REM:'15 HONDA Civic Sedan ES 1.8 i-VTEC M/T, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by BV26CAT View Post
    La cat de pline sunt cu nisip si mazga in perioada asta, mi se pare ca isi fac treaba foarte bine. Si daca opesc 50% din mizerie si tot e bine. La mine s-a diminuat mult zgomotul facut de nisipul aruncat pe usi.
    Eu le am puse de vreo 6 ani, dar nici gand sa protejeze atat de eficient cum zici. Masina se murdareste in primii metri strabatuti daca este murdar pe jos, iar de la un moment dat nu se mai poate face nicio apreciere cu privire la cat de utile sunt pentru ca masina e... porc.
    Aparatorile din spate cred ca sunt utile mai degraba masinilor care ruleaza in spatele meu.

    Comment


    • #32
      Daca o iei logic putin, in caz ca aparatorile spate ii protejeaza pe cei din spate de mazga in parbriz, mai bine le dai jos, sau nu le pui deloc!
      Nu de alta, dar pe mazga vrei ca masina din spate sa mearga la o distanta cat mai mare de tine, nu?

      Comment


      • #33
        Da, si mai poti pune si o punga cu nisip si pietricele, care sa se scurga in fata rotilor din spate. In felul asta, il silesti sa pastreze o distanta si mai mare de tine.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #34
          Varianta asta da si o senzatie de acceleratie mare cand te uiti in oglinda.

          Comment


          • #35
            aparatori norou

            Azi am avut putin timp, si am iesit la aer curat sa montez aparatorile. Nu arata rau... dar nici nu par sa faca mare branza. La ce jeg e in perioada asta in Iasi....O sa vad la drum intins daca imi mai arunca noroi pe geamurile laterale, asta fiind motivul principal pt care le-am luat. Poate o sa protejeze aripile si pragurile de pietre macar...
            Click image for larger version

Name:	20170123_142623.jpg
Views:	1
Size:	78.2 KB
ID:	723434Click image for larger version

Name:	20170123_142701.jpg
Views:	1
Size:	58.8 KB
ID:	723435

            Comment


            • #36
              Salut
              Nu am mai scris de mult.
              Intre timp, in mai am facut revizia de un an, la 16000 km. M-a costat, la Casa Auto Iasi, aprox 720 RON (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, manopera, verificari diverse). Filtru de aer si de polen nu era obligatoriu sa le schimb, dar erau imbacsite tare. Le-am mai curatat eu de-a lungul anului, dar ajunsesera la limita. Uleiul a fost 0w-20, Honda, filtre originale Honda. In cei 16000 de km, am completat cu cca 800 ml ulei, 0w-20, cumparat tot de la ei (aprox 70 RON/l). Am fost lasat sa asist la operatiuni, si totul a fost OK. A durat aprox 1 ora. MAsina se prezinta bine dedesubt.

              Am luat o piatra in parbriz, rezultand o crapatura mica, de aprox 1 cm. Am reparat-o in Iasi si rezultatul este foarte Ok, cu 60RON, aici http://www.reparatiiparbrizeiasi.ro/
              In afara de cativa greierasi, ce apar mai ales pe drumuri rele (pe care din pacate sunt nevoit sa merg cateodata), nu am avut probleme.

              Altele:

              Am schimbat becurile din fata, cele cu dublu filament (lumini de pozitie / lumini de zi) cu becuri cu LED Osram (cele prezentate de alti colegi pe forum).

              Am insonorizat putin usile din fata. Adica, am scos masca la usi, difuzoarele si am lipit pe tabla usii, din spatele difuzoareleor (atat cat mi-a permis gaura de la difuzoare sa bag mana) niste folie bituminoasa autoadeziva cu aluminiu
              (http://www.be-loud.ro/produse/Acceso...ard-1,8-Folie/)
              si deasupra niste burete de antifonare, tot autoadeziv
              (http://www.be-loud.ro/produse/Acceso...SD-V6BP-folie/).
              Cate o folie din fiecare a fost arhisuficient. Au scauzt vibratiile in usa, se pierde mai putin zgomot in afara, basul este mai controlat. Consider ca efortul si investitia au meritat.
              Initial voiam sa schimb si difuzoarele. Am cumparat inele adaptoare si mufe adaptoare pt difuzoare
              (https://www.aliexpress.com/item/Car-...608.0.0.cQ8pPh) -> se potrivesc foarte bine.
              am cumparat un set de difuzoare (coaxiale), le-am schimbat. Dupa teste, am ajuns la concluzia ca doar schimbatul difuzoarelor , fara montat si un amplificator, nu se justifica. Difuzoarele originale de pe masina sunt de putere mica, foarte eficiente , si sunt usor de "dus" de sistemul audio al masinii. Cu difuzoarele noi, se auzea "fara vlaga", nu doar mai incet. In plus , trebuie cumparate difuzoare de adancime mica, din cauza formei gaurii difuzoarelor.

