yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night - Hondafan

ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ma prind care e chestia insa nu prea vad cum o masina care are 130cp / tona poate fi mai lenesa decat una care are 100cp / tona. Chiar si pe testele de accelerare, Civicul e cam cu 2 secunde mai rapida decat Astra.
    Cred ca esti singurul om pe care l-am auzit ca zice de motorul 1.4T de la Opel ca ar trage.
    Last edited by closchkutza; 23-09-19, 16:30.

    Comment


    • Poate nu te-ai invatat cu masina cu CVT care "trage" in functie de cum apesi pedala, nu livreaza puterea ca la o manuala unde puterea creste treptat. Cum zice si closchkutza ceva nu e in regula daca ti se pare ca trage mai bine Astra. Nu are cum. Daca vrei puterea maxima de la Civic trebuie sa-i dai kickdown, sa ramana la turatii mari. Puterea vine din turatii si cuplu. Daca cumva ajungi sa-ti iei Corolla sa revi sa ne spui cum ti se pare.

      Comment


      • Ma refer strict la reprizele scurte, cand ai nevoie ss te bagi in trafic etc si ai nevoie de raspuns imediat, nu dupa 2 secunde. Per total da, civicul trage mai bine, pt ca in teorie el are cica 182 cp, mai realist as zice 170 cu indulgenta.

        referitor la kickdown, crede-ma ca am rupt pedala aia , am dat cu toata forta, tot are delay 2 secunde, si daca ii fac 2 pedale la fel, daca nu o pregatesti din padele, n.are zvacu ala.

        TreBuie sa mi fac timp sa merg la toyota sa vad ce oferte au. Nu imi place xa nu au android, in rest, nu am condus-o inca sa vad cum e.

        Comment


        • Si eu am avut pe mana un civic sedan cu CVT. Si pot spune ca la un kick down are un delay pronuntat. Ca sa nu aiba acel delay ar tb sa folosesti padelele

          Comment


          • Originally posted by alexme24 View Post
            Ma refer strict la reprizele scurte, cand ai nevoie ss te bagi in trafic etc si ai nevoie de raspuns imediat, nu dupa 2 secunde. Per total da, civicul trage mai bine, pt ca in teorie el are cica 182 cp, mai realist as zice 170 cu indulgenta.
            My 2 cents: cred ca e si un "dinte" aici, mai ales ca mai toate rezultatele dyno zic ca motorul ar dezvolta ceva mai mult decat e declarat..

            Comment


            • Originally posted by alexme24 View Post
              Per total da, civicul trage mai bine, pt ca in teorie el are cica 182 cp, mai realist as zice 170 cu indulgenta.
              Pardon dar poate ai dinamometrul decalibrat. Da cutia CVT are un delay, te obisnuiesti sau nu cu el. Probabil e de gust. Cred ca CVT se preteaza la condus relaxat si confortabil. Dar puterea tot aia e, si tot la turatia maxima e, ca la orice motor termic.

              Comment


              • Iar astia https://www.youtube.com/watch?v=dVLvlQ7BK7w zic ca CVT-ul scoate 7.2 pe 0-100 si e cu 0.6s mai rapid ca manuala (care trece in fata de la 150km/h in sus cand nu mai trebuie sa schimbi asa des). 7.2s nu mi se pare lent deloc.

                Comment


                • Tine de perceptie cred. E logic ca CVT accelereaza mai repede decat orice alta cutie de viteze pentru ca tine motorul la turatia de putere maxima. Dar pentru ca puterea ramane constanta si nu creste odata cu turatia (pentru ca nu creste turatia odata ajuns la maxim), nu te baga in scaun, nu o simti. Problema veche de cand cutiile de viteze CVT.

                  E normal sa si aibe putina intarziere deoarece conurile alea trebuie sa se inchida/deschida sa atinga raportul dintre viteza rotii si 5000-6000 rpm cat e turatia de putere maxima. Conurile sunt actionate hidraulic si probabil ca sunt niste electrovalvule care trebuie comandate de calculator, trebuie sa actioneze si sa si circule uleiul sa-si faca treaba.

