ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bekxy View Post
    Deci Honda a schimbat filozofia reviziilor în carnetul de garanție? Nu mai e la x km sau 1 an, care survine primul? Indicația din bord e sfântă, nimic altceva nu mai contează?
    E x km, 1 an SAU indicatia din bord din ce imi amintesc ca am citit...

    Legat de scartaitul din volan, se aude atunci cand il rotesti, ca si cum ar fi o bucatica de plastic rupta inauntru si se rostogoleste pe-acolo? La mine cam asa e zgomotul si se manifesta doar cand e mai cald afara.

    Comment


    • La astea noi e mai sfant ce zice in bord, isi ia informatiile aparent dintr-un soft. Din pacate uleiul asta e apa chioara si n-are de unde sa duca atatia km, cel putin asa cred. Daca l-as schimba la an cum ar fi normal sau 15000 de km, cred ca as pierde garantia instant)) si probabil m-as duce cu-180 de zile in bord.

      aalex691
      Senior Member
      aalex691 cand il rotesc da. Momentan din pacate e doar cald afara) si se manifesta mereu, dar nu deranjant .

      Comment


      • ieri seara mi-a cerut masina deja revizie, a scazut sub 30, iar acum mai am 26 de zile pt codul A - adica doar Uleiul conform cartii. Deci cu alte cuvinte trebuie sa programez o revizie inainte de concediu. Foarte prost gandit sistemul. Acum 3 saptamani aveam 14000 de km in bord si 200 de zile, acum am 15800 si mai am 26) . Daca stiam ca trebuie sa fac reivizii asa dese, puteam incerca sa ofere primele 3-4 revizii moca. Cred ca e ultima revizie pe care o fac la honda nord/asko, voi intreba daca o pot face la coasta de est, cu ulei si filtre originale comandate de pe cox. Chiar e prea mult 1000 de lei la fiecare 6 luni doar pt o revizie, in conditile in care nu folosesc masina chiar zilnic.

        Intre timp am dus si trimurile de interior cu lumina ambientala la colantat. Cum le primesc le montez. Am vazut ca fetele de usi se scot relativ usor asa ca nu pare ceva foarte complicat.

        Comment


        • Sistemul nu e gandit prost, ci analizeaza in permanenta conditiile si modul in care este exploatat motorul. Asa cum s-a mai tot scris pe forum la acest capitol, tine cont de o multitudine de factori. Dar ma gandesc ca din Noiembrie incolo, cand vine frigul, intervalul de timp se va scurta si mai mult. Sa faci 3-4 revizii pe an, plus asigurari, plus alte cheltuieli, e un efort financiar destul de mare, care nu prea mai are nimic in comun cu filosofia Honda de bunaoara, de a face masini cu intretinere usoara si ieftina. Sistemul e ok, este preventiv, pentru ca motorul e pretentios si are probleme.

          Daca ne uitam la altii in ograda, intervalele de revizie au sarit de 30000 km. E cam rusinos, dar ma rog...

          Comment


          • Stiu ca s-a discutat si ras-discutat, dar totusi..o masina care nu e asa folosita, in nici 3 saptamani, in nici 1800 de km, sa scade de la 200 de zile la 26..e inadmisibil. Cum ai zis si tu, alti ifac la 15-20-30 km si noi la 6 k..da-o naibii de treaba. Le-am dat acu un mail la HTR sa imi confirme oficial daca accepta Coasta de Est ca service autorizat, sau ce alte serviceuri, unde se poate face revizial, desigur cu piese originale, pe care le voi lua de pe cox. Nu a fost o masina ieftina si acum cu costurile reviziilor asa dese, se impute treaba..

            Comment


            • Colegu.....reseteaza intervalul. Eu asa fac. Si fac schimbul la 10.000 km. La fiecare 1000 urmaresc nivelul.

              I am si zis celor de la HN ca sistemul e prost. Mie imi schimba uleiul si nu poate sa mi reseteze mai mult de 160 zile, cand normal ar tb sa fie 365 zile.
              Dupa schimb imo arata 160 zile si la 1000 km dupa scade la 90 zile.
              Cand ajunge la 50 zile il resetez.
              Sa zica merci ca il schimb la 10.000 si nu la 20.000 cum zice in carte

              Comment


              • A incercat cineva cu un ulei mai grosut: 5w30 de exemplu? O sti sistemul sa tina cont? Ma indoiesc... Dar cine stie, poate sa fie si asta motivul pentru care cere revizii asa dese - moda asta Eco la orice...
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • aurelian.paratu
                  Senior Member
                  aurelian.paratu cred ca asa o sa fac. Chestia de kko e ca ei s-au acoperit scriind in carte treaba asta cu cele 3 variante.

                  Xander
                  Senior Member
                  Xander Dupa cum au zis si colegii mai sus, nu are sensor de calitate in ulei, ca sa aiba o valoare corecta, ci se bazeaza pe un soft care nu stiu cum naiba face el pe acolo niste aprpoximari calcule, teoreme ale lu pitagora etc si iti zice, gata uleiu nu mai e bun.

