WALL: '16 Honda Civic Sedan ES 1.8 i-VTEC M/T, Urban Titanium Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce bine arata !
    Daca nu erau numerele rosii si husele ziceam ca-i a mea !

    Si eu am pus folii Llumar AIR 75 pe geamurile fata si Llumar ATR ( 25% transparenta) pe geamurile spate si luneta.
    In cazul celor din fata - Llumar AIR - daca nu stii ca-s puse folii, cu ochiul liber nu-ti dai seama ! Au doar o usoooara tenta verzuie ( dar asa au multe masini "din fabrica").
    Si in cazul meu, tot pentru protectia la caldura nu pentru aspect au fost puse - dupa cum probabil stiti, izolarea la IR a geamurilor "standard" la Civic Sedan nu-i deloc stralucita ( nu stiu cum este la 5D).
    Dealtfel este prima masina careia i-am pus folii.

    PS: @Wall - daca vrei neaparat huse, dar vrei sa si arate bine masina, mai bine pune un banut si comanda-ti unele profi !
    Eu am gasit o firma din Tg. Mures ce face huse dedicate in functie de modelul de masina, cu aspect de retapisare nu de huse !
    Sunt ceva mai scumpe, dar arata foarte bine si au garantie 5 ani ( inclusiv la scamosare !).
    Cele din colectia Classic sunt cele mai ieftine ( intre 240 si 480 Euro/set - 5 locuri - in functie de combinatia de materiale).
    Acum sunt in discutii si eu cu ei pentru un set de huse Classic cu autotextil colorat pentru Forester ( 322 Euro inclusiv TVA).

    Comment


    • #32
      Da, sunt de acord, tenta usooooara verzuie in cazul air 75 sau albastra in cazul air 80 este observabila daca ti se spune sau esti un profi si ai treba cu folii zilnic.
      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

      … Jazz do it ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by marr View Post
        Ce bine arata !
        Daca nu erau numerele rosii si husele ziceam ca-i a mea !

        Si eu am pus folii Llumar AIR 75 pe geamurile fata si Llumar ATR ( 25% transparenta) pe geamurile spate si luneta.
        In cazul celor din fata - Llumar AIR - daca nu stii ca-s puse folii, cu ochiul liber nu-ti dai seama ! Au doar o usoooara tenta verzuie ( dar asa au multe masini "din fabrica").
        Si in cazul meu, tot pentru protectia la caldura nu pentru aspect au fost puse - dupa cum probabil stiti, izolarea la IR a geamurilor "standard" la Civic Sedan nu-i deloc stralucita ( nu stiu cum este la 5D).
        Dealtfel este prima masina careia i-am pus folii.

        PS: @Wall - daca vrei neaparat huse, dar vrei sa si arate bine masina, mai bine pune un banut si comanda-ti unele profi !
        Eu am gasit o firma din Tg. Mures ce face huse dedicate in functie de modelul de masina, cu aspect de retapisare nu de huse !
        Sunt ceva mai scumpe, dar arata foarte bine si au garantie 5 ani ( inclusiv la scamosare !).
        Cele din colectia Classic sunt cele mai ieftine ( intre 240 si 480 Euro/set - 5 locuri - in functie de combinatia de materiale).
        Acum sunt in discutii si eu cu ei pentru un set de huse Classic cu autotextil colorat pentru Forester ( 322 Euro inclusiv TVA).
        Poti sa-mi spui si mie eventual pe pm numele firmei?

        Multumesc

        Comment


        • #34
          Da...o sa imi pun si eu pe laterale fata air80 caci vara e teroare cum arde soarele.
          Multam baietii.

          Comment


          • #35
            Originally posted by alex321 View Post
            Poti sa-mi spui si mie eventual pe pm numele firmei?

            Multumesc
            Este pus link-ul in mesajul original ( HINT: Colectia Classic !)

