ALEXME24: '18 Honda Civic Sedan 1.5T CVT Executive Burgundy Night

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie la Asko mi-a pus bureti fara sa le zic eu de zgomot sau sa il reproduca...
    Sa o duci in probe pe drum mai nasol sau ceva dupa ce iti pune buretii aia. La mine foarte rar scartaiau, i-a desfacut si mi-a pus buretii, iar acum scartaie mult mai des decat inainte...

    Comment


    • Da ce, am acasa scule de plastic, le scot singur si imi pun burete la greu.)

      Comment


      • Am citit si eu "epopeea" insa te voi contrazice in mai toate privintele... (imi asum riscul ). Eu ti-am laudat noul Civic si imi mentin parerea.

        In primul rand, masina nu are nicio problema iar supararile tale provin mai mult de la frecusul generat de plimbarile pe la reprezentanta si timpul pierdut + "defecte" care intre noi fie vorba pot aparea, nimic nu e perfect.

        1. Pierderea de boost - chestie banala, s-a rezolvat.
        2. Intercooler-ul - practic era functional, nu avea nici un impact asupra functionalitatii / performantelor masinii. Da, sunt de acord cu tine ca nu e normal sa vina asa, ca drept dovada a fost schimbat pe garantie fara nicio discutie.
        3. Senzorii dereglati - in mod normal dupa montarea intercooler-ului si remontarea barii fata trebuie recalibrati senzorii. Poate a fost facuta, poate s-a omis acest lucru. Este o scapare, suntem oameni, nu e vina masinii. Odata facuta calibrarea totul ti-a mers perfect.
        4. Presupusul polish al vopselei - parerea mea e ca masina nu a fost degresata cum trebuie dupa indepartarea protectiilor de la transport, alea nu sunt rotocoale de polish in lac, ci doar urme de "adezivi". Pe de alta parte e atat de simplu sa vina la spalatorie un Dorel cu o carpa murdara care sa imprime zgarieturi fine... . Eu sunt destul de convins ca masina nu a fost polishata. Totodata, nu ai mai avut rabdare si ai facut corectiile astea pe cont propriu, nu i-ai dat dealerului posibilitatea sa se revanseze in acest sens (si sunt destul de sigur ca ar fi facut-o... ai un istoric la ei, ai avut o relatie buna cu ei, etc).
        5. Stergatoarele - sunt consumabile. Masinile astea stau si ele pe stoc (adica in curte) fie in Anglia, fie in Romania sau alte tari tranzitorii, trec peste ele praf, soare, temperaturi, etc, atat pe perioada transportului cat si cand stau efectiv. Noi doi stim foarte bine cat de mult praf e in zona in care stam . Parerea mea e ca n-ai motive sa reprosezi asta dealerului sau importatorului.

        In alta ordine de idei am vazut ca si alti membri ai forumului fac ceva confuzii si voi spune cateva lucruri cu rugamintea de a le privi rational si pragmatic:

        1. Importatorul (si nu doar in Romania ci oriunde in lume) are un cu totul alt scop / rol, NU SERVICE-AREA clientilor sau activitati "justitiare". Nu el iti vinde masina. Daca esti nemultumit si consideri produsul neconform ai dreptul sa te adresezi OPC, instantelor, etc. Nu importatorului. Din pacate noi romanii avem imprimata chestia asta cu "vreau sa vorbesc cu seful"... ei bine Importatorul nu este "seful" Dealerilor iar Dealerii nu sunt subordonati Importatorului. Ei au raporturi comerciale si scopuri comune: de vanzare / desfacere a produselor si... multumirea clientului. La urma urmei multumirea clientului le genereaza venituri ambilor... mie mi se pare ca in cazul tau chiar si-au dat ambii silinta in aceasta directie (din pacate nu iti pot da inapoi timpul pe plimbarile astea pe la ei).

