Doritor de Civic Sedan 1.8L i-VTEC pana in 4.000€

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conduruta
    replied
    Originally posted by danielvld23 View Post
    Salut, caut și eu o Honda civic, cea cu motorul de 1.8, ofer maxim 5000 de euro. Neapărat sub 150.000 km. Cunoașteți pe cineva care vinde? Din păcate nu sunt foarte multe, sunt destul de rare pe olx sau autovit. Mulțumesc.
    Sedanurile astea sunt mai rare pentru ca nu au fost facute pentru piata din Europa. Cel mai intalnit sedan e ala 1,3 hibrid, dar nu recomand decat in cazul in care are cine sa iti verifice cum trebuie bateriile, sunt foarte costisitoare.

    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    Cand am cumparat eu mai erau doua in lista mea (la sedanuri). Acum am verificat insa, anunturile respective sunt dezactivate. Poate reusesti totusi sa gasesti. Succes!

    Leave a comment:


  • danielvld23
    replied
    Salut, caut și eu o Honda civic, cea cu motorul de 1.8, ofer maxim 5000 de euro. Neapărat sub 150.000 km. Cunoașteți pe cineva care vinde? Din păcate nu sunt foarte multe, sunt destul de rare pe olx sau autovit. Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    Originally posted by Conduruta View Post
    Referitor la bujii - cele oem sunt NGK iar asta e codul lor 9807B561BW.
    Între timp am citit în manual, am văzut că oferă ceva detalii tehnice. Pentru motorul meu e trecut Denso SKJ20DR-M11S (sunt trecute mai multe modele NGK și Denso, funcție de motorizare).
    [QUOTE]

    Pentru alte coduri oem, te sfatuiesc sa intri pe partsouq.com, bagi seria de sasiu si dupa aia poti sa cauti efectiv orice piesa si surub, sa vezi care e codul si sa ii cauti corespondent aftermarket.
    Asta este o informație cu adevărat prețioasă și așteptată. La Peugeot intram pe un site oficial și pe o aplicație care oferea informațiile detaliat și precis.
    Referitor la geometrie...
    Am repetat geometria în altă parte unde reglajul a fost realizat mai profesional de cineva pe care îl știam ca având pricepere si viziune tehnică (categorie de meseriași pe cale de dispariție în Romania). Din păcate ceva tot mai e la mașină... Sunt momente când merge perfect drept si când trage dreapta. Mă gândesc la rulment sau altceva care frânează puțin dar nu mereu. Aud uneori un scârțâit acolo când merg încet (până in 10 km/ora)

    Cu facebook-ul o să văd, nu am cont încă, folosesc ocazional contul soției. Am tot evitat să dau curs unui alt "înghițitor" de timp, poate o fi timpul să cedez.
    Last edited by FlorinT; 24-10-20, 13:39.

    Leave a comment:


  • Conduruta
    replied
    Eu pot sa te sfatuiesc doar cu ce stiu sigur ca sunt informatii ok, de aia nu ma bag in lucruri despre care stiu putin spre deloc.
    Referitor la bujii - cele oem sunt NGK iar asta e codul lor 9807B561BW. Pentru alte coduri oem, te sfatuiesc sa intri pe partsouq.com, bagi seria de sasiu si dupa aia poti sa cauti efectiv orice piesa si surub, sa vezi care e codul si sa ii cauti corespondent aftermarket.
    Referitor la geometrie, eu am facut-o intr-un service Autosoft din Bucuresti, nu stiu daca sunt si prin tara dar in alta ordine de idei, iti recomand sa mergi intr-un service unde se poate face geometria 3D, nu pe metodele improvizate vechi. Exista si posibilitatea ca anvelopele sa fie uzate neuniform, dar asta e tot o cauza a faptului ca nu s-a facut geometria de foarte mult timp.
    Referitor la volan, chiar nu stiu ce sa zic. Iti sugerez sa te inscrii si in grupul de facebook hondafan, acolo se raspunde mai repede la intrebari, iar in plus poti sa cauti in ce au mai intrebat altii si afli mai multe.



    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    Incredibil. Geometria făcută pe capacele roților!

