BAU: '07 Honda Civic Sedan 1.8 ES A/T, Neutron Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu mai multe, am dus masina la service pentru respectiva smucitura la turatii mici cand schimba din 1-a in a 2-a. Cand am luat-o mi s-a spus ca a fost schimbat uleiul din cutie si de atunci nu a mai facut problema. Senzatia semana cu situatiile in care dai drumul brusc ambreiajului la cutie manuala.
    '07 Civic Sedan 1.8ES A/T Neutron Blue

    Comment


    • #17
      Uoau, pai asta seamana cu ce avem unii dintre noi la cutii manuale. Si eu tocmai am refuzat un schimb de ulei la cutie pe motiv ca aveam doar 50k km iar la 60k km e recomandat sa se schimbe pentru regimuri severe de functionare. Deci in maxim o luna fac si eu schimbul si vedem daca are vreo legatura.
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • #18
        N-au nicio legatura.

        Comment


        • #19
          E posibil sa aiba o legatura, daca cantitatea de ulei este mai mica.
          Deci trebuie verificat nivelul uleiului din cutie.
          Multumim Bau!

          Comment


          • #20
            Cutia automata are joja de control al nivelului. Cam greu de crezut sa fi ajuns la 50.000 km fara ca nimeni sa observe scaderea nivelului.

            Am zis ca nu are nicio legatura pentru ca aceste 2 cutii nu au nimic in comun. Ambreiajele functioneaza pe principii diferite, la fel si angrenajele interne...

            Ca trebuie verificat nivelul uleiului e o chestie de bun simt, nu se face doar daca incepe sa smuceasca...

            Comment


            • #21
              La cutiile automate este obligatorie schimbarea uleiului (si a filtrului daca are) tocmai pentru ca isi pierde din proprietati si apar astfel de probleme, nu cred ca e ceva de ingrijorat, atat timp cat schimbul se face regulat si cutia este exploatata corect.

              Si la BMW a fost ceva de genul ca masinile noi (dupa nu-stiu-ce an) nu mai aveau nevoie de schimb de ulei la cutie. Ei bine, cand au ajuns si acelea pe la 100 - 150 mii km, au fost chemate in service pentru schimb - pur si simplu isi pierde proprietatile.

              Tatal meu la Cielo il schimba cred undeva la 40 - 50 mii km (bine, cutia are 15 ani vechime iar ca tehnologie... cred ca 25).
              2008 Civic Sedan 1.8 ES A/T, Galaxy Grey
              1971 VW Käfer 1302, Gray

              Consum 1.8 i-VTEC:

              Comment


              • #22
                Originally posted by octi_b View Post
                Uoau, pai asta seamana cu ce avem unii dintre noi la cutii manuale. Si eu tocmai am refuzat un schimb de ulei la cutie pe motiv ca aveam doar 50k km iar la 60k km e recomandat sa se schimbe pentru regimuri severe de functionare. Deci in maxim o luna fac si eu schimbul si vedem daca are vreo legatura.
                Nu se rezolva nimic! Si mie mi-a schimbat Alex de la Asko uleiul la cutie, insa nu are nici un efect, nici la problema cu smuciturile nici la cea cu agatatul cutiei.

                Comment

                Working...
                X