Salutare tuturor,
Am achizitionat si eu de vreo 2 luni o Honda Civic Hibrid, adusa din Statele Unite, productie 2008, cu cutie de viteze cu transmisie continuă variabilă - CVT.
Momentan, avand in vedere ca nu am decat 6000km la bord nu am calcat acceleratia foarte tare, iar consumul nu a scazut sub 8l/100km.
Nu am reusit pana acum sa citesc tot ce ati scris pe site in legatura cu consumul, dar am inteles ca va scadea consumul cand voi mai face ceva km.
Am observat ca nu sunt proprietari de hibride pe site (sau nu i-am gasit eu) si m-am mirat avand in vedere situatia mondiala actuala si faptul ca Honda vinde modele hibride de prin 1999.
Imi place la nebunie faptul ca motorul se opreste atunci cand sunt in Drive si ma opresc la semafor, de exemplu, ca apoi sa porneasca cand ridic piciorul de pe frana. La inceput, m-a enervat groaznic asta deoarece ridicam brusc piciorul si calutii smuceau masina incercand sa scape din stransoare, dar cu timpul m-am obisnuit.
Cativa proprietari de "autoturisme" frantuzesti au fost surprinsi de sprinturile hibridei mele, pt ca exista ideea preconceputa ca o hibrida nu are demaraj. Mai ales in treapta S, pe care cei de la Honda in manual o numesc Standard (sincer, eu i-as zice SPORT) demarajul este incredibil pt un motor de 1.3l benzina. Treapta L sau LOW este ideala pt o plecare in situatii de iarna si si-a demonstrat eficienta luna trecuta cand am incercat-o pe strat gros de zapada.
Altfel, sunt foarte multumit de masina si ma simt foarte bine cand, la semafor, in spatele meu trage un SUV al carui proprietar roseste cand citeste inscriptia HYBRID de pe portbagaj. Vremea masinilor 4X4 (in oras) a trecut si sper sa inteleaga si ei cat mai repede asta si sa-si le schimbe, astfel ajutand si industria auto care se afla in declin.
Va salut si va felicit pe toti pt alegerea facuta ca proprietari de Honda.
Am achizitionat si eu de vreo 2 luni o Honda Civic Hibrid, adusa din Statele Unite, productie 2008, cu cutie de viteze cu transmisie continuă variabilă - CVT.
Momentan, avand in vedere ca nu am decat 6000km la bord nu am calcat acceleratia foarte tare, iar consumul nu a scazut sub 8l/100km.
Nu am reusit pana acum sa citesc tot ce ati scris pe site in legatura cu consumul, dar am inteles ca va scadea consumul cand voi mai face ceva km.
Am observat ca nu sunt proprietari de hibride pe site (sau nu i-am gasit eu) si m-am mirat avand in vedere situatia mondiala actuala si faptul ca Honda vinde modele hibride de prin 1999.
Imi place la nebunie faptul ca motorul se opreste atunci cand sunt in Drive si ma opresc la semafor, de exemplu, ca apoi sa porneasca cand ridic piciorul de pe frana. La inceput, m-a enervat groaznic asta deoarece ridicam brusc piciorul si calutii smuceau masina incercand sa scape din stransoare, dar cu timpul m-am obisnuit.
Cativa proprietari de "autoturisme" frantuzesti au fost surprinsi de sprinturile hibridei mele, pt ca exista ideea preconceputa ca o hibrida nu are demaraj. Mai ales in treapta S, pe care cei de la Honda in manual o numesc Standard (sincer, eu i-as zice SPORT) demarajul este incredibil pt un motor de 1.3l benzina. Treapta L sau LOW este ideala pt o plecare in situatii de iarna si si-a demonstrat eficienta luna trecuta cand am incercat-o pe strat gros de zapada.
Altfel, sunt foarte multumit de masina si ma simt foarte bine cand, la semafor, in spatele meu trage un SUV al carui proprietar roseste cand citeste inscriptia HYBRID de pe portbagaj. Vremea masinilor 4X4 (in oras) a trecut si sper sa inteleaga si ei cat mai repede asta si sa-si le schimbe, astfel ajutand si industria auto care se afla in declin.
Va salut si va felicit pe toti pt alegerea facuta ca proprietari de Honda.
Comment