ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Personal mi se pare că īn anumite momente frānează chiar brutal, am fost pe punctul de a mușca volanul in ateva ocazii. E drept, pedalele sunt sensibile și la tipul de īncălțăminte. Mi se pare și că praful de plăcuțe e prea mult pe față, mai ales stānga.

    Comment


    • @placute: corect, incercarea moarte nu are. Dar iti spun ca am raportat eu problema catre honda, si desi baietii au curatat putin placutele de asperitati, zgomotul a revenit dupa fix 3 zile. Nu au ce sa faca nici cu uruitul nici cu scartaitul (care este de la materialele eco din placute). Nici la Golf nu avem probleme de genul. Dupa ce o speli putin si ruginesc discurile un pic: sa vezi atunci uruit pt primele frane (zici ca mergi fier/fier)

      Comment


      • Originally posted by alexme24 View Post
        la mine nu a functionat nici aia prea bine. Se bloca wazeul mereu si mai ales era deranjant ca trebuia sa stau cu telefonul mereu legat in tableta ca sa pun muzica de pe el. E ciudat, ca youtube, netflix, aplicatia de camere de acasa, merg impecabil, probabil nu necesita decat o conexiune de net, nu are nevoie de procesare. Nu stiu, pentru mine solutia o sa fie schimbarea cu totul a tabletei.
        Strict pentru muzica cea mai simpla modalitate de redare este folosind conexiunea prin bluetooth intre telefon si masina. In felul asta, cand te sui in masina si dai la cheie, telefonul se conecteaza automat si muzica porneste singura de unde a ramas data trecuta (cel putin pe Google Music).

        Comment


        • Originally posted by teo_paul View Post

          Strict pentru muzica cea mai simpla modalitate de redare este folosind conexiunea prin bluetooth intre telefon si masina. In felul asta, cand te sui in masina si dai la cheie, telefonul se conecteaza automat si muzica porneste singura de unde a ramas data trecuta (cel putin pe Google Music).
          Da, aici asa este, doar ca lla mn pe bluetooth se aude cu intreruperi mai mereu. Nu mai zic ca ieri dupa ce m-a sunat cineva, incheiasem apelul, si pe urma a inceput sa sune masina ca si cum ma apela iar pwrsoana respectiva. Vreo 5 minute a sunat incontinuu), tot ce puteam face a fost sa pun pe mute pana s-a calmat singura.

          Comment


          • Ciudat ce zici tu, eu ascult doar muzica prin BT in masina (radio 5% din timp, nu ma pasioneaza) si niciodata nu mi-a intrerupt sau sa am probleme de calitate a sunetului (ar fi o mare problema pentru mine, avand in vedere ca doar din telefon vine muzica in general).
            De fapt, pana acum nu am avut nici o duda cu tableta aia, in sensul ca nu s-a blocat sau ceva, nici cu navigatia ei pornita cate 6-7h continuu, nici cu Waze pornit - am HondaHack pe ea (cu Waze e doar ceva mai lenesa insa e de asteptat). Iar la apeluri mi-a mers mereu perfect, suna imediat ce incepe sa sune telefonul, se aude bine, sunt auzit foarte bine (inclusiv la 120-130km/h). Ma intreb care e diferenta.
            Apropo, vezi ca la mine la navigatie i-am facut deja un update (app si harti), poate ajuta si asta.

            Comment


            • Originally posted by closchkutza View Post
              Ciudat ce zici tu, eu ascult doar muzica prin BT in masina (radio 5% din timp, nu ma pasioneaza) si niciodata nu mi-a intrerupt sau sa am probleme de calitate a sunetului (ar fi o mare problema pentru mine, avand in vedere ca doar din telefon vine muzica in general).
              De fapt, pana acum nu am avut nici o duda cu tableta aia, in sensul ca nu s-a blocat sau ceva, nici cu navigatia ei pornita cate 6-7h continuu, nici cu Waze pornit - am HondaHack pe ea (cu Waze e doar ceva mai lenesa insa e de asteptat). Iar la apeluri mi-a mers mereu perfect, suna imediat ce incepe sa sune telefonul, se aude bine, sunt auzit foarte bine (inclusiv la 120-130km/h). Ma intreb care e diferenta.
              Apropo, vezi ca la mine la navigatie i-am facut deja un update (app si harti), poate ajuta si asta.
              Honda Hack am si eu. Si uneori merge impecabil, alteori merge de iti vine sa osa o spargi). Mai incerc un update si sa vvad ce zice.