        2. O alta greseala o reprezinta setarea unor asteptari nerealiste - "am dat X mii de EUR si sunt tratat total necorespunzator" (de parca am fi dat peste 100k EUR si am fi cumparat vreun S Klasse Custom - si sa vezi de ce probleme se lovesc si clientii de nivelul ala). De fapt problema reala e ca pentru noi romanii acei X mii de EUR sunt poate o suma mare prin prisma puterii noastre de cumparare scazute. Treaba e simpla: Honda produce masini pe care le vinde la preturi uniforme mai peste tot prin Europa (exista diferente minore pentru ca fiecare tara are costuri diferite de transport, depozitare, taxe, etc, dar more or less pretul e cam acelasi). Pai ce ati vrea? Sa coste 10k EUR in Romania ca avem noi putere de cumparare scazuta? Si in Germania sa ceara 40k EUR pt ca nemtii au alt standard economic? Problema e la noi si la buzunarele noastre.

        3. Nimic nu este perfect! Chiar si Hondele pot avea diverse probleme (cu toate ca rata este cu mult sub cea a concurentei). In reprezentante lucreaza oameni ca noi. Nici ei nu sunt perfecti, pot avea zile mai bune, zile mai proaste. Zile in care poate sunt mai morocanosi, zile in care pot uita anumite proceduri, etc. Sa cerem perfectiune de la altii (in orice forma) doar atunci cand noi insine vom fi perfecti.


        Si ca sa nu fiu inteles gresit si sa terminam intr-o nota optimista : noile Civicuri chiar sunt un pas foarte mare inainte fata de modelele anterioare din foarte multe puncte de vedere. Daca incep sa insir problemele tipice ale modelului meu de Civic o sa ne distram putin... dar lumea uita cat de multe i se reprosau la momentul respectiv iar acum, retrospectiv, o considera o masina OK si fiabila una peste alta... si ghici ce, dupa 11 ani masina e inca la mine si nu va pleca ever!
        Masina asta are multe de oferit, este cu mult peste Accord-ul pe care l-ai avut (si daca insisti te conving si de asta cu argumente ), e pacat sa lasi niste chestii minore in opinia mea sa iti umbreasca placerea si multumirea achizitiei in sine .
        '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

        "Binele o duce rau in Romania"

        Comment


        • Salutare, nu ai ce risc sa iti asumi, e un forum, impartasim opinii si pareri. Iti accept parerea, ai dreptate in mare, dar din pct meu de vedere, al proprietarului, sunt foarte deranjante si mai ales ca nu e/a fost una singura, ci mai multe. Nu mi-am luat mercedes, asta asa este, dar la fel cum la produsele din china pe care le mai comand (nu neaparat pt masina, ci si pentru casa diverse decoratiuni) si au preturi derizorii si totusi, daca am o problema sau intarzie livrarea, le dau pe aplicatie faputl ca ceva nu e in regula, imediat imi returneaza banii sau imi trimit un alt produs. De asta am pretentii la o masina pe care am dat cat am dat. Adica si daca imi iau un produs de 1 leu sau de 10 lei sau de 10000000 lei , aceasi pretentie o am. Nu cred ca ar conveni nimanui sa isi ia un telfeon, sa dea pe el 1000 lei si pe urma la nici 2 zile sa ma duc cu el in service si sa mi zica ala: a pai, nu e vina nnoastra, nici a producatorului, noi doar vi l-am livrat, ei doar l-au construit, nu depinde de nimeni. Eu m-am adresat la HTR doar ca asa mi-a zis cel de la vanzari, ca el nu stie nimic de masina, el doar o vinde si atat. Daca nu imi convine ceva sa ma adresez importatorului. Culmea ca in cazul de fata importaturl a fost primul propietar al masinii in acte ( din cauza WLTP). Deci practic el mi-a vandut masina. In fine, una peste alta, am mers mai departe, am investit eu bani in repararea lacului, mi-am comandat stergatoare, nu mai apelez la garantie deloc, doar daca o sa am proleme cu motorul sau cutia sau mecanic sau poate daca o sa scoata dupa 3 ANI un nou compresor care sa nu mai scoata zgomote de zici ca nu e uns. Am avut atatea masini cu AC, la absout niciuna nu se auzea compresorul cum se aude la asta. Incerc sa ma bucur de masina cat se poate, momentan e greu sa fac asta, trebuie sa revin la starea aia de spirit pe care o aveam cand am dat comanda. Oricum un lucru e cert: masina clar va intra la vanzare inainte sa expire garantia 3 ani sau 5 ani, nu stiu cat naiba are. Prefer sa iau o alta masina noua cu garantie de la 0, decat sa o mai tin pe asta dupa ce expira garantia si sa sape in buzunar. Din pacate, momentan chiar nu ma voi mai orienta spre honda, dar poate in urmatorii ani vor rezolva din problemele calitatii.
          alexme24
          Senior Member
          Last edited by alexme24; 13-11-18, 10:52.

