HONDANELU: '08 Honda Civic Sedan 1.8 S M/T, Neutron Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    HONDANELU: '08 Honda Civic Sedan 1.8 S M/T, Neutron Blue Metallic

    Eu am discuri fata EBC TurboGroove si placute OEM si mi se pare a fi cea mai buna combinatie de pana acum.
    Dupa parerea mea, la Civicul sedan, discurile OEM nu sunt chiar ce trebuie, mai ales ca atunci cand se incing vibreaza la franarea la viteze mari.
    CR-V RE6
    JAZZ GD1 CVT

    Ex: Civic FD1
    Ex: RDX TB1

    Ex - JAZZ GD1
    Ex - ACCORD Type-R
    Ex - DEL SOL EH6

    Comment


    • #17
      Da, am sesizat si eu problema vibratiilor la franarea energica la viteze mai mari de 70-80 km/h, dar am banuit ca e de la placutele care se apropie ca uzura de senzor. Deci e clar, discurile trebuie schimbate cu altele, dar nu cu cele OEM, pentru ca se pare ca asta e o manifestare de genul celor constatate de obicei de mecanicii "meseriasi", "toate face la fel" )
      Last edited by hondanelu; 15-03-14, 09:19.

      Comment


      • #18
        Cele discutate si citite pe forum in legatura cu sistemul de franare si faptul ca am la bord 126k km, m-au facut sa-mi dau seama ca ar fi cazul sa fac niste verificari ale discurilor de franare, ocazie cu care am constatat ca sunt la limita in privinta uzurii discurilor de pe fata si ca necesita inlocuirea (cele noi au 23 mm iar uzura minima acceptata este de 21 mm). Am comandat si trebuie sa primesc in 3 zile setul de discuri pe fata si placutele fata/spate, toate marca ATE. Le-am luat la cel mai bun pret de afara, economisind astfel, per total, in jur de 200 lei, fata de cat as fi cheltuit daca le-as fi luat de la orice alt magazin online. Singurul dezavantaj ar fi acela ca plata se face anticipat. Cei interesati pot sa ma contacteze pe PM pentru a le da detalii.
        Fiind la capitolul verificari, m-am gandit ca ar fi cazul sa verific si bujiile, mai ales ca n-am reusit sa aflu care este echiparea din fabrica a motorului R18A1, avand deja cumparat un set de bujii Denso SKJ20DR-M11S. Astfel am constatat ca am intuit bine, aceasta este si echiparea din fabrica, cel putin in cazul motorului meu. In ceea ce priveste necesitatea inlocuirii, am luat decizia de a nu schimba ceva ce functioneaza bine, in conditiile in care am ramas uimit cat de bine pot sa arate bujiile dupa 126k km, comparate sub lupa cu o bujie noua.

        Comment


        • #19
          Dupa ce schimbi discurile si placutele cu cele ATE, sa ne impartasesti impresiile fata de echiparea OEM. Sunt curios cam care este diferenta.

          Comment


          • #20
            OK, si eu sunt curios, joi primesc coletul si dupa ce le montez si fac cativa km, o sa vin cu impresii. Dupa cum spun cei care au trecut de la discuri/placute OEM la discuri/placute ATE, lucrurile ar trebui sa se imbunatateasca semnificativ. De-abia astept sa vad, o sa va tin la curent.

            Comment

            Working...
            X