WALL: '16 Honda Civic Sedan ES 1.8 i-VTEC M/T, Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dumitru Ivanov
    replied
    Nu cred ca le-am ridicat vreodata nici eu, dar sigur se poate cat timp au fost asamblate.
    _____________________________________
    Dumitru
    preturi de transfer in 2017

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Io la cum le-am vazut pe ale mele nu se pot ridica. Dar nici nu am incercat sincer sa fiu...

    Leave a comment:


  • Taz
    replied
    Originally posted by BV26CAT View Post
    La 206le ala pe care il ai sigur se poate regla cu acul Desi...si acolo am mici dubii, ca daca le-ai schimbat si ai pus din alea de 206+ alea nu se mai misca cu nimic. Sau cel putin eu nu am reusit la ale mele.
    Din cate stiu duzele la Civicul nou nu se pot regla pe inaltime.
    206-ele nu-l mai am de 4ani vezi ca nu am in semnatura
    Mi-am dat cu parerea, cei drept nici la FK/FN nu am incercat dar stiam ca se poate.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Originally posted by Taz View Post
    Parca da, cu un ac


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    La 206le ala pe care il ai sigur se poate regla cu acul Desi...si acolo am mici dubii, ca daca le-ai schimbat si ai pus din alea de 206+ alea nu se mai misca cu nimic. Sau cel putin eu nu am reusit la ale mele.
    Din cate stiu duzele la Civicul nou nu se pot regla pe inaltime.

    Leave a comment:


  • Taz
    replied
    Parca da, cu un ac


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Wall
    replied
    Se pot regla pe inaltime duzele care imprastie lichidul de spalare al parbrizului?

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by Wall View Post
    Am facut si eu plinul azi. Avem 572 km (dar trebuie scazuti cei 11 cu care vine masina) si au intrat 45 L. Vreo 8 a fost consumul.
    S-a aprins becul de la rezerva la doua liniute, am mers pana s-au dus liniutele si inca vreo 3-4 km pana la benzinarie. Rezultatul au fost cei 45 de litri bagati pana a sarit pompa de doua ori.
    Ar fi mai bine sa pui numai pana sare pompa prima data. Asa cum spunea si Taz mai sus, mai ramai cu 7 - 8 litri de benzina in rezervor cand se aprinde becul.

    Leave a comment:


  • tunarup
    replied
    pai si de cum putem sa intram in posesia acelui suport pentru numar. Eu de exemplu l-am prin pe langa suruburi cu silicon. Banda dublu adeziva nu tine.

    Leave a comment:


  • marcel
    replied
    Originally posted by InjectoR View Post
    Eu am rezolvat problema asta cu banda dublu adeziva pentru exterior, poti pune un pic sub suport, dar un pic deoarece greu se dezlipeste, si daca nu dispare zgomotul pui si sub numar, la fel nu mult ca sa-l poti smulge in caz de nevoie. Cel mai bine e sa palpezi numarul si suportul si unde joaca/zdrangane acolo pui.
    Cei de la Radacini se pare ca au gasit un suport de numar cere nu vibreaza deloc.

    Leave a comment:


  • Taz
    replied
    WALL: '16 Honda Civic Sedan ES 1.8 i-VTEC M/T, Urban Titanium

    La FK si FN, parca scrie si in carte, cand se aprinde ledul mai ai fix 7.5l in rezervor...din cei 50.
    Cred ca e la fel si la modelul nou.

    La fel gura/conducta de admisie e jos in bara langa proiector spre centru.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Wall
    replied
    Am facut si eu plinul azi. Avem 572 km (dar trebuie scazuti cei 11 cu care vine masina) si au intrat 45 L. Vreo 8 a fost consumul.
    S-a aprins becul de la rezerva la doua liniute, am mers pana s-au dus liniutele si inca vreo 3-4 km pana la benzinarie. Rezultatul au fost cei 45 de litri bagati pana a sarit pompa de doua ori.

    O sa incerc si eu cu banda dublu adeziva la numar, dar dupa prima spalare.

    Leave a comment:


  • marr
    replied
    Originally posted by Wall View Post
    Masinuta merge bine in continuare. Mi-am luat numerele si o sa-mi ia ceva pana invat combinatia...avantajul de a o lua la rand.
    .....
    Cum ma apropii de terminarea benzinei din rezervor si parca era o mini disputa vis-a-vis de rezerva, mai spuneti-mi va rog cum a ramas: dupa ce se duc toate liniile apare becul rosu si intru in rezerva de combustibil sau se aprinde becul pana sa termin toate liniutele? Rezervorul parca avea 50L.
    Hai sa zic eu.
    Zilele trecute indicatorul de combustibil mai avea cam o liniuta jumate si s-a aprins becul - ma rog, ecranul !
    Computerul zicea ca mai fac 37 km dar cand am alimentat au intrat undeva in jur de 42 l.
    Probabil ca are o ""rezerva" de 5-6 l pe care nu o ia in calcul la indicarea autonomiei.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by Wall View Post
    - la voi placuta de inmatriculare+suport pe spate face zgomot cand se inchide capacul la portbagaj? Adica ea este prinsa dar vibreaza foarte usor pentru ca sunt doar doua suruburi, prea aproape de mijloc si face un zgomot enervant la inchidere.
    Eu am rezolvat problema asta cu banda dublu adeziva pentru exterior, poti pune un pic sub suport, dar un pic deoarece greu se dezlipeste, si daca nu dispare zgomotul pui si sub numar, la fel nu mult ca sa-l poti smulge in caz de nevoie. Cel mai bine e sa palpezi numarul si suportul si unde joaca/zdrangane acolo pui.
    Last edited by InjectoR; 14-03-16, 14:37.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Placuta cu numarul de pe spate facea la fel si la mine, pana cei de la Asko au pus 2 benzi dublu-adezive pe marginea suportului, lipindu-l astfel de tabla portbagajului.

    Leave a comment:


  • Wall
    replied
    Revin cu inca vreo 2-3 intrabari:
    - la voi placuta de inmatriculare+suport pe spate face zgomot cand se inchide capacul la portbagaj? Adica ea este prinsa dar vibreaza foarte usor pentru ca sunt doar doua suruburi, prea aproape de mijloc si face un zgomot enervant la inchidere.
    - tot la portbagaj aveti vreo metoda de a intari arcurile de la capac (tijele alea metalice lungi care ajuta capacul sa se ridice). Mi se par prea moi si daca nu ridic capacul de tot, cade singur la loc. Ma gandesc daca le mai pot invarti (torsiona) inca o tura?
    - pe fata se poate citi nivelul de la antigel fara lanterna? Mi se pare foarte greu de vizualizat.
    - unde este situata gura de admisie aer spre filtru? Vad unde este filtrul, vad traseul conductei dar se duce in jos si nu-i vad gura. Cam cat de jos este plasata (ma gandesc ca totusi mai jos este mai mult praf decat daca ar fi pus-o la nivelul bateriei sa zicem). Si tot la traseul admisiei de aer, sunt niste umflaturi pe conducta, cam cat un mar. Stie cineva pentru ce sunt ? Una are si o gaura in lateral cam cat un bob de mazare, ceea ce pare ciudat.
    Multumesc mult.

    Leave a comment:

Working...
X