            Comment


            • #36
              @Wall : unde ai pus foliile? Mersi
              '17 Civic TypeR FK8 Championship White
              '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
              ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
              ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

              Comment


              • #37
                Unde gasesc si eu una ca a ta...E frumoasa foc

                Comment


                • #38
                  Aproape gata si cu actele pentru inmatriculare. Desigur ca toata lumea aici si-a inmatriculat masina, dar poate vreun nou venit are nevoie sa stie ce si cum. La modul general trebuie sa aveti actele in original si cate un set de copii pentru fiecare autoritate pe unde treceti: Primarie, ANAF si Politie. Asta inseamna Carte de identitate a vehiculului, Certificatul de conformitate, Factura fiscala, Cartea de identitate a persoanei care a cumparat masina. RCA-ul +copie sunt necesare la Politie.

                  1. Se merge la Administratia Financiara de la Primaria unde isi are fiecare domiciliul. Acolo se depune un set de acte si se plateste o taxa de 60 RON (se poate cu cardul). Eu am fost la mine la sector 1 si treaba a mers rapid, organizare buna. Ti se dau formulare, le completezi, incasezi o stampila pe ele. Nu platesti impozit pe anul in curs conform legistlatiei actuale (este platit impozitul de cel care a avut masina la 31 decembrie anul anterior).

                  2. Se plateste o taxa la CEC de 37 RON. In cazul de fata era o tanti care isi ura slujba si care ar fi fost in stare sa bata clientii ca vin sa o deranjeze cu bani in timpul orelor de lucru. Personal inteleg de ce merge CEC-ul prost cu asemenea angajati.

                  3. Asa ajungem la ANAF ... la calculul si plata timbrului de mediu - 1323 RON. O dezorganizare totala la sectorul 1. Ca sa iti calculeze taxa, trebuie bine-nteles sa ceri asta cu ajutorul unei cereri tip. Cerere tip care NU EXISTA in sediul ANAF. Trebuie sa te duci sa o cumperi de la un centru de copiere de langa (trebuie sa aiba ce manca si gura la rudele lu sefu' de la ANAF). Asta insa mi s-a parut culmea obrazniciei. Trebuie sa-mi cumpar singur cererea prin care cer statului sa-mi ia bani. Si se mai mira ca merg lucrurile prost prin tara. Astia ar trebui dati afara in grup si expulzati in Siria.
                  In sfarsit, depui cererea intr-o zi si vii peste alte doua zile ca sa-ti iei decizia. Asta desi calculatorul de pe site-ul ANAF este in stare sa-ti calculeze taxa in cateva secunde. Asta inseamna PROASTA ORGANIZARE. Dar nu-i problema, ca lumea ajunge sa ocupe o slujba la ANAF prin PileCunostinteRelatii si pupat dosul sefului, nu prin competente, plan managerial sau interactia directa cu cei care contribuie la buget.
                  OK, vine si ziua cea mare, iti iei decizia de plata si te duci la casierie sa devii mai sarac, imbogatind statul. Surpriza. Doar CASH. Nu se poate plati cu cardul la ANAF. Suntem in secolul 21 si la ei nu s-a auzit de card. Bine ca nu vor barter, 2 kg de miere si 3 oi. Deci carevasazica dealerii de droguri, o parte din fetele de pe centura si ANAF-ul ce mai lucreaza cu cash only. Ca sa nu mai zic ca puteau sa-si puna POS-uri de la CEC, ca-i tot a statului, controlata prin Ministerul Finantelor. Dar trebuie cineva sa gandeasca in ditamai cladirea aia.

                  4. Dupa plata taxei de timbru, se fac copii atat dupa decizie cat si dupa chitanta si fuga la Politie. Se completeaza un formular la fata locului (de mana) si dupa ceva sta la coada depui actele pentru numere. Grija mare la bani. Pentru numere la rand 40 RON. Preferabil sa ai bani ficsi la tine ca ti-o iei pe coaja daca scoti o hartie cu Eminescu (just kidding). Acum urmeaza partea frumoasa. Desi eliberatul numerelor dureaza 2 ore, trebuie sa vii peste 2 zile. De ce? Pentru ca abia ai platit taxa de mediu la ANAF si desi ai original + copie dupa decizie si chitanta, in sistemul informatic al statului roman plata nu apare vreo 48 de ore. What? Deci trebuie sa astepti 2 zile ca un bugetar sa transmita altui bugetar ca hartia oficiala pe care o vede unul dintre ei este reala si nu este falsa. Asta da organizare a sistemului informatic. Si se mai plang americanii ca nu au viteza netului de la noi.... Pai daca ar sti ca bugetarii nostri folosesc viteza aia ca sa poata juca solitaire offline, ar muri de ciuda. (si eu lucrez la stat si deci sunt bugetar, dar ma umplu de nervi cand vad cum isi bat joc unii de cetateni).

