ROBROM: '07 Honda Civic Sedan ES 1.8L M/T, Silver

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ROBROM: '07 Honda Civic Sedan ES 1.8L M/T, Silver

Salut!

De cateva saptamani sunt inregistrat pe forum, dar acum fac prezentarea mea, sunt posesor de un Honda Civic Sedan, si un indragostit de masina asta, am avut inainte alta care nu sa compare in nici un sens, nu vreau sa vorbesc despre dotari ca toti aici stim bine, inca nu am modificare pe ea, dar deja m-am gandit care vor fi, filtru de aer, muffler, folie,jante(), eventual prelungire, eleron dar sa vedem, sunt din Braila, si sper sa cunosc noi prieteni din Braila sau Galati sa discutam despre masini noastre.

Am pus cateva poze de masina mea pe signatura, sper ca il placa, si ma scuzati ca nu scriu romana prea bine, ca nu sunt roman, sunt din America din sud, este o povestea lunga, ah...!!! si lucrez ca informatician in departament IT, in cadru o firma care Maramotors este parte, ne vedem in curand!!!
    Last edited by ticker; 21-05-09, 15:31.

Welcome to the Jungle, Robrom! Sa te bucuri de masina in continuare!
    In zona voastra sunt putini hondari, dar foarte de treaba. Sper sa va intalniti...
    CR-V RE6
    JAZZ GD1 CVT

Ex: Civic FD1
    Ex: RDX TB1

Ex - JAZZ GD1
    Ex - ACCORD Type-R
    Ex - DEL SOL EH6

Comment

Bine ai venit, sa te bucuri in continuare de masina si de comunitatea HondaFan
      sigpic http://hondafan.etp.ro/gallery/v/danp/Jazz/

Comment

Bine ai venit, noi ne stim mai demult de pe messenger, ma bucur sa vad ca ti-ai deschis si topic.

Comment

Originally posted by maruta View Post
          In zona voastra sunt putini hondari, dar foarte de treaba. Sper sa va intalniti...
          mai putini decat in Buc sai Iasi dar nu cei mai putini. parerea mea.

Comment

Merci, intradevar in braila am vazut putini Honda, sper sa ne intalmin pe aceste forum si ulterior facem ceva impreuna!

Comment

Originally posted by Robrom View Post