DARUDE: '13 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DARUDE: '13 Honda Civic 1.8 i-VTEC M/T, Polished Metal Metallic

    Deschid acest thread, cu acest prim post, pentru a ne face prezenta in grila forumului.
    Am cumparat sedanul in Februarie 2013 de la Carpati Motors. Le multumesc pentru amabilitate, disponibilitate.... in special lui Costi Paraschiv.
    Masina nu era pe lista "cu frumuseti" (in principal din cauza pretului) si am cautat mult pana sa achizitionez inca un vehicul pt familie.
    Norocul a facut ca un discount substantial sa aduca masina in competitie.
    Dupa 6 luni de forumuri, autovit, teste pe la diferiti am ajuns la Honda.
    Mi-a placut, dar nu m-a dat pe spate si mi-am propus sa revin. De obicei, daca ceva imi atrage atentia, incerc sa vad/testez si a doua oara daca imi place la fel de mult ca prima data.
    Cu altele nu mi s-a intamplat, dar la Honda mi-a placut.
    Pentru cei nehotarati si vor sa vina in segment, ma ofer cu placere sa dau informatii despre masina, altfel decat le-ati primi de la un reprezentant vanzari. Sunt destul de uzat ca sofer sa nu mai vad masina ca pe o iubita...ci doar ca mijloc de locomotie (si in plus nu sunt mare fan auto, mai degraba moto)
    Acum tineti cont ca masina are aproape 3000km...si nu pot oferi, inca, detalii despre ce s-a intamplat de-a lungul timpului Dar tot mai bine decat nimic, nu-i asa?

    Drum bun...si aveti grija la motociclisti, s-ar putea sa fie hondisti

  • #2
    Felicitari pt. achizitie!!
    Cred ca esti primul de forum cu sedan
    Baga si niste poze
    07 Honda Civic Type R Milano Red
    Ex: '08 Honda Civic Sedan 1.8 S MT Taffeta White

    Comment


    • #3
      Felicitari pt achitie. Sa te poarte fara incidente.


      Sent from my iPhone using Tapatalk 2
      '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

      Comment


      • #4
        sa ai noroc de ea, mai ales ca e prima de pe forum.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          S-o stapanesti sanatos ! Am un vecin cu o Civic Sedan de multi ani, stie de existenta Hondafan, dar spune ca e foarte ocupat si n-are timp de forum, in schimb e foarte multumit de masina, mi-a spus de mai multe ori si-l cred ! Bafta cu jucaria !
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Pentru eventuali interesati.
            Cine cauta jante ieftine de aliaj care sa se potriveasca pe Civic Sedan 2012...la Chemtraders (eu am fost la cei de pe Sebastian) au la 338 bucata (Enzo, fabricate in Germania) pe 16 toli (include tot kitul de montaj). I-am alergat eu vreo 2 zile, dar gata au experienta, stiu ce cote sa caute, ce ET merge si ce inele de centrare. Nu postez pentru reclama, dar e un atelier unde m-as intoarce.
            Preturile de montaj anvelope iarna (75 RON) nu chiar ieftin, fata de oferta din oras...in schimb au grija la jante sa nu le zgarie si mecanicii pare ca sunt profesionisti si nu concediati de la vreo shaormerie.

            Comment


            • #7
              A trecut un an. Incerc sa scriu ceva despre, poate cei interesati vor gasi raspuns la intrebarile lor.

              Km facuti - 16000. Prima revizie efectuata la Carpati Motors, in spate la hotel Ibis langa Gara de Nord Bucuresti.
              Cost revizia 1 - 579 RON.
              S-a schimbat uleiul (introdus Mobil Sint 5w/40)
              Schimbat filtrul ulei, filtru aer, filtru polen. Desi cartea prevede schimbul filtrelor (aer+polen) la 40000km, asta nu prea e posibil la noi in RO. Filtrele , ambele imbacsite.
              Verificat lichid racire motor si pe test arata -40 (ok) , lichid spalat parbriz -10 (sucks ) lectie invatata sa nu mai cumpar jetXpert *teapa de proportii*
              Placute frana fata/spate uzate 20% ( de mentionat ca nu sunt chiar agresiv la condus)

              Pe parcursul anului nu am avut nici un fel de avarie, nici martori aprinsi la bord aiurea. O singura data folosind un stick de memorie USB defect am avut o eroare pe display. s-a rezolvat cu oprit luat contact/pus contact, aruncat stick-ul.

