DEMONICUM: `09 Civic Sedan 1.8i-VTEC ES M/T Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sa o stapanesti sanatos , si daca ai grija de ea nu o sa ai probleme.
    legat de faza cu tremuratul se pare ca in ultima saptamana nu mai a tremurat deloc , ciudat totusi , tocmai cand am pus petrom 95.pana acum mergeam cu efix 95 sau carrera 100 .
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
    civic sedan 08

    Comment


    • #32
      azi am făcut și eu plinul de la mol și tot mi-a mai tremurat. nu tot timpul, ocazional.. când se golește iarăși o să încerc și rompetrolul.. om vedea, nu mă deranjează în mod deosebit.

      @Seth: era opțional.. am zis să-l pună și pe ăla că poate va trebui vreodată
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

      Comment


      • #33
        hai să mai zic câte ceva și p-aci că prea de multicel nu m-am mai lăudat cu nimic.

        de curând am depășit 13000 km. duminică seara am revenit dintr-un concediu în care am făcut cam 3000 km. traseul a fost sibiu-moravița-zlatibor-budva-cavtat-dubrovnik-zagreb-budapesta-sibiu. am fost cu finii și portbagajul plin ochi și hondița s-a comportat extraordinar (deși răspundea mai greoi așa încărcată...) atât pe drumurile virajate din muntenegru cât și pe autostrăzile croate și maghiare. CB a fost de 6.7 pe tot traseul iar pe autostradă media de 7.1 (mers destul de haiducesc - cam 150-160 constant)

        în continuare super mulțumit de mașinuță, n-am ce să reproșez

        cât despre traseu și locurie văzute: le recomand cu căldură. am stat câteva nopți în budva. e o locație super pentru viața de noapte, e mai curat decât la noi pe litoral și... nu e de mers cu soția/prietena . e plin de bunăciuni și îți faci sânge rău
        dacă e cu familia, e de preferat cavtat-ul. e la 30 km de dubrovnik (un must see după mine) și e ceva mai ieftin. liniște, pace, relaxare.

        cam atât.. s-auzim de bine
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

        Comment


        • #34
          după ”bunul” obicei de a nu scrie nimic când totul este bine, mai zic și io p-aci când se mai întâmplă câte ceva...
          de curând un taximetrist binevoitor s-a gândit să-mi facă o bucurie și a intrat în mine, mai exact în roata din stânga spate, dar mi-a lovit puțin și ușa și aripa.. momentan mașina este la polimob cluj pentru retușări, o să se schimbe și brațul că se pare că e nevoie... abia aștept să văd cum o să iasă că oamenii par chiar ok (tot la ei am făcut reviziile).
          dacă tot am dus-o să stea atâta în service am deschis și un dosar de daună pe casco și o să-i vopsească și aripile față și capota (erau ciuruite de la pietricele). sunt curios cum va ieși vopsitul și mă gândeam să-i trag și o folie transparentă de protecție peste vopsea. merită? unde în cluj? să nu-i pun dacă e proaspăt vopsită? (am citit pe undeva pe forum că n-ar fi bine să-i pui mai repede de 3 luni după vopsire)

          pun și niște poze cu bucuria (în cea cu roata se vede o bucată din spoilerul de logan înfiptă între cauciuc și jantă )


          iar în rest, mașina e super ok, sunt 99,(9)% mulțumit de ea - mici chichițe gen tremurat la relanti și geam șofer care nu vrea să se închidă totdeauna mă despart de 100%
          dacă aveți recomandări/sfaturi referitoare la înfoliere după vopsire nu vă sfiiți
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

          Comment


          • #35
            Eu nu ti-as recomanda, si a mea e plina de gauri, si m-am gandit serios acum 2 ani sa ii pun folie insa dupa ce am vazut mai multe masini defoliate m-am lasat. Mai bine vorbesti cu baietii sa nu se zgarceasca la vopsea/lac si cred ca va fi muuult mai bine decat vopseaua originala.
            '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
            Fosta:
            '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
            Javascript motherfucker in Iasi?
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

            Comment


            • #36
              mulțam de recomandare.. am vorbit azi la service și mi-au confirmat că vopseaua/lacul sunt aceleași și că probabil se va comporta (a se citi ”ciobi”) la fel ca și cea originală.. oricum ar fi e un refresh și e binevenit.. s-ar părea că mâine va fi gata, abia aștept s-o iau acasă și să văd cum a ieșit toată treaba că sunt sătul până peste cap de reno-ul diesel cu care mă dau în lipsa ei.
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

              Comment


              • #37
                Pai sunt la fel, dar daca ar da lacul ala intr-un strat mai gros decat lacul de unghii poate ar tine mai mult...
                Ma rog, e posibil sa afecteze nuanta vopselei, reflexia/refractia luminii 'n shit...