                  Si ca fapt divers, ai zice ca lumea este atenta azi cu spaga, traficul de influenta, coruptia samd. Domnul politist de fata cu mine, in timp ce introducea datele in calculator, avea treaba sa-si sune o cunostinta de la Politia Rutiera si sa roage acea persoana sa intervina pentru un "var" care a parcat masina unde nu trebuia si ramasese fara placutele de inmatriculare (varul nu avea actele la el pentru ca ii fusesera luate de alt politist, pentru alta abatere si acum se ducea sa si le ridice de la Politie si a vrut omul sa parcheze chiar in usa cladirii, ca era prea greu sa caute un loc de parcare si sa mearga 100m pe jos). Ce ti-e si cu "verii" astia care au rude in politie.... toata ziua nu au alta treaba decat sa incalce legea, ca doar se rezolva cu un telefon. Si stau si ma gandesc daca nu cumva politistul de la ghiseu avea curajul sa vorbeasca asa la telefon si de fata cu alti oameni acolo, stiind ca de vreo doua zile interceptarile nu se mai pot folosi in dosarele penale....

                  Intr-o nota optimista, gata si cotiera. Arata super acum. Multumesc marr pentru sugestia cu huse facute pe comanda, dar in cazul meu nu prea isi au rostul. Eu pun huse ca sa protejez stofa originala. Undeva in maxim 5 ani o sa vand masina si trebuie sa fie cat mai bine intretinuta. Cred ca acele huse profi sunt foarte bune daca ai stricat tapiteria originala si o inlocuiesti pur si simplu cu huse noi.
                  Consumul pare sa se fi stabilizat pe la 8.8 in Bucuresti. Inca nu am folosit modul eco. O sa-l incerc la un moment dat, timp de un plin si o sa vad daca este util (din ce am citit pana acum se pare ca ar fi cam ocolit de posesorii de Civic).

                  Comment


                  • #39
                    Aha, asa zisei si eu ca o sa folosesc ECO mode la un plin dar nu am reusit intr-un an, poate anul asta, dar nu cred ca ajuta cu ceva, poate doar sa iasa la noxe. La anul cand o sa fac ITP-ul o sa verific diferenta.
                    GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

                    Comment


                    • #40
                      Huse Civic si Jazz in dotare, neprotejate, 8 respectiv 7 ani vechime impecabile.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Masinuta merge bine in continuare. Mi-am luat numerele si o sa-mi ia ceva pana invat combinatia...avantajul de a o lua la rand.
                        Daca ma iau dupa indicatorul ala de schimbat viteza trec direct din a 3-a sau a 4-a in a 6-a. Intr-un fel, practic mi se pare inutila treapta a 5-a de viteza.
                        Randomul la sistemul audio merge altfel decat la Lancer. Acolo daca dadeam next pe random trecea din sa zicem 80 in 81. Puteam sa dau si inapoi la 79. Aici inapoi nu exista, iar inainte este tot random. Nu ar fi o problema, doar ca ma obisnuisem sa ajung cu next/prev la melodiile care erau in jurul unei pozitii la care sarise sistemul random. Aici daca vreau sa ajung la melodia 32 cu random, practic numai printr-un noroc chior o pot nimeri (altfel inainte daca ajungeam undeva intre 20-40, butonam rapid la 32).
                        Am inceput sa ma mai uit si pe camera la parcari. Oricum tot cum stiu eu fac mai rapid parcarea, dar ma ajuta camera sa ma apropii pana la cativa cm de cel din spate cand fac manevre. Pe de alta parte imi lipseste manerul (alveola) interioara de la capacul portbagajului pentru inchidere. Trebuie neaparat sa pun mana pe afara ca sa-l inchid si cum a plouat zilele asta... e cah. Am mai observat ca la spalarea parbrizului stergatoarele nu mai dau ele inca o tura dupa 3-5 secunde sa elimine eventuale urme de apa. Era o optiune buna si nu cred ca ii costa asa mult pe niponi.
                        In continuare sunt surprins de linistea din masina daca nu pun muzica. Am gasit si un avantaj al scaunelor mai putin profilate... ma dau jos mai usor din masina.
                        Cum ma apropii de terminarea benzinei din rezervor si parca era o mini disputa vis-a-vis de rezerva, mai spuneti-mi va rog cum a ramas: dupa ce se duc toate liniile apare becul rosu si intru in rezerva de combustibil sau se aprinde becul pana sa termin toate liniutele? Rezervorul parca avea 50L.