              Comment


              • In weekend am facut un mic sejur pe Valea Doftanei. Masina s-a comportst ok,am impresia ca uneori in D cu pedala la fund abia se mareste viteza aia, zici ca as avea 140 cp aspirat, trebuie ajutata din padele sa accelereze mai repede. Mai citisem pe net ca in apropierea reviziilor mai multi au experimentat simptomul asta. Mai am 50 de zile pe bord pana la revizie.
                in rest consumul cu 4 oameni si bagaje a fost de 6.9 facut la pompa, pe 270 km. Sa zic ca e relativ ok , dar m.am obisnuit.
                Cu nokianurile am avut o mica supriza, la niste accelerari mai bruste, imediat se aprindea triunghiul in bord.

                In rest am invatat sa convietuiesc cu greierii, stergatoarele pe care le folosesc doar manual, ca pe auto e dezastru, si cam atat, restul este in regula.

                Ma bate un gand sa dadau o fuga la toyota nord, intrucat sunt aceasi firma cu honda nord, si sa cer o evaluare la masina, poate gasesc ceva sa o dau la schimb cu ceva ce au pe stock 2nd hand un mjnim 2016) sau o toyota corolla noua, dar asta dupa sarbatori.

                Comment


                • Salut, pe unde ai greierii respectivi ? Ai vorbit la reprezentanta pentru remediere ? Am si eu 2 si sunt singura sursa de disconfort. In rest mega multumit de masina.

                  Comment


                  • Unul e in stalpul stanga, dar nu stiu exact unde, se aude f incet, si solutia cu pumnul in stalp nu mai merge. Al doilea e undeva im bord, nu stiu unde, nu prea pot sa il identific. La reprezentanta, in test drive, nu a scos niciun sunet..cum am plecat eu l-am auxit imediat

                    Comment


                    • Salut,
                      Problema greierilor din stalpii A e destul de cunoscuta si discutata pe forumuri, rezolvarea in reprezentanta consta in demontarea capacelor stalpilor si fixarea lor mai temeinic.Eu, pt ca incerc sa evit pe cat posibil orice interventie a vreunui Dorel asupra masinii, chiar si in garantie, am demontat singur capacele, am lipit burete pe interior si le-am remontat.Zgomotele provenite din zona stalpilor A au disparut complet.Operatiunea e foarte simpla, am gasit pe youtube pasii pt demontarea capacelor:
                      https://www.youtube.com/watch?v=EuHe4YWlZkA

                      Comment


                      • Just my 2 cents: sa vinzi o masina pentru 2 greieri mi se pare un pic..extrem . Nu mi s-ar parea extrem sa o vinzi facand in acelasi timp si upgrade, insa sa faci asta si sa iei ceva inferior in loc, la mine in cap nu se leaga.

                        Inainte de Civic am avut pentru 8 ani de zile un Avensis 1.8vvt-i (din 2008) pe care l-am dus de la 30.000km la 194.000km in intervalul asta. Da, a fost o masina foarte robusta dpdv tehnic si pot spune ca pana la 165.000km am bagat bani doar in revizii / consumabile. La rulajul ala am zis ca merita un refresh (nu batea nimic pe la ea insa nah, nu mai era chiar ca noua si nu stiam ca o s-o vand 1 an mai tarziu) si am bagat ~2.000 EUR in kit nou de ambreiaj (placa de presiune era uzata = > ambreiaj tare) si elemente de suspensie (arcuri, amortizoare, flanse, bucse bara, bielete antiruliu).
                        Desi cum ziceam, masina a fost robusta, crezi ca nu am avut parte de greieri? LOL, am petrecut cred ca adunat zile intregi vanand diverse sunete prin habitaclu. La fel ca si colegul de mai sus, masina prefer sa mi-o stric cu mana mea decat sa ma uit la altul cum face asta. Asa ca in timp, i-am exterminat unul cate unul, mai putin unul care timp de 4 ani mi-a scos peri albi, tata tuturor greierilor dintr-o masina, aparea intermitent, fara vreo regula, fara vreo logica aparenta, fara sa pot sa-l reproduc cu mana (scartaiala ca de polistiren undeva in bord de ziceai ca-ti pica bordul in brate). Am cotrobait pe sub bord cred ca zile intregi incercand sa gasesc ce face zgomotul ala, fara vreun success.
                        P-asta l-am rezolvat cu cateva zile inainte sa vina noul proprietar sa ia masina de la mine (era ca si vanduta) si a disparut odata cu schimbarea parbrizului: se pare ca imbatranise buretele montat undeva intre parbriz si bord si la orice miscare a bordului scartaia. Noul parbriz a venit cu un nou burete si treaba s-a rezolvat.

                        Ce voiam sa zic este ca cel mai probabil la nici o masina nu vei scapa de greieri, chestia asta apare chiar si la masini premium (vezi Jaguar, de exemplu) de noi / foarte noi.

