yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night - Hondafan

ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @AC: aici eu am avut problema ca nu era suficient freon in masina. In schimb, chiar si cu freon suficient, am inceput sa fiu oarecum multumit de AC de-abia dupa ce am colantat toate geamurile cu folie anti UV. Trece soarele prin ele ca prin branza.

    Comment


    • Comparand cu fost masina (Avensis 2008), nu am simtit niciodata cu adevarat rece in masina. Nici aia nu avea geamuri cu protectie solara / atermice, nici macar nu avea geamuri fumurii pe spate.
      Ce avea insa era sistemul vechi de compresor AC, cel fara volum variabil (de tip ON/OFF) care cat timp merge, merge la capacitate maxima, apoi se opreste, iar porneste, si tot asa. Daca tineam la 22 grade pe treapta 3 din 10 cu recirculare pornita, la drum intins iti era racoare in masina (tipul care a luat masina de la mine se plangea ca face prea frig).
      Cum ziceam, comparand cu Avensis-ul, sistemul de la Civic este de compresor cu volum variabil si este mult mai putin agresiv, aerul pe care il baga in interior este mai putin rece si nu face frig efectiv in masina, Cu toate astea, daca trebuie sa raceasca rapid (diferenta mare de temperatura) am vazut ca poate baga aer la fel de rece ca Avensis-ul. De asemenea, tinut pe Auto nu mi-a fost niciodata cald (tinut pe 21 grade) in masina insa nici nu a facut frig. Ca o parere personala, pare sa fie optimizat un pic pentru eficienta / reducere sarcina pe motor) decat pentru a face frig serios. De asemenea, am observat ca sistemul se bazeaza destul de mult pe ventilator vs cel din masina precendenta (dupa ce se stabiliza temperatura, la Avensis ventilatorul statea pe o treapta mai mica decat sta la Civic, in general pe 3 din 10).
      De mentionat ca la mine e si avantajul masinii albe vs a ta, Alex (Avensis-ul insa era gri sobolan).

      Comment


      • Multumesc pt info. Folie anti uv am pe geamuri, ma tot gandesc sa nu fi completat prea putin cei de la nord. Mai astept caldurile mari sa vad cum reactioneaza, daca nu, ma duc la o incarcare de freon.

        Comment


        • Alex, ai nfoliat inclusiv geamuri fata?

          Comment


          • Nu, doar spate plus luneta.
            Last edited by alexme24; 02-04-19, 08:56.

            Comment


            • Originally posted by closchkutza View Post
              Ce avea insa era sistemul vechi de compresor AC, cel fara volum variabil (de tip ON/OFF) care cat timp merge, merge la capacitate maxima, apoi se opreste, iar porneste, si tot asa.
              E ceea ce se cheama si cam toate aparatele de AC rezidentiale au acum, invertor. Deci Civicul are asa ceva, cool (sic!)
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • alexme24 : pune llumar air 80 pe fata si o sa vezi o mare diferenta.

                Comment


                • Originally posted by GeKados View Post
                  alexme24 : pune llumar air 80 pe fata si o sa vezi o mare diferenta.
                  Doar geamurile sau si parbrizul? Pe trapa am vazut ca am deja o protectie UV.

                  Comment


                  • Doar geamuri. E foarte periculos sa pui folie pe parbriz datorita glare-ului care poate aparea, pietrelor care il pot ciobi + ca parbrizul este destul de bine protejat la honda.
                    Eu, cel putin, am fost impresionat de rezultat. Chiar duminca mergeam cu geamul dreapta putin deschis, si pe mana simteam cum arde zona luminata de soare prin deschizatura vs zona prin geam.
                    Last edited by GeKados; 02-04-19, 11:54.

                    Comment


                    • Originally posted by GeKados View Post
                      Doar geamuri. E foarte periculos sa pui folie pe parbriz datorita ...
                      Cu toate "feature"-urile care vin odata cu ea, e foarte periculos sa pui folie oriunde pe geamurile masinii. Daca esti in situatia nefericita sa ai nevoie sa iesi pe geam in caz de accident, s-ar putea sa te lovesti de feature-ul "security" si sa iti fi dorit sa fi lasat masina asa cum vine din fabrica. In caz ca te scufunzi cu masina in rau sa zicem, sansele sa poti sparge geamul ca sa iesi sau sa scoti pe cineva sunt aproape nule.
                      Dar bineinteles, astea sunt cazuri extrem de rare..