          Comment


          • Am citit si eu pataniile tale si subscriu la parerea colegului
            GUR
            Senior Member
            GUR. Sa fim seriosi, n-ai ramas cu masina blocata in mijlocul drumul la nici 2 km dupa ce ai ridicat-o de la dealer (caz de "neintelegere" intre cheia masinii si ECU) sau mai rau, sa te opresti la semafor si sa-ti cada axul cardanic (un alt caz despre care am auzit, dar am dubii ca e adevarat - sper sa fi fost doar o gogoasa). Ambele cazuri petrecute la masini cumparate de noi la reprezentanta si care au costat mult mai mult decat un Civic X (chiar dublu, as spune).
            Similar, despre Civic VIII (al meu) iti pot povesti mult si bine (si a mea are 11 ani si jumatate de cand o am - inca ma intreaba lumea daca vreau sa o vand, desi am retras anuntul de la vanzare de ceva vreme). Pentru un surub strans insuficient la un scut de la evacuare am facut cateva drumuri bune la service (e detaliat in thread-ul masinii mele).
            Daca la facelift vor pune pe Civic si o cutie automata "clasica", nu voi ezita sa fac un efort sa o cumpar. Alternativele in segment sunt destul de putine si mai toate au "bubele" lor. Pana acum, le prefer pe cele de la Honda.

            Din pacate, rahaturi se mai intampla, cum stim toti. Bucura-te de masina si foloseste-o cu placere!
            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

            Comment


            • GUR
              Senior Member
              GUR inteleg punctele tale de vedere dar totusi omul are voie sa fie necajit
              chiar si pentru faptul ca e nevoie sa ajunga de j de ori in service pentru chestii minore (care nu comporta costuri financiare pentru el); exista si costuri de timp si nervi care sunt la fel de importante

              cat despre cat de bun e civicul nou...
              in ultimii ani am avut in posesie sau in proximitatea imediata (cu acces intim la info despre defecte si costuri) mai mult de 5 Honde (CL7, CW2, Civic cu oribila cutie robotizata, CRV, Legend)
              absolut toate aceste masini sunt masini care au necesitat MAXIM un drum extra la service in afara reviziilor in primii 3 ani de functionare (Legendul a schimbat 1 tampon de motor si niste ornamente in 10 ani si 170k km)
              acesta este standardul - cel putin perceptual - cu, care si eu sunt obisnuit la Honda
              si eu as fi foarte nervos daca as fi pus pe drumuri cu o masina noua atat de des

              forumul acesta are uneori tendinta de a gazdui opinii mai dezechilibrate si mi se pare (absolut!) normal
              dar asta inseamna ca sunt la fel de intelegator si empatic si cu oameni care sunt nemultumiti si mai "cathartizeaza" pe aici dar si cu useri care sunt orbiti de iubire si foarte aproape sa devina fanboy si scriu elogii fabuloase modelelor Honda

              ambele chestiuni mi se par firesti intr-o familie auto normala
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • alexme24
                Senior Member
                alexme24 exact asta am spus si eu: ca problema reala sunt drumurile repetate la service pentru remedierea unor probleme ce nu ar trebui sa se manifeste la o masina noua (dar uite ca din diverse motive sunt si astfel de situatii) iar asta a dus evident la frustrari si o reactie emotionala pe mai departe. Nu ca Honda ca brand este dezamagitor sau ca masina asta in sine este un dezastru.

                In rest:

                - "Nu cred ca ar conveni nimanui sa isi ia un telfeon, sa dea pe el 1000 lei si pe urma la nici 2 zile sa ma duc cu el in service si sa mi zica ala: a pai, nu e vina nnoastra, nici a producatorului, noi doar vi l-am livrat, ei doar l-au construit, nu depinde de nimeni." - pai? Ti-au fost schimbate pe garantie intercooler, rezolvat senzorii, polish-ul nu au mai apucat pt ca a fost decizia ta sa il faci in regim propriu, stergatoarele... mi-am zis si mai sus parerea. Care e de fapt nemultumirea reala? In afara timpului pierdut pe la service? Nu e ca si cum oamenii ti-au dat flit si te-au trimis la plimbare.