    Am schimbat bucșele brațelor față, cele dinspre înainte, bieletele antiruliu si bucșele barei stabilizatoare față (și la acestea, am constatat după montaj, când încă era sus mașina că, bucșele au fost montate invers, mecanicul asigurându-mă că e ok și nu contează).
    Treaba cu direcția am constatat-o când am revenit la reglaj (mașina trăgea dreapta).
    Oricum, tot nu am rezolvat... Mâine refac geometria în alt service și dacă va reuși la acesta, primul service îmi va returna banii pt geometrie. (Ei zic că ar putea fi ceva de la anvelope ori de la acea bătaie care se aude in dreapta și nu este încă depistată cauza)
    Aud un scârțâit ca de rulment in dreapta față. Ar putea avea joc acela?

    Legat de ce am întrebat anterior văd că nu răspunde nimeni... Mă intreb totuși, dacă în loc să recondiționez volanul îl schimb cu un altul ce are comenzi pe el... (Am găsit pe OLX SH destul de OK) am cum să îl montez?. Cele de Hatchback sunt diferite?

    Mulțumesc de sfat Conduruta. Am fost avertizat și de fostul proprietar. Sper să nu experimentez și eu aventura ta.

    LE: ce bujii sunt compatibile și ce brand recomandați?
    Last edited by FlorinT; 22-10-20, 17:58.

    Leave a comment:


  • Conduruta
    replied
    Si la mine cheia de rezerva merge doar manual, deci nu cred ca e programata. Din ce am mai citit si eu, r18a1 a fost facut pentru pietele din asia si america, nu cred ca s-a produs in europa.
    BTW sa ai grija sa nu uiti cheia prin masina, ca de foarte multe ori se blocheaza usile si se incuie. Eu am patit-o de Craciun cand mi s-a incuiat masina, cheia fiind in portbagaj si eu la 350 de km de casa unde aveam rezerva.

    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    1. Maine am programata interventia (1450 lei) care va include si geometria. Am lasat procurarea pieselor la ei. Pentru bucse brat am mers pe OEM, pentru bielete antiruliu, capete bara si bielete directie (ultimele doua repere adaugate de ei pe lista) am mers pe vreo doua piese Febi si restul Niparts, nu mai retin acum care si cum (apropos, Niparts sunt OK?). Intelegerea a fost ca, bieletele sau alte parti care se dovedesc a fi ok nu le schimb (la celelalte diagnosticari nu apar unele piese fata de lista lor). Detalii vizavi de piesele schimbate si costul final dupa.

    Zgomotul din dreapta tot nu a fost identificat cu siguranta. A spus si mecanicul, asa cum am sesizat si eu, zgomotul (pe care un service l-a pus pe seama casetei de directie) pare ca ar fi precum un corp ce se misca zdruncina intr-o cutie. Rezonanta fiind identica cu cea a ciocaniturii in carenajul rotii. Asa ca, speculam posibilitatea de a fi acolo ceva care joaca si loveste la hartoape.

    Sfaturi din partea voastra in ce priveste verificarile pe care le pot face eu, sa nu fiu dus cu vrajeala vizavi de constatari (voi sta langa mecanic)...
    Am cunostinte in multe domenii care tin de viziunea tehnica, totusi nu am experienta pe mecanica auto. Am schimbat odata doar placute frana si discuri la peugeot si, demult, binecunoscutele interventii comune la dacia 1310

    2. Nu stiu cum schimb denumirea topicului sau alte modificari pe care le-as putea face. Exista instructiuni undeva?

    3. Volanul meu (fara comenzi pe el) este f. uzat. Recomandari... Deasemeni, nuca si mansonul schimbătorului de viteze. Si as mai vrea sa stiu daca gasesc ceva covorase cauciuc mai estetice dar compatibile (eventual pe gri). Ale mele nu imi plac deloc si nu par nici originale.