              Dupa activare sistem avertizare umflare anvelope, am primit un mesaj de verificare (dupa montare anvelope iarna, pe autostrada) S-a dovedit ca aveam presiune mare dar egala pe toate rotile (nu am explicatii tehnice de ce sistemul e mai destept decat mine). Am avut si prima pana de cauciuc din cariera mea de sofer (sofer din '91, km la activ vreo 300000 cred) sistemul de avertizare si-a facut treaba.

              Pe timpul verii am auzit un zgomot ca de pierdere agent racire instalatie climatizare, chiar si cativa picuri la o imbinare (am reclamat asta la revizie, s-a dovedit ca nu era nimic defect, poate urechea mea)
              Ca defecte de proiectare ar fi (dpdv AL MEU):
              - modul in care actioneaza clima automata si anume ca iarna iti vine sa conduci in slapi si vara sa-ti pui o caciula pe cap. Modul automat de dirijare a curentului de aer ar putea fi imbunatatit.
              - ar fi de dorit o inchidere automata a usilor dupa ce masina se pune in miscare sau dupa pornirea motorului daca vrei sa ai siguranta posetei nevestii sau alte lucruri de pe bancheta cand te asalteaza spalatorii de parbrize sau da-si-mie-da-si mie. Daca esti obisnuit cu inchisul manual atunci asta nu e problema majora.
              - modulul de aprindere automata a farurilor este activ doar la schimbarea nivelului de luminozitate, asa ca atentie daca stati pe automat si va prinde o torentiala sau intrati in ceata, modulul nu are senzori pt modificare regimului de aprindere a luminilor.

              Referitor la suspensie as zice ca daca as avea 20 de ani as dori sa fie mai tare sa ma tina mai bine in curbe, da avand peste 40 sunt chiar multumit de raport. Poate niste scaune cu sustinere lateral ca la 5D ar fi mai ok.
              La viteza maxima 200 zgomotul nu era deranjant si n-am avut impresia de decolare desi masina este usoara (nu o comparati cu un diesel greu)
              La 180 am franat brusc (anvelopa camion pe banda mea de mers a autostrazii, cocalar cu audi pe banda din dreapta refuzat sa ma lase sa intru) masina a gestionat perfect situatia si juca volanul cum dicta electronica. Scapat cu fata curata si jurat sa nu mai testez masina.

              Referitor la cutia de viteze, mi se pare un pic prea exacta si rigida, am condus si mai ok decat asta, da n-as schimba masina din aceasta cauza.

              Consumul la mine a fost mai mare decat il da cartea, tineti cont insa de faptul ca de acasa la servici am max 4 km, si cand merg pe Valea Oltului imi vine sa ma intrec doar pe serpentine la Valcea. As zice ca motorul asta se incadreaza la un consum ca unul de 1,6 dar se comporta ca unul de 2.0. Pentru toti ceilalti nemultumiti de consum exista un diesel, nu-i asa?
              Am avut o perioada cu necesar de condus zilnic in oras la toate palierele orare, consumul a fost de 9,2. rulat ceva de genul 40-50 km/zi...altfel nu l-am scos sub 10,5
              8,8 l/100 se poate doar in diminetile de duminica ale lunii August cand toata lumea e la Nisipuri sau Thassos
              Consumul mediu intr-un an de zile este de 8 litri/100 (mixt, dar relevant doar pt buzunarul meu)
              Am reusit un Deva-Bucuresti cu 6,1 dar mai babacios decat atat n-am putut conduce.

