HONDANELU: '08 Honda Civic Sedan 1.8 S M/T, Neutron Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HONDANELU: '08 Honda Civic Sedan 1.8 S M/T, Neutron Blue Metallic

    Vă salut!
    A trecut ceva timp de când m-am înscris pe forum, însă am considerat că odată cu prima postare e bine să vă pot împărtăşi şi câteva impresii, cât de cât avizate, cu privire la maşinuţa mea.
    În primul rând, pot să vă spun că avem 2 ani şi 43000 km împreună şi nu numai că nu mi-a înşelat aşteptările, ci chiar le-a depăşit. Până în momentul de faţă s-a comportat impecabil din majoritatea punctelor de vedere.
    Punctele forte (din punctul meu de vedere), ar fi următoarele:
    - consumul mediu, mai mult decât bun (raportat la capacitatea cilindrică şi putere): 6,2l/100km;
    - ţinuta de drum, stabilitate - conform aşteptărilor;
    - fiabilitate foarte bună - nicio problemă în 2 ani.
    Ar mai fi multe de spus (de bine!), dar deocamdată mă opresc aici.
    Puncte care îmi plac mai puţin:
    - lipsa indicaţiei în bord a luminii de întâlnire aprinse;
    - lipsă indicaţie temperatură exterioară (versiunea S);
    - garda la sol un pic prea joasă pentru condiţiile din România.
    Singurele modificări făcute: montare scut metalic motor şi cutie şi schimbare becuri de interior cu LED-uri.
    Urmează jante de 16 şi anvelope 205/60.
    Deocamdată, atât.
    S-auzim de bine!
    Last edited by ticker; 04-03-11, 19:52.

  • #2
    Felicitari pentru alegerea facuta si multi km in continuare fara probleme!

    Unde ai gasit scut metalic? As vrea sa pun si eu, macar din PVC. Cat a costat?
    Last edited by IB; 04-03-11, 19:55.

    Comment


    • #3
      sa ai noroc de ea in continuare!
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Multumesc, la fel va urez si eu, km cat mai multi si fara probleme.
        Pentru @ionutbratu84:
        Scutul l-am comandat online de la o firma din jud. Harghita, am asteptat o luna pana mi l-au trimis (nu aveau pe stoc). Este din tabla de otel de 2,5mm, se prinde usor in 3 suruburi de 10, fara a necesita modificari asupra masinii si protejeaza motorul si cutia. Are capac demontabil pentru acces la filtrul de ulei si bineinteles acces la surubul de golire baie ulei. A costat 520 lei (inclusiv transportul). Nu vreau sa fiu acuzat de reclama, asa ca astept PM de la cei care doresc link-ul firmei. Iata si cateva poze:

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos!

          Cam cat cantareste scutul?
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #6
            Originally posted by Delphi View Post
            Sa o stapanesti sanatos!

            Cam cat cantareste scutul?
            Multumesc!
            Scutul cantareste, dupa aprecierea mea, in jur de 10 kg.

            Comment


            • #7
              Fostul dealer Honda, ATI Motors din Iasi, trece la Ford, nemultumit de politica vechiului partener!
              Toată știrea poate fi citită aici: http://economie.hotnews.ro/stiri-aut...i-partener.htm
              Să sperăm că activitatea de service nu va avea de suferit în condițiile în care, probabil, vor mai fi și alte racolări.

              Comment


              • #8
                Tocmai s-a anuntat ca s-a deschis unul nou: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ler-HONDA-Iasi - deci in Iasi e ok iar din ce am mai citit s-au mai deschis (sau se vor deschide) inca 2 noi: Sibiu si Constanta.
                '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                Fosta:
                '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                Javascript motherfucker in Iasi?
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                Comment


                • #9
                  Salutare, imi dai si mie firma care ti-a trimis scutul? Eu am comandat unul si mi au trimis de hatchback. Nu se potriveste deloc. Ai facut ceva modificari la masina sau s-a potrivit la fix? Pozele sunt facute la masina ta sau sunt poze trimise de vanzatorul scutului. Merci si scuza-ma ca am atatea intrebari, dar nu prea se fac scuturi pt honda civic sedan. Sunt destul de rare, ceea ce e bine.