    4.Intrare audio auxiliara nu vad desi exista optiunea pe bord (CD/AUX). Am inteles ca poate fi adaptat ceva. Link ceva pentru tutoriale montaj si achizitie... Ma gandesc la o intrare Jack eventual USB pt stick. (lipsa usb nu ar fi asa o problema, e ok si pe discuri pana la urma)

    5. A doua cheie nu are functionala partea de telecomanda... bateria are 2,95V deci nu as crede sa fie de la ea. La peugeot o puteam reseta dupa o cazatura sau alt soc, punand-o in contact si tinand apasat un buton cca 6sec. Daca nu se reseteaza ce pot face? Detin codul cheii si al telecomenzii.

    Inca ceva... Eram curios daca toate sedanurile astea sunt fabricate in Japonia? (modelul meu, conform cartii service: Civic 4DS 1.8PMT, serie motor: R18A1 3041559)
    Last edited by FlorinT; 20-10-20, 13:52.

    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    Corect si total de acord. Chiar am gândit să mă adresez moderatorilor vizavi de acest lucru. Dacă doriți puteți muta postările voi că nu-s acomodat încă cu acest forum. Dacă nu, voi vedea cum le ordonez când găsesc timp (nu știam de posibilitatea schimbării titlului).

    Leave a comment:


  • scarr
    replied
    Avand in vedere ca din dornic de Civic ai devenit posesor de Civic, ar fi indicat ori sa ii faci un topic dedicat, ori sa schimbi denumirea acestuia si mutat la aria corespunzătoare.
    Doar pentru a pastra o anumita ordine pe forum

    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    Salut.
    Ieri am reusit sa schimb uleiul si filtrul (Amsoil 0w30 si Mann). Desigur in acest timp am inceput (si pana a inserat si finalizat) curatarea ruginei si aplicarea unui strat de Kelfos. Demontat doar bara spate si scos cheder. Am dat peste tot unde am putut da (am folosit si un pulverizator pt unghere). Oricum, o treaba elaborata nu se poate face fara sa demontezi tot pe dedesubt. Deocamdata eu atat am putut, misiunea mea fiind deocamdata sa stopez sau macar sa incetinesc procesul de coroziune. La anul cand vine caldura mai vad ce reusesc sa fac.

    F-BON, multumesc de impartasirea experientei tale.
    Azi abia misc dupa cca 10 ore de stat pe genunchi.

    Leave a comment:


  • F_BON
    replied
    Referitor la ulei eu folosesc de cateva schimburi Amsoil 5W30 si filtru de ulei Donaldson luate de la tudoart. Sunt foarte multumit de sunetul motorului cu acest ulei si nu a fost nevoie sa completez niciodata intre schimburi.
    Filtru de aer eu am pus intotdeauna OEM, iar de habitaclu recomand Mann cu polifenol, e mai scump, dar merita absolut toti banii deoarece filtreaza foarte bine si nu mai miroase a diesel in masina cand esti in spatele unei masini "fumigena".
    Referitor la la rugina si a mea a avut zone cu rugina de suprafata insa mult mai putine decat vad in pozele tale.
    Acum vreo 2 ani am avut acces cateva zile la un garaj cu canal si am procedat in felul urmator:
    -spalata foarte bine dedesubt si cavitatile rotilor spate.
    -demontat spoilerul si lampile spate.
    -scos absolut tot din portbagaj deoarece erau mici zone cu rugina de suprafata in zona chederului.
    -scoase rotile spate.
    -indepartata mecanic rugina pe cat posibil deoarece sunt si zone mai greu accesibile, cu perie de sarma pusa pe bormasina.
    -aplicat inhibitor de rugina Teroson.
    -aplicat spray cu zinc de la Liqui Moly.
    -aplicat spray antifon cauciucat Teroson.
    E foarte important sa se respecte timpii de uscare dati de fiecare producator al solutiei pe care o aplici.
    A fost o lucrare foarte solicitanta, cateva zile de dimineata pana noaptea tarziu.
    De atunci nu am vazut sa mai apara zone de rugina pe dedesubt.

