NAFNAF: “17 Honda Civic Sedan 1.5L Turbo, M/T, Sporty Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multi inainte fara probleme. A mai facut zgomot conducta de AC? Ca sunt colegi pe aici care spun ca a revenit zgomotul.

    Comment


    • #32
      Nu. E chiar ok. Zgomotul a disparut. Macar atat noroc sa am daca tot am pus freonul din banii mei 🤣🤣🤣

      - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

      Comment


      • #33
        Update. Ramane in observatie sa vedem daca mai pierde freon
        nafnaf
        Senior Member
        Last edited by nafnaf; 27-10-21, 12:35.

        - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

        Comment


        • #34
          Paste fericit!
          nafnaf
          Senior Member
          Last edited by nafnaf; 27-10-21, 12:37.

          - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

          Comment


          • #35
            Eu astept povestea despre fiabilitatea marcii.

            Comment


            • #36
              Figuranta masina. Iarna daca e zapada o las in parcare sa nu stric scuturile. De mers la munca prefer sa fac 4 km extra pe centura doar ca sa nu o stresez in oras ca sa previn oil dilution.
              nafnaf
              Senior Member
              Last edited by nafnaf; 27-10-21, 12:36.

              - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

              Comment


              • #37
                Deci problema e ca e joasa si freci scuturile si ca tu vrei sa conduci mai mult ca sa incalzesti motorul? Uleiul se schimba des si la alte masini noi. Plus ca schimbatul uleiului este sanatos pentru motor, in special in contextul problemei cu dilutia. Dar daca mergi foarte mult cu masina inteleg cum devine incomod sa faci 3 schimburi de ulei pe an. Mai este si scump la reprezentanta.

                Da are bube enervante masina dar mie personal nu mi se pare dificil de suportat. Mai ales cand ma gandesc cat am platit pentru tot ce are masina si cat costa o masina mai rafinata sa spunem cu aceleasi dotari.

                Comment


                • #38
                  Se recomanda statul la relanti pana cand turatia coboara la 1k, indiferent de sezon. Asta pare (si confirm) sa ajute la dilutie care este o problema reala dar care poate fi tinuta sub control respectand cativa pasi.

                  Comment


                  • #39
                    Okidoki...
                    nafnaf
                    Senior Member
                    Last edited by nafnaf; 27-10-21, 12:38.

                    - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                    Comment


                    • #40
                      Co5min. Stau in fiecare dim intre 5 si 10 min pornit asteptand sa coboare wife. Deci ma gandesc ca poate stau prea mult, nu prea putin. Nu????si de asta pierde 3 km din viata uleiului la fiecare 1 km parcurs.

                      - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                      Comment


                      • #41
                        Īmi pare rau că ai avut așa experiențe cu mașina nouă de peste 20 k de la care ai pretenții sa pună doar zāmbetul pe buze. Nu este mașina perfecta, dar eu zic că ofera multe și iese din tipar.
                        legat de problema cu scaunul șoferului și eu am avut-o, după doar cāteva luni, scaunul nu cred că a avut 10 curse complete sus jos, și doar cāteva reglări fine pentru a găsi pozitia. Nu am forțat și scaunul s-a blocat. Ciudat mergea pe urcare, dar pe coborāre nu. Problema se manifesta doar cu o persoana pe scaun, daca acționăm din afara mașinii mergea fin . Oricum not ok, la i30 prietenei de 5 ani merge ca nou. Am eu 90 kg, dar nu este de unica folosință. Am reclamat Pb la autoklass, au comandat tot mecanismul din scaun și a fost schimbat pe garanție, ce e drept a durat cam 3 săptămāni.

                        Comment


                        • #42
                          Eu nu sunt agitator si nici n-am zis vreodata ca este fiabila masina. Fiabila poti spune ca a fost dupa 5-7-10 ani. Imi pare rau pentru experienta ta, in locul tau cred ca o vindeam. Succes in continuare.

                          Comment


                          • #43
                            Eu am alt principiu. Cumpar masini de noi ca sa nu am batai de cap. Pierd la revanzare dar macar m-am bucurat de o masina noua fara probleme.!
                            nafnaf
                            Senior Member
                            Last edited by nafnaf; 09-05-20, 16:32.

                            - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                            Comment


                            • #44
                              Ca idee, m-am uitat in manualul Mazda 3 si este ca la Honda cu schimburile de ulei. Senzor care iti spune el, si pentru unele tari maxim 8000 km sau 6 luni intre schimburi. Nu mai zic de cate recalluri au pentru motor. Zic de Mazda 3 pentru ca era pe lista mea scurta.

                              Edit: nu intelegeti ca scuz Honda. Mai ales problemele tehnice sunt nescuzabile. Dar in segmentul ei cam asa sta treaba. Pana si la Corolla au probleme in generatia asta.
                              BBR91
                              Senior Member
                              Last edited by BBR91; 08-05-20, 15:04.

                              Comment


                              • #45
                                Cred că Best buy, all-rounder in segment īncepānd de acum este Skoda Octavia IV, dar pleacă de la 22.5 k europene pe 1.5 tsi manual pe varianta ambition(baza, fara acc, dar cu Lane asisst și suspensii adaptive), faruri led simple, non matrix, overall mai slab echipata decāt civic elegance, dar din ce am citit și văzut īn īn revrevs oferă un rafinament superior (suspensii, insonorizare, confortul scaunelor ). Octavia pe echipare style pleacă de la 24.300 pe manual, 1.5 tsi 150 cai. Din ce știu de la discuțiile negocierile pentru Octavia 3 erau foarte rigizi plus că era o lista de așteptare de 30-40 săptămāni. Octavia 3 a fost foarte populara, probabil că era bună, dar cred că este o mașină pentru persoane de peste 40 de ani. Apropo de spatiu, cică era cea mai spațioasă din clasa, mie mi s-a parut ok, dar civicul este o idee mai lat iar la picioare cred că sunt tot acolo.
                                Am un coleg ce era interesat de Tiguan 1.5 și a renunțat după ce a citit pe forumuri tot felul de probleme cu 1.5 tsi. Deci nu este roz nici la ei.
                                La Mazda īmi place designul și m-ar incanta motorul lor aspirat de 2.0 , dar īntr-o combinație de minim 150 de cai. Plus că mi-a dat un ușor feel claustrofob la interior.
                                Un alt civic m-ar interesa daca as știi cu certitudine că este făcut īn Japonia, ca și toate mazdele, și dacă ar avea o soluție hybrid cu o tenta sportivă. Așa prevăd viitorul honda, sau mi-ar place sa fie așa.

                                Comment

                                Working...
                                X