BAU: '07 Honda Civic Sedan 1.8 ES A/T, Neutron Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mpop
    replied
    Originally posted by octi_b View Post
    Uoau, pai asta seamana cu ce avem unii dintre noi la cutii manuale. Si eu tocmai am refuzat un schimb de ulei la cutie pe motiv ca aveam doar 50k km iar la 60k km e recomandat sa se schimbe pentru regimuri severe de functionare. Deci in maxim o luna fac si eu schimbul si vedem daca are vreo legatura.
    Nu se rezolva nimic! Si mie mi-a schimbat Alex de la Asko uleiul la cutie, insa nu are nici un efect, nici la problema cu smuciturile nici la cea cu agatatul cutiei.

    Leave a comment:


  • AlexS
    replied
    La cutiile automate este obligatorie schimbarea uleiului (si a filtrului daca are) tocmai pentru ca isi pierde din proprietati si apar astfel de probleme, nu cred ca e ceva de ingrijorat, atat timp cat schimbul se face regulat si cutia este exploatata corect.

    Si la BMW a fost ceva de genul ca masinile noi (dupa nu-stiu-ce an) nu mai aveau nevoie de schimb de ulei la cutie. Ei bine, cand au ajuns si acelea pe la 100 - 150 mii km, au fost chemate in service pentru schimb - pur si simplu isi pierde proprietatile.

    Tatal meu la Cielo il schimba cred undeva la 40 - 50 mii km (bine, cutia are 15 ani vechime iar ca tehnologie... cred ca 25).

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Cutia automata are joja de control al nivelului. Cam greu de crezut sa fi ajuns la 50.000 km fara ca nimeni sa observe scaderea nivelului.

    Am zis ca nu are nicio legatura pentru ca aceste 2 cutii nu au nimic in comun. Ambreiajele functioneaza pe principii diferite, la fel si angrenajele interne...

    Ca trebuie verificat nivelul uleiului e o chestie de bun simt, nu se face doar daca incepe sa smuceasca...

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    E posibil sa aiba o legatura, daca cantitatea de ulei este mai mica.
    Deci trebuie verificat nivelul uleiului din cutie.
    Multumim Bau!

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    N-au nicio legatura.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Uoau, pai asta seamana cu ce avem unii dintre noi la cutii manuale. Si eu tocmai am refuzat un schimb de ulei la cutie pe motiv ca aveam doar 50k km iar la 60k km e recomandat sa se schimbe pentru regimuri severe de functionare. Deci in maxim o luna fac si eu schimbul si vedem daca are vreo legatura.

    Leave a comment:


  • bau
    replied
    Nu stiu mai multe, am dus masina la service pentru respectiva smucitura la turatii mici cand schimba din 1-a in a 2-a. Cand am luat-o mi s-a spus ca a fost schimbat uleiul din cutie si de atunci nu a mai facut problema. Senzatia semana cu situatiile in care dai drumul brusc ambreiajului la cutie manuala.

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    Originally posted by bau View Post
    Ca si probleme a fost ... un smucit la cutie care s-a rezolvat cu un schimb de ulei
    Incearca sa detaliezi chestiunea cu atenuarea "smuciturii" cu schimbul de ulei.

    Sa te bucuri de masinuta!
    Last edited by gdm; 13-09-10, 09:35.

    Leave a comment:


  • bau
    replied
    Am facut revizia de 60000. Pretul ~1100 lei + 200 uleiul motul adus de mine.
    Schimbate au fost filtrele de aer,polen,ulei si uleiul din cutia automata.
    Nu e cam mult ?

    Leave a comment:


  • bau
    replied
    La mine problema era la viteze mici cand schimba din 1 in 2 smucea, nu era o ezitare, ma zgaltia bine.

    Multumesc tuturor pentru urari !

    Leave a comment:


  • [g]
    replied
    Sa te poarte sanatos si de acum incolo! O alegere foarte buna!

    Imi poti spune te rog cum se manifesta problema la cutia de viteze? La mine la o accelerare f f usoara, la trecerea din 2 in 3 are o ezitare la schimbare, cam pe la 30 km/h.

    Leave a comment:


  • demonicum
    replied
    la cāt mai mulți km fără alte probleme!

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    sa aveti noroc de ea!

    Leave a comment:


  • Seth
    replied
    right, nu citisem bine

    Leave a comment:


  • Corbu'
    replied
    Originally posted by Seth View Post
    Adica smucea cutia si s-a schimband uleiul la caseta de directie? Intreb ca si la mine are diverse smucituri... caseta de directie deja am schimbat-o pe garantie...
    Seth, smuceala s-a rezolvat cu schimbul de ulei. Caseta, era alta problema.
    Originally posted by bau View Post
    un smucit la cutie care s-a rezolvat cu un schimb de ulei SI caseta de directie schimbata pe garantie undeva aproape de 50000km.

    Leave a comment:

Working...
X