GEKADOS: '17 Honda Civic Sedan 1.5 T Elegance Navi M/T, Lunar Silver

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-am uitat de curiozitate cat ulei mi-a mai ramas in bidonul de 1L dupa revizia de la Asko. Este putin peste linia de 0.4L. Deci la mine au pus aproape 3.6L la revizie...

    Comment


    • aalex691 ms frumos.

      Recunosca ca nu am mai verificat cat a ramas in bidonul de 1 L ramas de la revizie. Pe asta de acuma le-am spus sa nu mi-l mai puna in portbagaj pentru ca mai aveam 0.5 L ramasi de la a 2-a revizie (cel de la revizia nr. 3, l-au bagat in portbagaj, eu am uitat ca nu e ancorat bine si am lubrifiat bine ce era pe acolo; practic pe langa costul de revizie, am mai avut o geaca, 2 camasi, 1 fleece si un ghiozdan).

      Acum tot ce e posibil; nu stiu daca reusesc ei sa puna 3.5/dunga. Ideea este ca nu mi se pare la ca la mine ar fi o problema, avand in vedere ca vbim de o diferenta de 200 ml (care s-ar putea sa nu fie nici aia). Tinem sub observatie (eu am facut asta mai mult proactiv/informativ; daca era 1 L probabil ca o lasam direct la ei). ms

      Comment


      • Nu ai pt. ce. Chiar eram curios cat ulei pun, ca in discutia avuta cu mecanicul de la Asko nu parea prea sigur unde ar trebui sa fie pe joja etc. La mine a mai completat dupa vreo 5 minute...

        Comment


        • Eu le cer mereu sa duca uleiul la MAX. Daca nu le iese lor, il duc eu acasa cu ce ulei mai ramane.

          Comment


          • In weekend am facut o mica expeditie Buc - Brasov (DN1) - Bran - Rucar - Campulung - Pitesti - Buc.
            Consum mediu 5.8. In continuare o placere de a conduce masina desi drumurile patriei sau degradata destul de mult . Cel putin pe portiunea de coborara de la Bran spre Campulung incretiturile din asfalt (cauzate de franare) sunt atat de nasoale de aveam impresia ca imi ies telescoapele prin capota.
            Am comandat ieri Continental Premium Contact 6 ca sa inlcuiesc plasticele venite o data cu masina (Bridgestone) si cum vin ma duc repede sa le montez ca sa nu prind aglomeratia de primavara (sper eu). Sa vedem daca se imbunatateste putin confortul.

            In rest, benzineste, scateieste si merge. Au mai aparut ici colo niste greierasi, dar totul pare ok.

            Comment


            • Gata. Adidasii de vara montati si testati. Ca prim feedback (desi trecerea de la iarna la vara tot timpul denatureaza impresiile):
              - multttt mai liniste
              - denivelarile sunt mai putin simtite.
              - pare sa vireze mai agresiv in curbe bruste desi nu am alunecat pana acum cu celalalte.
              - par un mic mai putin rigide pe lateralul anvelopei (un pic mai barcuta fata de cele de iarna care sunt si XL).

              Ma declar multumit la prima plimbare. Vedem cum evolueaza in timp.

              Comment


              • Update avelope after 1000 km: sunt uimit cat de mult a imbunatatit experienta de condus: liniste in masina, nu se mai simt toate imperfectiunile din asfalt si cu totul alta aderenta. Din punctul meu de vedere merita 100% trecerea de la Bridgestone-urile de fabrica.

                @Pedala ambreiaj:
                - Simt un mic "click" in pedala cand ridic piciorul.
                - Senzatia este aleatorie; pe loc apasat si ridicat nu se simte nimic.
                - Deasemenea, cand apesi usor, are o mica "pauza". Practic, apesi pedata 1 cm si dupa parca incepe sa angreneze ambreiajul.
                - NU are nici o problema de functionare (tine/nu agata/nu patineaza).

                Daca a mai observat cineva pls share.

                Comment


                • Originally posted by GeKados View Post
                  Update avelope after 1000 km: sunt uimit cat de mult a imbunatatit experienta de condus: liniste in masina, nu se mai simt toate imperfectiunile din asfalt si cu totul alta aderenta. Din punctul meu de vedere merita 100% trecerea de la Bridgestone-urile de fabrica.