              Am antifonat putin aparatorile de plastic la roti, partea fata . Nu trebuie scoase de tot, doar partea dinspre sofer (sunt dintr-un plastic flexibil.) . Din fabrica aveau pus niste material acolo, dar nu facea mare lucru. Dupa cum probabil ati observat, zgomotul de la rotile fata e destul de deranjant. Materialul folosit este izolator de tevi, din material de ala negru, moale si foarte flexibil. Am luat un tub de 2m, de diametru marisor, cu 10 RON, dintr-un magazin de bricolaj (asta e materialul, eu am cumparat din Leroy Merlin https://www.romstal.ro/izolatie-elas...mm-p17215.html) pe care l-am taiat pe o parte si l-am fixat pe aparatori cu banda dublu adeziva subtire, de la TESA. Probabil merge si cu de aia mai groasa, cu burete, dar am folosit ce aveam deja. Fiind foarte flexibil, aparatorile s-au fixat la loc foarte bine, chiar daca in unele locuri materialul respectiv e mai presat. Niste poze:

              Click image for larger version

Name:	IMG_20170601_192854.jpg
Views:	1
Size:	43.5 KB
ID:	724062Click image for larger version

Name:	IMG_20170601_185126.jpg
Views:	1
Size:	42.6 KB
ID:	724063Click image for larger version

Name:	IMG_20170601_185538.jpg
Views:	1
Size:	57.6 KB
ID:	724064Click image for larger version

Name:	IMG_20170601_185553.jpg
Views:	1
Size:	45.0 KB
ID:	724065

              Rezultatul este foarte multumitor, din punctul meu de vedere. Zgomotele la rulare de la rotile din fata sunt mult diminuate., iar efotul si investitia nu au fost cine stie ce.

              Am cumparat o fiola de tratament pentru geam, de asta http://www.ingrijireauto.ro/parbriz-...eppellent.html , pe care urmeaza sa o aplic cat de curand. Am citit pareri bune despre el.
              Urmeaza cat de curand folie pe geamuri .
              Cosumul mediu pe ultimii aprox 5000 de km este de 8.6l/100 km, fara menajamente.
              M-as plange de scaune, care mi se par din ce in ce mai incomode si fara sustinere laterala ; de greierasii care au aparut si pe care nu-i pot localiza cu precizie , ceea ce este foarte frustrant. Oricum, lucrez la asta si o sa rezolv.

              Cam atat deocamdata. Dupa folii , o sa pun si poze.
              Last edited by rem; 14-06-17, 12:38.

              Comment


              • #37
                In buna traditie Honda, o sa incep cu " Nu am mai scris demult"...

                Un mic pont : daca masina voastra incepe sa aiba simptomele: scadere in putere, un suierat suspect la accelerare, tendinta sa "dea in nas", ar fi o idee buna sa verificati racordul ala de cauciuc dintre cutia filtrului de aer si motor: https://www.ebay.com/itm/Genuine-Hon...cAAOSwiAdgSnr6

                L-am luat de la reprezentanta cu 190 de RON. L-am montat eu...

                E cam ce face tipul asta : https://www.youtube.com/watch?v=_QrzFKwqHPE

                La mine nu era asa rupt, dar problemele erau.
                Am mai gasit discutata problema asta ,deci e posibil ca "asta sa fie boala lor ".

                Sper ca ajuta pe cineva

                Comment


                • #38
                  Originally posted by rem View Post
                  In buna traditie Honda, o sa incep cu " Nu am mai scris demult"...



                  L-am luat de la reprezentanta cu 190 de RON. L-am montat eu...



                  Sper ca ajuta pe cineva
                  Pe epiesa sau pe site-urile romanesti nu ai gasit aftermarket?

                  Comment


                  • #39
                    A crapat asa repede? Tragea aer fals. La mine momentan e OK, nu da semne de imbatranire prematura.
                    GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by i93mid View Post

                      Pe epiesa sau pe site-urile romanesti nu ai gasit aftermarket?
                      Nu am gasit. Doar original, si mai scump decat la reprezentanta.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ghela View Post
                        A crapat asa repede? Tragea aer fals. La mine momentan e OK, nu da semne de imbatranire prematura.
                        Te poti uita totusi...crapaturile erau vizibile daca trageai putin de tubul ala...

                        Comment


                        • #42
                          Hai ca pana la urma a crapat si la mine, in urma cu 2 luni cand ii schimbasem filtrul nu era. Trebuie sa il dau jos si sa il carpesc pana comand altul. Mi se paruse mie ieri ca cam dadea in nas cateodata si parea cam anemica.
                          GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

                          Comment


                          • #43
                            Operațiune de reparație provizorie reusita, era mai rău decât credeam, mai rezista 6 ani O sa comand unul bineînțeles. I-am dat cu banda cauciucata cruda autoadeziva. In stilul Honda bineînțeles că șurubul de la colier s-a rupt. Mulțumim pentru atenționare!
                            Click image for larger version

Name:	IMG-20210819-WA0003.jpg
Views:	67
Size:	40.7 KB
ID:	876429Click image for larger version

Name:	IMG-20210819-WA0000.jpg
Views:	55
Size:	39.7 KB
ID:	876430
                            Click image for larger version

Name:	IMG-20210819-WA0001.jpg
Views:	56
Size:	64.4 KB
ID:	876432Click image for larger version

Name:	IMG-20210819-WA0002.jpg
Views:	56
Size:	50.0 KB
ID:	876431


                            GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

                            Comment


                            • #44
                              Bun asa!

                              Comment

                              Working...
                              X