                  E perfect de inteles sa nu fie pe placul multora. Dar un test drive cu manuala si cu CVT cred ca poate lamuri un potential cumparator ce i se potriveste. Eu personal sunt fericit cu CVT. Conduc foarte chill in oras, zici ca e electrica masina. Pentru depasiri m-am invatat ca are delay, si masina precedenta avea turbo lag. Daca chiar am nevoie dau "inferioare" sau o pun in S.

                  Comment


                  • E discutabil un pic. CVT-ul are pierderi interne mai mari decat o cutie de tip DSG, de ex. Eu cred ca 1.5-ul plus DSG cobora sub 7 secunde pe 0-100 si nu s-ar mai fi pus nici pb lipsei de putere / lag (stiu cu pleaca de sub tine manuala in boost / cum sare cand schimbi brutal si peste 4000 rpm).

                    Comment


                    • Originally posted by closchkutza View Post
                      CVT-ul are pierderi interne mai mari decat o cutie de tip DSG, de ex.
                      La plecarea de pe loc sigur are pierderi din cauza convertizorului de cuplu, care mie personal imi place, e foarte smooth. Dar dupa ce a cuplat complet convertizorul de cuplu de ce ar avea pierderi mai mari? Nu aluneca cureaua metalica.

                      edit: se pare ca CVT au cele mai mari pierderi interne dar per total sunt cam cele mai eficiente cutii de viteze. Pierderi mari de la pompele hidraulice care tin stranse conurile curelei metalice si eficienta totala mare pentru ca mentin turatia motorului la valoarea optima in functie de puterea necesara.
                      sursa: https://www.nap.edu/read/21744/chapter/7
                      Last edited by BBR91; 23-09-19, 22:31.

                      Comment


                      • Originally posted by BBR91 View Post

                        Pardon dar poate ai dinamometrul decalibrat. Da cutia CVT are un delay, te obisnuiesti sau nu cu el. Probabil e de gust. Cred ca CVT se preteaza la condus relaxat si confortabil. Dar puterea tot aia e, si tot la turatia maxima e, ca la orice motor termic.
                        Ceva nu se leaga aici. Cand dai kickdown , exista delay pana se aseaaza conurile alea in cutie, dar atunci de ce cand dau din padele, am raspuns imediat ori un delay insignifiant? stiu ca sunt niste pozitii predefinite si eu zic ca daca era o cutie buna, puteau sa faca acelasi comportament si la kickdown, ca si la downshift din padele. Nu mi-am luat cutie CVT pt sport, nici nu vreau sa fac sport cu masina asta, de fapt nici nu imi mai doresc sa fac sport, pentru ca o zic f sincer, mi-e frica sa nu se intample alte chesitii cu motorul cutia etc. O folosesc ca o masina sensibila, ca atare, merg incept si cam atat. Nu a vazut in afara de drumul in Grecia, cred ca de cel putin 2 luni turatii mai mari de 3000 de ture. Nu vreau sa mi se aprinda alti martori prin bord, sau ulei sau stiu eu ce. Revenind, nu mi-am luat cutie CVT pentru sport, dar macar cand vreau sa fac o depasire, vreau sa am un raspuns la pedala, nu sa ma rog de ea sau sa dau din padele. De asta am spus si mai sus, se putea simula comportamentul la kickdown, ca atunci cand dai downshift. E doar o parere, nu vreau sa intru in polemici cu nimeni.
                        Imi pare rau daca pe unii va deranjeaza ca mai ,,atac'' honda si in special aceasta generatie. Personal nu sunt vreun fan intrait sau pana in sange al marcii. Am vrut sa iau civicul pt ca mi-a placut designul si pt ca am avut experienta foarte frumosa cu accordul si civicul vechi si mi-au dat senzatia si siguranta ca sunt niste masini strong si pe care te poti baza. Da, greseala mea a fost ca nu am stut ca sedanul este facut in turcia, ca altfel iesea clar din calcul. Se vede totusi dieferenta de calitate si asamblare fata de cele facute in UK. Nici nu compar cu masini facute in Japonia.(gen accordul , mazda etc). Si comparatia cu opelul am facut-o stric la nivel de reprize scurte.