                        De asemenea, de la Toyota nu ai ce lua in momentul asta sa se ridice la nivelul Civic-ului dpdv tinuta de drum, putere, ambianta generala a masini si ti-o zic sincer.
                        Corolla este un econo-box veritabil, respira cost-cutting prin toti porii. Avensis-ul se apropie destul de mult de ambianta din Civic insa din punctul meu de vedere este sub Civic dpdv dinamic, tinuta de drum si chiar si ergonomie (plus de asta, este o masina care are 9 ani de cand e pe piata, un model imbatranit moral si tehnic, asta dupa ce a fost un model "de criza" de la bun inceput).
                        La ambele, combinatia motor aspirat + CVT este ok doar daca conduci pensionareste (da, au inca modelul ala de CVT care atunci cand o calci urca turatia in 6000 rpm si o tine acolo cat timp o accelerezi) iar performantele sunt..modeste.
                        Pentru mine, ca fost posesor de Avensis T25 (generatia care s-a terminat in 2008) Toyota nu vinde inca nici un model pe care l-as fi putut considera ca un upgrade la o masina fabricata acum 10 ani si proiectatat acum 20.
                        closchkutza
                        Senior Member
                        Last edited by closchkutza; 10-12-18, 16:18.

                        Comment


                        • De acord cu closchkutza. Iti inteleg frustrarea dar sa te pedepsesti si mai tare trecand pe o Totyota Corolla aspirata si cu interior/exterior banal, este de neinteles.

                          Comment


                          • Nu doar pt 2 greieri as vinde-o si nici nu ma voi apuca eu sa desurubez masina, nu am facut asta la masini vechi, da pai la asta Ca motive adaugate ar mai fi, printre cele mai deranjante, compresorul de AC, senzorul de ploaie, as zice 5% si cutia cvt, care trebuie mereu ajutata cu padelele ca sa prind viteza, mai ales la depasiri( aic poate nu m.am obisnuit nici eu 100% cu ea, folosind masina in mare doar pe autostrada) sau cand intru pe un DN si am nevoie de acceleratie, si nu in ultimul rand, senzatia de masina firava, care pare ca uneori se rupe, la o denivelare, groapa.

                            Pt mine nu ar fi un downgrade, civicul e doar o masina simpla cu un design superb in fata, dar cu multa tehnologie aruncata pe ea, si care, ca orice tehnologie, da fail uneori si care in nici 3 luni m-a dezamagit. Degeaba imi pui senzor de ploaie, daca e o chinezarie, camera de R, care se vede execrabil, tableta in bord care da crash mai des ca tableta de pe logan, stiu ca exista variante aparute in china, cu specificatii f bune etc, dar prjncipiul pt care am luat masina asta, a fost ca sa scap de viitoare cheltuieli in cea veche si sa cutesc bani de bagat in cea noua.

                            Ca masina de schimb, vazusem la toyo nord un lexus is 200 parca 2017 sau 2016, care era pe la 22000 parca, cu vreo 60000 km, nu stiu de ce nu m-am orientat de prima oara catre ea, ma interesez daca mai e. Sau ar mai fi asta:

                            https://www.olx.ro/oferta/vand-lexus...7-IDbL0fp.html

                            Dar trebuie sa caut si pe mobile.de sa vad ce oferte sunt si prinprin DE.
                            alexme24
                            Senior Member
                            Last edited by alexme24; 10-12-18, 19:38.

                            Comment


                            • Daca voi credeti ca la banii astia gasiti masini mai bune, va inselati. Totul este mai scump si mai prost. Si voi nu ati vazut nimic, dar va pot da cateva exemple de probleme aparute in garantie in cazul unui constructor auto francez: unitate media, scaune care se deformeaza, se lasa sezutul sau scartie, tapiterie care se rupe, elemente de caroserie care se lasa din balamale (hayon, usi) si care ating alte elemente (trebuie revopsite), diverse calculatoare, reprogramari de calculatoare, elemente ale sistemului de directie (cloncane ca vechile dacii), lanturi de distributie, casete de directie, capace de distributie/chiulase neetanse, discuri deformate, faruri/stopuri care se aburesc, cutii de viteze cu dublu ambreiaj si evident, turbo-compresoare si motoare complete.