                  Comment


                  • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                    Colegu.....reseteaza intervalul. Eu asa fac. Si fac schimbul la 10.000 km. La fiecare 1000 urmaresc nivelul.
                    Am inteles ca se pierde garantia pentru asa ceva... Desi la inceput chiar ei recomandau sa facem asta daca sistemul cere schimb prea repede.

                    Originally posted by alexme24 View Post
                    Dupa cum au zis si colegii mai sus, nu are sensor de calitate in ulei, ca sa aiba o valoare corecta, ci se bazeaza pe un soft care nu stiu cum naiba face el pe acolo niste aprpoximari calcule, teoreme ale lu pitagora etc si iti zice, gata uleiu nu mai e bun.
                    Are domnul Alexandru Stan, la Asko, un grafic cu variabilele care sunt luate in calcul... daca e cineva interesat

                    Comment


                    • Am primit intre timp raspuns si de la HTR. Aparent ei nu agreaza CDE. Si mi-a facut el un calcul ca nu ajung la 2000 de lei pe an pentru revizii...stia el mai bine. Pe langa astea, mi-a recomandat sa fac revizia cum zice masina, ca stie ea de ce cere si pentru a proteja motorul in post-garantie. Aparent ce e trecut in cartea service, cu 20000 de km sau un an, e doar pt filtre aer si polen, cel putin asa deduc eu.

                      Comment


                      • Cum au ajuns ei la 2000 ron pe an? Eu am depasit 3000 ron dupa 9 luni. Chestia este ca de exemplu masina mea are perioada in zile care scade foarte repede. Colegul meu are una la fel numai ca e CVT si are perioada in km. La el nu scade la fel de repede ca la mine. Eu schimb uleiul la 10000 el la 20.000.
                        A mea este luata de la HN a lui de la Asko.

                        Comment


                        • Originally posted by aalex691 View Post
                          Am inteles ca se pierde garantia pentru asa ceva... Desi la inceput chiar ei recomandau sa facem asta daca sistemul cere schimb prea repede.


                          Are domnul Alexandru Stan, la Asko, un grafic cu variabilele care sunt luate in calcul... daca e cineva interesat


                          Chiar sefu de la HN mi a zis ca pot sa l resetez si sa vin sa schimb uleiul la 10.000 asta in conditiile in care nu e crescut.

                          Comment


                          • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                            Cum au ajuns ei la 2000 ron pe an? Eu am depasit 3000 ron dupa 9 luni. Chestia este ca de exemplu masina mea are perioada in zile care scade foarte repede. Colegul meu are una la fel numai ca e CVT si are perioada in km. La el nu scade la fel de repede ca la mine. Eu schimb uleiul la 10000 el la 20.000.
                            A mea este luata de la HN a lui de la Asko.
                            Sa stii ca si eu am un coleg cu civic sport cvt si tot de la asko luata si are tot in KM. parca e mai ok in KM, te poti orienta mai bine.

                            Asta cu 2000 de lei, i-am facut eu un calcul scurt. 2 Revizii complete. El zice ca poti schimba doar uleiul si filtrul de ulei si ca iesi asa mult mai ieftin...

                            Comment


                            • Am programat revizia pe 4 sept. Azi am ajuns la 7 zile ramase, deci voi depasi cu cateva zile probabil.
                              Tot atunci vor schimba si radiatorul de la AC, vor verifica si scartaitul din volan si recalibrare la radar.

                              in alta ordine de idei, azi mi s.a oprit motorul la o frana la stop. E.a doua oara de cand am masina, prima oara eu am crezut ca e de la pierderea de boost,anul trecut dupa ce am luat o, dar acum efectiv s.a innecat si s.a oprit. Dupa am mai patit la multe franari sa tremure masina din toate cele si sa smuceasca...trraba asta nu prea as amana o pana pe 4...a mai patit cineva asa ceva.?????? Chiar nimerit ultimul ciuruc de masina??? Imi regret fiecare ban pe care l.am dat pe ea...

                              Comment


                              • Originally posted by alexme24 View Post
                                Am programat revizia pe 4 sept. Azi am ajuns la 7 zile ramase, deci voi depasi cu cateva zile probabil.
                                Tot atunci vor schimba si radiatorul de la AC, vor verifica si scartaitul din volan si recalibrare la radar.

                                in alta ordine de idei, azi mi s.a oprit motorul la o frana la stop. E.a doua oara de cand am masina, prima oara eu am crezut ca e de la pierderea de boost,anul trecut dupa ce am luat o, dar acum efectiv s.a innecat si s.a oprit. Dupa am mai patit la multe franari sa tremure masina din toate cele si sa smuceasca...trraba asta nu prea as amana o pana pe 4...a mai patit cineva asa ceva.?????? Chiar nimerit ultimul ciuruc de masina??? Imi regret fiecare ban pe care l.am dat pe ea...
                                Salut!
                                Legat de tremurat, era cumva activ Auto Hold-ul în momentul frânării? Frânarea a fost mai din scurt/puternică?

                                Cât despre oprit motorul, nu am pățit-o, tot cu 1.5 Cvt Sedan.

                                Comment

                                Working...
                                X