                      Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                      Comment


                      • Rumburak ai foarte mare dreptate in ceea ce spui. Eu personal (poate sunt mai sensibil) ma prajeam la propriu(aka ma fac rosu) de la soarele care intra pe geam-ul fara folie. Astfel, am optat pentru solutia asta.

                        Comment


                        • Eu am pus pe toate geamurile in afara de parbriz. Si ma tot gandesc sa pun si acolo, Cantitatea de caldura care intra e foarte mare. Nu stiu de ce e permis in ziua de astazi sa pui parbrize fara protectie termica. La mine simt efectiv pe maini si in zona pieptului cum bate caldura. Am observat insa ca privind prin ochelari polarizati prin geamurile unde am folie pusa se vad uneori niste efecte ca de curcubeu. Nu as vrea sa patesc acelasi lucru prin parbriz.

                          Comment


                          • Sa mai postez despre masina: km actuali : 13500 . ca si puncte pozitive: Consumul a mai scazut, in oras am intre 8-11, in funcite de trafic, iar pe autostrada daca o tin la 120 am un 6, la 130-140 duce spre 8 (mult dupa parerea mea).
                            Partea din pacate cea mai enervanta: rezervorul mic, foarte mic. Nu inteleg de ce nu au pus un 50 de litri, iar aftermakret nu gasesc nimic.
                            Ma bate gandul sa o bag la vopsit pe casco, pentru ca din pacate vopseaua este foarte foarte slaba. Abia o atingi si sare. Am incercat sa o protejez cu ceramica, ceara lichida dupa fiecare spalare, dar nimic, e plina de zgarieturi, desi o spal doar acasa, cu met celor doua galeti, cu spuma activa, o sterg cu carpa speciala. Nu stiu cum se procedeaza cu casco pentru situatii de genul, dar ma voi interesa.

                            Mai nou, am observat ca la franarea aproape de 0, masina smuceste violent uneori, ca si cum cutia face o frana de motor, dand brusc la ambreiaj. Uneori smuceste si cand ,,schimba'' viteza, scazand turatia. Nu stiu daca ,,asa face '' toate dar mi-e frica sa nu se accentueze in timp smuceala, afectand cureaua de la cvt.

                            AC-ul care saracu isi da duhul cand sunt mai mult de 30 de grade. Nu am ajuns inca la incarcarea de freon, dar urmeaaza, alaturi de infolierea geamurilor pe fata cu anti uv.

                            Media navul, care este un dezastru al tehnologiei. Ma tot uit pe aliexpres , siteuri china etc, dar nu gasesc daca cele care sunt acolo de vanzare, permit in continuare accesarile masinii: gen activare/dezactivare pliere oglinzi, trip info, si alte setari ale ei. Daca as sti ca inca vor fi active, maine as comanda tabelta din China.

                            In rest, benzina de 95, uneori 100 doar de la mol si revizia care urmeaza in 220 de zile. Momentan am cam 3000 de km de la revizie,deci probabil undeva pe la 10000 voi avea cand va veni timpul.


                            Comment


                            • Este ciudat de mare consumul tau la 140km/h. Eu am cutie manuala ce-i drept dar la acea viteza am in jur de 6.6% - 6.8%. Consum de 8% am avut cand am tinut constant viteza la 160km/h.

                              In rest ma impac bine cu toate neajunsurile la care vad ca tu ai o toleranta foarte scazuta. Inclusiv cu tabla am inceput sa coabitez dupa ce cu metoda PDR si 300 ron cheltuiti, am rezolvat impecabil toate cele vreo 6 mici indoituri portiere cauzate de "animale". Astfel casco ramane neatins.



                              Comment


                              • Salutare. Astazi am aflat si eu vestea cea mare de la sotie, iar familia mi se va mari cu 2 membrii. Tinand cont de aceste vesti extraordinare, m s-a ridicat urmatoarea intrebare. Oare poate face civicul sedan fata la 2 copii? Deja ma gandesc daca nu cumva trebuie schimbat. Avand trapa nu prea pot monta portbag deasupra. Avem pe forum oameni care au 2 copii si civic sedan)?

                                Ca si variante ma gandesc la skoda superb sedan / break. Avantajul la sedan e ca se ridica portbagajul cu tot cu geam.

                                Comment

                                Working...
                                X