                  Comment


                  • #10
                    Va salut din nou pe toti!
                    Imi cer iertare ca n-am mai fost de mult timp pe-aici, din doua motive foarte clare:
                    1) N-am avut ce experiente sa impartasesc pentru ca n-am avut experiente neplacute;
                    2) N-am avut ce sa intreb, din aceleasi motive.
                    Una peste alta, am facut cu Hondita mea 126000 km, fara peripetii legate de masina in sine (las la o parte maidanezii care sar in fata cand esti la 2m de ei), cu toate "bucuriile" ce urmeaza, (noroc cu asigurarea Casco) .
                    Am avut 60000 km revizii gratuite de la dealer asa ca n-am cumparat inca placute de frana. Reviziile ulterioare le-am facut atat la dealeri (Tg. Jiu si Sibiu) cat si la alte service-uri, cu toate consumabilele cumparate de mine. Am incercat si cred ca am si reusit sa i le dau pe cele mai bune (filtre Mann, Amsoil, ulei original Honda America 0W20 si cam asta e). Bujiile inca nu le-am schimbat, teoretic ar fi trebuit sa le schimb la 120000 km, dar merg inca, am luat Denso de tip SKJ20DR-M11S, dar cred ca din fabrica vine cu bujii NGK de tip IZFR6K-11S. Parerile sunt impartite, ca de obicei, in privinta marcii mai bune, oricum ambele sunt indicate in cartea tehnica pentru motorul R18A1. Bateria nu da semne de oboseala asa ca n-am schimbat-o chiar daca a trecut cu cateva luni de 5 anisori. Am identificat deja cateva marci dar cred ca voi lua, cand o fi cazul, Varta sau Bosch. La urmatoarea revizie o sa merg pe ulei ENEOS Ultra Premium 0W20, sa vad cat e de bun in comparatie cu reclama facuta, cum ca ar fi No. 1 in Japan. O fi nr. 1 in Japonia, dar cel pe care l-am cumparat eu e facut in Europa, Olanda, se pare. Am vazut multe opinii privind tipul de ulei pe care trebuie sa i-l dai motorului, eu voi ramane la parerea ca cel mai bun ulei pentru motor este cel pe care il indica fabricantul, ma refer la tip si nu la marca, aceasta ramanand la latitudinea fiecaruia in conditiile in care sunt o gramada de factori subiectivi si obiectivi care pot fi luati in considerare.
                    In ceea ce priveste placutele de frana, avand in vedere ca nu am cumparat inca aftermarket si nu vreau sa iau de la dealer pentru ca sunt prea scumpe, am o intrebare la care va rog sa-mi raspundeti, in masura in care aveti experienta cu aceste piese, care ar fi cele mai bune din perspectiva raportului pret/calitate si care sa duca minim 60000 km ca si cele originale. Cam multe pretentii, nu?
                    Va multumesc si va urez drumuri bune!

                    Comment


                    • #11
                      Multi kilometri cu bine si de acum incolo!

                      In ce priveste placutele, eu am luat ATE, insa am schimbat si discurile fata unde am pus tot ATE. Sunt maxim de multumit de frane acum, nu se pot compara cu cele stock. Asadar, recomandarea mea bate spre ATE.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc, asemenea, in privinta urarilor si multumesc pentru sfat. Ar fi interesant de stiut cum se comporta diverse marci de placute cu discurile originale, pentru ca la cum arata dupa 126k km, mai am multi km de facut pana sa le inlocuiesc cu unele aftermarket.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc si eu!
                          Inca doua cuvinte, poate nu sunt in zadar: eu am schimbat placutele (toate) si discurile fata la 70.000 de km nu pentru ca placutele nu ar mai fi mers (doar 50% erau consumate), ci pentru ca franarea era slaba, desi la testul de franare au obtinut un rezultat dement de bun.
                          Cei de la service au luat masina in teren si mi-au dat dreptate ca franarea era cu totul groaznica.
                          Cu alte cuvinte, importanta e situatia din teren, mai putin cea de pe banc.

                          Din ce stiu, ATE-urile sunt ceva mai dure pentru discurile stock, ceea ce inseamna ca discurile ar putea avea de suferit.

                          Comment


                          • #14
                            În cazul meu, pe Civic, plăcuțele ATE au terminat discurile OEM în mai puțin de 30.000 Km, față/spate. N-am simțit vreo îmbunătățire a frânării, așa că am revenit la OEM.

                            Orice ai alege, să fie de la același producător și plăcuțele, și discurile.

                            Comment


                            • #15
                              Va multumesc pentru sfaturi, exact asta voiam sa stiu ce inseamna asocierea placutelor unui alt producator cu discurile OEM. In conditiile in care in acest moment nu-mi permit sa fac schimbari - am o jena , cred ca o sa merg pe placute TEXTAR pentru ca am inteles ca au un raport pret/calitate foarte bun si firma este f. cunoscuta in privinta calitatii. Daca nu sunt multumit, o sa trec din nou pe placute OEM apoi o sa fac schimbarile sugerate la momentul potrivit.
                              Multumesc si s-aveti drumuri bune si fara probleme!

                              Comment

                              Working...
                              X