DEER: '18 Honda Civic Sedan 1.5 T Elegance M/T, Lunar Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si la mine se misca putin la viteze peste 150-160 insa la modul ca nu esti sigur daca se misca sau doar ti se pare. Am verificat-o cu mana, nu are joc, e bine prinsa si am concluzionat ca este din cauza tablei foarte subtiri (NCAP) care flambeaza sub actiunea curentilor de aer. La majoritatea masinilor normale se intampla asta insa in general soferul nu observa niciodata pentru ca ea (capota) coboara abrupt sub linia vizuala. La Civic fiind sus si destul de orizontala, se vede daca se misca. Acum cativa ani cand am facut un test-drive cu un Mustang, la 200 km/h vibra mai tare ca la Civic (al meu, cel putin).

    Comment


    • Originally posted by vtin View Post
      Probabil ca un front strut bar de calitate rezolva problema.
      Nu cred ca e din structura, e doar foaia de tabla din care e facuta capota. Este foarte subtire / maleabila.

      A se vedea testul de impact pentru pietoni : https://m.youtube.com/watch?v=E2GZXQYqbfo
      closchkutza
      Senior Member
      Last edited by closchkutza; 30-09-18, 10:51.

      Comment


      • M-am uitat putin pe net si pare sa fie o caracteristica generala. Cat despre faptul ca "face de noua" nu cred ca ar trebui sa judeci asa. Practic, masinile moderne sunt proiectate sa fie "maleabile". Daca mergi pe un drum denivelat tare cu un Logan/golf, scoti mana pe geam si pui degetele in zona de inchidere a usii, o sa ai o supriza .

        Comment


        • Nu vreau sa fiu rautacios, dar personal nu mi se pare ok sa flambeze asa indiferent cat de maleabila este.
          la nici un alt brand nu am intalnit asa ceva, indiferent cat de noua sau veche era.

          Comment


          • Nici eu nu vreau sa fiu rau insa:
            - la cate masini vedeai capota in timp ce conduceai? Este un motiv pentru care capotele sunt sprijinite pe suporti elastici (picioare de cauciuc) la toate masinile, ele se misca sub actiunea vantului. In caxul de fata, o bucata de tabla subtire, usor bombata, de aproape 2 m patrati nu are cum sa nu se miste deloc sub actiunea unui vant de peste 130km/h. La masina de dinainte capota era ditamai fieratania grea, o simteai cand o deschideai, asta de la Civic cred ca e de 3 ori mai usoara. Pe de alta parte, aia avea punctaj nasol la protectia pietonilor, nici nu se punea prea mare accent pe asta la inceputul anilor 2000 cand a fost ea proiectata. Interesant insa, Civic-ul cu tabla lui subtire cantareste cam la fel ca fosta masina, din clasa medie, cu tabla considerabil mai groasa . Asta imi spune ca acolo unde trebuie nu s-a zgarcit Honda la fer .
            - te afecteaza cu ceva in mod deosebit? Crezi ca se va deschide in mers sau ceva?
            Mai bine te bucuri de atuurile masinii asteia, parerea mea, o sa vezi ca daca faci asta nici nu mai ai timp sa te uiti la ce face capota. Adica, la naiba, eu as sta toata ziua s-o conduc, daca o zi nu plec cu ea mi se face dor de parca n-am mai condus-o de cateva saptamani .
            closchkutza
            Senior Member
            Last edited by closchkutza; 30-09-18, 14:59.

            Comment


            • Vibratie vad si eu uneori la capota, la relanti, dar nu unde zici tu, ci fix in mijloc. Azi am iesit un pic pe autostrada si anume m-am uitat sa vad daca flambeaza - pana la 140 nimic.. Mai sus n-am avut cand sa ii dau, ca ajunsesem la destinatie Vibratii vad mai mult la denivelari. Capota este intr-adevar maleabila, dar cum zice si
              closchkutza
              Senior Member
              closchkutza , e facuta intentionat asa, ca sa se indoaie usor in caz de impact.

              Am pus pe Youtube o bucata din drumul facut ieri pe autostrada. Am mers pe portiunea aia cu 135, pana a aparut limitarea aia de 80. Cam asa se vede la mine capota.



              DarthMaul40
              Senior Member
              Last edited by DarthMaul40; 30-09-18, 18:41.

              Comment


              • DarthMaul40
                Senior Member
                DarthMaul40 : se misca si la tine putin, la fel ca si la mine. Daca te uiti la muchia dinspre parbriz foarte foarte atent o sa vezi ca se misca putin de tot.

                Comment


                • Originally posted by closchkutza View Post
                  DarthMaul40
                  Senior Member
                  DarthMaul40 : se misca si la tine putin, la fel ca si la mine. Daca te uiti la muchia dinspre parbriz foarte foarte atent o sa vezi ca se misca putin de tot.
                  Da, am observat si eu asta, dar tinde sa vibreze mai mult la denivelari decat de la vant. Autostrada D1 de aici e subiect de glume prin presa in privinta calitatii... E facuta din placi de beton care in timp s-au curbat. Iti dai seama cum se simte peste imbinari. Oricum, vibreaza mult mai putin decat descrie
                  Deer

                  Comment


                  • O sa filmez si eu sa vezi exact cum flambeaza.
                    cat despre diferenta si comparatie ma refer la masinile mai noi. La golf din 2015 nu misca deloc si am mers in repetate randuri cu 180.
                    masina e super in rest, nimic de reprosat, este o placere sa o conduci

                    Comment


                    • Capota se "misca" si la Accord CL din 2005 si inca nu a parasit botul masinii. Cel mai frumos o sa faca la iarna cand mergi prin viscol.
                      EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                      Del Sol '94 ESI
                      CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                      BMW Z4 '03 Titan Silver

                      Comment


                      • Acum o luna am observat si eu asta la masina mea cand mergeam pe autostrada. Se intampla la peste 150-160 pe autostrada din Germania.
                        Pot sa zic ca am fost putin dezamagit de asta...

                        Comment


                        • Voi ori sunteti foarte inalti, ori ridicati scaunul foarte sus, altfel nu inteleg cum vedeti capota.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • Eu am scaunul dat la minim in jos si tot ce vad este muchia dinspre parbriz. Daca imi lungesc gatul vad si parte din capota, partea dinspre habitaclu (vreo 10-15 cm) si umflaturile laterale.
                            Hai ca la Civic inteleg cum poti vedea capota, e destul de sus pus (mai sus decat bordul) si destul de orizontala. Daca stai cu scaunul ridicat (cum am vazut la multi desi pararea mea este ca asa se strica tot feng-shui-ul) poti vedea chiar mai mult din ea.
                            Ce nu inteleg este cum poti vedea capota la un Golf, la care este mai jos decat parbrizul, scurta si coboara destul de rapid. Adica mi se pare ca trebuie sa stai cocotat rau ca sa vezi .

                            Comment


                            • Deer, cati km ai făcut și cati īți arată pānă la schimb ? Start stop īl ții activat? Eu am 1200km și īmi arată 6200km pānă la schimb, exact situația ce nu mi-o doream. Mulțam.

                              Comment


                              • Salut,
                                Am 6581 km si pana la schimb 7800
                                Econ si star/stop mereu dezactivate.
                                La 10mii merg oricum la revizie

                                Comment

                                Working...
                                X