                              Problemele apar inclusiv la cele mai scumpe modele, indiferent de nr de km. Daca voi credeti ca la banii unui Civic ar trebui sa primiti o masina beton, va inselati sau traiti in trecut. Au trecut vremurile acelea in care Toyota facea masini. Ultima Toyota demna de laudat este T25, la fel si Cl7/Cl9 pentru Honda. Obisnuiti-va cu ideea ca primiti mai putin pentru mai multi bani, situatia a scapat de ceva ani buni de sub control. La nivel inalt se stiu problemele, dar ele se remediaza doar daca este mai ieftin decat costul cu inlocuirea lor in garantie. Si, de cele mai multe ori nu este. Iar dupa ce ies din garantie, pica beleaua pe noi, consumatorii, iar constructorii isi mai recupereaza din pierderile cu garantia.

                              Eu am vazut asta prima-vara Civic-ul nou si am avut timp intr-o ora sa imi dau seama cat de prost este facut. Trebuia sa te uiti atent la unele detalii ca sa eviti a o cumpara. In clipa de fata, eu as prefera mai degraba sa schimb tot pe trenul de rulare la o masina mai veche de 10 ani decat sa cumpar una noua, plina de tehnologie de ultima ora care fie nu o folosesc, fie nu functioneaza cum trebuie. Dar, e doar o parere subiectiva, fiecare face cum ii este mai bine. Probabil ca am mai imbatranit si imi doresc mai mult un lucru fiabil in detrimentul briz-briz-urilor de ultima generatie, doar de dragul de a da bine si de a ma afisa cu o masina plina de gadget-uri inutile si prost facute.

                              Comment


                              • Am avut si eu Lexus IS200T pe lista de masini vizate (mentionez ca am petrecut cam 1 an gandindu-ma la ce masina ar putea inlocui Avensis-ul si in fruntea listei era si Lexus IS200t).
                                Am renuntat la idee dupa ce am facut test-drive cu Civic pentru ca:
                                - nu eram convins sa dau 30.000 sau mai mult pe o masina SH;
                                - din cate stiu eu IS200T nu se aduce la noi (doar 300h) si nu ai nici o varianta sa faci TD cu masina asta; As fi putut sa ma duc in Germania sa fac TD insa mi s-a parut prea de tot sa bag ~1000 Eur intr-un test-drive;
                                - motor rar (200T) datorita faptului ca sunt putine masini care se vand cu motorul asta in RO si inca si mai putine pe strazi = > daca am vreo problema, sa te vezi bucurie. Multe reprezentante Toyota sunt clue-less si cand e vorba de motoare vechi, simple, aspirate. (eu bateam drumul pana la Focsani pentru revizii, 400km dus-intors odata la 3-4 luni de buni si cinstiti ce erau cei din Buc.);
                                - costuri de intretinere pe masura pretului de achizitie; daca iti inchipui ca scapi cu 700 lei revizia ca la Civic, te inseli. De asemenea, sa nu crezi ca piesele de Lexus sunt ieftine, sunt la un alt nivel fata de Honda / Toyota (care is cam pe acolo);
                                - costuri de exploatare de asemenea, pe masura (sa te interesezi te rog cat cost on set de anvelope pentru set-up-ul pe 19" care il are masina de mai sus si cat te tine un set de anvelope (indice de uzura extrem de mic, 180 parca);
                                - din punct de vedere dinamic (ca asta era un factor important) masina nu este cu mult peste Civic, cel putin cel in echiparea pe care am luat-o eu; IS200T-ul nu se simte ca o masina RWD, la limita prefera subvirarea;
                                - diferenta de spatiu interior - IS-ul este mic pe langa Civic;
                                - unitatea multimedia este una dintre cele mai hulite si dubios de folosit in mers; da, e diferita, are ecran mare (in versiunea cu facelift) insa sistemul este construit un pic anapoda;
                                - motorul de 2.0l turbo nu este un motor deosebit / stralucit din punct de vedere al felului in care se simte. Recunosc ca daca as fi putut gasi IS350 undeva in EU n-as fi stat pe ganduri.
                                - diferenta mare de bani; nu cred in continuare ca merita diferenta de 16-20.000 EUR, prefer de diferenta de bani sa-mi asum eventuale probleme reparate pe banii mei, la o adica.

                                De asemenea, la momentul cand ma uitam eu pe site-uri prin DE dupa IS200T (in echipare F-Sport) multe dintre ofertele SH erau foste masini de test-drive. Nu ti-as recomanda sa te bagi in asa ceva.

                                Am zis cele de mai sus pentru ca am petrecut destul de multe ore gandindu-ma la pro / contra si cum sa impac si capra si varza cu diverse variante pe masa.
                                Am decis ca pana la urma mai bine imi iau o masina fun de pana in 25.000 EUR noua si-mi asum ca pot fi nemultumit de ea si s-o vand in 2-3 ani cu o oarecare pierdere decat sa ma bag la o cheltuiala dubla si sa ajung la acelasi rezultat si o pierdere mai mare.

                                Comment

                                Working...
                                X