TEO_PAUL: '17 Honda Civic Sedan 1.5T M/T Elegance Polished Metal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • As adauga plasticul foarte tare din zona consolei centrale unde se sprijina piciorul drept (genunchiul). Dupa un drum Buc - Iasi m-a durut doua zile genunchiul;
    Pe versiunile cu trapa, este dintr-o sticla ce pare fff subtire, trosneste si scartaie in continuu la fiecare denivelare; la fel si tapiteria plafonului din jurul trapei, nu sta fixata foarte bine si scartaie intr-una in vreo 3 locuri.
    Ce am mai observat la viteze >60, daca esti mai generos cu lichidul de parbriz, dupa ce este 'maturat' de stergatoare, ajunge de pe parbriz pe geamul de la portiera soferului.

    Comment


    • 01- Şi pe Accord-ul meu CU2 face la fel. Dacă n-au rezolvat-o încă din 2008 slabe şanse...
      09- Idem...
      '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

      Comment


      • Treaba cu lichidul de parbriz am vazut-o la mai multe masini, nu doar Honda, nu e ceva specific.

        Sunetele din cauza panoramicului / trapei, le am si eu pe masina mea.
        The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
        https://www.instagram.com/iamrusu/

        Comment


        • Aia cu lichidul o confirm si eu la cel putin 4-5 marci.

          @Zagado, ei abia au pus buton de inchis aeratoarele centrale, aste se rezolva mai greu.

          Cu trapa...e la fel si la case mai mari si scumpe. La seria 5 de exemplu trosneste din toate incheieturile.
          Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
          Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

          Comment


          • Asta cu trosnitul trapei n-am mai auzit-o, si am mers cu ceva masini cu trapa de-a lungul timpului (seria 3, 5, Touareg, Phaeton, A8)... si cand spun am mers ma refer ca le-am avut pe mana cateva zeci de mii de km. Inclusiv Civicul meu din 2007 nu scartaie, nu trosneste trapa. Bine, are o groaza de alti greieri si trosnituri insa nu de la trapa.

            Poate in cazul vostru e vorba de o reglare / aliniere a mecanismului ceva.
            '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

            "Binele o duce rau in Romania"

            Comment


            • Ce trapă ai tu la Civic-ul 5D din 2007 ???
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • Are acoperis panoramic, care nu e trapa, de aici si zgomotele mult mai reduse
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • Originally posted by GUR View Post
                  Asta cu trosnitul trapei n-am mai auzit-o, si am mers cu ceva masini cu trapa de-a lungul timpului (seria 3, 5, Touareg, Phaeton, A8)... si cand spun am mers ma refer ca le-am avut pe mana cateva zeci de mii de km. Inclusiv Civicul meu din 2007 nu scartaie, nu trosneste trapa. Bine, are o groaza de alti greieri si trosnituri insa nu de la trapa.

                  Poate in cazul vostru e vorba de o reglare / aliniere a mecanismului ceva.
                  La mine la Coupe face ca toti dracii trapa aia, deci tind sa le dau dreptate colegilor.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • @KMR de care are si iAmRuSu si zice ca si el are sunete diverse de la ea .
                    In fine, poate sunt eu un caz fericit sau norocos in general.
                    '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                    "Binele o duce rau in Romania"

                    Comment


                    • La noi e panoramic , am pus / trapa pentru ca am auzit cazuri si de la alt branduri de masini. Vezi Mercedes Benz mai sus .
                      The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                      https://www.instagram.com/iamrusu/

                      Comment


                      • Am gasit azi pe youtube o comparatie Honda Civic sedan - Toyota Corolla in Pakistan.
                        Interiorul de Honda arata total diferit de ce e in Europa/US, m-a mirat LCD-ul care arata foarte interesant, pare de dimensiuni mai mari.

                        https://www.youtube.com/watch?v=Rx8Bgh6mBsw

                        Comment


                        • LCD-ul acela este doar o unitate multimedia aftermarket, Tesla style: https://www.sehgalmotors.pk/product/...odel-2016-2017

                          Comment


                          • Am ajuns si eu in fine la momentul primei revizii. 11300km, cu vreo 100km dupa momentul zero cand ar fi vrut masina, asta pt ca m-a luat prin surprindere consumand ultimii 220km de viata intr-un drum de 10km.
                            Ulei, filtre (3x), manopera, 960 lei la Asko Bucuresti.
                            Cam mare pretul mon cher, se apropie de Audi la pret per km si sa dea naiba daca am un Audi. Ultima oara la nemtii astia cu 4 cercuri se facea revizia la 30000km si costa 3000 lei. Honda incearca sa scoata banii astia in rate, dar tot nu imi place ideea.
                            Si as vrea sa stiu si eu cum trebuie sa merg cu masina ca sa fac macar 15000km la un schimb. Cand am mers in afara, mi-a consumat 4000km de service pe 3000km de drum. In oras e jale, faci 20km, scade 100-200km. Probabil trebuie sa merg cu 90km/h in a 6-a pe un camp plan, in desert...

                            Comment


                            • E vorba de prima revizie sau primul schimb de ulei? ce zice in planul de service? ma gandesc ca ai putea schimba filtrul de aer, carburant si cabina la 30.000km ca la Audi daca ai vrea si sa mergi doar pentru ulei si filtru de ulei cand iti zice masina.

                              Comment


                              • Originally posted by iulianm View Post
                                E vorba de prima revizie sau primul schimb de ulei? ce zice in planul de service? ma gandesc ca ai putea schimba filtrul de aer, carburant si cabina la 30.000km ca la Audi daca ai vrea si sa mergi doar pentru ulei si filtru de ulei cand iti zice masina.
                                Buna intrebarea daca e revizie sau schimb de ulei!
                                Tipul din service nu s-a legat decat de ulei si filtru, altfel mi-a aratat celelalte doua filtre (aer si habitaclu) si a zis ca pe unul l-a suflat (si arata oribil) si la al doilea se uita intrebator la mine. De unde poate rezulta ca obligatoriu era doar uleiul. Dar am schimbat si filtrele pentru ca aratau nasol (bine, e clar ca eu nu pot face diferenta intre un filtru de aer murdar si unul care chiar ce trebuie schimbat).
                                Daca ma uit in planul de service, el arata asa: din 10K in 10K de km exista cate o casuta, pt verificare service, dar la 10, 30, 50K spune doar in caz de urgenta, altfel obligatorii sunt cele de la 20,40,60K.
                                Insa adaugand la aceste detalii informatia de pe bord cand ii vine sorocul uleiului pt schimbat, rezulta ca planul de service e inutil din moment ce eu trebuie sa ma duc la service cand vrea masina.
                                Mai mult, daca ma iau dupa casutele alea, rezulta ca peste 9000km trebuie sa ma duc iar.
                                Deci cine primeaza? Bordul cu algoritmul lui sau hartia?

                                (Parerea mea este ca motorul si componentele actuale sunt atat de sensibile incat japonezii si-au luat masuri de precautie ca anumite consumabile sa fie schimbate suficient de des incat sa nu pericliteze in vreun fel functionarea).

                                Comment

                                Working...
                                X