Si la mine se misca putin la viteze peste 150-160 insa la modul ca nu esti sigur daca se misca sau doar ti se pare. Am verificat-o cu mana, nu are joc, e bine prinsa si am concluzionat ca este din cauza tablei foarte subtiri (NCAP) care flambeaza sub actiunea curentilor de aer. La majoritatea masinilor normale se intampla asta insa in general soferul nu observa niciodata pentru ca ea (capota) coboara abrupt sub linia vizuala. La Civic fiind sus si destul de orizontala, se vede daca se misca. Acum cativa ani cand am facut un test-drive cu un Mustang, la 200 km/h vibra mai tare ca la Civic (al meu, cel putin).
DEER: '18 Honda Civic Sedan 1.5 T Elegance M/T, Lunar Silver
Collapse
X
-
Originally posted by vtin View PostProbabil ca un front strut bar de calitate rezolva problema.
A se vedea testul de impact pentru pietoni : https://m.youtube.com/watch?v=E2GZXQYqbfoLast edited by closchkutza; 30-09-18, 10:51.
Comment
-
M-am uitat putin pe net si pare sa fie o caracteristica generala. Cat despre faptul ca "face de noua" nu cred ca ar trebui sa judeci asa. Practic, masinile moderne sunt proiectate sa fie "maleabile". Daca mergi pe un drum denivelat tare cu un Logan/golf, scoti mana pe geam si pui degetele in zona de inchidere a usii, o sa ai o supriza .
Comment
-
Nici eu nu vreau sa fiu rau insa:
- la cate masini vedeai capota in timp ce conduceai? Este un motiv pentru care capotele sunt sprijinite pe suporti elastici (picioare de cauciuc) la toate masinile, ele se misca sub actiunea vantului. In caxul de fata, o bucata de tabla subtire, usor bombata, de aproape 2 m patrati nu are cum sa nu se miste deloc sub actiunea unui vant de peste 130km/h. La masina de dinainte capota era ditamai fieratania grea, o simteai cand o deschideai, asta de la Civic cred ca e de 3 ori mai usoara. Pe de alta parte, aia avea punctaj nasol la protectia pietonilor, nici nu se punea prea mare accent pe asta la inceputul anilor 2000 cand a fost ea proiectata. Interesant insa, Civic-ul cu tabla lui subtire cantareste cam la fel ca fosta masina, din clasa medie, cu tabla considerabil mai groasa . Asta imi spune ca acolo unde trebuie nu s-a zgarcit Honda la fer .
- te afecteaza cu ceva in mod deosebit? Crezi ca se va deschide in mers sau ceva?
Mai bine te bucuri de atuurile masinii asteia, parerea mea, o sa vezi ca daca faci asta nici nu mai ai timp sa te uiti la ce face capota. Adica, la naiba, eu as sta toata ziua s-o conduc, daca o zi nu plec cu ea mi se face dor de parca n-am mai condus-o de cateva saptamani .Last edited by closchkutza; 30-09-18, 14:59.
- 1 like
Comment
-
Vibratie vad si eu uneori la capota, la relanti, dar nu unde zici tu, ci fix in mijloc. Azi am iesit un pic pe autostrada si anume m-am uitat sa vad daca flambeaza - pana la 140 nimic.. Mai sus n-am avut cand sa ii dau, ca ajunsesem la destinatie Vibratii vad mai mult la denivelari. Capota este intr-adevar maleabila, dar cum zice si
Am pus pe Youtube o bucata din drumul facut ieri pe autostrada. Am mers pe portiunea aia cu 135, pana a aparut limitarea aia de 80. Cam asa se vede la mine capota.
Last edited by DarthMaul40; 30-09-18, 18:41.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by closchkutza View Post
Comment
-
Eu am scaunul dat la minim in jos si tot ce vad este muchia dinspre parbriz. Daca imi lungesc gatul vad si parte din capota, partea dinspre habitaclu (vreo 10-15 cm) si umflaturile laterale.
Hai ca la Civic inteleg cum poti vedea capota, e destul de sus pus (mai sus decat bordul) si destul de orizontala. Daca stai cu scaunul ridicat (cum am vazut la multi desi pararea mea este ca asa se strica tot feng-shui-ul) poti vedea chiar mai mult din ea.
Ce nu inteleg este cum poti vedea capota la un Golf, la care este mai jos decat parbrizul, scurta si coboara destul de rapid. Adica mi se pare ca trebuie sa stai cocotat rau ca sa vezi .
Comment
Comment