                  @Pedala ambreiaj:
                  - Simt un mic "click" in pedala cand ridic piciorul.
                  - Senzatia este aleatorie; pe loc apasat si ridicat nu se simte nimic.
                  - Deasemenea, cand apesi usor, are o mica "pauza". Practic, apesi pedata 1 cm si dupa parca incepe sa angreneze ambreiajul.
                  - NU are nici o problema de functionare (tine/nu agata/nu patineaza).

                  Daca a mai observat cineva pls share.
                  Sunt ok continental 6 ? michelin ps4 nu sunt ok? O parere...

                  Comment


                  • Pana acum par foarte ok, dar eu compar cu bridgestone-urile de fabrica (dpmdv mizerii). Acum vs michelin nu stiu ce sa zic. Probabil ca sunt mai bune sau mai putin bune (habar nu am). Daca e sa ne uitam: sedan vine cu bridgestone, hatchback cu michelin, type r cu continental. Nu as lega optiunile de capacitatile anvelopelor ci mai degraba de costuri si deal-uri ( da bine sa poti spune ca echipezi type r). Cred ca daca alegi michelin sau continental e ok.

                    Comment


                    • Si cu Michelin Primacy 3 (ce vine pe hatch cu roti de 17) iesi mai castigat la aderenta fata de Bridgestone-urile alea. Eu nu sunt fan Michelin (mai degraba prefer Dunlop) insa chiar mi se par bunicele Primacy-urile, un pic cam zgomotoase insa m-au surprins placut la aderenta si stabilitate pe viraje.
                      Bridgestone-urile de pe sedan de la testdrive mi s-au parut slabe, pe franare de la 160 masina valsa sub mine. Asteptand sa vina masina, speram sa nu vina incaltata cu aceleasi anvelope si aveam bugetul pregatit sa ii schimb anvelopele in caz de nevoie.

                      Comment


                      • Michelin PS4 am eu pe S2000 și īmi plac : aderență bună, frānare foarte bună. Despre zgomot de rulare nu știu ce să zic, mie mi se par liniștite. După 2 ani īncă mi se par foarte bune.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • Exact asta gandeam si eu; Michelin sau Continental sunt ok (nu cred ca poti sa gresesti intre ele). Deasemenea, cred ca diferentele tehnice sunt greu de sesizat.

                          On another topic, ieri am facut si eu verificare de consum computer bord vs pompa:
                          341.7 km
                          Bord: 8.3 L/100
                          Pompa: 8.59 L/100

                          Mi se pare un rezultat f apropiat de computerul de bord.

                          Comment


                          • Uite, pe Accord CW2 ( Tourer, 2,4) am GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 . Foarte bune și ele dar nu "trag" de mașină cum fac cu S2000.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • Update 30.050 km

                              - Am schimbat si difuzoarele de pe spate + insonorizare plastic polita (din vara trecuta aveam 2 greieri care nu taceau). Acum in sfarsit vin medii/inalte clare si din spate
                              - Estimez ca in maximum 3000 de km o sa ceara din nou revizie.

                              Pe partea de sonorizare, ma mai framanta 3 idei:
                              1. Inlocuire subwoofer-ul pe care il am cu unul tip "seald"; nu ma omor dupa sunetul de bass reflex. Imi pare rau ca nu gasesc in tara Rockford Fosgate P300-10/12. Din afara mi se pare ca este cam scump (sau sunt eu cam zgarcit).
                              2. Montaj amplif + DSP a.i. sa pot regla frecventele pe fiecare boxa in parte.
                              3. Head Unit Dasaita: nu prea gasesc info legat de calitatea sunetului (toata lumea se concentreza pe review-uri legate de utilitate). Aici sunt preocupat de: pericolul de a lua foc (temperaturi mari in bord) + calitatea audio si cea a radioului.

                              In rest, motorul nu mai canta atat de frumos (sunete diverse pe acolo), dar in lipsa martorilor aprinsi sau a altor semne, le clasific ca fiind "piticii" mei si incerc sa nu imi bat capul.

                              Separat, alergam impreuna pe soselele patriei incercand sa gasim asfalt drept si fara gropi/denivelari (desi este din ce in ce mai greu).
                              Last edited by GeKados; 22-04-19, 20:50.

                              Comment


                              • Originally posted by closchkutza View Post
                                Eu le cer mereu sa duca uleiul la MAX. Daca nu le iese lor, il duc eu acasa cu ce ulei mai ramane.
                                Nivelul se face intre minim si maxim, mai ales la motoarele turbo.

                                Comment

                                Working...
                                X