                        Comment


                        • Care e diferenta de calitate si asamblare intre hatch si sedan? Intreb sincer, chiar nu am auzit pe nimeni pana acum sa zica asta. Plasticele zdrangane la fel la toate, inclusiv la alea facute in SUA.

                          Comment


                          • Colegu, eu si cu tine avem cele mai problematice masini. Solutia: pastile de nervi( ceva palinca)

                            Comment


                            • Originally posted by BBR91 View Post
                              Care e diferenta de calitate si asamblare intre hatch si sedan? Intreb sincer, chiar nu am auzit pe nimeni pana acum sa zica asta. Plasticele zdrangane la fel la toate, inclusiv la alea facute in SUA.
                              Pai e de la sine inteles totusi. E un produs asamblat de turci. S-a vazut , cel putin la mine, de cand am luat masina. Furtune neprinse, intercooler lovit. Si daca te uiti si statistic pe forum, foarte multi care reclama probleme sau greieri etc sunt cei cu sedan. (poate gresesc, eu asa am vazut la o prima aruncare de ochi pe forumur). Cu SUA nici nu am comparat, acolo e o alta calitate, mult inferioara fata de japonia uk.

                              aurelian.paratu probleme cu adevarat foarte mari pot spune ca ai intampinat tu, cu dilutia. Eu am avut, sa le zicem probleme medii , la componente secundare sau le pot numi probleme de made in turkey. Tu ai la ce e mai important, motorul. Sa speram ca atat tmp cat mai am masina, nu o sa am vreo problema cu motorul sau cvt-ul.Oricum am inteles ca la cvt pana acum s-a raportat doar o problema la nord, la un hrv si era de la un senzor. Legat de dilutie, la Civic , nu prea s-au raportat cazuri mai pe nicaieri, doar vesnica problema cu revizii dese, care cu siguranta ascunde ceva, dar na, mergem inainte.

                              La mine solutia e : Matizul care mai are itp vreo 2 luni si Opelul de la socrumiu momentan, la care ma pregatesc sa ii pun senzori si camera de marsarier si sa ii repar micile zgarieturi pe care i le-a facut in primul an si o vopsire de usa fata, plus o protectie ceramica pe urma daca mai apuc sa am timp pana se naste copilul. Evident adaug si o palinca ca a venit si frigul) ,iar civicul sta sub husa in fata garajului, arata mai frumos cand sta pe loc .

                              Macar am invatat ceva din experienta asta: niciodata nu trebuie luat masina noua cu banii jos. Doar prin Leasing. In momentul in care vezi ca masina are probleme (gen dilutie), iar solutie de reparat nu prea exista), opresti leasingu si le-o dai inapoi si te reorientezi. But, acum stiu pt viitor

                              Comment


                              • Nu stiu ce e de la sine inteles cu turcii. Nu stiu cati turci si cati englezi ai cunoscut sa ai parerea asta. Nu cred ca Honda implementeaza standarde de calitate inferioare in fabrica din Turcia. Multe masini se fac in Turcia, Megane e prima care imi vine in minte. Iar daca si masinile din SUA au probleme cu zdranganitul, inseamna ca problema nu e in Turcia nu? Poate e de proiectare, din Japonia. Si chinezii fac lucruri extraordinare daca platesti cat trebuie.

                                Nu iau apararea masinii sau marcii, ca mie mi-au aparut greierasi in prima saptamana de cand am luat masina si ma enerveaza. Nici nu sunt fan Honda, e prima mea Honda si am luat-o ca mi-a placut asta atunci. Dar nu pot sa fiu de acord cu tine ca e de la sine inteles ca turcii fac masinile mai prost sau ca tu simti la pedala diferenta dintre 182 si 170 cp, cu indulgenta. Nu te supara ca nu vreau sa te jignesc.

                                Masina ta a avut o problema si reprezenta de unde ai luat-o si-a batut joc de masina si de tine. In cartea service este un proces verbal cu verificarile efectuate de ei inainte sa-ti predea masina. Crezi ca le-au facut?

                                De Mazda 3 ce parere ai?

                                Comment

                                Working...
                                X