Junioru: '16 Honda Civic Sedan ES 1.8, M/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Junioru: '16 Honda Civic Sedan ES 1.8, M/T, Crystal Black Pearl

    Salut baieti!
    Urmaresc discutiile de pe forum de fiecare data cand am niste minute libere pe la birou. Am masina din titlu de fix un an de zile, luata de la ASKO.
    Nu imi sta in fire sa postez si sa scriu pe forumuri, prefer doar sa citesc opiniile celor cu mai multa experienta in Honde.
    Joi am programat-o la revizie, ASKO - Chiajna. Mi-a zis domnul de acolo ca ar fi undeva in jur de 900 de lei (ulei Honda 0w20 plus filtru ulei, si cele de aer/polen schimbate daca este nevoie). Mi se pare mie sau e cam multicel? Daca nu trebuiesc schimbate filtrele de aer si polen pretul scade, evident.

    Multumesc!

  • #2
    Sa ai noroc de ea!

    Da, e cam multicel, dar cam acolo e pretul daca vrei sa faci revizia cu materiale de la reprezentanta.
    Pe de alta parte si uleiul Honda e unul foarte bun.

    Daca vrei sa mai economisesti cate una-alta, poti sa vii tu cu consumabilele tale si economisesti cateva sute de lei (media mea a unei revizii la Asko e in jur de 550 lei).
    Last edited by ticker; 20-02-17, 15:35.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Sa te poarte sanatos!

      Ceva impresii?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Junioru View Post
        Daca nu trebuiesc schimbate filtrele de aer si polen pretul scade, evident.
        S-o porti sanatos si sa te bucuri de ea!
        Nu ar trebui sa-ti treaca prin minte sa nu schimbi filtrele alea dupa an de folosire a masinii!
        Altfel, urmeaza sfatul lui Ticker si-ti vei reduce cheltuielile cu reviziile. Mai mult, unele filtre le poti schimba singur, e floare la ureche.

        Comment


        • #5
          Originally posted by vtin View Post
          S-o porti sanatos si sa te bucuri de ea!
          Nu ar trebui sa-ti treaca prin minte sa nu schimbi filtrele alea dupa an de folosire a masinii!
          Altfel, urmeaza sfatul lui Ticker si-ti vei reduce cheltuielile cu reviziile. Mai mult, unele filtre le poti schimba singur, e floare la ureche.
          Multumesc de urari!
          Nu le voi spune sa nu schimbe, ii las sa schimbe tot ce vor ei, nu am nicio problema cu asta. Fiind prima revizie ii las sa puna consumabilele lor, de la urmatoarea ma implic sa vin si cu piese/consumabile luate din alte parti.
          Doar ca nu stiam cat as economisi daca as fi luat eu ulei si filtre. Acum stiu, merci ticker

          Referitor la impresii...nu am nimic sa imi reprosez pentru achizitia facuta, masina e incantatoare. Are 10,500 km, nu i-am verificat nici macar o data uleiul, am mai citit pe aici ca au fost cazuri cand s-a aprins martorul de ulei pe bord. Eu nu am avut problema asta si nu merg chiar economic cu ea. Ori au pus mai mult ulei la mine, ori nu a mancat deloc.
          Cand am luat-o nici macar nu aveam in plan sa luam o masina noua, dar nu stiu cum am nimerit pe site la Asko, am vazut oferta, am sunat, am mers si am facut un drive test si in 3 zile ridicam masina din Chiajna. Si de atunci profit de orice ocazie sa o duc peste 4500 de ture.

          Comment


          • #6
            S-o stapanesti sanatos, domnule!
            Si eu ma gandeam la acelasi lucru, prima revizie s-o fac full la Asko, de unde am luat-o, cu piesele lor, iar de la a 2-a as lua eu piesele. Dar, inca ma mai gandesc pana la toamna.
            900 de lei mi se pare putin cam mult totusi pentru un motor pe benzina aspirat. La Mercedes, la AutoKlass, pentru un 280CDI se cere 1060 de lei pentru revizie. Si in motorul ala intra vreo 7L de ulei.
            La Porsche Bucuresti Vest, revizia la un 1.4TSI costa 680 de lei.

            Comment


            • #7
              La prima revizie mi-am luat-o si eu, apoi am studiat factura, am vazut ce puteam face eu in ce priveste inlocuirea filtrelor, mi-am luat singur consumabilele, asa incat am ajuns sa platesc ~180 de lei de revizie.
              Cel mai mult m-a durut ca o simpla inlocuire a unui filtru de aer care ia unui novice maxim 5 minute costa la dealer peste 100 de lei (nu mai retin exact). Dar, cu ajutorul celor de aici si cu amabilitatea dealerului, am economisit ceva bani, existanf perioade cand am avut si 3, 4 revizii pe an.

              Comment


              • #8
                La Iasi, cu consumabilele lor ( ulei Honda 0w20 + toate filtrele OEM ) m-a costat 600 ron.

                Comment


                • #9
                  Salut si felicitari pentru achizitie.
                  Eu sunt inca in mare dubiu, ori doamna de la Asko nu ma intelege si-mi da niste tarife la manopera cu piesele mele de ma doare capul, ori nu stiu eu sa vorbesc(ar fi culmea).
                  Ultima data cand am sunat, mi s-a zis 400lei manopera cu piesele mele, tinand cont ca masina mea beneficiaza de 15% discount la orice factura Asko asta tot ei mi-au spus-o ).
                  Deci oficial, nu mai inteleg nimic.

                  Sent from my Absolut bottle.
                  The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                  https://www.instagram.com/iamrusu/

                  Comment


                  • #10
                    Nu am nimic impotriva daca poti atasa (pe topicul tau ca sa nu suparam pe domnul Junior) o factura, dupa ce ai blurat orice element de identificare...

                    Comment


                    • #11
                      Finalizand discutia ca sa inteleaga si restul lumii.
                      Nu am ce factura sa postez deoarece nu am ajuns la Asko, am ales atunci Carpati fiind si mai aproape de mine.
                      Urmeaza sa apelez din nou in martie/aprilie, vedem atunci si o sa postez pe topicul meu.
                      Gata cu offtopicul.
                      @Junior Sa te bucuri de jucarie.
                      The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                      https://www.instagram.com/iamrusu/

                      Comment


                      • #12
                        Buna idee! Voi cere oferta la Carpati, la Asko si la Honda Trading. Vedem unde am costurile cele mai decente...

                        Comment


                        • #13
                          Salut, terminat revizia la Asko, 889 Lei.
                          Schimbat filtru aer (125 lei), filtru polen (112 lei), filtru ulei (72 lei), ulei motor Honda 0w20 (4 litri 305 lei), garnitura buson golire ulei/cv (2.5 lei), materiale marunte (14 lei), antigel albastru G11 (0.1 litri 2 lei). Manopera 257 lei. Toate sumele includ TVA. Durata reviziei o ora.
                          Durata drum centura bucuresti - centru 1.5 ore. La dus a fost parfum, 35 de minute

                          Comment


                          • #14
                            Puteai asa:
                            - filtru polen: MANN 46 lei (-66 lei)
                            - filtru ulei Purflux LS350: 17 lei (-55 lei);
                            - ulei motor Total Quartz Energy 9000 0w30: 159 lei (-146 lei).
                            Filtrele de polen si motor le poti schimba singur in 5 minute, deci scazi manopera.

                            Comment


                            • #15
                              Daca masina este in garantie nu prea cred ca merge cu alte filtre decat cele ale reprezentantei...

                              Comment

                              Working...
                              X