GEKADOS: '17 Honda Civic Sedan 1.5 T Elegance Navi M/T, Lunar Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si ce are daca sta la maxim, la rece?

    Comment


    • Volumul uleiului creste proporțional cu creșterea temperaturii...exista un factor de corectie in acest sens.
      Dacă îmi aduc bine aminte, volumul creștea cu 4% între 10 și 80 de grade si cu aproximativ 6% spre 100 de grade.
      Cred ca exista un calculator care poate da o informatie exacta.

      Comment


      • Corect, insa avand in vedere ca-l masor la rece vs cald, cred ca se compenseaza, fiind un pic sub max la cald.

        Comment


        • Atata timp cat nivelul este peste minim esti in zona "safe". Daca este peste maxim nu-i bai, o sa se balaceasca mai mult arborele cotit....

          Comment


          • No, fiecare cu piticii lui. Ai mei imi zic sa tin baia de ulei cat mai plina fara a depasi max la cald. Cred ca e un obicei bun care poate preveni niste ghinioane urate. Oricum ar fi, de stricat nu are ce sa strice.

            Comment


            • Update 30.500 km:

              - am mai facut un schimb de ulei + filtru.
              - zgomotul pe care il auzeam la ralanti a fost confirmat si de catre service. Urmeaza desfacerea cutiei si verificare: rulmenti cutie, rulment de presiune si ambreiaj. Suspectez rulmentul de la trenul fix.
              - cu ocazia operatiunii in service (pt ca o sa las masina cam 2 zile/ sper eu) o sa poata analiza bataia usoara care apare dimineata la pornire, dar care dispare la cald. Posibil sa fie piston slap.
              - am vrut sa schimb si placutele de frana, dar cei de la service au spus ca mai au 40% deci cam 10.000 km. Le schimbam la urmatoarea revizie cand o sa fac si ITP-ul.
              In rest, masina fuge/trage/ consuma putin si imi pune zambetul pe fata (asta e marele ei noroc )) ).

              Comment


              • Mda. Cam multe rabdam de dragul zambetului 😜

                - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                Comment


                • Dap. Mitul "iau honda si nu ma doare capul" , cel putin in cazul meu nu prea este confirmat. Dar acum na....ce sa fac...mergem inainte si le solutionam pe rand. Cel putin intra pe garantie.

                  Comment


                  • Originally posted by GeKados View Post
                    - am vrut sa schimb si placutele de frana, dar cei de la service au spus ca mai au 40% deci cam 10.000 km. Le schimbam la urmatoarea revizie cand o sa fac si ITP-ul.
                    Adica tu schimbi placutele la 25.000/km? Eu le-am schimbat la 82.500 si cred ca mai mergeam 1.000 fara probleme.

                    Comment


                    • Referitor la placutele de frana, depinde de stilul de condus.... Dupa cum mi-au zis cei de la service cred ca apuc lejer 80k cu ele.

                      Comment


                      • Update (ca nu am mai pus de ceva timp):
                        - ODO: 39700 km.
                        - Concediu facut un grecia ~ 3000 km => 5.5 L/100 Km (2 pers/bagaje/ac).
                        - La urmatoarea revizie schimbam si placutele fata.
                        - AC in continuare cu probleme, dupa schimbare Oring pierde in continuare freon.
                        - Schimbat bara spate pe RCA (eveniment); luna asta schimbam si bara fata pe Casco (inca un eveniment).
                        - In afara de un zgomot ca de pietre care apare pe sub masina la 130 km/h + nimic nou de raportat.

                        Comment


                        • Mergi si verifica radiatorul si conductele. Sigur una din cele 2 pierde freon, putin , da pierde. La mine, dupa schimbarea de joi, pare ca ar face fata mai bine acu ACul, nu mai sta pe recirculare asa mult, dar ce-i drept si vremea a fost mai racoroasa.

                          Comment


                          • Pai la mine este evident pe unde pierde: pe la oring-ul vietii, dar e in analiza la ei situatia. Astept sa vedem ce solutii gasesc si o rezolvam.

                            Comment


                            • Acel zgomot ca de pietre la 130km/h, ai idee de ce apare ? Ce-l declanseaza ?

                              Comment


                              • Salutare,

                                La cat am analizat eu, cred ca pe sub masina zornaie scuturile de pe laterale; pentru a confirma in schimb, trebuie ridicata masina pe rampa si vazut exact daca nu am pierdut vre-o prindere ceva. E clar ca nu e ceva grav, ca asa am fost in concediu.

                                Comment

                                Working...
                                X