ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by KMR View Post


    Īncearcă să stai īn spate ( să conducă altcineva), cu trapa īnchisă și vezi dacă se aude la accelerări mai īn forță.
    Da, am incercat. Practic asa am aflat de sunet. Luni o duc la investigatie.
    intre timp am pus si folie pe geamuri spate plus luneta.
    Attached Files
    alexme24
    Senior Member
    Last edited by alexme24; 15-09-18, 11:37.

    Comment


    • #32
      Clar are o problema. Nu mai trece de 3500 ture si abia accelereaza, probabil ca arunca mai mult aer pe undeva, iar colac peste pupaza azi la stop s.a oprit motorul, s-a inecat cum am franat. Mai mult ca sigur un furtun se desprinde usor dar sigur. Chiar ma simt putin frustrat, la nici 200 km parcursi deja sa am probleme...

      https://www.youtube.com/watch?v=piOE...&feature=share
      alexme24
      Senior Member
      Last edited by alexme24; 15-09-18, 15:21.

      Comment


      • #33
        Originally posted by alexme24 View Post

        Da, am incercat. Practic asa am aflat de sunet. Luni o duc la investigatie.
        intre timp am pus si folie pe geamuri spate plus luneta.
        Păi n-are nicio problemă, așa fac ele adică șuieratul e normal. Restul, la service.
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #34
          Originally posted by alexme24 View Post
          Clar are o problema. Nu mai trece de 3500 ture si abia accelereaza, probabil ca arunca mai mult aer pe undeva, iar colac peste pupaza azi la stop s.a oprit motorul, s-a inecat cum am franat. Mai mult ca sigur un furtun se desprinde usor dar sigur. Chiar ma simt putin frustrat, la nici 200 km parcursi deja sa am probleme...

          https://www.youtube.com/watch?v=piOE...&feature=share
          Eh, asta seamana a simptom de pierdere de boost. Am mai auzit de furtunele de la intercooler neprinse bine. La partea de intrare in intercooler poti verifica singur, se vede prin decupajul din grila proiectorului de pe partea pasagerului.

          Comment


          • #35
            Sa ma ierte posesorii, dar astea nu sunt masini de 27.000 euro. Asemenea probleme la 200 km rulati?! Le-as da cu masina in cap. E cert, Honda de acum nu mai are nicio treaba cu Honda de acum 10 ani.

            Comment


            • #36
              Originally posted by ivladbogdan View Post
              Sa ma ierte posesorii, dar astea nu sunt masini de 27.000 euro. Asemenea probleme la 200 km rulati?! Le-as da cu masina in cap. E cert, Honda de acum nu mai are nicio treaba cu Honda de acum 10 ani.
              Sper doar sa fie o ,,scapare" de pe linia de fabricatie, se mai intampla, stiu c si la reno la fel patisem, nu se mai accelera si era un furtun care nu era prins bine. Am matizu ala din 2004 si n-are nici pe dracu )) si nici nu am pretrntii de la el si pe asta o am de 3 zile si o accelerez cu frica sa nu sara de tot ceva pe acolo ).

              Comment


              • #37
                Ziua 5 de posesie si dezamagirile continua. Incercand sa ma uit prin compartimenul motorului dupa furtunele de aer, am descoperit ca radiatorul in partea de jos e indoit, mai exact ultimu rand al radiatorului, in interior am descoperit un element pe usa zgariat, iar colac peste pupaza, cutia smuceste uneori in mers, ca si cum ai lasa ambreiajul brusc, si toate astea la viteze de nici 70 km/h pt ca la mai mult deja fasaie/suiera scaparea aia de aer ca toti dracii. Mai are cineva problemele astea sau am nimerit eu o masina proasta? In ritmul asta in maxim 2 ani ajunge fier vechi....Deja regret decizia de a lua masina asta, astept sa vad maine ce o sa imi zica la reprezentanta. Mom sta in garaj si folosesc matizul.

                Comment


                • #38
                  Care dintre radiatoare este indoit? Ca sunt 3 acolo, primul de aer (intercooler), urmatorul de la AC si al treilea (cel dinspre motor) e cel de antigel (le-am enumerat dispre bot spre motor). N-ar fi rau sa pui o poza sa ne dam cu pararea pe concret.
                  Cu reperul zgariat in interior, sincer, trebuia luata la verificat masina la predare. Trece prin mana unor oameni (si nu 2-3) si accidente se pot intampla. Eu am stat jumate de ora si am verificat-o estetic pana sa semnez actele. Asta nu e vina masinii, cel mai probabil s-a intamplat pe transport (asta daca esti sigur ca nu e de dupa achizitie).
                  La treaba cu cutia, rezolva intai problema care pare a fi o pierdere de boost si apoi vezi cum iti merge cutia. Asta pentru ca motorul tau merge in afara parametrilor acum si pot sa apara socuri si de la el. Am manuala, singurul Civic CVT pe care l-am condus a fost cel de test-drive insa ala smucea (cat poate un CVT) doar cand era in sport si bagam piciorul in el (comportament normal de altfel).
                  closchkutza
                  Senior Member
                  Last edited by closchkutza; 16-09-18, 18:38.

                  Comment


                  • #39
                    Primul radiator cum ma uit prin bara. Sigur nu e dupa achizitie, pt ca pt a lovi reperul ala trebuia sa zgarii bara cel putin sau pe dedesubt sa rup plasticul de protectie. Cine naiba se gandea ca o masina noua trebuie sa o verific minutios...asa luam second si stiam o treaba.

                    Comment


                    • #40
                      Pai ala e intercooler-ul, poate pe acole scapa aer si aia e sursa suieratului. Nu putea fi avariat de o piatra? Ar fi tare buna o poza, m-ai facut curios .
                      Eu nu ziceam de verificat radiatoare ci interior / exterior de zgarieturi. De-a lungul timpului am patit sa ma lovesc de o gramada de ori de produse noi dar avariate, inclusiv componente auto. Asta in general se intampla pe transport, care e facut de firme independente, care nu au treaba cu producatorul.

                      Comment


                      • #41
                        Uite o poza. Mie mi e greu sa cred ca nu auzeam daca zbura vreo piatra si plus nu prea are loc. E ca si cum ceva a lovit de jos in sus, doar ca plasticul e intreg. Iar in partea dreapta a pozei pare ca fierul ala a patruns prin teava...deci asa ceva se auzea clar.
                        alexme24
                        Senior Member
                        Last edited by alexme24; 16-09-18, 21:47.

                        Comment


                        • #42
                          Mda, pare lovit de jos in sus. Ploua afara, ca voiam sa-i fac o poza la al meu. Du-te peste ei, parerea mea e ca nu a plecat asa din fabrica.

                          Comment


                          • #43
                            Stai linistit. Ploua destul de tare. Maine la prima ora ma duc. M-a pacalit initial plasticul ala negru din dreapta, dar e doar o prindere.
                            am verificat si pe jos, plasticul e imaculat.

                            Comment


                            • #44
                              Am reusit sa fac o poza, a mai incetinit ploaia. Asa arata la mine:

                              Comment


                              • #45
                                alexme24
                                Senior Member
                                alexme24 - nu arată prea bine radiatorul ăla al tău. La mine arată ca și la
                                closchkutza
                                Senior Member
                                closchkutza - curat, drept. Părerea mea e că trebuie schimbat urgent pe garanție. La o mașină nouă toate componentele trebuie să fie impecabile.

                                Comment

                                Working...
                                X