                - " Eu m-am adresat la HTR doar ca asa mi-a zis cel de la vanzari, ca el nu stie nimic de masina, el doar o vinde si atat. Daca nu imi convine ceva sa ma adresez importatorului." - in ce scop sa te adresezi importatorului? Sa ce? Masinile, din ce stiu eu, nu fac parte din categoria bunurilor de consum ce pot fi returnate in 30 de zile... iar in cazul tau chiar nu ai de ce sa o returnezi. Masina este ok, au fost necesare rezolvarea catorva lucruri insa ea e perfect functionala, nu e ca si cum am discuta de o masina cu probleme mecanice ce nu poate fi utilizata. In extremis, asa cum am zis si in postarea de mai sus, te poti adresa OPC si instantelor de judecata dar zau ca nu ai niste motive solide pt asta.

                - masina nu ti-a fost vanduta de HTR, ai factura emisa de HTR pe numele tau?

                Te rog nu ma intelege gresit, ba chiar ne si cunoastem, incerc doar sa subliniez faptul ca nemultumirea ta este ceva de moment (si nu masina in sine e problema) si cauzata pe fond de plimbarile succesive la service care au fost consumatoare de timp si nervi. Daca toate problemele astea s-ar fi manifestat si ar fi fost rezolvate intr-o singura vizita la service sunt convins ca n-ai fi fost asa suparat... din pacate s-au manifestat pe bucati si au fost rezolvate tot pe bucati.


                Am intervenit si am spus toate astea pt ca un potential cumparator interesat de Honda si eventual de modelul asta de Civic intrand pe forum si citind povestile astea o sa ramana cu impresia ca Civicul e o masina catastrofala... si chiar nu e asa. Din totalul masinilor vandute in Romania cati au avut probleme? Si cat crezi ca reprezinti tu ca si procentaj? Probabil ca 0,00000...


                Turkish
                Senior Member
                Turkish bineinteles ca Alex are dreptul sa fie suparat, e alegerea lui (bine, la ce ar ajuta sa stea suparat?), dar cred ca e important sa ramanem echilibrati, sa lasam nervii de moment si sa aducem o contributie cerebrala ca si informatii pe forum. Nu cred ca ajuta pe nimeni un forum unde lumea deviaza de la subiect si vine cu aberatii (a nu se intelege gresit, nu il incadrez pe Alex sau discutia de fata in categoria asta).
                Pe de alta parte daca la mine bateai apropo-ul cu "fanboy" si "scriu elogii fabuloase modelelor Honda"... sunt departe de a fi spalat pe creier. Il cunosc pe Alex si doar prieteneste incerc sa ii calmez nervii de moment si sa se bucure de masina. Am zis si mai sus ca Honda nu e o masina perfecta, ba chiar ca modelul meu a avut si el hibele lui dar pe care i le-am acceptat... deci departe de a fi fanboy.

                In fine, sper ca nu am suparat pe nimeni si ma voi opri aici. Am spus ce aveam de spus, restul e cancan.
                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                "Binele o duce rau in Romania"

                Comment


                • GUR
                  Senior Member
                  GUR
                  Nu, deloc. Nu la tine bateam apropouri.
                  Voiam sa spun ceea ce de fapt spui si tu
                  Ca important e sa avem (si) informatie relevanta. Si pentru asta e necesar sa citim pe forum tot felul de postari mai polarizate, atat la un capat cat si la altul.
                  Nu cred ca e nimeni suparat.

                  Ca o observatie personala a unui om care e activ aici de multa vreme, in ultimul timp a crescut numarul de postari polarizate. De aici si nevoia mea de a elucubra pe tema asta.
                  "Ethics. That's always so inconvenient."
                  Cal Lightman

                  Comment


                  • Mi-au ajuns si stergatoarele. Le-am montat si acum in sfarsit e parbrizul curat.
                    Din pacate acum 2 zile in parcare, mi-a rabatat un jegos o oglinda, desi nu am inteles nici pana in ziua de azi de ce si acum am vazut ca oglinzile nu se mai deschid/inchid sincron, e un delay intre ele.

