CO5MIN: ´18 Honda Civic Sedan 1.5T, M/T, Elegance, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PSC, bine ai venit in club ! Poti deschide un topic pe area de civic 5D te rog. Aici sunt listate doar sedanurile.

    Comment


    • Sa mai dezmortim putin acest topic revenind cu noi precizari:
      - 25k km la bord
      - 4k km de la schimb ulei si imi afiseaza 8k km ramasi pana la revizie; atingand regulat 11k km intre shimburi trag concluzia ca ma incadrez intr-un regim bun de rulaj
      - consum mediu 7.1 in ultimii 6k km cu un mix 60% oras - 40% afara
      - schimbat parbriz pe Casco la Autoklass Timisoara din cauza unei pietre ce mi-a sarit ruland pe autostrada; lucrarea arata impecabil fara urme de interventie prin cabina sau exterior iar senzorii isi fac treaba perfect fara erori (cost parbriz 3100 ron)
      - au re-verificat legaturile cablurilor din stalpii A cu ocazia schimbarii parbrizului si confirm ca este liniste maxima in masina fara niciun greieras in conditiile in care vede zilnic 400m drum pietruit pana in fata casei
      - stergatoarele functioneaza bine din nou ca si in primele luni de la achizitie; nu stiu daca are legatura cu schimbatul parbrizului dar am scapat pe moment de stersul/vitezele haotice
      - verificat acum 1k km nivelul la ulei si este maxim pe joja, unde ar trebuii sa fie; mi-am facut un obicei ca la fiecare 2k km sa verific nivel ulei

      Au trecut 14 luni de la achizitie si continui sa fiu incantat de masina si ce ofera, la banii platiti. Nu m-am plictisit de ea, catusi de putin.

      Comment


      • Am 6k km de la revizie cu 5.8k km ramasi pana la schimb.

        Ulei verificat acum la rece care pare sa umple toată partea de plastic a jojei.

        Attached Files

        Comment


        • Eu as interpreta ca este exact deasupra markerului de maxim. E normal sa se mai murdareasca joja un pic cand o scoti. Nu cred sincer sa fiu ca e o problema. Daca o sa testezi dupa 10 min de la oprierea motorului cred ca o sa fie exact la nivelul de maxim

          Comment


          • Pana sa fac poza, s-a mai scurs puțin dar îți confirm ca tot plasticul era plin cu ulei.

            Am sa verific și la cald, la 10min după staționare.

            Comment


            • Daca tot plasticul era plin e mult. Doar ca e un ulei foarte subtire si frecvent e greu de citit nivelul. Se scurge usor. Dar la cum arata in poza eu greu ca e ok. Oricum un pic de dilutie e normala la acest tip de injectie.din ce am vazut, toti care au avut probleme reale aveau nivel peste partea portocalie a jojei.

              Comment


              • Dacă aveam vreo 10k km și arata asa, era în regula.

                Dar e greu de crezut ca acel nivel mai duce încă 5k km, cât arata contorul.

                As merge mâine la dealer sa verifice.

                Comment


                • Fata de verificarile anterioare ale uleiului cum arata nivelul. Vad ca il verifici la 1000 km.

                  Comment


                  • Am verificat acum 2k km la cald și era la acea adancitura peste nivel maxim, adică în parametrii.

                    Verific din nou acum la cald și revin. Dar la rece, pare totuși prea mare nivelul.

                    Comment


                    • La cald nivelul este la acea adancitura, 2mm peste maxim. Deci este totuși în parametrii.

                      Comment


                      • Cred ca te agiti prea mult. Daca mergi la dealer ce crezi ca iti vor spune? Iti vor multumi ca le-ai adus problema in atentie? Probabil vor zice ca e ok si sa monitorizezi. Pentru ca e ok.

                        Comment


                        • Eu am observat acest lucru la a mea, la crv hybrid. La rece nivelul este cativa mm (aprox 4 mm) peste nivelul maxim, la 1400 km verificst. La cald este aprox la nivelul maxim. E foarte greu uneori de citit pt ca uleiul e foarte clar si subtire. De mirosit miroase a benzina. Oricum cred ca la tine nu e vorba de dilutie anormala a uleiului ci cel mult dilutia normala a motorului cu injectie directa. Ce nu imi place totusi este perioada foarte scurta de service de la honda. La o masina noua nu trebuie sa iti pui problema acestor lucruri. Iar verificatul uleiului este recomandat la toate masinile ca sa vezi ca scade si trebuie sa completezi, nu sa vezi ca e prea mult.

                          Comment


                          • Am facut ieri a treia revizie care a presupus schimb ulei si filtru ulei cu doar 351 ron, la oferta.

                            Aveam 9k km de la schimb anterior cu 3.5k km ramas pe contor. Nivelul de ulei era la maxim dar nimic despre care sa ma ingrijorez, mi-au dat asigurari Autoklass. Asta in conditiile in care tin motor la relanti de fiecare data pana coboara la 1.1k turatii, dupa care plec.

                            Le-am mai spus la service ca merg preponderent cu benzina 98+ iar ei au spus sa alimentez cu 95 si "talpa multa".

                            Placutele frana sunt la 70% uzura la cei 31k km actuali si mai pot trage de ele vreo 6k km. Daca ne putem duce la vara in concedii, va trebuii sa le schimb inainte sa ma pun la drum.

                            In rest nimic de reprosat masinii, nu am greieri sau alte sunete suspecte prin habitaclu sau suspensie, timoneria manuala merge ca unsa (deliciu), nu am nici macar acel "rontait role" cand pornesc motorul la rece.

                            Comment


                            • doar 31 k km cu placutele? mi se pare ff putin. Mergi mai sportiv poate sau franezi mai brusc?

                              Comment


                              • Pai o sa fie 37K km cu placutele si nu, nu conduc sportiv si nici nu franez brusc. Se pare ca se duc ele mai repede.

                                Comment

                                Working...
                                X