                        La pagina 175 in manual zice ca avem niste spatii de depozitare in lateral in zona de bagaje (portbagaj dupa poza). Eu nu am reusit sa dau de ele.
                        Wall
                        Junior Member
                        Last edited by Wall; 12-03-16, 20:58.

                        Comment


                        • #42
                          Revin cu inca vreo 2-3 intrabari:
                          - la voi placuta de inmatriculare+suport pe spate face zgomot cand se inchide capacul la portbagaj? Adica ea este prinsa dar vibreaza foarte usor pentru ca sunt doar doua suruburi, prea aproape de mijloc si face un zgomot enervant la inchidere.
                          - tot la portbagaj aveti vreo metoda de a intari arcurile de la capac (tijele alea metalice lungi care ajuta capacul sa se ridice). Mi se par prea moi si daca nu ridic capacul de tot, cade singur la loc. Ma gandesc daca le mai pot invarti (torsiona) inca o tura?
                          - pe fata se poate citi nivelul de la antigel fara lanterna? Mi se pare foarte greu de vizualizat.
                          - unde este situata gura de admisie aer spre filtru? Vad unde este filtrul, vad traseul conductei dar se duce in jos si nu-i vad gura. Cam cat de jos este plasata (ma gandesc ca totusi mai jos este mai mult praf decat daca ar fi pus-o la nivelul bateriei sa zicem). Si tot la traseul admisiei de aer, sunt niste umflaturi pe conducta, cam cat un mar. Stie cineva pentru ce sunt ? Una are si o gaura in lateral cam cat un bob de mazare, ceea ce pare ciudat.
                          Multumesc mult.

                          Comment


                          • #43
                            Placuta cu numarul de pe spate facea la fel si la mine, pana cei de la Asko au pus 2 benzi dublu-adezive pe marginea suportului, lipindu-l astfel de tabla portbagajului.
                            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Wall View Post
                              - la voi placuta de inmatriculare+suport pe spate face zgomot cand se inchide capacul la portbagaj? Adica ea este prinsa dar vibreaza foarte usor pentru ca sunt doar doua suruburi, prea aproape de mijloc si face un zgomot enervant la inchidere.
                              Eu am rezolvat problema asta cu banda dublu adeziva pentru exterior, poti pune un pic sub suport, dar un pic deoarece greu se dezlipeste, si daca nu dispare zgomotul pui si sub numar, la fel nu mult ca sa-l poti smulge in caz de nevoie. Cel mai bine e sa palpezi numarul si suportul si unde joaca/zdrangane acolo pui.
                              InjectoR
                              Senior Member
                              Last edited by InjectoR; 14-03-16, 14:37.
                              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                              … Jazz do it ...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Wall View Post
                                Masinuta merge bine in continuare. Mi-am luat numerele si o sa-mi ia ceva pana invat combinatia...avantajul de a o lua la rand.
                                .....
                                Cum ma apropii de terminarea benzinei din rezervor si parca era o mini disputa vis-a-vis de rezerva, mai spuneti-mi va rog cum a ramas: dupa ce se duc toate liniile apare becul rosu si intru in rezerva de combustibil sau se aprinde becul pana sa termin toate liniutele? Rezervorul parca avea 50L.
                                Hai sa zic eu.
                                Zilele trecute indicatorul de combustibil mai avea cam o liniuta jumate si s-a aprins becul - ma rog, ecranul !
                                Computerul zicea ca mai fac 37 km dar cand am alimentat au intrat undeva in jur de 42 l.
                                Probabil ca are o ""rezerva" de 5-6 l pe care nu o ia in calcul la indicarea autonomiei.

                                Comment

                                Working...
                                X