                    Vineri ma pregatesc de o plimbare pana la Gratz cu oprire o noapte in budapesta pentru vizitare. Sa vedem cum se comporta la drum lung.

                    Comment


                    • Legat de oglinda, depinde la ce delay te referi. Daca te referi la faptul ca cea din dreapta se pliaza o idee mai repede decat cea din stanga, asa erau din fabrica. Cea din dreapta este mai "pliata" putin fata de cea din stanga (unghi mai mic pentru a vedea mai bine in ea de pe scaunul soferului) => are o distanta mai mica de parcurs din pozitia deschis in pozitia pliat. Asa aveam si la fosta masina si asa e si la Civic.

                      Comment


                      • Originally posted by closchkutza View Post
                        Legat de oglinda, depinde la ce delay te referi. Daca te referi la faptul ca cea din dreapta se pliaza o idee mai repede decat cea din stanga, asa erau din fabrica. Cea din dreapta este mai "pliata" putin fata de cea din stanga (unghi mai mic pentru a vedea mai bine in ea de pe scaunul soferului) => are o distanta mai mica de parcurs din pozitia deschis in pozitia pliat. Asa aveam si la fosta masina si asa e si la Civic.
                        Inseamna ca nu am fost atent pana acum la asta, pentru ca se rabatau automat cum deschideam usa/ ichideam masina. De cand a venit iarna si am dezactivat rabatarea, le rabatez inainte sa opresc motorul si poate acum am observat. mersi de hint.

                        Comment


                        • Să te bucuri sănătos de ea chiar dacă ai īntāmpinat mici neplăceri, frustrante pe moment! Drumuri sigure!

                          Comment


                          • Multumesc
                            Julia Me
                            Member
                            Julia Me .

                            Masina a ajuns la 5500 km. Vjneri am pornit in semi concediu. Bucuresti-Budapesta-Graz. Consum in medie cam 6.6-7 cu benzkna de 95 de la mol. De la Budapesta am pus benzina de ls shell si am avut consum de 6.2 la 120km/h constant.
                            Masina e foarte placuta la drum lung, combinatia cvt + ACC +Lane assist e superba. Nu am atins pedalele cateva zeci de km, poate si mai bine. Ce as modifica, ar fi distanta minima de la ACC, parca si la cea mai mica distanta, tot mi se pare mare si masina franeaza inainte sa apuca sa schimb banda, dar ca workarround, apas acceleratia si ii da override.

                            Am facut o alegere buna si cu rootarea tabletei, e mult mai confortabil sa am wazeul direct pe tableta ruland cu youtube in spate, decat sa am mirroring.

                            Maine urmeaza returul pana la Bucuresti si astept sa vad cw consum voi scoate.

                            Cred ca ma pregatesc de revizie curand. Am plecat cu 280 de zzile si acum mai aam in bord 120, dupa 1200 km. Probabil dupa drumul de intoarcere o sa mai am o luna.

                            Comment


                            • Recomandarea in afara (tari unde traficul este civilizat, nu ce e la noi) este sa se pastreze un interval de 2 secunde intre masini. La 120 km/h acel interval este de 66 metri (la 130 este 72m, la 140 este 78 metri). Cu setarea de distanta pe minim esti sub intervalul acela oricum, la orice viteza. Personal nu vad de ce ai vrea si mai putin de atat, nu-ti aduce nici un avantaj. Ca o paranteza, eu merg pe setarea lunga (3 din 4 liniute), din mai multe motive.
                              Plus de asta, cu cat esti mai aproape efectiv de un vehicul care incetineste / merge mai incet, cu atat masina va reactiona mai ferm.

                              Comment


                              • Da, dar cand vine unu mai tare si trebuie sa ma bag repede pe banda1 si masina simte imediat obstacol inin fa, desi in mod normal nu ar fi necesar sa ffraneze, ea tot franeaza. De asta zic ca mi ar fi placut o distanta mai mica.

                                In rest nu am ce sa sa comentez, masina e facuta pt drumuri lungi. Poate poate mi-ar fi placut un rezervor de macar 55 de litri, nu as alimenta asa des si autonomia ar fi mai mare, poate aproape de 1000. Asa am doar 550-600 maxim

                                Comment

                                Working...
                                X