yobit net
GDM: '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T Galaxy Grey - Hondafan

GDM: '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T Galaxy Grey

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gdm
    started a topic GDM: '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T Galaxy Grey

    GDM: '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T Galaxy Grey

    Bun gasit membrilor clubului Hondafan!
    Incep prin a va multumi pentru ajutorul acordat (prin toate postarile vostre) pentru contaminarea subsemnatului de maladia HONDA.
    Incepand de azi ora 14.00, cu ajutorul ATI IASI (multumiri sincere pentru profesionalism si seriozitate dlor Ionut Saviuc si Sebastian Necula si nu in ultimul rand lui Andrei de la Service Honda) am intrat in posesia Civicului Sedan din semnatura.
    Toti membrii familiei sunt incantati de masinuta.
    Maine pornesc in rodaj pentru ca mai am o saptamana de concediu.
    Promit sa va transmit impresiile si sa postez si pozele de rigoare.
    Sunt incantat sa intru in familia Honda Romania!
    Sa auzim numai de bine!

  • gdm
    replied
    Multumesc !!!

    Leave a comment:


  • alinp
    replied
    http://www.epiesa.ro/bujie-honda-civ.../subcat-10251/
    61 ron

    Leave a comment:


  • pauliasi
    replied
    Sau mai poti vedea cand se mai face vreo comanda in SUA si le poti lua de aici: http://www.bernardiparts.com/Honda-S...07B-561BW.aspx
    De-aici le-am achizitionat si eu prin bunavointa lui Vicentiu (dungatu)

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    http://www.epiesa.ro/bujii-honda-civ...ticol-1166407/

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    Avand in vedere ca la reprezentanta din Iasi o bujie NGK IZFR6K-11S, pt. civicul din semnatura e 166 lei buc. rog colegii mai documentati sa-mi spuna unde le pot gasi la un pret...comestibil.

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    Am cam lipsit "cateva" luni bune.
    Intre timp am depasit 30K, nu "papam" ulei, suntem la fel de sprintari ca in prima zi, s-a asezat consumul (afara, fara a fi menajata cand trebuie, 6,1, mediu 6,7 in 6000 km, date de pe CB), inca nu tremuram la plecarea de pe loc, nu avem greieri, trosnituri sau alte sunete si ne e tare dor de drumuri mai ..."drumuri", ca despre autostrazi in Romanica ... in alte vremuri poate (voiam sa scriu "in alta viata").
    Ma si mir cum de se comporta masina asta asa, dupa doi ani si.. in "scumpa noastra patrie".
    In rest sa auzim numai de bine, despre honde si hondafani !

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    poze ?
    ma bucur ca sunteti bine amandoi!

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    Zilele trecute citeam pe forum patania lui Lucky 62 cu grindina cazuta pe Civicul sedan. Din poze s-a vazut cam ce se poate intampla in 5 min.
    Azi am petrecut si eu o ora de cosmar: langa Suceava, pe un varf de deal impadurit, langa loc.Adancata; s-a rupt parca cerul. Grindina cat bobul de mazare si vizibilitate pe sosea, aproape 0. Am tras masina la marginea soselei, fiind in padure, pe cat posibil sub copaci si am privit nepunticios dezastrul. Cadea grindina nenicule, de credeam ca-mi face masina ferfenita. Totul era numai pocnete si trasnete. Asteptam sa vad cedand parbrizul din secunda in secunda. Dupa 30 min de iad pe pamant, crezand ca se mai domoleste, am iesit sa fac o evaluare. Jumatate din partea de jos a parbrizului era acoperita de boabe de gheata, de a trebuit sa le iau cu causul ambelor palme, pentru a elibera stergatoarele. Pe sosea stratul de gheata cred ca avea 20-25 cm.
    M-am urcat in masinuta si am plecat sperand ca mai in vale, poate nu mai da cu "piatra". Aici alta belea: toata apa din torente s-a adunat pe sosea si curgea catre Suceava precum Dunarea la cazane. Basca, ca o portiune de 2-3 km era, ca la romani, in lucru (sapaturi de schimbare canalizare sau gaze). Nu va spun, ca habar nu aveam pe unde trebuie mers. Ma uitam la cei din fata si apreciam traseul dupa inaltimea apei fata de caroserie. La un moment dat, coloana care se formase a inceput sa micsoreze viteza de deplasare, pana s-a oprit (probabil ca jos se formase lacul si sigur se blocasera cateva masini).
    Am deschis putin portiera si cand am vazut ca mai aveam un lat de deget pana sa intre apa in masina, am cam intrat in panica.
    Am avut noroc sa vad imediat in stanga o "hudita", care urca peste cota de pericol si am scos masinuta din suvoi.
    Am mai stat acolo o ora pana s-a potolit potopul, dupa care viata a revenit la normal.
    Fratilor, Sedanul a rezistat saracul cu stoicism la exerciutiul de sablare cu gheata. Nu a patit nimic. Si nici cand avea galosii plini cu apa nu s-a poticnit. Am trecut cu bine de momentele de groaza: el ud la propriu si eu ud pe spate si in alte parti
    Cred ca am fost norocosi!

    Leave a comment:


  • pauliasi
    replied
    Arata bine, dau un alt aspect masinii fata de cele stock (parca in 5 spite)

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    arata foarte bine:

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/gdm/Jante+iarna/

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    Cred ca terminam si cu iarna asta "mai enervanta" si parca mai greu de suportat ca niciodata.
    Dupa cosmetizarea de primavara, inainte de trecerea la rotile de vara (inca nu am inca curaj sa le schimb), dupa cum am promis, atasez cateva poze cu jantele de iarna, Rial Flair (le gasiti in galerie).
    Ca impresie personala: diametrul 15 + balonul de 65, fac masina mult mai silentioasa.
    Last edited by gdm; 14-03-10, 20:29.

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    A fost optiunea cea mai convenabila ca raport calitate - pret.
    Iar d.p.v. al functionalitatii sunt supermultumit. Si arata si bine pe masina (dupa o cosmetizare exterioara o sa pun cateva poze).

    Leave a comment:


  • dungatu
    replied
    Ma bucur sa aud ca esti multumit de jante.

    Leave a comment:


  • gdm
    replied
    Andrei:
    In prima zi mai calda, am sa o spal si voi vedea atunci.
    Multumesc de urare!
    Sa te bucuri in continuare de masina!
    Despre CASCO, ai un p.m.

    Leave a comment:

Working...
X