              Comment


              • #8
                Un singur sedan 2013 am vazut pana acum, cand veneam de la sibiu, inspre brasov, si mai-mai sa il confund cu noul passat. Noroc ca aveam bine in minte imaginea civic-ului sedan, si am facut imediat diferenta.

                Sa te poarte multi km fara probleme! Sper sa nu ai probleme la caseta de directie cum a fost cu generatia anterioara.

                Comment


                • #9
                  Dupa 2 ani impreuna

                  Mi-am promis sa fac un efort si in fiecare an sa fac un rezumat cu privire la masina, in ajutorul celor care vor sa achizitioneze modelul.
                  Asa deci a mai trecut 1 an de cand am luat-o acasa, de fapt 1 an si 4 luni, dar asta este nesemnificativ.

                  Am respectat timpul de mers la revizie si cel de la ITP. Nu s-a constatat nimic defect sau uzat prematur, m-a costat undeva la aproape 600 de lei revizia la 2 ani. N-am mai primit un desfasurator ca cel din primul an unde aratau si calitatea lichidului antigel si cel de spalat parbriz, dar astea sunt detalii. Interesant aici sa descopar ca dealerii au preturi diferite pt reviziile obligatorii. Toti dealerii mi-au cerut 800-1000 lei pe revizia la 2 ani-29000 km la bord (inclusiv cei din Valcea si Sibiu) unde diferenta de 200 de lei era data de uleiul de motor Mobil sau Honda folosit. Al meu mi-a zis 600. Sa traiasca m-am dus la el.

                  Atentie la cei care sunt nevoiti sa scoata bateria (eu am descarcat-o dupa 5 zile de uitat un bec de lectura aprins) O trec la minusuri ca nu are releu de intrerupere dupa un timp rezonabil, dar asta e, japonezii poate nu uita lumina aprinsa. Cert e ca cei de la Logan s-au gandit si decupleaza pana si lampa de iluminare portbagaj dupa 10 minute.
                  Sa revin la baterie. Am scos-o sa o duc in casa la incarcat. Partea amuzanta si multumesc pe aceasta calea postacilor de pe internet din toata lumea, ca m-au scapat de o problema. Dupa incarcare, la montare, am descoperit ca alarma masinii (atentie celor ca mine care nu au stiut ca masinile asiatice MODELE MAI NOI au inclus in softul vehicului o alarma de deschidere neautorizata a usilor) nu ma lasa sa montez bateria si tipa hotii-hotii in gura mare la 6 dimineata. Fuguta la internet si gasesc un destept care zice, -Scoate siguranta de la claxon inainte, sa nu faca galagie! Am scos siguranta (dupa indelungi citiri in cartea utilizatorului) din cutia cu sigurante din compartimentul motor. Bun! am pus bateria, dar nimic bun nu s-a intamplat. Fuguta la internet...alt destept zice -Pai foloseste cheia pt deschidere inchidere si buton si butuc usa ca alarma sa recunoasca noua telecomanda. Zis si facut! Totul a functionat ireprosabil dupa. Deci atentie la scoaterea bateriei de pe masina!

                  Sumarul celor 2 ani si 4 luni de folosinta....am schimbat doar ulei, filtre. Nu am avut nici o defectiune tehnica, nu mi s-a aprins nici un martor, nu s-a ars nici un bec.

                  Comment


                  • #10
                    Bun asa! Sa te bucuri de ea in continuare!
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      S.o ții tot așa! Km fără evenimente sa faci!


                      Trimis prin Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Da, partea aia cu becul aprins o patesc si eu des darorita locului luminat in care las masina. Pur si simplu imi dau seama foarte greu daca a ramas aprins. Partea buna e ca niciodata nu a avut efect asupra bateriei, neapucand sa stea mult timp aprins.

                        Comment


                        • #13
                          La multi ani si km. impreuna fara probleme.

                          Comment

                          Working...
                          X