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Originally posted by FlorinT View Post
    vtin: Mecanicul care imi repara vechea masina si pe cea a baiatului meu imi recomandase ca varf Lemforder sau TRV eventual Febi pt buget mai modest. Ce imi recomanzi tu sunt mai ok?
    Cand am schimbat bucsaraia, eu nu am gasit nimic de la Lemforder, nici de la Febi Bilstein. De la TRW parca gasisem un brat fata...
    Despre OEM nu are sens sa spun ceva, Whiteline (poliuretan) fac produse ok, la fel si Hardrace. Mai poti incerca si MOOG, Energy (poliuretan) sau Prothane (poliuretan).
    Cam tot ce tine de bucsaraie gasesti (d)in SUA sau Asia.

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Eu am folosit Kelfer+ luat de pe daciashop care e cam același drac cel puțin teoretic, se lauda ca face cam același lucru ca toate convertitoarele de rugina. Am urmat instrucțiunile, am umezit suprafețele, am dat doua straturi cu timp de uscare între ele, singura chestie pe care am făcut-o și de care s-a legat importatorul după ce l-am contactat sa le spun problema a fost sa dau peste al doilea strat un grund la spray. Desi pe instrucțiuni spunea ca se poate lăsa asa sau utiliza peste un grund/vopsea, explicația lor a fost ca produsele nu au fost compatibile. Rugina pe care am vrut s-o tratez era de suprafața, nu era nevoie de șpaclu sau perie de sârma sa îndepărtez fulgi de rugina. M-am documentat mai mult despre aceasta metoda și am mai găsit nemulțumiți. Acum ce sa zic, poate totuși n-am făcut eu bine ceva, sau poate exista diferențe între produse dar eu nu mai iau în calcul metoda asta dacă mai vreau sa fac ceva serios în materie de tratat rugina.

    Leave a comment:


  • FlorinT
    replied
    Originally posted by BI
    nu am experienta cu solutiile care convertesc chimic rugina intr-un strat negru dur (Nigrin, Rust Stop, Kelfos, etc).
    ...
    Am citit de astfel de situatii in care dupa ce s-a aplicat o astfel de solutie peste rugina, fie s-a lasat suprafata asa, fie s-a aplicat direct antifon (spray - de regula). Ei bine, in scurt timp rugina a reaparut. Tocmai pentru ca dupa ce stratul de rugina a fost convertit, rugina a plecat din nou, de sub acest strat.
    Kelfos cred ca e altceva decat acel NIGRIN... poate o alta formula, nu stiu. Au aparut ce-i drept si alti producatori de convertoare pe care nu i-am verificat dar care pare ca au copiat formula Kelfos (de ex., citind descrierea la FarDac imi pare ca actioneaza identic).

    Intentionez ca maine, sa curat rugina si sa dau doua straturi de Kelfos. Peste o saptamana verific si mai aplic daca e nevoie. Daca nu au reaparut puncte de rugina care au ramas nesaturate, trec la acoperirea cu solutie de antifonat, sau mai intai cu acel grund daca e mai OK (intre timp o sa mai scotocesc dupa informatii pe forumuri sa vad ce rezultate si solutii au adoptat altii). Spre vara voi verifica cum se prezinta si daca apar semne de noi coroziuni inseamna ca trebuie sa ma organizez pentru o interventie minutioasa si serioasa cum ai descris tu.

    Originally posted by rhemyis View Post
    Îți dau dreptate în totalitate cu soluția de combatere a ruginii cu convertitoarele de rugina, am făcut asa ceva, mi-am bătut capul vreo doua zile într-un garaj cu rampa ca după 1 an sa vad iarăși rugina la suprafață, nu merita, ori razi rugina din rădăcini ori o lași asa ca altfel muncești degeaba.
    Ce solutie ai utilizat? Ai dat doua straturi sau unul?
    Din ce stiu, la Kelfos merge dat doua maini sau mai multe daca rugina ramasa e groasa (solzii trebuie indepartati, eu zic chiar si din rugina trebuie eliminat ce cade usor, nu cred in eficienta fara indepartarea grosiera macar). Si un detaliu aflat de la un prieten, dar pe care eu nu l-am aplicat... se pare ca e mai ok daca umezesti suprafata inainte de aplicare. Asa cum am mai scris, eu am dat pe jante de otel si dupa 2 ani sunt ok.
    Last edited by FlorinT; 16-10-20, 23:56.

    Leave a comment:

Working...
X