1. Maine am programata interventia (1450 lei) care va include si geometria. Am lasat procurarea pieselor la ei. Pentru bucse brat am mers pe OEM, pentru bielete antiruliu, capete bara si bielete directie (ultimele doua repere adaugate de ei pe lista) am mers pe vreo doua piese Febi si restul Niparts, nu mai retin acum care si cum (apropos, Niparts sunt OK?). Intelegerea a fost ca, bieletele sau alte parti care se dovedesc a fi ok nu le schimb (la celelalte diagnosticari nu apar unele piese fata de lista lor). Detalii vizavi de piesele schimbate si costul final dupa.
Zgomotul din dreapta tot nu a fost identificat cu siguranta. A spus si mecanicul, asa cum am sesizat si eu, zgomotul (pe care un service l-a pus pe seama casetei de directie) pare ca ar fi precum un corp ce se misca zdruncina intr-o cutie. Rezonanta fiind identica cu cea a ciocaniturii in carenajul rotii. Asa ca, speculam posibilitatea de a fi acolo ceva care joaca si loveste la hartoape.
Sfaturi din partea voastra in ce priveste verificarile pe care le pot face eu, sa nu fiu dus cu vrajeala vizavi de constatari (voi sta langa mecanic)...
Am cunostinte in multe domenii care tin de viziunea tehnica, totusi nu am experienta pe mecanica auto. Am schimbat odata doar placute frana si discuri la peugeot si, demult, binecunoscutele interventii comune la dacia 1310
2. Nu stiu cum schimb denumirea topicului sau alte modificari pe care le-as putea face. Exista instructiuni undeva?
3. Volanul meu (fara comenzi pe el) este f. uzat. Recomandari... Deasemeni, nuca si mansonul schimbătorului de viteze. Si as mai vrea sa stiu daca gasesc ceva covorase cauciuc mai estetice dar compatibile (eventual pe gri). Ale mele nu imi plac deloc si nu par nici originale.
4.Intrare audio auxiliara nu vad desi exista optiunea pe bord (CD/AUX). Am inteles ca poate fi adaptat ceva. Link ceva pentru tutoriale montaj si achizitie... Ma gandesc la o intrare Jack eventual USB pt stick. (lipsa usb nu ar fi asa o problema, e ok si pe discuri pana la urma)
5. A doua cheie nu are functionala partea de telecomanda... bateria are 2,95V deci nu as crede sa fie de la ea. La peugeot o puteam reseta dupa o cazatura sau alt soc, punand-o in contact si tinand apasat un buton cca 6sec. Daca nu se reseteaza ce pot face? Detin codul cheii si al telecomenzii.
Inca ceva... Eram curios daca toate sedanurile astea sunt fabricate in Japonia? (modelul meu, conform cartii service: Civic 4DS 1.8PMT, serie motor: R18A1 3041559)
Zgomotul din dreapta tot nu a fost identificat cu siguranta. A spus si mecanicul, asa cum am sesizat si eu, zgomotul (pe care un service l-a pus pe seama casetei de directie) pare ca ar fi precum un corp ce se misca zdruncina intr-o cutie. Rezonanta fiind identica cu cea a ciocaniturii in carenajul rotii. Asa ca, speculam posibilitatea de a fi acolo ceva care joaca si loveste la hartoape.
Sfaturi din partea voastra in ce priveste verificarile pe care le pot face eu, sa nu fiu dus cu vrajeala vizavi de constatari (voi sta langa mecanic)...
Am cunostinte in multe domenii care tin de viziunea tehnica, totusi nu am experienta pe mecanica auto. Am schimbat odata doar placute frana si discuri la peugeot si, demult, binecunoscutele interventii comune la dacia 1310
2. Nu stiu cum schimb denumirea topicului sau alte modificari pe care le-as putea face. Exista instructiuni undeva?
3. Volanul meu (fara comenzi pe el) este f. uzat. Recomandari... Deasemeni, nuca si mansonul schimbătorului de viteze. Si as mai vrea sa stiu daca gasesc ceva covorase cauciuc mai estetice dar compatibile (eventual pe gri). Ale mele nu imi plac deloc si nu par nici originale.
4.Intrare audio auxiliara nu vad desi exista optiunea pe bord (CD/AUX). Am inteles ca poate fi adaptat ceva. Link ceva pentru tutoriale montaj si achizitie... Ma gandesc la o intrare Jack eventual USB pt stick. (lipsa usb nu ar fi asa o problema, e ok si pe discuri pana la urma)
5. A doua cheie nu are functionala partea de telecomanda... bateria are 2,95V deci nu as crede sa fie de la ea. La peugeot o puteam reseta dupa o cazatura sau alt soc, punand-o in contact si tinand apasat un buton cca 6sec. Daca nu se reseteaza ce pot face? Detin codul cheii si al telecomenzii.
Inca ceva... Eram curios daca toate sedanurile astea sunt fabricate in Japonia? (modelul meu, conform cartii service: Civic 4DS 1.8PMT, serie motor: R18A1 3041559)
Comment