                Comment


                • #38
                  dap, asta mi-a zis și omu` de la service: dacă dă mai mult lac se va vedea diferență față de vopseaua veche...
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

                  Comment


                  • #39
                    în sfârșit am găsit puțin timp să mai fac update-uri la jurnalul de bord. după o săptămână de stat în service am fost și am recuperat mașina. totul a fost ok, vopsirea și îndreptarea au ieșit foarte bine. a fost nevoie să schimbe rulmentul și un braț la roata spate stânga, se pare că roata a preluat cea mai mare parte din forța impactului. janta nu a necesitat înlocuire, a fost doar vopsită.
                    foarte bine a ieșit și capota și aripile față, am observat o mică diferență de strălucire când am spălat mașina și încă era udă, după uscare și puțin praf pe ea chiar nu se mai vedea diferența. am renunțat la ideea de înfoliere după mai multe consultări cu diverși cunoscuți. se pare că trebuia așteptat câteva luni pt a fi ok vopseaua și deja la o lună mi-au apărut niște mici noi ciupituri...
                    ca și concluzie a vizitei din service-ul din cluj pot să spun că oamenii sunt super, amabili și săritori. cu siguranță o să rămân clientul lor în continuare. am discutat și anumite chestii legate de garanție (am niște pitici cu mașinuța și vroiam să văd dacă sunt realizabili...) și mi-au spus că sunt foarte flexibili, deci se pot face mici modificări iar dacă sunt montate corect garanția nu se pierde.

                    după toată treaba de mai sus am schimbat și cauciucurile, revenind la cele de vară+azot.

                    la revizia de 40000 am fost tot la cj și am fost din nou mulțumit de oamenii de acolo care au rezolvat-o repede și m-au primit deși am întârziat aproape o oră față de programare. m-au dus și pe mine în service să mă uit și io pe sub mașină, mi-au arătat că plăcuțele nu sunt uzate (erau trecute pentru schimbare la 40000 pe fițuica de la honda) și nu mi le-au schimbat, urmând să mi le monteze atunci când va fi cazul (eu beneficiez de oferta cu 3 revizii gratuite, deci plăcuțele și manopera sunt plătite de htr).

                    și să nu uit în încheiere să laud mașinuța de care sunt în continuare foarte mulțumit, ba chiar încântat
                    faza cu geamul de la șofer n-a mai făcut-o, cu tremuratul la relanti parcă m-am obișnuit deși mă mai sâcâie câteodată, chestia cu datul în nas la mine nu a apărut și sper să rămână așa, cilindrul de ambreiaj nu scârțâie, doar click-ăie aproape de finalul cursei (sus) iar consumul e deosebit odată cu trecerea la încălțările de vară pe plinul anterior CB arăta 6.5 iar pe cei 500 km din plinul ăsta arată 6.2. astea s-au întâmplat datorită plimbărilor prin țară (cluj, tg mureș) cu soția.. care în ultima vreme are reacții alergice la vtec... așa că am fost cuminte
                    s-auzim de bine!
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

                    Comment


                    • #40
                      din ciclul ”nu zi hop până n-ai sărit” azi-dimineață râdeam singur în mașină ca prostu` când am auzit un mic ”squeeeek” în timp ce dădeam drumul pedalei de ambreiaj.. asta a doua zi după ce am scris că a mea nu face
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by demonicum View Post
                        cilindrul de ambreiaj nu scârțâie, doar click-ăie aproape de finalul cursei (sus)
                        clickul pedalei de ambreiaj la finalul cursei, nu este dat de fapt de stopperul cu contact (buton) al pedalei?
                        Ia baga capul sub bord si apasa pedala cu mana si vezi daca atunci cand ajunge aproape sus, daca face click pe opritor. Daca da, stii macar de la ce este. Acela, este contactul pentru cruise control, si...se aude si el ca isi face treaba

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by demonicum View Post
                          din ciclul ”nu zi hop până n-ai sărit” azi-dimineață râdeam singur în mașină ca prostu` când am auzit un mic ”squeeeek” în timp ce dădeam drumul pedalei de ambreiaj.. asta a doua zi după ce am scris că a mea nu face
                          Dacă te consolează cu ceva, pot să-ti spun că săptămâna trecută, aflându-mă la o diagnosticare la reprezentanţa Honda Inidan din Tg.Jiu, am pus şi eu problema "scârţâitului" ambreajului şi am fost informat de omul cel mai autorizat de acolo (toata stima pentru întreaga echipă), că din păcate problema face parte din ciclul <toate "face" aşa!>. )

                          Comment


                          • #43
                            da, o cunoșteam de pe forum, a apărut la f multe. se știe și rezolvarea - gresarea și apoi înlocuirea cilindrului.

                            mă bucur în schimb să aflu că acel click e la locul lui și că e normal.

                            din fericire nu am mai reușit să reproduc scârțâitul respectiv, dar sunt sigur că va reveni
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

                            Comment


                            • #44
                              Iaca ne apropiem de 80k km împreună. Între timp a mai intrat un dobitoc puțin în mine, chiar înainte de INH de anul trecut. Probabil cei care au fost au văzut-o așa, puțin șifonată. Respectivul accident a necesitat schimbarea unui far și vopsirea aripii și a ușii stânga. De data asta nu am mai mers la reprezentanță, am fost la un atelier care e cunoscut prin zonă ca fiind f buni pe așa ceva. Într-adevăr, față de reprezentață, culoarea au nimerit-o foarte bine, dar au avut alte ”mici” scăpări. Așadar m-am hotărât ca pentru următorul dosar de daună să apelez la mult-lăudatul Asko. Va urma o revopsire (cred că a 3-a) a aripilor față, capota și spoiler. Circulând mult în afară, mașina arată constant ca după război (ciupituri serioase, când o spăl îmi vine să mă urc pe pereți). După vopsirea asta o să-i pun cu siguranță folie transparentă pe aripi, capotă și spoiler. Singura problemă este că am înțeles că nu e recomandat să-i pun folie decât după 3 luni. Așadar, 3 luni vreau să-i pun un ”full nose mask” dar, evident, nu găsesc nicăieri, decât pentru modelele USDM. Așadar vă cer din nou ajutorul cu un sfat: unde naiba găsesc așa ceva?

                              PS: nici mie nu-mi place cum arată, dar pentru 3 luni nu o să mor :P
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/demonicum/civic_sedan/

                              Comment

                              Working...
                              X