionare, din cauza problemelor intalnite.
      Eu am ajuns cu niste mail-uri si pe la honda romania, sincer nu au parut nici ei prea interesati sa vada despre ce e vorba/ sa se rezolve problemele reclamate. Doar niste raspunsuri 'ca sa fie', 'asa fac toate' etc...
      Incepe si mie sa-mi para rau de alegerea facuta.
      Mult succes, sa rezolvi problemele.

      Comment


      • #63
        Concluzia: nu are nimic, probabil parbriz murdar, in conditiile in care ploua si masina fusese spalata ieri. Nu avea erori stocate...am intrat si eu in service in timpul verificarii si electricianul zicea ca s-ar putea sa fie si camera de la radar, dar sa mai merg si sa vad daca mai face...

        Comment


        • #64
          Stand sa ma gandesc acum, e posibil sa fi deranjat ceva cei de la service cand au schimbat intercoolerul. Asta daca e o problema de la radar, care e pe langa intercooler. Dar avand in vedere ca am vazut ca si asistenta la parasirea benzii este inactiva, e posibil sa fie ceva la camera de la oglinda, zona unde nu stiu daca a umblat cineva. Trebuie pus testerul pe ea si vazut ce nu-i convine.
          Cat despre un fail al modelului, nu sunt de acord, atat timp cat sunt exemplare care merg fara probleme. Ce nu este ok si ar trebui remediat este faptul ca par sa existe diferente de calitate intre masini. Un control al calitatii mai strict ar putea sa amelioreze, in cel mai rau caz, aceasta problema. Platforma in sine eu cred ca este foarte buna, fara probleme grave intrinseci.

          Later edit: e cam trasa de par, zona camerei este stearsa de stergatoare, nu ramane plina de apa / mizerie.
          De asemenea, nu cred ca niste sisteme se dezactiveaza si nu lasa nici un fel de info in log-uri privind motivul pentru care s-a intamplat asta.
          closchkutza
          Senior Member
          Last edited by closchkutza; 25-09-18, 10:07.

          Comment


          • #65
            nu e nevoie sa crape toate modelele ca sa poti trage concuzia ca e o problea generalizata de calitate mai scazuta a productiei
            evident ca vor fi masini care nu au nicio problema - chiar si la cele mai putin fiabile generatii de modele

            dar comparativ cu modelele mai vechi de Accord si Civic din ce citesc pe aici si pe forumuri pe afara se pare ca au coborat un pic standardul la fiabilitate
            e de asteptat - se intampla destul de des cu modelele noi, mai la toate marcile

            treaba cu murdaria senzorilor suna a vrajeala
            Turkish
            Senior Member
            Last edited by Turkish; 25-09-18, 10:50.
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • #66
              Nu stiu ce sa va mai zic, credeti-ma. A zis ca cica radarul de jos e pentru LKAS, iar pentru ACC si CMBS e sus in spatele oglinzii. Ma gandesc sa nu interfereze cu camera de bord, dar aseara am scos-o special ca sa vad si nu si-a revenit. Ce m-a deranjat f mult e atitudinea celui de la vanzari, desi nu cu el am cumparat masina.

              Comment


              • #67
                Originally posted by alexme24 View Post
                Nu stiu ce sa va mai zic, credeti-ma. A zis ca cica radarul de jos e pentru LKAS, iar pentru ACC si CMBS e sus in spatele oglinzii. Ma gandesc sa nu interfereze cu camera de bord, dar aseara am scos-o special ca sa vad si nu si-a revenit. Ce m-a deranjat f mult e atitudinea celui de la vanzari, desi nu cu el am cumparat masina.
                Salut!
                Am o masina ca a ta din Iulie 2017, nivel de echipare Elegance. Nu am intampinat problemele descrise de tine!
                Legat de LKAS, ACC si CMBS, iti recomand sa parcurgi un pic manualul. Ce spune omu' de vanzari nu e adevarat.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by SebaV View Post

                  Salut!
                  Am o masina ca a ta din Iulie 2017, nivel de echipare Elegance. Nu am intampinat problemele descrise de tine!
                  Legat de LKAS, ACC si CMBS, iti recomand sa parcurgi un pic manualul. Ce spune omu' de vanzari nu e adevarat.
                  Corect. Am citit putin si cel de jos din bara e pentru ACC din ce am inteles.

