If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Arata foarte bine produsul finit, ai grija si la intretinerea in timp. Mai ales iarna daca folosesti incalzirea scaunelor. (Eu as fi incercat in loc de negru un maro)
Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi 2 roti
Credeti-ma ca, initial, si eu am vrut piele bej, dar, dupa ce am vazut cum arata pielea neagra pe alte Civic-uri albe (din catalogul de prezentare), am optat pentru negru.
Cand va fi urmatoarea intalnire in Bucuresti voi veni si sa va convingeti la fata locului.
Separat arată foarte bine...adică interiorul arată bine uitāndu-te numai la el, la fel şi iexteriorul . Combinaţia īntre ele mi se pare ciudată, poate pentru că nu prea am mai văzut.
Te aşteptăm la īntālniri, desigur...
(cu juma' de an intarziere): Felicitari pentru hibrida! Felicitari si lui Dan, nu stiam ca mai sunt "hibridisti" pe forum in afara de mine si de Edyt80.
arata super misto cu tapiteria aia de piele. N-am reusit nici pana acum sa aflu motivul pt care hibridele americane nu au piele si incalzire in scaune. Motivul idiot pe care mi l-a dat dealerul e ca incalzirea ar consuma prea multa baterie. Raspunsul care l-a pus la punct a fost "ok, deci incalzirea e un risc pt o hibrida care are 2 baterii, dar nu e un risc pt un civic normal care are doar 1 baterie??")
cu consumul sper ca te-ai invatat: daca o conduci ca pe o hibrida si profiti la max de IMA si regen, poti obtine consumuri foarte bune. Poti gasi aici tips&tricks pentru a-ti imbunatati consumul. Unele idei de acolo sunt prea drastice (gen sa scoti siguranta de la luminile de drum), dar unele stiluri de condus descrise sunt bune de invatat.
la faza cu acceleratia ai dreptate. multa lume se asteapta ca o hibrida sa fie "moale". E drept, e mai "moale" decat un civic non-h pt ca nu au aceeasi putere. Dar fata de o masina cu acelasi numar total de HP (110), HCH o sa atinga suta mai repede pt ca IMA-ul are un cuplu mult mai mare decat un motor cu ardere interna si datorita CVT-ului care stie sa schimbe vitezele mult mai eficient decat o cutie automata normala.
salut.am vazut la pagina 1 ca erai nemultzumit de faptul ca te zmunceste cand pleaca pe benzina de la semafor.vezi ca a iesit o noua versiune de soft care elimina treaba asta.eu mi l am actualizat deja si s-a rez treaba asta.multa bafta.
Salut
foarte interesant daca un soft nou poate face asta
am sa intreb si eu la serviceurile de prin Bucuresti
presupun ca tu ai facut rescrierea de sfot in Italia,nu?
ca fapt divers, cat te-a costat?
Multumesc pentru urari! Si eu va doresc tuturor cati mai multi km fara evenimente neplacute.
Eu tocmai m-am intors din concediu. Am condus cam 2500km si am inregistrat cel mai mic consum de pana acum 5.2l/100km.
Din pacate, exact in oras consumul creste pana la 7.2l-7.3l/100km. Cred ca e de vina si stilul meu de condus, si aerul conditionat necesar in perioada asta, dar totusi e cam mult pt oras...
io zic ca e de vina bucurestiul pur si simplu. Bucuresti nu este oras de hibride, oricat de mult ma doare s-o spun. Am vazut acum vreo 3-4 luni o hibrida albastra (civic) pe colentina, m-am luat rapid dupa ea si la stop m-am pus langa ea si am deschis geamul... liniste totala. Foarte misto masinuta, insa in Bucuresti unde fiecare conduce dupa cum il duce capul, tre sa franezi f des, sa ocolesti ba gropi ba imbecili, este cam greu sa obtii un consum mic. my 2 cents on the problem.
Ceea ce nu a intrebat nimeni este cum ai adus-o in Romania ? Ai comandat-o de acolo si gata ? Transportul pana aici cat a fost ? Vreo procedura speciala la inmatriculare ? Intreb de curiozitate doar, evident
@Xilin, am facut o greseala mai sus referitor la consum. De fapt, consumul din oras este undeva la 6-6.5l/100km. Mai creste daca este cald si dau drumul la AC.
Intr-adevar este foarte silentioasa dar, din experienta proprie, cel mai mic consum se obtine in afara orasului la viteze cuprinse intre 90 si 120 km.
Cred ca traim cu impresia gresita ca o hibrida ar trebui sa aiba un consum infim sau macar mai mic decat la o masina obisnuita. In primul rand, hibridele sunt facute sa emita mai putin CO2 in atmosfera si nu sa consume mai putin. Pentru un consum redus cred ca trebuie sa trecem la electrice.
Nu m-am ocupat eu de transport si celelalte formalitati. Am un prieten care se ocupa cu asa ceva. Daca este cineva interesat poate sa ma contacteze pe privat pentru un numar de telefon.
Cred ca ma urmaresti...sau eu pe tine?
Daca nu o vad zilnic, macar saptamanal tot ne vedem (cel putin eu te observ prin trafic, ca esti greu de ratat...nu vezi hybride la orice colt de strada; si albe pe deasupra )
Ultimul encounter, daca nu ma insel, a fost duminica...undeva pe alexandru serbanescu/pipera, sau ceva de genu
Salut,
Nu te urmaresc ) dar daca tot ne intalnim asa de des "lumineaza-ti fata" (cum se zice in armata) sa te recunosc si eu data viitoare cand ne mai incrucisam drumurile...
Eu mai fac semne cu farurile la Civic-uri dar putini proprietari inteleg intentiile mele si cu atat mai putin raspund la salut.
Cat priveste masinuta mea americana, sunt mandru ca este unica in Bucuresti, daca nu chiar in tara.
Da, dar cum Craiova este stat in stat, cu legi si organizatii proprii
Ma bucur sa aud ca sunt iubitori de hibride si in Craiova. Sper sa ne si cunoastem la urmatoarea intalnire pe tara.
Bafta tuturor!
Comment