                  Comment


                  • #69
                    in bara unde? la cw2 era in sigla de pe calandru si e adevarat in vreo 3-4 ocazii iarna cand se incarca cu zapada si jeg dadea erori
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #70
                      In bara langa proiectorul de pe partea soferului. Am vrut sa-ti raspund si eu insa mi-a luat-o inainte colegul. Din tot ce ti-au zis nimic nu are noima. Daca mai face figuri da o fuga pana la Asko.

                      Comment


                      • #71
                        Pai voi nu ati avut probleme, dar am avut eu si pt voi si sa nu uit cel mai important aspect: toate astea s-au intamplat din 12.09.2018 pana azi, 25.09.2018, deci nici 2 saptamani. Daca mai face o singura figura, orice problema, indiferent de ce natura(nu ma intereseaza ca e generala sau nu, izolata sau nu), o sa apelez la OPC si voi lasa masina acolo si voi cere despagubiri si pentru timpul pierdut pe drumurile facute pana acolo si pt plecarile de la munca. Am discutat acum si cu tipa de la vanzari si am pus-o in tema ca nu mai accept niciun defect si mi-a zis ca discuta la importator sa vada ce solutie gasim.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by alexme24 View Post
                          A zis ca cica radarul de jos e pentru LKAS, iar pentru ACC si CMBS e sus in spatele oglinzii.
                          E exact pe dos
                          Camera din spatele oglinzii e pentru LKAS și Auto High Beam, iar radarele din bară sunt pentru ACC și CMBS.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by alexme24 View Post
                            Pai voi nu ati avut probleme, dar am avut eu si pt voi si sa nu uit cel mai important aspect: toate astea s-au intamplat din 12.09.2018 pana azi, 25.09.2018, deci nici 2 saptamani. Daca mai face o singura figura, orice problema, indiferent de ce natura(nu ma intereseaza ca e generala sau nu, izolata sau nu), o sa apelez la OPC si voi lasa masina acolo si voi cere despagubiri si pentru timpul pierdut pe drumurile facute pana acolo si pt plecarile de la munca. Am discutat acum si cu tipa de la vanzari si am pus-o in tema ca nu mai accept niciun defect si mi-a zis ca discuta la importator sa vada ce solutie gasim.
                            Eventual, cere sa-ti schimbe masina!
                            Pe motiv de neconformitati.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by DarthMaul40 View Post
                              E exact pe dos
                              Camera din spatele oglinzii e pentru LKAS și Auto High Beam, iar radarele din bară sunt pentru ACC și CMBS.
                              Atunci are sens, pentru ca aseara functiona si auto high beam si lkas era totusi verde in bord. S-ar putea sa aiba dreptate closchkutza si sa fie de la faptul ca au umblat ei ieri acolo cand au schimbat intercoolerul. Poate trebuia o recalibrare a radarului ma gandesc. Ca altfel sincer, daca la ploaia de aseara a facut asa, pai la iarna o sa am pom si in casa si in bord...si asa ceva clar nu voi accepta.
                              Partea proasta, e ca deja sunt foarte dezamagit, in loc sa fiu cu zambetul pe buze.

                              Comment


                              • #75
                                N-are treaba cu ploaia in sine. Am prins ploaie torentiala pe autostrada de mergeau stergatoarele la maxim si la 120km/h in conditiile alea totul mergea perfect, basca eram si cu ACC + LKAS active.

                                Comment

                                Working...
                                X